NINETEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!
aixxxxxxxx tinc a la nena aquí al costat i es que no em deix fer res eeeeeee....buf buffff, quant tingui un crio serà igual????? no puc fer el llit, no puc posar el dinar a fer, nomnés vol jugar, diu que s'aburrreix o s'adorm!!!!!!!!!!grgrgrgrgrg

que duro serà això de ser mare!!!!!!!!!!
TARAAAAAAAAAAA...............tiaaa, no fotis....com és??? deu ni do no????a mi em va passar igual a salou, però tampoc em van pendre res....no hi tenia res, només tocar els pebrotets....bueno, tranqui que això el seguro ho arregla!!!!!!
eiiiiiiiiiii i la ROOMBA és l'aspiradora aquella que va sola!!!!!!!jijijijiji
ELXAAAAAAAAAAAAA..siiiiiiiiiiiii UN MES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!que fuerte............si si, como las natillas........REPETIMOS!!!!!!
avui em trobo bé, per ara, perque el xungu m'agafa després de dinar.............m'he menjat dos trossos d'ensaimada de menorca que no veas.....como una vaca em posaré.....i tothom dien que m'estic enxamplant i que és nena!!!!!!!!!!aixxxxxx!!!!
NURRRRRRRR.......el encrespamiento........jo mira....sort que sempre el tinc igual, ni bé ni malament.....igual.......també voldria anar a la pelu però ara em faig cua i també és còmode!!!!!
Bueno ninetes........que ara tinc la meva neboda fent l'intent de pentinar-me....jo estic tallant bajoques i ara marxarem a pendre algo amb ma germana i la meva nebodeta......per fer algo amb ella almenys!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!