"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 30, 2010 8:27 am

Bon dia!!

Papallona! Benvinguda!! Com ha anat tot? Ens ho has d'explicar tot eh!!

On estan avui les ninetes?? No tenim per aqui a les matinadores oficials ni a ningu!! Eoooooo!!! :-/

Noies, marxo que he d'anar a preparar 4 cosetes, que anem a passar el dia a la piscina, i ja a la nit de festa major!!!!

Petonets a totes i bon finde!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dv. jul. 30, 2010 8:47 am

Hola!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia, be per mi no gaire!!!!! sembla que em torni a fer mal l'orella i a sobre estic amb una migranya!!!!!
aquesta nit he dormit fatal i aixi estic un altre cop am el forro posat, em sembla que no tardare gaire a
marxar cap a casa!!!!!

Papallona, nena que guai que ja estiguis per aqui!!!! a veure si aixo s'anima una mica!!!!! i ens has d'explicar
i ensenyar fotos eh!!!!!!!!!!!!! ahhhhhhhhh i els videos que els volem veure!!!!!!!!!!!!!!

Nur, guapa has de fer cosetes!!!!!!!!!!!!!! i per dinar que faras??????

Elxa, tienes mucha faea o que????????????????

Laiac, nena et trobes millor???????? cuan agafeu el vaixell??????????

Bueno guapes us deixo, vaig a pendre'm algo i sino em passa marxare cap a casa!!!!!!!!!es una merda estar
aixi!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 30, 2010 9:43 am

NINETEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!

UN PATUNET MOLT GROS A TOTEEEEEEEEESSSSSS.......marxo que el meu nen ja està a la portaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

PAPALLONAaaaaaaaaaaa..........quina iluuuuuuuuuuuuuuuuu JA ESTàS AQUÍIIIIIIIII ens ho has d'explicar tot tot i tot!!!!!!!!!!!

TARAAAAAAAAAAAAAAA cuida't eeeeeeeeeee..sinó...cap a casa, que som divendres!!!!!!!!

NURRRRRRRRRR de festa majorrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!

ELXAAAAAAAAAAAaa com va la feina!!!!!!!!!!!!!!!

jo avui estic millor..............ahir em moriaaaaaaaa!!!!! ara em poso protecció que amb aquest sol............m'he socarrimat!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSS això s'acabaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 30, 2010 8:49 pm

Hole!

Com es presenta el finde?

Doncs avui ha estat un dia de piscina... i m'he cremat! Joer! I això que m'he posat crema i crema eh!! Lo pitjor que tinc son els genolls... uf... quan els doblego veig les estrelles!! Jo que volia estar moreneta per la festa major... estaré cremada!! Ais ais!

Tara, com et trobes? Va millorant la cosa? Cuida't molt! Per dinar avui... entrepans!! jajajaj!! Hem fet un parell d'entrepans i ens hem quedat a dinar a la piscina. Ah! I amb una bossa de patates al jamon!! mmmmmmmmmm!!! Com pots veure els meus dinars triunfen!! jajaja!!

Laiac, que estaves marejada? Espero que estiguis millor! Nena, jo tambe estic socarrimada! Et faré la competència, jajaja!! Que vagi bé el viatge de tornada!

Elxa, el dimarts un mes de casada? El temps vola, eh!! Abans es veia lluny la nostra data i no arribava mai, i ara va quedant enrera... i enrera... jo tambe vull repetir!!!

Papallona, com ha anat la tornada a la normalitat??

Demà matí vaig a la pelu a tallar-me el cabell, que al deixar-me'l llarg per la boda he acabat amb les puntes fetes caldo!! No em passa bé ni la pinta! Uf uf... I demà toma estisorada! A veure com em deixaran! I després anirem cap al poble i ja ens quedarem tot el finde de festa major! Si puc conectar-me algun ratillo ho faré i sinó fins dilluns.

Petonets a totes i passeu un bon finde! I les que tambe esteu de festa major que vagi molt bé!!!

Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » ds. jul. 31, 2010 5:10 am

Hola!!! us escric des de NY!!!

Per aquí tot genial! ens ho estem passant súper bé!!! Manhattan és una passada!!!
Avui hem anat a veure Chicago, el musical, a Broadway!!!

Dimarts marxem a la RM... encara ens queda una mica per seguir disfrutant de la Gran Manzana!

No m'he tret la pulsera per a res!!! us he d'enviar fotos!!!

Peteonets per totes!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dl. ago. 02, 2010 7:53 am

Bon dia!!!!!!!!

Hi ha hagut poc moviment ehhhhh aquest finde!!!!! la laiac a menorca, la nur de festa major, la elxa liada al camping, la papallona amb jet lag, i joooooooooooooo al llit!!!!!!!!! i d'altres de viatge!!!!!!!!!!!!!
Pero be, avui dilluns i ja estic millor, segons com encara em fa una miquea de mal, pero ibuprofeno vaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Bueno guapes que vagi be la setmaneta i a veure si aixo s'anima una mica eh!!! vaig a fer algo!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 02, 2010 9:33 am

Bon dia...
que malament ho estic passant pels matins amb la son ehhhhhhhhhhhhh
i tinc una calor!!!
i no res avui ja a treballar.. tot i que demà tinc festaaaaaaaaaaaa!!! es festa a vilaseca
a mi em queda alguna rentadora de color i res .. avui esti de maruja pero amb ralenti pq tinc una sonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn no es normal això!!! jijij

bueno veig que totes liades!!
Elxa nena el camping que, molta feïna????
Laiac q tal la tornada??????
Tara a vera si marxa ja el mal aquest..
Giss a mi encantó el Musical de Mary Poopins fue una pasadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa también en Brodway!!

i les demes?????????????????????

un petonetttttttttttt :-///:
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 02, 2010 3:05 pm

Hole!
Com ha començat la setmaneta?? Veig que generalment amb son eh!!! Em sumo al carro! Avui m'ha costat molt llevar-me! Ahir ens vam quedar fins tard al poble al veure els diables i els focs... i vam arribar aqui a les tantes, i aquest matí no hi havia qui es llevés!
Ara estic aquí grabant cd's de fotos, que en tinc moltes al pc i tinc por que faci un pet i perdre-les totes!!!! I m'he posat a organitzar-les una mica i a fer cd's. I un cop ho tingui tot bé començaré a fer àlbums del viatge, etc...
Que us explique??

Tara, has estat tot lo finde fotuda?? Si que estaves xunga nena! A veure si ara la cosa ja va a millor!

Laiac, ja et tenim per aquí?? Ahir vas fer un anyet de casada eh!! Un any!! Que ràpid es diu eh!!!! Espero que la celebració anés molt bé!

Elxa, finde liat?? Es un no parar aixo!

Papallona, com estàs? Costa posar-se al dia després de la tornada oi? jejeje!!

Giss!! Com va el viatge!? Ja vaig veient les fotillos al face... que xules!! disfruteu-ho!

I les demes?? Petonets a totes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 02, 2010 8:08 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

COM ESTEU???????????????? entro dos segons comptats que no he parat per casa!!!!! sento no haver entrat desde divendres....però el dissabte vam estar tot el dia al barcoooo, a la nit sopar amb amics i de festa major una micona!!! i ahir al termes de montbrió a celebrar el NOSTRE PRIMER ANYET!!!!!!!!!!!!

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII................UN ANY!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Com passa el temps!!!!!!
i res..que avui m'he liat i m'he quedat amb la meva nebodeta gran i amunt i avall i ara ja tornem a marxar a veure els correfocs...si fa bon temps perque acaba de caure una!!!!!!!!!!!

NURRRRRRR, com ha anat la festa major?¿??????????? i el finde??????????
TARAAAAAAAAA com estàs???? i el mal de cap??????????
PAPALLONAAAAAAAAA preciosaaaaaaaaaa...jo també haig de fer rentadores........buffff, però crec que ni demà podré!!!jijij amb la nena..........
ELXAAAAAAAAAAAA..........zombie???????????jo també tinc molta son....però molta....però en mi és normal, las pastis me colocan!!!!!

GISSSSSSSSSS que fins avui no he entrat!!!!!!!! a broadway????? quina passada, i demà ja a la riviera maya!!!!!DISFRUTAO MOOOOOOOOOLT!!!!!!!!

aixxxxxxxxxxxx que ja tinc al meu maridet i a la neboda a es escales..............demà entro més estona!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 02, 2010 8:31 pm

ninetes ja estic a caseta després d'una dura tarda de feïna!!
pero bé el ninet m'ha fet el sooparrrrrrrrrr i s'agraeix la veritat!!

nur .. ara estic millor pero nena això de la son.. puff en tinc molta!!! pero anar treballar agaian.. kin pallllllllllllllllllllllllll

laiacccccccccccccc al final de rentadores res.. m'he ficat de maruja amb el terra i lacuïna i ja no tenia resssssssssss

ninetesssssssssssssss ja tinc la roombaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... kina iluuuuuuuuuuuuuuuu jijijij

bueno nenes ja m'explicareu que tal tot!!

x cet us he dit que demà tinc FESTAAAAAAAAAAAAAAAAAA algo es algo
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 02, 2010 10:07 pm

PAPALLONAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! com que la ROOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA i no m'ho havies dit?????????????????????' ya te valeeeeeeeeee, JO LA VULL!!!!!!!!! explica explica....on l'has comprat, quan t'ha costat, com funciona, va bé,,,,,,,,,,,nenaaaaaaaaaa que JO LA VULL!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:

Ninetes, correfocs frustrats, perque a la meva neboda li ha agafat un atac de panic i res de res, cap a caseta!!!!!

NURRRRRRR i el cabell¿¿¿¿¿ ara he lleigt que vas anar a la pelu!!!! ja te l'has tallat??????????molt??? tens foto????

Nineteeeeeeeeeesssss...quan quedem??? que hem de fer????? tot i que com segueixi amb aquest temps...ni platges ni res!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEETS, que vaig al llitet amb la nena!!!! (em toca dormir amb la nena i el meu maridet sol)
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 02, 2010 10:54 pm

Hola ninetes! Que tal!?

Quin temporal no??? Laiac nena, has pogut veure el correfoc? Ahir al poble va anar d'un pel que no fessin el correfoc i el castell de focs! Va ploure casi tota la tarda i just va parar a l'hora del correfoc, i es va poder fer... però just acabar va tornar a ploure!!! El temps va fer un parentesi just, jejeje!!

Nena, si, dissabte vaig anar a la pelu!!! M'han tornat a fer el bany de color i em veig molt morena... i m'encanta! Però amb les rentades anirà marxat. I em van tallar les puntes, 3 o 4 dits!! Uf... no em vaig fer cap foto, ni me la faré!!! Al sortir de la pelu no me'n vaig fer, i això que vaig sortir molt mona... a la pelu tot queda bé sempre! però ara que me l'he rentat jo... mare meva!!! Em queda tot estarrufat a lo afro! I res, aquesta calor no ajuda! visca l'encrespament! Així que no em faré cap foto perque no quedi immortalitzat el meu estarrufament total!! :star:: No m'agrada l'estiu per això: la humitat!!!

Papallona nena!!!! Jo tambe vull la roombaaaaaa!!! Nena que tal? Ja l'has provat?? Que tal! Explica explica!! Que mono el teu nen fent de cocineru!!! A veure si fa classes al meu, jijiji!!

PEtonets a totes!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dt. ago. 03, 2010 10:09 am

Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veig que hi ha mes moviment per aqui!!!!!!!!!!!!! dons jo tambe he tingut un inici de mati mogudet! ehs han trencat el vidre del cotxe i entre anar a posar la denuncia, anar al perit
i portar el cotxe al talle, dons se m'han fet les 10!!!!!!!!!!!!!! pero be, ja esta imagino mig arreglat i jo ara vaig amb l'altre cotxe!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 03, 2010 10:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. ago. 03, 2010 10:10 am

Elxa, guapa 1 messsssssssssssss, a que da penilla!!!!!!!! REPETIMOS?????? como con las natillas!

Papallona, nena soc una cateta que es aixo de la rombaaaaaaaaaa??????? m'ho puc mig imaginar
peroooooooooo, explica que es!!!!!!!!!

Laiac, aixi que vau haver de marxar eh!!!!!!!!! el marti tambe es un cagat alb els cohets, amb
tot lo gran que es es i li fan por, crios!!!!!!!!!!!!!

Nur, nena, jo tambe soc la reina de l'encrespament i aquets dies aixi tapats encara pitjorrrrr, haurem de fer un club o algo!!!!!!!!!!!!!!

Giss, disfrutad a topeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Bueno nenes cuan quedem dons???????? va que jo ja tinc monoooooooooooooo!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 03, 2010 10:44 am

NINETEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!

aixxxxxxxx tinc a la nena aquí al costat i es que no em deix fer res eeeeeee....buf buffff, quant tingui un crio serà igual????? no puc fer el llit, no puc posar el dinar a fer, nomnés vol jugar, diu que s'aburrreix o s'adorm!!!!!!!!!!grgrgrgrgrg :-/ :-/ que duro serà això de ser mare!!!!!!!!!!

TARAAAAAAAAAAA...............tiaaa, no fotis....com és??? deu ni do no????a mi em va passar igual a salou, però tampoc em van pendre res....no hi tenia res, només tocar els pebrotets....bueno, tranqui que això el seguro ho arregla!!!!!!
eiiiiiiiiiii i la ROOMBA és l'aspiradora aquella que va sola!!!!!!!jijijijiji

ELXAAAAAAAAAAAAA..siiiiiiiiiiiii UN MES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!que fuerte............si si, como las natillas........REPETIMOS!!!!!!
avui em trobo bé, per ara, perque el xungu m'agafa després de dinar.............m'he menjat dos trossos d'ensaimada de menorca que no veas.....como una vaca em posaré.....i tothom dien que m'estic enxamplant i que és nena!!!!!!!!!!aixxxxxx!!!!

NURRRRRRRR.......el encrespamiento........jo mira....sort que sempre el tinc igual, ni bé ni malament.....igual.......també voldria anar a la pelu però ara em faig cua i també és còmode!!!!!

Bueno ninetes........que ara tinc la meva neboda fent l'intent de pentinar-me....jo estic tallant bajoques i ara marxarem a pendre algo amb ma germana i la meva nebodeta......per fer algo amb ella almenys!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. ago. 03, 2010 11:00 am

Ahhhhhhhhhhhhhh laiac gracies per l'alcaracio! jam'ho imaginava, l'altre dia la vaig veure al carrefour, i ja li vaig dir al meu home que per reis en comptes de fer regals que no serveixen per res, que ens donguin dinerets i la comparem!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. ago. 03, 2010 11:16 am

Pues si elxa, pero bueno mi maridin ya me ha pedido el cristal y mañana todo arreglado, pero que follon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii REPETIMOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dt. ago. 03, 2010 12:23 pm

Bon dia!!

Pero a quines hores entro... casi que podria dir bona tarda!!

Com va el dimarts? Sembla que amb menys soneta... I pel que veig totes sou del meu club tambe eh! Visca l'encrespament! jajaja!! No, en serio... quin rollo!!!!!!!! Si que podriem fer un club o algo com diu la Tara!

Tara, vaya susto amb el cotxe, no?? Quina forma de començar el dia! Com ha estat? Tenieu el cotxe al carrer? Quina ràbia... lo fotut és el mal de cap d'anar amunt i avall i moure papeleo...

Elxa, avui fa un mes de la teva boda!!! Com passa el temps de rapid eh!!! Repetimos?? jejje!!

Laiac, que tal això de fer "practiques" amb la nebodeta? jejeje!! No sé com s'ho fan els crios que sempre diuen que s'aburreixen!! jajaja!! I com estàs tu? Encara continues amb marejos?

I les altres? Bon dia!!!!

PAtunets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. ago. 03, 2010 12:53 pm

Ais nenes... estic liada!
Porto una estona davant del youtube buscant cançons!!

Es que els fotografs m'han demanat cançons pel video, i ara estic buscant algunes que em falten i mireu que hi ha cançons xules pero ara no em venen cap al cap!!

La única que tenim clarissima... weno, jo tinc clarissima, jejee! Només és la meva cançó. La cançó que sona mentre jo estic a casa arreglant-me. És la de Always de Bon Jovi... Aquesta cançó em torna boja!! I les altres a veure si avui quan arribi de treballar el meu marit ens acabem de decidir...

A ell li ronda una d'Aerosmith pel cap per a casa seva, pero vol acabar de mirar...

Sembla que no pero porta feina eh!! :-/
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 03, 2010 5:21 pm

uolaaaaaaaaaaaaaa

a vere.. per parts!!

Tara kina pu tada.. es que es pa' cagarse.. pero nena si ja ho tens tot sol.lucionat doncs millor no pensar-hi!!

laiac així que sense correfocs.. jops... pero bueno una altra vegada serà..

Elxaaaaaaaaaaaaaaaaa que tal la pelu????????????? nena ja un mes kina penetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nur jor eiiiiiii jo también m'he tallat.. tot escaladet.. vam anar el ninet i jo el dijous només arribar casi .. es que no podia més....

doncs la roomba a en la van deixar en una tenda de torredembarra i molt molt bé l'hem demanat per internet.. ma sogra, tieta, cosina i naltros.l i superbéeeeeeeeeeeee autonoma total ella va fent... quan se lia caba la bateria es connecta sola a la correct.. i es carrega .. jijij

bueno avui estic d'anniversari a ca la mama... torno a tafanejar coses de familia jijij

un petunassssssssssssss
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants