Lo que Internet ha unido...

bodes 10!

Re: Lo que Internet ha unido...

EntradaAutor: Crisxyz » dt. ago. 03, 2010 6:23 pm

Hola Laury_82, me has sacado los colores, jeje.

Gracias por los ánimos, yo tengo el pelo ondulado y en las puntas siempre se me hace algún tirabuzón que otro así que, era el mejor peinado, la tiara que llevare también es muy finita, para mi lo importante era encontrar la combinación entre parecer una novia y no dejar de ser yo, básicamente quería algo muy sencillo ::love::

Ánimos para ir preparando las cositas de la boda :-)ok:
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Crisxyz » dt. ago. 03, 2010 6:31 pm

Ayer tuve la primera sesión de solarium, unos 10 min.

He de decir que siempre me ha dado un poco de respeto porque dicen que puede ser cancerigeno pero bueno solo haré unas sesiones para romper un poquito con la piel tan blanca que tengo. Entre esto y que el solarium es en plan sandwichera la cosa me daba un pelin de mal rollo, además he visto unas cuantas pelis de miedo en las que salía una chica en el solarium y la encerraban y vamos que se torraba viva, jejeje.

A ver, que ya se que eso es en las pelis pero el respeto ahí sigue.

Pues nada llegue al centro a las cinco de la tarde, la chica me explico como iba y me puse la musiquita y las gafas y ale a tumbarme diez minutitos, os podéis creer que durante esos diez minutos mi mente casi que se quedo en blanco, fue una maravilla ni pensar en boda, ni malos rollos ni nada de nada solo yo y la musiquita.

Hoy he hecho unos quince minutos y también igual relax total, a ver si en poquitas sesiones ya me pongo un poco morenita. *.O.-O*
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Anna&Carlos » dt. ago. 03, 2010 10:11 pm

Que historia mas bonita, con sus mas y sus menos ( como todas creo yo ) Me a gustado mucho como la as contado!!

s2
Imatge
Anna&Carlos
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dg. juny 20, 2010 8:33 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 04, 2010 7:23 am

Gracias Anna&Carlos, así es como la he sentido, y no me quería dejar algún detalle que fuera importante, me ha echo recordar tantas cosas...
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 04, 2010 7:44 am

Esto es para alucinar, después de más de dos semanas detrás de mi novio para decidir las canciones para los platos, pastel y entrega de regalo a las madres ayer va y se le ilumina la bombilla.

Me llama todo serio y me dice que ya es hora de que miremos las canciones y yo que le digo con los ojos abiertos como platos: COMO!!, pa matarlo pero del to, jeje.

Nada y que no me hace caso y me dice, siéntate que hoy queda decidido el tema, pues nada que ya esta que ya tenemos canciones... por fin!!

La excusa para no hacerlo antes según el era que estaba cansado del trabajo y ayer precisamente la que estaba cansada era yo pero de ir para arriba y para abajo, jejeje.
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Corena » dc. ago. 04, 2010 9:28 am

Bueno, eso de rematar las canciones en una sola tarde está muy bien!!!

Yo las empecé a pensar hace meses...y se me iban ocurriendo como por arte de magia. Después se las comentaba a él y la mayoría le parecieron bien. Creoq ue hay un post por ahí que habla de lo poquito que le gustan estar cositas a los chicos...o quizás que les da un poco de pereza y si lo llovemos pa lante nosotras...pues mejor!!!

Sí que tienes razón que cuando tienen el día de adelantar cosas...más vale aprovecharlo, jaja!!

Por lo del UVA (yo no he hecho nunca) pero no creo que tengas que preocuparte. Además si haces sólo las que necesitas todo irá bien....y si te sirve para relajarte...mejor!!
Imatge
Corena
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1331
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 7:30 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 04, 2010 1:52 pm

Ya ves, jejeje, yo todavía alucino o no hace nada en un mes o lo hace todo en una tarde...

Ay si mi próxima sesión de UVA el viernes, relax : sol :
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 04, 2010 1:58 pm

Bueno por fin otra cosa mas, ya tengo el hotel para pasar la noche de bodas.

Que bien, es una habitación sencilla pero bonita y además nos incluye una botella de cava y unas trufas, a la mañana siguiente nos suben el desayuno >.-<:
Crisxyz

EntradaAutor: roser82 » dc. ago. 04, 2010 11:17 pm

hola criswyz!!
enhorabona pel casament, ahir vaig començar a llegirte i avui he continuat fins al final :-)
m'agrada moltissim com than maquillat els ulls!!! i el pentinat aixi mes agafadet per adalt i dp mes suelto et queda genial!!!
he rigut molt quan he llegit lo dels uva i les pelis de por pq molts cops jo también ho he pensat jajajaja, em consola saber q no soc la unica :-///: :-///:
i respecte al tema de la familia... sempre hi ha gent q intenta espatllar els bons moments pero ja ho diuen q a les bodes la gent et demostra tal com es... anims i q ningu ens xafi el nostre dia pq no sho mereixen!!!
Imatge
roser82

Entrades: 155
Membre des de: dg. juny 28, 2009 12:12 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dj. ago. 05, 2010 6:39 am

Hola roser82, moltes gràcies ::love:: .

Lo dels UVA, molt bé, però clar tu sola allà amb la musica, les ulleres y sents sorolls de la maquina, jajaja.

Ja m'havien dit que ara sabria qui m’estima i qui li es igual amb el tema de la boda, però es dur de pair.

Avui tinc la segona prova del vestit, ja tinc ganes de que arribin les cinc de la tarda. >.-<: >.-<:

On et cases?
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dj. ago. 05, 2010 8:52 am

Bueno aunque ya están decididas las canciones para los platos y demás, he preferido esperar antes de poner las que son no vaya a ser que el novio cambie de idea que eso lo hace a veces.

Ahí van:
1er plato: Right Round ( sale en la peli la cruda realidad)
2º plato: Can't touch it ( banda sonora de Sexo en Nueva York 2)
Pastel: Human de "the Killers" (esta era si o si, elección del novio, inamovible)
Entrega madres: Te voy a decir una cosa de Amaia Montero.

El significado de porque estas canciones: pues la del primer plato porque es cañera y nos encanta a los dos desde que vimos la peli, la del segundo plato es porque esta canción nos gusta a mi hermana y a mi y además aprovechare para darle la sorpresa de que ella también vendrá a la segunda celebración en Barcelona que sé que le encantara.
La canción del pastel la ha elegido mi novio pero ya me esta bien que no sea ni cañera ni triste, ya que cuando vea las fotos de nuestros padres en el pastel seguro que alguna lagrimilla se le escapa y a mi el doble.

Y la canción de los regalos a las madres va mas por la mía que por la suya, cuando suene esta canción dedicada a todas las madres a mi madre le traerán una replica del ramo que llevo el día de su boda y que por circunstancias no le pudo llevar al cementerio a sus padres, será mi regalo y seguro que se emocionara mucho, a mi suegra le traerán una planta que ella no es de ramos.

Madre mia ya me emciono solo de pensarlo >.-<:
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dv. ago. 06, 2010 7:45 am

Ahir a la tarda vaig tenir la meva segona prova del vestit ja embastat.

Que be tornar a dur el meu vestidet, la modista em va fer caminar una mica, parar-me agafar-me el vestit i girar, ey no us penseu que això te el seu truc, jaja.

Em fa por caure perquè no tindré molt de temps per practicar, a més quan em feia caminar jo caminava ràpid i ella em deia que a poc a poc :star:: mare meva...

Ahir el meu xicot tenia la prova del maquillatge per lo dels brillos a les fotos i vaig anar a tafanejar una mica, quan el veig sortir no em va agradar gens, se li notava massa que anava maquillat. Res, va tornar a entrar i la noia li va rebaixar una mica, ara sí, ara estava guapo i se'l veia mes jove tot afeitadet i amb el maquillatge tan suau, jeje.
Jo ja li vaig dir que fes el que volgués a veure si després dirà que jo l'he obligat : sgra :
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dv. ago. 06, 2010 7:56 am

Aqui estan les fotos de la segona prova del vestit >.-<: >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dv. ago. 06, 2010 7:59 am

Ara fins el dia 2 de setembre no tinc la ultima prova amb el vestit llest i planxat, i també m'han de emprovar el vel que no el vull molt llarg i tampoc davant, m’agrada més al darrera agafat al pentinat.
Crisxyz

EntradaAutor: Corena » dv. ago. 06, 2010 7:36 pm

Quantes cosetes!!! Vols dir que cauràs??? No ho crec, ja ens l'agafen bé perquè poguem caminar còmodament. Jo crec que en 10 minutets ja l'haurem fet tot nostre i caminarem com si sempre l'haguèssim portat...ja veuràs!!!

Ara et queda perfecte...ja veuràs quan ja el tinguin planxadet i tot...quina il·lusió!!!

Nosaltres també passem la nit de noces a un hotel. A casa tenim una gateta...i a les 7 del matí ja està desperta. Així que aquest dia ens el reservem per nosaltres i així podrem descansar perquè no tindrem hora de sortida. Tot i que per dinar marxarem a un altre lloc!

El tema de les cançons...la canço per a les mares..nosaltres tenim la mateix!! Quina gràcia!!! En el nostre cas també és més per la meva mare...més que res perquè un dia va venir el meu pare i va dir, "he escoltat la nova canço de l'Amaia MOntero i em recorda a vosaltres dues"...jajaja...quina gràcia. La vaig escoltar i em va encantar...a més la meva mare té els ullets blaus com el mar, així que li va perfecte!!

Quin detall més maco tindràs amb la teva mare...m'has emocionat i tot!!
Imatge
Corena

Entrades: 1331
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 7:30 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dv. ago. 06, 2010 8:13 pm

Quina casualitat >.-<: , ma mare no te els ulls blaus pero la canço li va perfecte, es la dona més bona del mon sempre ho dona ot sense esperar res a canvi, a més de ma mare es la meva amiga i aixo es molt important per mi ::love::
Espero dominar el vestit ben aviat, jeje
Ai quines ganes de que arribi el dia...
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dv. ago. 06, 2010 8:14 pm

Quina casualitat >.-<: , ma mare no te els ulls blaus però la cançó li va perfecte, es la dona més bona del mon sempre ho dona tot sense esperar res a canvi, a més de ma mare es la meva amiga i això es molt important per mi ::love::

Espero dominar el vestit ben aviat, jeje

Ai quines ganes de que arribi el dia...
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dt. ago. 10, 2010 8:27 pm

Bueno ara toca actualitzar això una mica :-))

Pues he tingut un cap de setmana bastant mogudet amb viatge a Barcelona urgent inclòs...

El dissabte pintava com un dia tranquil fins que em va trucar la meva germana per dir-me que ma mare estava de camí al hospital perquè se li havia posat el dit del peu com una bota i no podia posar el peu a terra. A més havia de trucar a la yaya per dir-li que no es mogués del llit i que si s’aixecava i queia truques al de la teleasistencia :star::
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dt. ago. 10, 2010 8:33 pm

En uns segons vaig decidir que agafaria el cotxe aniria a buscar a ma germana i aniríem cap a Barcelona perquè ma mare no estigues sola.

Pot semblar que exagero una mica però desprès del que va passar amb el meu pare i el poc temps que va estar amb nosaltres un cop diagnosticat el càncer es comprensible que a la que li passa algo a ma mare totes dues sortim corrents a on estigui. Ara només ens queda la mare i en aquest aspecte estem molt precavides i sempre tenim una mica d'angustia amb lo que li pugui passar.

El fet de que les dos visquem a Tarragona i la mare estigui amb l'avia (la seva sogra) a Barcelona ho agreuja una mica més.
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dt. ago. 10, 2010 8:40 pm

A més a més ma mare encara es jove i encara te dret a fer la seva vida cosa que tenint cura de la yaya no pot fer com voldria. La yaya ja s'ha caigut dos vegades en un mes i ara ma mare no es pot bellugar de casa per no deixar-la sola.

Jo m'estimo la yaya però sempre s’està queixant de tot i ma mare s'hi deixa la pell.

Total que vam arribar a Barcelona a l'hospital i després de que li fessin unes radiografies li van dir que no li trobaven res greu, li van embenar el peu i cap a casa.

Va ser un susto i jo al dia següent vaig tornar a Tarragona.

Ara ma mare porta el peu embenat i no es pot moure gaire, ma germana s'ha quedat uns dies més per ajudar-la, jo com que haig de enllestir coses per el casament i fer solàrium i demés histories no he pogut.
Crisxyz

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants