BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. jul. 29, 2010 10:55 pm

Hola Noies que fa dies que no deia res!!!!!!He llegit una mica per damunt!!I he estat mirant la colecció de la RC i nosé!aissssss!!! Tampoc estava molt inspirada quan ho he mirat!! Aveure si carrego piles aquest cap de setmana que vaig a casa!!!
i ho torno a mirar amb més fe! Però fins a l'Octubre res de res!

QUina il·lusió que poc a poc siguem més al forum!!Aquest 2011 som una lleidatanes del millor!!!!

COm es prepara el cap d setmana!?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dv. jul. 30, 2010 2:16 pm

Gemma, ditxosos els ulls que et veuen per aquí!!! suposo que a tope amb la feina i les guàrdies no?? Això, això, tu carrega piles i torna't a mirar les webs amb calma que segur que el teu vestit està entre tots ells :-)ok: Com porteu la resta de preparatius? heu avançat algo??

El cap de setmana es presenta molt i molt bé, tot i que no tant bé per la meva dieta jajaja!! demà treballo pel matí però per la nit anirem tots dos a sopar per celebrar el meu cumple que és dimarts, diu que em portarà a un restaurant molt xulo en plan romàntic i que m'està preparant un regalet -aiix què serà??!!!- i diumenge venen els meus pares i germans a casa nostra per celebrar-ho també. Volem aprofitar que venen els peques per donar-lis les targetes que vaig preparar pel tema anells... és que no m'aguanto 15 dies més a dir-los i com que els tindré a casa i també seran els meus pares, doncs estic rumiant com els hi solto la notícia!! Ja us contaré!!

I vosaltres, com se us presenta??
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 30, 2010 4:24 pm

Per mi finde de relaxxxzzzz >.-<: >.-<: >.-<:

Osti Gemma siii quants dies sense veuret per aqui, ja et pots anar posant al dia :-))

Mireu neneeeeeeees no havia sentit mai a parlar de les pomes tatuades, estava mirant LleidaTv i ha sortit un pagès de Castelldans que es dedica a tatuar pomes, els posa una pegatina de vinil i es pot personalitzar, ell fa el disseny de la pegatina amb el que tu li demanis dibuixos, paraules, logos o dates, mireu un exemple:
windowslivewritermanzanastatuadas-13725manzanas-tauadas4.jpg

M'ha semblat ideal per penjar-ho a la web de lleidatanes, tant de la nostra terra, què us sembla? no em digueu que no és original? Diu que surten per un euro i pico i fins i tot venen peces per unitats ohhh, més que res treballen com a detalls d'empresa.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: carlina » dv. jul. 30, 2010 8:54 pm

És molt original!!!Encara que jo les pomes les presentaria amb una decoració diferent, aquest paper tipus magdalena no m'agrada i la capsa menys.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 30, 2010 11:12 pm

carlina ha escrit:És molt original!!!Encara que jo les pomes les presentaria amb una decoració diferent, aquest paper tipus magdalena no m'agrada i la capsa menys.

Carlina, aquesta decoració no és decoració, pròpiament, és com s'embalen les fruites perquè amb el trasllat no és "toquin" les unes amb les altres i es posin lletges, ja que hi ha venedors i compradors molt "selectes" al respecte. Segurament a l'hora d'entregar-ho com a regal d'empresa, doncs la cosa ja canvia. Aquesta "presentació" és la del sector.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: carlina » dv. jul. 30, 2010 11:39 pm

Si si ja sabia que s'embalaven així, sóc de poble, però pensaba que també ho presentaven així quan es tractava de donar-ho com a regal.Per això ho deïa que si es dona com a regal s'ha de canviar la presentació.És molt molt original això de tatuar les pomes!Nanit.
carlina

EntradaAutor: inqueta » ds. jul. 31, 2010 7:46 am

Em sembla noies que sí que es presenten amb aquest embalatge, que és veritat que no és gaire decoratiu, però és pràctic perque no es toquin. Si voleu xafardejar alguna presentació que fan amb pomes i olis és a la web castelldans.net, a l'agrobotiga i a pomes tatuades.
Cal tenir en compte que és l'única empresa a Espanya que s'hi dedica i exporten per tot el territori. És ben curiós.
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: buniketa » ds. jul. 31, 2010 10:42 am

A mi ja em sembla bé, perquè no deixen de ser pomes, i si les ofereixes com a regal d'empresa, doncs han d'estar en condicions. Dic que la cosa deu canviar un cop a l'empresa. Jo ho faria... hi posaria una mica de celofana amb un llacet de ràfia i prou, perquè es vegi el que és. Però si es deixen així doncs no em desagrada, perquè es veuen de veritat.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » ds. jul. 31, 2010 10:55 am

Original i curiós sí que és. No tenia ni idea que es pugués fer una cosa així, no em deixo de sorprendre!! Ben trobat inqueta!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: carlina » ds. jul. 31, 2010 4:21 pm

Noies D'Noces té blog si el voleu visitar i fer-vos seguidores us deixo l'enllaç
http://d-noces.blogspot.com/2010/07/benvinguts.html
encara el vull perfeccionar una mica més posar-hi fotos i tal però encara m'hi estic familiaritzant.
bon finde!
carlina

EntradaAutor: montse_87 » dl. ago. 09, 2010 10:30 am

Hola wapes!
Soc nova per aqui i primer de tot volia donar-vos la enhorabona a totes pels vostres casaments. Jo tambe soc lleidatana i em caso el 9 de Juliol de l'any vinent a Salones Casanova. M'alegro que tinguem un espai on poder compartir tot el que ens queda fins el gran dia! Que tal porteu els preparatius?
Ptons a totes!
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: cadui » dl. ago. 09, 2010 11:18 am

Benvinguda Montse!!! què bé una altra parella lleidatana pel 2011!!!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 09, 2010 11:20 am

Benvinguda Montse! i felicitats pel casament! Explica'ns cosetes, va... que volem saber de tu! El nombre de parelles lleidatanes va creixent, eh?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Luala » dl. ago. 09, 2010 12:08 pm

Hola a totes,

Fa moltes setmanes que no podia conectar-me i dir-vos res!! A veure si em poso les piles, i començo a preparar coses, ja en serio!!
Estem mirant fotògrafs, i he llegit els vostres comentaris, i em sembla que no ho he vist. A mi m'han parlat molt bé d'un de Bellpuig. Fotomiratge. El coneixeu, sabeu si algu l'ha contractat per la seva boda...? Sobretot m'han dit que el video, pel seu tractament és xulissim i molt modern... igual que les fotografies

Anem parlant per aquí!!
Boda hivernal...
Luala

Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 18, 2010 5:07 pm
Ubicació: Segarra, Lleida

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 09, 2010 12:14 pm

Benvinguda Montse!T'he enviat un missatge privat.Luala quant temps...Desde que et vaig enviar el mail amb el catàleg, ara ja tinc web www.d-noces.com.a10 noies!
carlina

EntradaAutor: inqueta » dl. ago. 09, 2010 4:49 pm

Benvingudes Montse i Luala, venga que poc a poc va creixent el grup de núvies de Lleida.
Expliqueu-nos cosetes i poseu-nos al dia...

Luala, amb el fotògraf de Bellpuig no et puc ajudar... no el conec, sé que a Bellpuig hi ha una part dels Calafell de Tàrrega, però aquests no en sé res.
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. ago. 09, 2010 11:13 pm

Montse enhorabona!!Ja veuràs que poc a poc et fiqeua al corrent de tot!
Luala, que tal tot? espero que la teva absència sigui per temes que no afectin com a mínim a la salut! i sigui un acúmul de feina, vacanaces...

Això va creixent!! Aveure si s'anima!!

Nosaltres avui hem anat a mirar algunes invitacions, no som gaire mentes per fer-ho nosaltres, i pasavem per davant d'una botiga i hem començat a preguntar, era en plan light! però a la lbotiga ens han dit que la nova temporada d'invitacions arriba cap a octubre-novembre, però que potser ens serà unpèl juts per poder fer-les, veure la prova i si toca retocar per després poder repartir-les al gener, ja que ens casem a l'Abril... No sé hem sortit com una mica engoixats, ja que nosaltres estavem ben tranquils, bé estem tranquils per tot, al tenir "el principal" ja lligat!? Nosé... potser ens haurem de plantejar fer-ho nosaltres.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: carlina » dt. ago. 10, 2010 12:08 am

Et dona temps de sobrés, no t'agobios.jo tant el dissenyador gràfic que tinc com l'impremta amb què treballo treballen molt ràpid i són molt professionals i amb cosa de 2-3setmanes tens les invis a caseta.
Et fan dos tipus diferents de disseny, retocs que s'hagin de fer, dos proves d'impressió i impressió de totes les invis;i no són gens cars.Si necessités rés envia'm un privi gemma!Nanit.
carlina

EntradaAutor: montse_87 » dt. ago. 10, 2010 8:36 am

Doncs jo ja fa un temps que tinc el restaurant i el fotograf reservats, i ara em començo a ficar impacient peque ja començo a mirar mes cosetes i començar a agafar idees, i com mes miro mes ganes tinc que arribi! Ara al Setembre anire a agafar hora per mirar vestits, i ahir mateix ja vam anar perque ens facin el pressupost per les aliances, que despres de molt mirar, ja em decidit quines volem.
Poseu-me tambe al dia de com porteu els preparatius xikes.
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: NUVOLET » dt. ago. 10, 2010 8:46 am

Hola noies!! he estat enfeinada aquests dies i no m'he pogut passar gaire per el foro!!

Benvingudes a les noves, i conteu-nos mes cosetes!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat