***SEPTIEMBRE 2010***

bodes 10!

Re: ***SEPTIEMBRE 2010***

EntradaAutor: nuriaisaac » dg. ago. 01, 2010 10:35 am

no havia pensat en aixo de no repartirlos i deixar-ho a la taula, es que soc una mica vergonyosa, jeje pero segurament que ho acabi donant, es que com k haig de donar les fotos i els detalls son varies coses i mi estaré estona pel que em penso pero bueno ja demanaré ajuda.
ja ens queda poc a mi un mes i cuatre dies, tinc ganes de que arribi i deixar de pensa tant i anar de viatge jaaa.
espero k tot us vagi mb.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: Crisxyz » dg. ago. 01, 2010 4:34 pm

Jo també tinc dubte a l'hora dels detallets, però com que som molt poquets penso que les repartiré després del pastis, així veure les cares de la gent amb més tranquil·litat :-))
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: kris28 » dg. ago. 01, 2010 5:12 pm

Tambe hi ha molts convidats que aprofiten el moment en el que repartim els detallets per donar el regla( el tipic sobre amb money) hi ha de tot, pero al repartir-los almenys pots xerrar amb ells i veure si tot ha anat be!!

Nuria, a mi encara em queda una miqueta mes.. un mes i 25 dies, pero aixo pasa volant i mes amb les vacances de per mig!
Imatge
kris28
:: núvia experimentada

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Corena » dg. ago. 01, 2010 7:46 pm

Hola noies!!!

Ja podem dir que el mes vinent ens casem!!1 I ara més que mai sembla que aquest post s'anima!! (Jo també m'apunto)

El tema dels detalls, si repartir o no, també és un tema que parlem últimament. La setmana pasada varem anar a una boda i els nuvis no van repartir res. Els cigarrets estaven a la taula i els detalls els van repartir els cambrers. És una bona idea perquè així potser no es fa tant pesat passar taula per taula, però jo com a convidada sí vaig trobar a faltar que els nuvis s'apropesin a la taula...no sé, per saludar i veure'ls d'aprop.

Així que encara no sabem qué farem...per si no teníem gaires dilemes...ara bé aquest, jeje
Imatge
Corena
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1331
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 7:30 pm

EntradaAutor: neus29 » dg. ago. 01, 2010 8:10 pm

hola noies¡¡¡¡¡¡¡¡ dons si, el mes vinent ens casem. a mi encara em keda mirar el tema de les flors per a l esglesia. el proper dissabte tenim hora per l expedient matrimonial, ens hu tramita el mossen.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: nuriaisaac » dg. ago. 01, 2010 8:44 pm

hola, nosaltres donem varis detalls a vera que us sembla el que ma passat pel cap.
nosaltres tenim un detall per les noies i un pels nois que podria estar a la taula i despres del pastis podriem passar taula per taula i donar la foto aixi només es una cosa i igualment passem taula per taula es que sino semblaré la repartidora si haig de donar tantes coses. meu donat una molt bona idea.

vosltres que feu?

si queda menys!!!!!!!! puijen els nervis!!!!! k vagin molt be els preparatius :-)
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Crisxyz » dg. ago. 01, 2010 8:58 pm

nuriaisaac ha escrit:hola, nosaltres donem varis detalls a vera que us sembla el que ma passat pel cap.
nosaltres tenim un detall per les noies i un pels nois que podria estar a la taula i despres del pastis podriem passar taula per taula i donar la foto aixi només es una cosa i igualment passem taula per taula es que sino semblaré la repartidora si haig de donar tantes coses. meu donat una molt bona idea.

vosltres que feu?

si queda menys!!!!!!!! puijen els nervis!!!!! k vagin molt be els preparatius :-)

Això que dius també es bona idea, així pots aprofitar i preguntar que els ha semblat el detall de cada un *.-o-o.*
Crisxyz

EntradaAutor: Corena » dl. ago. 02, 2010 9:19 am

Ains....potser sí que deixarem algo a la taula, però passar també passarem encara que sigui pels puros o algo. Però nosaltres que els detalls els hem fet nosaltres...no sé si donar-ho en mà, perquè així no tinguin temps de veure els petits defectes que tenen, com totes les manualitats :-)

Així que continuem pensant!!
Imatge
Corena

EntradaAutor: Crisxyz » dl. ago. 02, 2010 10:10 am

Es bona idea això de deixar alguna coseta per entregar taula per taula, com he dit abans podràs estar més aprop de cada convidat i crec que la gent en general això ho agraeix, pels petits defectes no et preocupis te molt valor fer algo amb les teves mans i després al cap i a la fi aquests defectes només els veuràs tu la gent ni se n’adonarà.
Jo acostumo a fer pitets amb el nom del nadó a punt de creu i alguna vegada que no m'ha quedat el marge d'un costat igual que l'altre la persona a qui li he regalat ni ho ha vist, jejeje.
Crisxyz

EntradaAutor: kris28 » dl. ago. 02, 2010 10:56 am

Hola noies!!

Jo ho repartire, nomes son el banos per les dones i els cigarros i els puros pel homes, bueno i les xuxes pels nens, aixi aprofitem i podem passar per parlar i per saber com ha anat tot!!
Imatge
kris28

EntradaAutor: nuriaisaac » dl. ago. 02, 2010 12:28 pm

jo al final ho hem parlat i donarem tot a la ma, tan clauer, boligraf i foto. avui haig de decidir el ram i tots son molt macos pero nose pk sempre man agradat de roses i agafaré un bouquet de roses, pero tinc un dubte a vera si em podeu contestar si blanques (crues) o vermelles, jo crec k vermelles ja que es civil pero no se, si em podeu opinar o ajudar

a mes el blanc si es diferent k el vestit no se per aixo em tiro pel vermell, opineu!! MERCI!!!!!!!!!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Corena » dl. ago. 02, 2010 1:23 pm

Hola nuriaisaac!!

Jo el tema del ram ho vaig tenir molt clar des de el moment que vaig tenir el vestit. Volia un ram de cales blances. La meva cerimonia també és civil...però es que m'encanta i no sé....no m'he pogut estar. És cert que un ram de color és més vistós si el vestit també és blanc. Però jo per intentar "arreglar-ho" els hi he dit que hem posin hypericum de color salmó i unes bones fulles verdoses. D'aquesta manera suposo que no es veurà tant igual que el vestit i també destacarà per sí sol.

De totes maneres, penso que el ram ha d'anar acord amb el vestit...que sempre siguis tú qui llueixi per sobre de tot el que portes (vestit, ram, pentinant, etc...) i que t'agradi. Ho dic perquè has comentat això de millor vermelles perquè la cerimonia és civil. Jo no havía escoltat que això ha de ser així...i si ho és no crec que tingui importància. És el nostre dia, i per això el personalitzem nosaltres.

Ja ens diràs què acabes decidint.

Ah!! El hypericum és això, jeje....que jo no tenia ni ideia de la seva existència fins aquest dissabte que m'ho van ensenyar :-)

DETA-411.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Corena

EntradaAutor: kris28 » dl. ago. 02, 2010 2:58 pm

nuriaisaac ha escrit:jo al final ho hem parlat i donarem tot a la ma, tan clauer, boligraf i foto. avui haig de decidir el ram i tots son molt macos pero nose pk sempre man agradat de roses i agafaré un bouquet de roses, pero tinc un dubte a vera si em podeu contestar si blanques (crues) o vermelles, jo crec k vermelles ja que es civil pero no se, si em podeu opinar o ajudar

a mes el blanc si es diferent k el vestit no se per aixo em tiro pel vermell, opineu!! MERCI!!!!!!!!!

Nuria, el ram has de triar el que vulguis... encara que sigui pel civil el pots portar blanc, aixo va a gustos!! A mi el vermell m'agrada molt!!Pero depent del teu caracter i vestit
A mi tot blanc no m'agrada, em veuria massa blanca, ( i en canvi veig fotos d'amigues i m'agrada, pero per mi no) per aixo he agafat un ram de roses blanques, rosa palid i rosa mes intens per donar-li una mica de color!!

Aixo es mirar fotos per internet i escollir el que mes t'agradi!! :)
Imatge
kris28

EntradaAutor: nuriaisaac » dl. ago. 02, 2010 5:44 pm

HOLA, JA LE ENCARREGAT, EL PRIMER ES EL RAM QUE VUI ROSES ROSES AL FINAL AMB LU DEL MIG PERO EN VUI MÉS SERÀ L'ESTIL DEL SEGON, PK VOLIA MES ROSES. A VERAAA.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 04, 2010 7:37 am

Tots dos son molt macos, el primer amb les roses roses m'agrada molt i si combines de l'un i l'altre et quedarà molt xulo >.-<:
Crisxyz

EntradaAutor: Corena » dc. ago. 04, 2010 9:29 am

MOlt bé!!!! Un altre ram decidit...si és que això està aquí!!
Imatge
Corena

EntradaAutor: kris28 » dc. ago. 04, 2010 6:41 pm

JO tambe ja el tinc encarregat, es un barreja de aquest dos, aixo si el vull amb roses!!
Imatge
kris28

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 04, 2010 9:10 pm

hola, es molt maco, te un toc semblant al meu.

jo ara tinc un dubte xk anava a demanar dos iguals i el segon repartir-lo en 4 amigues pero a la floristeria em van dir que el ram es unic i que millor que no. ara tinc el dubte de que no se que fer a les amigues, volia buscar unes flors d'aquelles divertides que son de roba i tenen una cara al mig i no se on trobaro i ho estat buscant nose que fer amb les amigues, doneu alguna idea please!!!!!

ja comença el compte enrera ja queda menys d'1 mes ara nomes queda semanes dies,aaaaa, jejeje
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: kris28 » dj. ago. 05, 2010 7:11 am

nuriaisaac ha escrit:hola, es molt maco, te un toc semblant al meu.

jo ara tinc un dubte xk anava a demanar dos iguals i el segon repartir-lo en 4 amigues pero a la floristeria em van dir que el ram es unic i que millor que no. ara tinc el dubte de que no se que fer a les amigues, volia buscar unes flors d'aquelles divertides que son de roba i tenen una cara al mig i no se on trobaro i ho estat buscant nose que fer amb les amigues, doneu alguna idea please!!!!!

ja comença el compte enrera ja queda menys d'1 mes ara nomes queda semanes dies,aaaaa, jejeje

Gracies Nuria!! Si tenen una retirada, al ser roses de color rosa!! :-)

Per un altre canto si tu vols fer 2 rams iguals, qui es la florista per dir-te que no?? Veritat que el pagaras?? Doncs has de fer el que tu vulguis!! No se quina mania te tothom de dir-nos el que em de fer, es la nostra boda!!
Jo a un casament que vaig anar, la nuvia va fer una replica del ram en petit per donar-li a la millor amiga i el ram original ( una mica mes gran) per la seva cunyada.

Si al final n et decideixes per fer un segon ram, sempre ports fer els rams de xupaxups, no??
Imatge
kris28

EntradaAutor: nuriaisaac » dj. ago. 05, 2010 7:50 am

Ara tinc dubtes, pk tinc 4 amigues, son de diferents llocs sino serien menys, i nose que fer 4 mini rams, 4 rams xupaxups, o 4 tarjetes i escriurei algu. tinc dubte, jejej.

k vagin molt be els preparatius!!!!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants