ELLS EN ELS PREPARATIUS!

un gran any!

Re: ELLS EN ELS PREPARATIUS!

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. jul. 30, 2010 9:13 am

La verdad que yo pienso que ellos se pondrán nerviosos cuando ya se acerque el día, vamos, el día de antes jajajajajaja!!!
Pero bueno, mejor que ellos estén tranquilos así no nos ponen más nerviosas a nosotras, sino eso podría ser un caos total!!! :-))
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: marsal75 » dv. jul. 30, 2010 9:19 am

la verdad es que si.. que a veces estan mejor calladitos. Anoche, estavamos en la cama y yo quería ver una serie en la tele, pues dale que si los anillos esto, que si el viaje, que si las mesas a quien sentamos con quien, que si la despedida de soltero.... realmente nosotras tambien podemos llegar a ser tan cansinas?
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. jul. 30, 2010 9:23 am

marsal75 ha escrit:la verdad es que si.. que a veces estan mejor calladitos. Anoche, estavamos en la cama y yo quería ver una serie en la tele, pues dale que si los anillos esto, que si el viaje, que si las mesas a quien sentamos con quien, que si la despedida de soltero.... realmente nosotras tambien podemos llegar a ser tan cansinas?

jajajajajajaja Marta, yo creo que nosotras a veces también nos embalamos y no callamos!!!jajajaja
Yo intento no saturarlo con lo de la boda y realmente sólo le explico o le pido opinión de cosas que le pueden afectar a él directamente en la boda, cosas que sé que aunque se las cuente le dará igual, pues lo evito. Por ejemplo, tema flores, decoración, etc. pues las hago a mi gusto y a mi manera y ya está.

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: geisha » dv. jul. 30, 2010 9:29 am

Hola noies!!! tot el que em dieu em sona moltissim!!! jajajja a mi em passa el mateix, el meu home em va fer prometre que no li parlaria del casament fins a mitjanç de setembre i que despres ens hi posariem!!! vosaltres us ho creieu, si un cas dira k m'hi posare!!! pero mica en mika vaig avançant feina i aixis al setembre ell nomes dira si o no!! si ja m'esta dient k k mes vull preparar si ja se tot lo k fare!!! uff.............. em posa dels nervis!!! si fos per ell no regalaria res, no faria video, amb el menu mes barat ja estaria content i la musica..... bueno aixo si k diu k ho vol triar ell!!!!
en fi noies, em sembla k estem totes igual, haviam si ara quan ja s'acosti els veiem mes actius!!!!
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: Lanati » dv. jul. 30, 2010 9:52 am

Em penso que no s'ha registrat el meu comentari anterior. Deia que penso que ells toquen més de peus a terra. Quan estava agobiadíssima pel que llegia aquí en el tema de dates a triar, ell em deia que no podia ser que les dates estiguessin agafades en els restaurants amb més d'una any d'antel·lació. I encara que els restaurants que hem anat a veure, en principi, es feien els interessants, vaig poder comprovar que només era això, el fer-se de pregar, perquè tots els que hem visitat (i que són prou coneguts) tenen la nostra data lliure. En un principi et diuen "ui, ui, ja ho veurem". Però miraven i voilà, podiem cel·lebrar-ho allà. I així passa una mica amb tot. I que consti que nosaltres ho farem tant sí com no en dissabte, és a dir, un dia, en principi, molt sol·licitat.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: letse » dv. jul. 30, 2010 1:56 pm

aairinn ha escrit:Mira, jo estic igual Letse. Aquesta setmana he mirat tots els restaurants que ens agradaven i a les nits li transmetia a ell la informació. Ahir a la nit, quan estàvem al sofà, vam estar parlat de la meva eficiència buscadora i ell em deia que ja ho sabia, que a mi quan se'm posava algo al cap no perdia el temps. Encara no s'ha fet a la idea de que hem decidit casar-nos i jo ja ho tinc tot encaminat, som diferents... La setmana vinent tancarem data i restaurant i l'altra marxem de viatge, diu que quan tinguem això ell s'oblida del casament fins a finals d'any, i jo estaria parlant tot el dia del mateix, jajjajaj

Aairinn, on marxes de vacances?! Què bé que ja s'acosten, eh?! :-///: :-///: Jo marxo demà cap a França a passar-hi uns dies i estic entre el forum i les maletes :P
letse
:: núvia rookie

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: snake35 » dv. jul. 30, 2010 4:51 pm

marisergi ha escrit:Noies, aquest és el post pq us desafogueu una mica. :-)ok:
Creieu que ells s'impliquen i s'involucren tant com nosaltres? A nosaltres, que ens queda un anyet (o menys) i estem histèriques amb els preparatius...creieu que ells ho porten igual?
Quines són les reaccions i frases dels vostres respectius que us treuen de polleguera? : sgra : Ara és el moment de desafogar-nos i aplicar aquell refran que diu..."Mal de muchos, consuelo de tontos!"
S'obre tandaaaaaaa!!!

jajaja aquest post és molt bó!!! mireu quan erem nòvios jo li deia que em volia casar algún dia i ell no en volia ni sentir-ne parlar, total que no vaig dir res més del tema, al cap de mig any o menys em va demanar per casar-nos, jejejeje li va posar tanta ilusió o més que jo. Jo vaig ser la buscadora dels restaurants i fotògraf, entre els dos els triàvem i feiem les rutes dels restaurants. Com més s'acostava el dia del casament més ilusió li feia i més convençut estava.
Per lo general l'home és el que sempre està en un segón pla i som nosaltres les que ens movem més, a ells ja els hi va bé el que els hi diem.
Em sap greu marisergi, però jo no puc dir-te cap frase que em tragués de polleguera, ens ho vam passar bomba fent els prepartius i això sempre ho recordarem!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. jul. 30, 2010 5:57 pm

jo avui m'he pasat a l'altre bandol..... paso dels preparatius del casament fins al setembre... no vull saber-ne res... i ara es quan ell s'esta posant les piles... que si les invitacions, que si els anells, que si el viatge, que a veure que et falta de roba per al gran dia, que si ja tenia les sabates o que pensava fer per anar-les a comprar aquesta setmana que jo ja estaré de vacances i ell encara treballa.... m'ha posat dels nervis, que li he dic que mentres estigui de vacances estic de vacances de tot! que passo de tot!

però sé que aniré fent coses mentres ell estigui dormint o bé estigui treballant...

ahh i ara vol fer les roses de goma eva... que hem de començar a fer-les ja... i les de chupa-chups també...
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: marisergi » dl. ago. 02, 2010 3:38 pm

Aquest mes tothom amb el cervellet STAND BY eh??? de vacances bodorrial, com fan ells durant tot l'any, jejejeje... estem saturades!
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. ago. 02, 2010 3:53 pm

jo ho tinc clarissim... stand by total!!!
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. ago. 02, 2010 8:11 pm

Jo aquest agost de relax total!!! Akst cap de setmana donarem la paga i senyal al restaurant, i ja ens oblidarem de fer i comprar res fins principis d'any!!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: marisergi » dt. ago. 03, 2010 7:29 am

CERRADO POR VACACIONES! ::snpy::
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: cris85 » dc. ago. 04, 2010 11:39 pm

Uff... Doncs a mi m'agradaria dir també això, pero va a ser que no... Jeje. No es que estigui tot el dia pendent d'això, però quan tinc una estona m'encanta dedicar-me a mirar cosetes del casament, jo ho disfruto molt, la veritat! Així que a casa meva de vacances-bodorrio na de na! *.-o-o.*
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: marisergi » dj. ago. 05, 2010 8:48 am

jajajajja! jo faig el mateix....miro, remiro, torno a mirar...vaig apuntant i agafant idees, però no en parlem tant, o almenys, no ens atabalem com fa 2/3 setmanes...jejeje. Nosaltres som així, és impossible no pensar-hi! a les noies ens fa especial il·lusió...ho vivim diferent i ens ho fan viure diferent, pq tothom sempre parla tant de la núvia, que si la núvia això, allò, blablabla...de fet la fotografa ens va dir: us caseu els dos, però sentint-ho molt, és el dia de la núvia! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. ago. 05, 2010 9:39 am

A mi me gustaría que agosto no estuviera todo cerrado, porque yo hice las vacaciones en julio y ahora me hubiera gustado mirar cosas de la boda, ya que estoy tranquila en el trabajo, porque es un mes de poca faena, y no puedo. JOOOOOOOOOO : sgra :

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: marsal75 » dj. ago. 05, 2010 10:02 am

si es viable hacer cosillas por internet, aprovecha para mirar las diferentes opciones, y luego en setiembre ya lo tendras listo. Yo creo que este mes es más bien para ir meditando ideas, o hacer cosas de manualidades (que ya sé que desde el trabajo es complicado). Pero aprovechalo para todo lo que sean ideas que ahora te rondan en la cabeza, meditarlas, darle 100 vueltas y que casi esten hechas para setiembre.
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: montse_87 » dt. ago. 10, 2010 9:41 am

Ostres noies! La majoria tirem mes natros del carro que ells... jo depen el que participa molt i depen el que l'he d'empenyer una mica perque ho miri. Amb el restaurant ell ho va tenir clar quan vam anar a veure el que em triat finalment i que era el 3er que veiem, pero jo que soc mes indecisa tenia por perque no en tenia referencies de ningu que coneixia. Total que li vai fer veure 4 o 5 restaurants mes, que ell el pobre ja estava cansat, per quedar-nos amb el que ell tenia tant clar (gracies tambe a que vai decidir tirar-me a la piscina), i ara que em tingut referencies estem contentissims amb l'elecció.
Pel que fa al fotograf tambe molt be, teniem bastant clar el que voliem i vam anar junts a mirar-ne alguns albums i ja el vam decidir.
I els anells que es l'ultim que em mirat li ha costat una mica mes, em vai tenir que fer una mica pesada perque se'ls mires pero al final ho vam aconseguir i ademes de seguida ens vam posar d'acord amb quina voliem posting.php?mode=reply&f=40&t=21991#
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: BIXITO84 » dc. set. 01, 2010 11:04 pm

El meu s'involucra bastant, tot i que sempre sóc jo la que li dic, he pensat aixó, alló, etc. llavors ell segueiex, però hi ha dies que el veus que s'agobia i que no vol saber res del tema...Queda molt, peò és que el temps passa molt ràpid i passo d'estar al final agobiada perque amb el temps que em tingut...Però bueno, no em puc queixar, la veritat. : besito :
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: cadui » dt. set. 07, 2010 12:10 pm

doncs jo he de dir que fins fa no res, la que tirava del carro era jo... ell s'interesava i si li demanava ajuda, m'ajudava però no tenia iniciativa. Però des de que s'ha comprat el seu vestit (a finals d'agost) he de dir-vos que ha canviat!!! Ara no hi ha dia que no em parli del tema boda, m'ajuda per iniciativa pròpia i diu que de la organització del viatge s'ocupa ell!!! va ser increíble perquè quan va tornar d'encarregar el seu vestit venia super emocionat i tota l'estona em deia "que ens casem!!! que el nuvi sóc jo!!! mare meva, 8 mesos!!!!" jajajaja! >.-<: així que veient el passotisme general dels nois, aprofitaré que el meu s'ha posat les piles :-)) :-))
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Crisxyz » dt. set. 07, 2010 12:16 pm

cadui ha escrit:doncs jo he de dir que fins fa no res, la que tirava del carro era jo... ell s'interesava i si li demanava ajuda, m'ajudava però no tenia iniciativa. Però des de que s'ha comprat el seu vestit (a finals d'agost) he de dir-vos que ha canviat!!! Ara no hi ha dia que no em parli del tema boda, m'ajuda per iniciativa pròpia i diu que de la organització del viatge s'ocupa ell!!! va ser increíble perquè quan va tornar d'encarregar el seu vestit venia super emocionat i tota l'estona em deia "que ens casem!!! que el nuvi sóc jo!!! mare meva, 8 mesos!!!!" jajajaja! >.-<: així que veient el passotisme general dels nois, aprofitaré que el meu s'ha posat les piles :-)) :-))

Ostres que no et faci com el meu que ara ho porta tot ell, jeje.

Quan dius l'organització del viatge et refereixes a que ell t’ajudarà o l’organitzarà ell sol?
El meu ha fet lo segon amb ajuda de la meva germana, total que no se on vaig de viatge això si, han seguit unes pautes meves, com que sigui un lloc de platja i coses així :hmm::

Ja ens aniràs informant >.-<: >.-<: >.-<:
Crisxyz

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants