Musica

un gran any!

Re: Musica

EntradaAutor: laiaetam » dt. jul. 27, 2010 4:08 pm

Nosaltres no ens casem per l'esglesia...
Imatge
laiaetam
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dj. març 22, 2007 6:34 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marisergi » dt. jul. 27, 2010 5:09 pm

Buf! el meu cura ens fa pagar fins i tot si volem una estora vermella que va de la porta a l'altar. Lloguer de la put*** estora: 50€. Aquest divendres vaig anar a mirar-la mentre es celebrava un casament i de vermella no té res. Era vermella a l'any 4 a.C... ara està descolorida i ronyosa... vaja tela, volen més diners que l'estat!
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: laiaetam » dt. jul. 27, 2010 5:23 pm

El teu mossen té un negoci montat, si vol 50 per l'estora quan voldrà per la resta...
Sincerament em sembla fatal, perquè l'estora la deu tenir desde fa mil anys, no se quin cost li comporta a ell posar l'estora... això és aprofitar-se...
Imatge
laiaetam

Entrades: 101
Membre des de: dj. març 22, 2007 6:34 pm

EntradaAutor: marisergi » dc. jul. 28, 2010 7:40 am

Uuuuuuuuuuuuufff! no ho saps prou bé... després et demana la voluntat x casar-te x l'església però et diu "la voluntat no baixa de 150€, siusplau!" amb tota la jeta!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: marsal75 » dc. jul. 28, 2010 7:52 am

doncs si que tenen voluntat no?
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: marisergi » dc. jul. 28, 2010 8:15 am

Sí, voluntat i un morro que alucines!!! doncs no és l'única església, pq conec a gent que s'ha casat a d'altres i també els hi posa el preu de la voluntat!! són uns vividors!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: esteruchy » dc. jul. 28, 2010 8:21 am

marisergi ha escrit:Sí, voluntat i un morro que alucines!!! doncs no és l'única església, pq conec a gent que s'ha casat a d'altres i també els hi posa el preu de la voluntat!! són uns vividors!

Nosaltres on vam anar a preguntar... cal dir que ho voliem fer pel civil pero al quedar-nos sense el lloc on ho voliem fer... vam mirar altres opcions... en un llos ens demanavan... la voluntat de: 500 euros més 600 per les flors!! jajaja total 1100 jajajaja ens vam riure a la seva cara. I un altre que és una ermita molt mona (on van batejar a la meva sobri) era la voluntat real pero el problema que es molt petita i no entren més de 40-50 persones. Aixi que descartada... :(
esteruchy l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 28, 2010 8:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dc. jul. 28, 2010 8:23 am

Nosaltres no tenim encara tancat el tema de l'església, però també ens han parlat de diferents "preus" per a la "voluntat"... ja li podrien dir "impost revolucionari" perquè l'has de pagar sí o sí, i el fixa cada església suposo que en funció de la demanda de casaments que tenen...

Una altre modalitat és la voluntat pels que són de la parròquia, i per la resta... si ets de fora, cal que hi possis "més voluntat" si et vols casar allà. :hmm:: ho tenen tot pensat!!

I és clar, el tema de la música dependrà molt del mossèn que hi hagi, si accepta o no aquest tipus de coses...
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 29, 2010 7:29 pm

a nosaltres a Sta Maria del Mar ens demanen 80€ com a paga i senyal, 400€ de les flors i la música i 400€ més de la "voluntat" obligada! i a sobre abans de marxar ens va donar un paper amb un número de compte on demanaven una altra voluntat de mínim 100€ per les obres de restauració!!!! : sgra : Evidentment en veure aquest paper ens vam fer els bojos i en arribar a casa el vaig llançar... és increïble, s'aprofiten de les il·lusions de la gent per casar-se en un lloc determinat perquè a més saben que no els diràs que no!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm

EntradaAutor: letse » dj. jul. 29, 2010 9:24 pm

Nosaltres no ens hem posat encara amb el tema música. Ens casem pel civil i tenim un parell d'amigues que toquen el piano i com a mínim una ja ens ha dit que si que tocarà a la cerimònia si els nervis no li juguen una mala passada, em fa molta il·lu! :-///: :-///: :-///:
letse

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 30, 2010 8:02 am

Jo, ahir, vaig rebre un mail d'un grup que es diuen IN-CRESCENDO... jo no sé com han sapigut el meu correu ni com saben q em caso... total, q aquests són 4 joves q toquen a les esglésies i tal :tkitki:: ... els hi he preguntat preus, a veure què demanen. Si algú li interessa, ja donaré més informació quan m'arribi alguna cosa.
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: marsal75 » dv. jul. 30, 2010 8:26 am

si a mi també em va arribar el mail d'aquest grup i el d'un altre... que com tu no sé com saben el meu mail ni que em caso, a no ser que la base de dades d'aquest foro estigui disponible per a les empreses que s'hi anuncien
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Sita_yo » dv. jul. 30, 2010 8:44 am

noies a mi tambè em va arribar ahir, i primer vaig alucinar perqe no m'havia posat jo en contacte amb ells pero despres vaig pensar doncs que el forum potser permet que es posin en contacte amb nosaltres. nose!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 30, 2010 8:50 am

Si? doncs q ens facin preu de grup! jajajjjajajaja!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: cadui » dv. jul. 30, 2010 6:24 pm

noies a nosaltres també ens ha arribat el mail d'aquest grup... i el més curiós és que ens ha arribat a tots dos. Jo penso que més aviat deu ser cosa de la web nuvis/novios.org :--(
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dv. jul. 30, 2010 7:20 pm

No ho acabo de entendre... si ho facilités aquest web, rebriem molts correus de publicitat, no? esperem que sigui un cas aïllat...
mariposa2011

EntradaAutor: esteruchy » dv. jul. 30, 2010 9:46 pm

Doncs serà de novios.org/nuvis.org perque nosaltres no l'hem escrit a la web i no hem rebut el e-mail ;)
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: marisergi » dl. ago. 02, 2010 3:37 pm

No he rebut resposta del grup In-crescendo eh??? La gent està de vacances oi? jejejeje
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: anfraca » dt. ago. 03, 2010 2:21 pm

Guapis......enhorabona a tots els que us caseu al 2011. jo m'he casat al maig i va ser un dia molt especial. Només dir-vos que qui no tingui grup de música encara i vol que tot sigui genial.....el grup que m'ho va fer a mi va ser impressionant, són una gent molt maca i que s'ho curren molt. a més, estan oberts a tots. Són una parella més un que toca el teclat. és molt familiar i la gent del meu casament va quedar marevellada de l'ambient que portaven. Si volgueu alguna cosa diferent m'ho dieu....fan paròdies, es disfrassen de diferents cantants,....no sé molt molt guai! va ser un dels tocs guais del casament! tothom ho recorda....
anfraca

Entrades: 61
Membre des de: dc. set. 09, 2009 10:19 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dt. ago. 03, 2010 5:34 pm

Deu quedar molt xulo això de disposar de música en directe... nosaltres en principi tirarem de l'empresa de DJs que ens ha recomanat el restaurant, però la música en viu sempre és molt més emocionant.
mariposa2011

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant