"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dc. ago. 04, 2010 7:45 am

Bon dia!!!!!!!!!

Avui ja estic aqui!!!!!!!!!!!!!! dons lo del cotxe ja esta mes o menys solucionat, almenys ja tinc vidre!!!!! ara falta arreglar el bombi i la maneta que tambe se la van carregar, ja em diras tu, total per no pendre res! el meu tiet diu que va ser sobre les 4 de la matinada, va sentir els gossos i va sortir a la terrassa pero no va veure ningu, pero buenop ja esta passat!

Papallona, nena jo la vull la roomba!!!!!!!!!!! pero el meu home.......pero es que ha de ser tant practica!!!!!!!

Nur, ja has trobat alguna altra canço o que???????? i tant que es un mal de cap, jo sort que el meu no m'ho va demanar, que treballin!

Laiac, com van les vacancetes???????????????? avui tambe fas de cangur o que??????

Elxa, he oido pelu?????????? que te has hecho??????????????

Bueno petonets a totes i anem xerrant!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. ago. 04, 2010 10:04 am

NINEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!! BON DIAAAA!!!!!!!

Com esteu totes?????
Avui NO faig de cangur, però ahir vaig deixar a la meva nebodeta que jo vaig acabar plorant i tot, en sec li agafa un atac de plorar dient que volia quedar-se amb nosaltres i bueno, vam tenir que pujar a l'ascensor i ella a crits per l'escala!!!!com que aquesta setmana estic soleta a la nit i al matí potser li dic que demà es torni a quedar o algo, així anirem a la piscina!!!!!!

ELXAAAAAAA.......noooooooooo, jo vaig entendre que va dir que feia un mes entrava a la peluqueria, No que ella hi havia anat!!!!!!jijijjij

TARAAAAa.........i la moguda d'ahir????que era l'helicòptero????? me n'alegro que ho del cotxe ja ho tinguis arreglat!!

NURRRRRRR.....que guaiiiiiii, les cançons...........jo si t'haig de ser sincera, de les que els hi vaig anar dient, la tia aquella que em va muntar el video va passar olimpicament...que m'agraden totes eeeee, però me'n va afegir ella, no em va posar la que li havia dit a casa......res....un lio....però ara m'agraden molt......SOBRETOT tria cançons llargues!!!!!! però que guai >.-<: >.-<: >.-<: a mi em van tardar molt a demanar-ho!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAA................sIIIIIIIIIIII jo la roomba ja ja no me la compraré però per reis cau segur.......nenes, amb l'excusa del bebé.....per nadal toca la secadora i la roomba, així el terra sempre estarà sense pèls de la gossa, i la roba s'eixugarà ràpid....que si bodys, baberos,....aixxxxxxxx....no me veo!!!!!! :-( *.-o-o.* *.-o-o.* tot sigui per la meva........mmmmm bajoquet no!!!!! mmmmmm........mini carbassonet!!!!!! a veure quan li podem dir pel nom!!!!!!

Ninetes.........me'n vaig a posar lavadores, a passejar la duna i a la pisicnaaaaaaaaaa!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dc. ago. 04, 2010 10:23 am

Dons laiac, no se res de res, va marxar i ja no el vam sentir mes!!!!!!! no s'ha enterat de res el teu home????? he mirat a les noticies i res de res, ara mirare als diaris de tarragona, pero joooo, vull saber que passava!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 04, 2010 11:24 am

bueno ninetes dimecres jaaaaaaaaaaaaaaa kines ganes sigui cap de 7manaaaaaaaaaaaaaa

la roombaaaaaaaaaaaaaaa quins invents com ens sol.lucionen la vida.. com rentadora i secadoraaaaaaaaaaaaaaa

avui no he fet res de res, recollir, treure la gossa i ale a fer el dinar i a la feïna....ke guai...

elxa pensava que tu también anaves a lapelu..... :-/
helicopter.. eing????????????????????????????????????????????????????????????

Nur jo también tinc q fer lo del CD.. avui m'ha truat la de Alcolor divendres a les 17hs recollim fotos i donem CD arggg ... aquesta nit ho fem...

buenooooooooooooooooooooooooo un petonettttttttttttt
: sol :
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 04, 2010 12:00 pm

Bon dia!!

mmm... helicopter??? que ha passat?

Tara, me n'alegro que lo del cotxe ja estigui solucionat!

Laiac, ja trio cançons llargues, ja! jejeje! la majoria que trobem duren 4 min i pico, i la meva d'Always casi 6 minutets! jijiji! A veure si al final ells tambe faran lo que voldran... però weno, els hi faré repetir les vegades que faci falta! Nena, tens a la nebodeta a la butxaca, eh!

Elxa, vaya lio amb la pelu!!! jajajaa!!

Papallona, no sabia que la roomba es carrega sola qua se li acaba la bateria! Que mona ella!!!

Vaig a continuar buscant cançons. Ja les tenim practicament totes... solament ens falta la cançó que sona durant el banquet!! Uf uf... mogudeta? tranquila?? uf uf... ni idea! A veure si en el llarg d'avui m'ilumino! :hmm::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dc. ago. 04, 2010 12:48 pm

Noies dons que estic intrigada, ahir a la nit un helicopter rondava per casa i es va parar a les roques i van treure amb algu, i al cap d'una estona tornem-hi, pero es que no sabeu el soroll que feia, que us ho digui la laiac, era...........i bueno vaig veure que baixava algu i tornava a pujar.......i el que no se es si feien practiques o que algu necessitava ajuda!!!!!!!!!!!!!!! i com
no soc xafardera.....................ara que haurieu d'haver vist la gent com corria cap a la platja a veure que veien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. ago. 04, 2010 12:54 pm

Ninetes!!!!

Sóc un pendó, acabo d'arribar de la piscina...i s'hi estava de bé!!!!!! sort que avui el dinar va ràpid....jijijij!!!!!!

Siiiiiiii, estàvem parlant per telèfon i no veas com se sentia l'helicòpter, però ja no vaig parlar en tota la nit amb el meu nen, i ara encara no l'he vist.....ya ves!!!!!

Nurrrrr...siiiiiiiiii durant el banquet mogudetaaaa!!!!!jo li vaig dir que posessin amb la que vaig entrar, i quan es va acabar ells sols em van posar la de coldplay "viva la vida", però també queda bé.....i després del ball també em vam posar la que van voler!!!!! que està guai eeee!!!!!!!

Papallonaaaaa, ja divendres????? i te les donaran amb marca d'aigua?? i també les triaràs tu????? me pierdo!!!!!

Noies segueixo amb les meves lavadores i el dinar....que mira que sóc vaga eeee!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 04, 2010 8:52 pm

guapesssssssssssssssss
pues no me enterat de res.. de lo del helicopter...

laiacccccc nena com fiques les dents llargues amb tanta piscinaaaaaaaaaaa jo también vull!! =0-0-)
nurjor la de always esta superchui.. aix i la del coldplay m'encanta jo la vull ficar

sisi.. ens donen el CD divendres amb marca d'aigüa i triem les del album!!

vaig a veure una serie
muakis!!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dc. ago. 04, 2010 11:07 pm

NINETEEEEEEEEESSSSSS!!!!!

quan estic sola, no trobo mai l'hora d'anar a dormir, i com que fan tans capitols de bones seguits...........aquí estic.....això si, amb el meu portatil al costat!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAa.............parlem de coses sèries.....quin model de ROOMBA tens??? el número, perque n'hi ha un munt, es que ho he mirat fins i tot a ebay i no està mal........em pots passar on ho vas comprar?? i el preu??? sispli???????..........entre la roomba, i que estic mirant habitacions de bebé....tic enxufada aqui tota la nit.........en teoria, ens la regalen..ejem ejem, ja us explicaré!!!!!!!!

MOOOOOOOOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEETS!!!!!
NANITTTTTTTTTT!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 04, 2010 11:20 pm

Hole!!

Ais noies... ara m'heu deixat intrigada a mi amb aquest helicopter! Que deuria passar!!??? No ha sortit res enlloc...

Laiac!! Ja mirant mobiliari!! Que xulo!! Em sembla que ho tindràs dificil eh... perque hi ha de cada cosa més mona!!!! ::love:: I que dius? T'ho regalen? Ja ens ho explicaràs!

Nenes... ja tenim totes les cançons triades!! Per fi! Ara mateix hem acabat de tancar la llista i ha l'hem enviat!! Pot quedar xulo... I ja els hi he dit que si els hi falta alguna més que m'ho diguin. No vull sorpreses... Es que sóc super especial amb la música jo!!

Papallona, eso eso! Passo informació de la roomba!!!

Petonets a totes i bona nit!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dj. ago. 05, 2010 7:53 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

Un altre dia mes aquiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! i algunes de vacances, aixo no pot ser, o totes o cap, HOME!!!!!!!!!!
Vull vacances jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ostres em sembla que es la primera vegada que no fem vacances a l'estiu!!!!!!!

Dons a veure si m'explico.......estem a casa dels meus pares i dimarts sobre les 22h, va apareixer un helicopter de la policia (bueno no se si era policia o la portuaria o que!), una barqueta i van fer un rescat a la platja, el que no se si va ser real o nomes feien practiques i res em vaig intrigar! pero ahir em vaig estar mirant les noticies i tots els diaris i res de res, aixi que imagino que feiem practiques!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. ago. 05, 2010 7:57 am

Laiac, pendonaaaaaaaaaaa, tot el dia a la piscina eh!!!!!!!!!! (aprofita tu que pots!) ei a veure si algun dia anem a la platja ehhhhhh, que jo les tardes les tinc lliures!

Nur, aixi que ja heu triat totes les cançons i ja els hi heu enviat i tot, quina rapidesa el meu home i jo encara hi seriem! es dificil trobar cançons (almenys per mi!!!)

Papallona, i tu divendres ja us donen totes les fotos per anar triant-les ehhhh, que guai, ja tindreu el finde ocupat!!!!!!!!! que tal la roomba????????????????????

Elxa, nena mucha faena o que????? y a vosotros os han dicho algo de las fotos???? ya las tenenis elegidas????

Petonets a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 05, 2010 9:42 am

Bon dia al forooooooo!!!!!!!!

Laiacccccccccccc jij he llegit lo de la roomba i ara la acabo d'activar... ara va tota sola per casa... això això neteja!!!!!
ok us miro el model i la web i us ho passo!!!!!!!! es irobot roomba.pero no se si 562 o que... us ho confirmo

tara doncs estarien de practiques pq amb lo que pasa a tgn segur que surtiria a 1ª plana!!

Nur, Elxa en no res estaré com valtros esperant..

ninetes kina peneta que ja hagi passat tot...jops....

x cert les de davant meu quan teneu pensat fer la cronica?????????????????????????????????

jo per ferla hauré d'anar a casa de ma mare o sosgres pq amb la meva conexió...no penjaria ni una fotu... :-(

i no res, avui de tares pa' variar....i valtros kedada!!!!!!!!!!!!!!! ja m'EXPLICAREU, oi??

ale vaig a treure a la gossa!!!

dew : ban :
Papallona*

EntradaAutor: tara » dj. ago. 05, 2010 10:30 am

Elxa, asi que ya haveis echo los deberes ehhhhhhhhhhhhh! cuando teneis que ir??????
Oye el camping os va a quedar como una mansion, cesped y todo!!!!!!!!!!!!!

Papallona, guapa!!!!!!!!!!!!!! aixi que tens una altra mascota per casa "la roomba"!!!!!!!!!!! quina gracia no veure-la anat soleta per casa!!!!!!!!!!
Ei si ja he passat per les vostres croniques i us he presionat una mica, pero.......em sembla que
ningu s'ha donat per aludida!!!!!!!!!!!!!!!!!

A veure quin dia et va be i quedem, val!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 05, 2010 10:41 am

NINETEEEEEEEESSS!!!!!!!!!!BON DIAAAAAA!!!!!!

uffff, avui és més tard....però es que ja he passejat a la goseta, he esmorzat, he estès una roba que havia rentat a mà.......i aquí estic.............tot i que no sé si anar a reus un ratet a veure ma mare o no, avui està amb les dues fieres, les dos nenes, me l'havia de quedar jo a una, però al haver quedat aquesta tarda no podia, tot i que em sap greu eeeee, que ma mare no es troba bé!!!!!!!

Buenoooooooo...............siiiiiiiiiiii, res, vaig mirar un parell de pàgines, ja us explicaré el tema, però primer no volia, però ara crec que aniré a les botiguetes aquestes que hi ha per res de nadons a mirar-les.....més que res a veure el PREU!!!!!! vaig trobar una pagina que n'hi havia de moniiiiiiiiiiiiiisssimes, però resulta que NO venen per internet i les botigues on en tenen són a tortosa, i per allí baix.....però xuliiiiiiiiiissimes!!!!!!!!!
ELXAAAAAAAAA així que al poble n'has vist????ja m'nformaràs!!!!!!!jijijijijiji
NUR....això del regal.....sabent de qui ha sortit, no em puc esperar res de res!!!!!!!

Alaaaaaaaaa PAPALLONAAAAAAaaa.....si al final la roomba i la duna es faries amigues i tot.....una deixaria anar pel, i l'altre darrera recollint-lo, ja m'ho imagino!!!!!!jijijijij no tinc un duro, però estic decidida!!!!!jijiiij

NINETEEEEEEEEESSSSS que guaiiiiiiiiiii, totes pendent d'album, fotos, video..............que xuloooooooooo!!!!!!si que ja s'acaba això, però quan tingueu els àlbums torna a començar.......i si al gener us aburriu, sempre podeu venir a fer de tietes!!!!!!!!!

Bueno nenes, que m'enrollo més que jo que sé i després us fa mandra llegir els meus missatges!!!!!!!!!
Per cert NUR....ahir te n'has enterat que al teu poble hi va haver moguda a la tarda?????????

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. ago. 05, 2010 1:56 pm

Hola noies! Com anem?

Aquest matí hem anat a la platgeta, que començava a perdre el color i no podia ser! Jejeje!! I ara que ja tinc la cuina arregladeta em poso al dia per aquí…

Tara, ja veuràs com les teves vacances arribaran aviat. I quan totes estiguem currant tu ens faràs dentetes! I direm: “això no pot ser!!” jijijjij!!! Per les cançons amb molta rapidesa no ho hem fet... 3 dies hem estat escoltant i tornant a escoltar cançonetes... uf! Però ja estan triades! Ara a veure quan arriba el video, que anirà per llarg... Nena, i jo vull veure el teu reportatge, eh!!

Elxa, els teus fotografs treballen molt ràpid, eh! Que bé! Si no te’n donaràs compte i ja ho tindràs tot fet i enquadernat! I en quant a les embarassades... si que n’hi ha moltes eh!! Però moltes! Aquests dies que hem anat a la platja només veia embarassades per tot arreu!! Panxes per aquí i panxes per allà! I sabeu què em va dir el meu nen?? Diu... “això serà una senyal???” i jo: “calla! calla!!” jajajaja!!!

Papallona... uf uf... la crònica! Ja hi penso ja, però sempre m’acabo liant fent altres coses. Com aquests dies per exemple em dedico a fer àlbums hofman del viatge de nuvis. A més a més que encara estic fent recopilació de fotos de la boda. Un amic de la família me’n va passar, i si... estan bé... i els amics tambe me n’han passat, però lo típic, que la gent fa més fotos de la gent que estan a la mateixa taula... així que igual m’espero a tenir-ne de millors, ja que les dels fotografs si que aniran per llarg!

Laiac, recordo que quan ens vam comprar els mobles a la Sènia que vam veure moltes habitacions infantils molt cuques, i vam dir que quan arribés el moment hi tornaríem a baixar. Els mobles allà abaix estan millor de preu que per aquí. Almenys abans, no sé jo ara si estarà igual... www.paisdelmoble.com/ Aahhhhhh!!! I al meu poble algo vaig llegir pel facebook... segons tinc entès hi va haver com una persecució, no? Però no en sé masses detalls més!

Vaig a continuar fent albums hofmans.

A totes, petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 05, 2010 8:54 pm

ninetessssss com ha anat la kedada???????
heu fet fotusssssssssssssssssss

i heu passat fotusssssss?????????????
monxi tu tenies mevesssssssssssssssssssssssss,,, les vull pleaseeeeeeeeeee!!

laiacc nena que la teva cronicaaaaaaaaaaaaa jijijijij Nur el ninet también estava amb els hoffman jiji
Bueno doncs m'ho prendre amb calma jijiji

petunets demà vaig de matins!! i després vaig de sardinada.. per la nit tinc sopar a montbrio.. bueno us vull dir que quan pugui em connectoooooooooooooooo

taraaaaaaaaaaaaaaaaaa kedar kedar ... fotus fotus.. xD

ciaouu
Papallona*

EntradaAutor: tara » dv. ago. 06, 2010 7:25 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!! per fi divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!! dema dormire fins que se m'acabi la son!!!!!!!!!!!!!!!!! i com algu em desperti avans do'hora!!!!!!!!!!! : sgra : : sgra : : sgra :

Nur, nena fes, fes el hofman, jo els vaig fer nomes arribar que aixi ho tens mes fresc, sino despres et fas un cacao!!!!!!! jo el que vaig fer l'altre dia va ser un dels convidats, ja que en el nostre album no surten i la mama estava preocupada i en vaig fer tres un per la mama, per la sogra i un per nosaltres!
Dons jo cuan volgueu, si voleu passar-vos una tarda per casa i ens ho mirem!!!!!!! ja direu!

Papallona, nena siiiiiiiiiiiiiii hem de quedar, jo de fotos del teu casament no en tinc pero bueno tinc ganetes de veure't!!!!!!!!!
Nena entre sardinada i sopar, avui et posaras les botes!!!!!!!!

Laiac, nena avui tambe piscina???????? o estas amb la nena???? que tal ahir a la tarda????

Elxa!!!!!!!!!!!!!! como va el montaje?????????? oye queremos un dia paella eh!!!!!!!!!

Bueno veig que lo de les croniques va per llarg, aixi que a esperar!!!!! anem parlant!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 06, 2010 9:02 am

Booooon Diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Aix que vau fer ahir doncs?????

jo lo de les quedades ho porto fatallllllllll jopssssssssssssssssssss... :-( :-( :-( :-(
ho sento però solsament puc quedar pels matins.. a més a més dels caps de 7mana lliures ...l'unic dia que si podria es divendres pero a partir de les 18hs.... ja direu! :star::

aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxx que ja ha passat!!! kina peneta.. suposo que ara em ve la depre jiji : sgra :

petunets!
Papallona*

EntradaAutor: tara » dv. ago. 06, 2010 9:13 am

Papallona, nena passa molt rapid!!!!!!!!!!!!!!!!! aixo s'haura de repetir, no??????????? podriem fer una boda conjunta!!!!!!!!!!!!!

Dons si et va be divendres.........ninetes reserveu-lo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, asi que ya esta mas o menos???? esta noche ya os vais para alli????????? recordando viejos tiempos eh!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants