JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dv. jul. 30, 2010 5:24 pm

conta fins a 7000000 abans d'engegar-lo!! segur que despres de la tranquilitat de les vacances ho veus mes clar tot, ja voras! :-)ok: :-)ok: sé que es facil dir aixo pero penso que no hi guanyes res posant-he a malas... i amb lo guerrera que ets tu: PA'LANTE!! QUE NADA PUEDA CONTIGO!! tu vals molt mes que enfurismar-t'he per res de la feina!!!!!!!! :-()-)
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: Nikka80 » dl. ago. 02, 2010 3:46 pm

holaaaaaaa!
el post esta de vacancetes.........jejejee
nosotros nos vamos el viernes pa salamanca, que ganassssssssssssss
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14667
Membre des de: dv. març 17, 2006 6:34 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dl. ago. 02, 2010 4:06 pm

buenas!!

si si de vacas!! jeje!!

a salamanca?? yo nunca he estado pero dicen que cuando vas alli tienes que ver la rana y el astronauta en la catedral!! ya nos contaras si los has visto!!!

per les que esteu ja de vacas: disfruteu-les moltisssssssim q despres marxo jo!! jajaja!!

petunets i serpentines!!! :-()-) :-))
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. ago. 04, 2010 3:33 pm

buenas!!!

sé que estic soleta pq entre nova zelanda,salamanca, cerdenya, malaga, saragossa, creixell... esteu totes desperdigades però escric pq aixi ja tindreu algo que llegir quan torneu i, jo también em desfogo, sembla que quan penses lo que vas a escriure et senta millor lo que dius,no? jejeje!!

bueno doncs nosaltres apart d'estar currando molt sembla que ens hagin tirat un mal d'ull:
ara que semblava que el paco ja estaba millor del quiste (q per cert l'analitica va dir q no era maligne), va el diumenge i es cau per les escales i.....sorpresa!!! = 1 menisc fracturat, l'altre fisurat, desgarro de quadriceps i tot el genoll ple ple ple de liquid sinovial...... i li han aconsellat NO operar-se sino que molt de repos, aines i gel... va coixo pobret... fins ahir tenia el genoll com un pebrot... avui sembla que la inflamacio li ha reduit prou! espero que pel viatje estigui be pq... !! buffff!!!

cambio de missatje per omplir el post! jeje
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. ago. 04, 2010 3:35 pm

ja estic aqui de nou!! jajaja!! me encanta: tengo pacientes que los encierran por hablar solos y yo, hago exactamente lo mismo.... el ser humano es... EXTRAORDINARIO! (radio la colifata!)
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. ago. 04, 2010 3:50 pm

va més cosetes... estic desesperada aquests dies tinc una ansietat que no puc mes!! m'he saltat el regim por lo lindo venga al heladito...!!! em costa tant fer le regim aquests dies i a sobre amb la calor!! i ara que venen festes del poble... que miedo!! :star:: i despres mexic.... bufff al setembre fare vaga de fam pq... :mu:: :mu:: :mu::
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. ago. 04, 2010 5:52 pm

os habla "la solitaria": las tardes de bétera antes de fiestas se hacen eternas, ya huele el pueblo a alfabega (ver el siguiente enlace http://www.festes.org/articles.php?id=534 ) mientras van pasando pacientes a la sala de paco, me encuentro enfrente el ordenador machacando bolitas de los estupidos-juegos mata-tiempo del feisbuc y pensando en cómo estareis de vacaciones...lo relajaditas y poco estresadas que tendreis las caritas, al menos que haya alguien disfrutando del calor pq de vacaciones parece que no hace tanto calor pero en cuanto yo salgo de la consulta y piso el suelo de la calle.... HORROR! el bochorno me cala hasta los huesos!!

en fin, continuare batallando mis dias de penuria y soledad esperando primero las locas fiestas del pueblo que me lo pienso pasar-pipa con mi cuñao (el novio de mi sister) and company y luego las deseadas y prometedoras vacaciones que me lo pienso pasar-mas-que-pipa con mi paco and company!!!!

mañana tendreis mas news del <<diario de la solitaria>>

molts petunets i serpentines!!
MARICRIS

EntradaAutor: Trinity » dc. ago. 04, 2010 6:52 pm

Maricris ets unica!!!

CUANDO LAS COSAS NO VIENEN POR SI SOLAS; SE HAN DE IR A BUSCAR!!!!!!!
Trinity
:: núvia d'argent

Entrades: 2747
Membre des de: dl. març 27, 2006 10:25 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MARICRIS » dc. ago. 04, 2010 7:32 pm

eiiii senyals de vida existent al post!!! ole ole!!

ja estàs de vacances o no?? que no me enteroooo!! per cert fa uns dies el paco s'ha posat internet al mobil i va com tu...letra por letra a ralentí! jijiji! es més pesat que en el ordinador eh! ahora se lo que pasas!! jejej!!

bueno wapi dema tindras mes de les meves croniques! nanit!!

petunets i serpentines nomes per tu (como eres la unica que me lee) va...i per l'Hugo i l'Unai también!! :-)ok: :-))
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dj. ago. 05, 2010 6:48 pm

CRÒNICA D'UNA SOLITARIA JUNIERA

Segueixen passant els matins i les tardes aquí bétera-city amb la mateixa calor espatarrant de fins ara però a cada minut cada segon que passa ÉS UN MENYS PER PASSAR PER LES MEVES VACANCETES!! jeje...
El paco està molt millor del seu genoll averiat ja ho té molt poquet inflamat, la veritat es que s'ho ha anat curant i s'ha portat be pq sino... me'l veia a l'avio patint amb la inflamacio!!!

Avui hem trucat a una residencia de gossos per a vore si podem deixar-hi la tula els dies que marxem..em fa una peneta.... els altres anys la deixavem a l'hort del meu sogre amb els altres gossos pero com els nadals passats li van robar els gossos, ens quedariem amb molta por i, a mi se'm cauria el mon aterra si me la robessin; total que segurament aquest diumenge ens acostarem a veure les instal.lacions com estan, ens l'ha recomanat el veterinari vamos que es de confiança pero tot i aixi jo em quedo mes tranquila si ho vec.

Per una altra part ma germana estaaaaaaa..... bufff insuportable! ahir a la feina la va tenir amb el meu cunyadissim, ella te la rao pero com que esta com esta (enyorada del noviete) salta a la minima! pero el meu cunyat es un cabbron... quan ja tenia la cuina tota néta a la 1 i mitja de la matinada el senyor entra a fer-se el sopar i empastra toooota la cuina deixant-ho tot pel mig ple de merrda i clar ella, va saltar dient-li de tot, ja li esta be a ell pero bueno, ja , tenen mal rollo, ja vorem com acaben...

en fi, viatjeres meves, una que es despedeix fins dema amb mes anecdotes pq tingueu entreteniment quan torneu!!!!!

MILIONS DE PETUNETS I SERPENTINES ALLA ON ESTIGUEU!!!!!!!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dv. ago. 06, 2010 5:56 pm

Mentre sento per la ràdio la cançó famosa d'ikea...<< yo me quedo para siempre con mi reina y su bandera, me dejaré llevar a ningun lugar....no puedo vivir sin ti no hay manera no puedo estar sin ti, no hay maneraaaa......>> penso que si fos tio i el paco la meva titi, li dedicaria... ja veieu la tonteria del divendres ala tarda abans d'acabar la setmaneta... no tinc remei!! jaja!

i no s'acaba aqui la setmana, que ara a les 9 anem de berenar-sopar del 1r aniversari del fill dels nostres millors amics i com no podiem ser menys li hem comprat un columpio suuuuuper xuloooooo i jocs d'aigua per 12mesos ale! pa que disfruti, l'haurieu de veure a la piscina!! es un peixet!!! no para quiet!!! i un dia q el vaig dutxar jo...mareee meva pleneeeta d'aigua em va deixar!!! esta per menjar-se'l!!!!

i dema a buscar els meves primeres ulleres de sol!!!! els meus ullets ja no aguanten mes! tota la vida sense ulleres de sol perque soc una vaga d'anar-me.les a fer i dema ja les tindre!!!!! :-///:

pues aixo...aqui segueixo passant les hores i els dies esperant el meu estimat mexic....i a cada persona que em diu (amb tota la rabia i enveja del mon)- ui pues quan hi vagis es epoca de tornados!- (aixi en rintintin) la meva resposta és: - SI, SI, SI JO HE PAGAT UN TODO INCLUIDO, CON TORNADO Y HURACAN INCLUIDO, POBRES DE ELLOS QUE NO SE DEJEN VER EL PELO! - ja, pa xula mi pixula!! jajajajajajajajjajajaja!!

Bueno viatjeres, una que es despedeix fins dilluns que nomes em quedaran 15 dies per marxar!!

milions de petunets i serpentines alla on estigueuu!!!!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dv. ago. 06, 2010 6:12 pm

JA SE QUE JO NO EN TINC NI PAPA DE ORDINADORS I MOLT MENOS DE COMPOSICIONS XULES COM LES VOSTRES PERO HE FET UN COLLAGE A BASE DE CORTA I PEGA AMB EL PAINT....US EL PENJO PQ RIGUEU UN RRATO!!!!! JEJEJE
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. ago. 09, 2010 4:57 pm

Som a dilluns i encara no he rebut noticies vostres per aqui ho sigui la meva ment ha concluït que encara esteu a "la bartola", si que he vist pel FB que hi ha hagut sants,visites a llacs idilics... !!

en fi, un cap de setmana mes a l'esquena repletet de cosetes: divendres vem anar de cumple del fill dels amics que us vaig dir i esta el crio per menjar-se'l! i ell esta amb mi!! no para de dir-m'he "eh, tia ris" ( no sap dir "cris")soc la seva prefe!!!!! jejejeje!! quina felicitat! li vem regalar un super columpio i el nen amb 1 any al.lucinavaaaaaa!!!
MARICRIS

EntradaAutor: Trinity » dl. ago. 09, 2010 5:54 pm

Quina pixada de riure!!! Guapina es q el portátil li costa arrancar....

Vinga dos dilluns mes i marxes a méxic,aixo si amb un Any mes!!!

Trinity

EntradaAutor: MARICRIS » dl. ago. 09, 2010 6:00 pm

(he tallat el missatge pq tenia pacients!!)

doncs això estava el nen per menjar-se'l!!!i amb el columpio que li vem regalar encara mes!! erem 35 persones estan locos!! com ho van celebrar al chalet que tenen estavem super be i fresquets!!

I dissabte de compra de menjar que aquest dimecres arriba el novio de la sister i ese come pa un regimento!! jajaja!! pobret! pero calia carregar la nevera que cridava!!

i ahir panching i neteja pq vem anar a la residencia canina i estaba tancadaaaa!! com podia ser!!??!! parlant d'aico vaig a trucar!!

bueno wapes-viatjeres, fins dema es depedeix una escritora de pacotilla!!

petunets i serpentines!!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. ago. 09, 2010 6:03 pm

wweeeeiiii trini!! estas per aqui??!!!! no estic sola!! ja no em sento sola! has vist quina composicio mes xula (i xavaquera) que us he fet!! ajajajaja!! el paco diu q no estic be!!pero m'agrada no esta be!! jajaja!

estas a creixell ja? vaig buscar foticos pel google esta xulo el poble!! es petitet pero es cuco no??! :-)ok:
MARICRIS

EntradaAutor: Trinity » dl. ago. 09, 2010 8:29 pm

Si estem a Creixell. Es un poble Petit i molt tranquil, encara q hi hagi turisma com doc al poble no es nota tant.

M'ha encantat la composició!

Trinity

EntradaAutor: MARICRIS » dt. ago. 10, 2010 4:14 pm

CRONICA D'UNA SOLITARIA JUNIERA

VINC DE LA PELU!!! NEW LOOK!!! NEW LOOK!!! com tenia el dia depre , bueno ja porto molts dies de bajon...lo que sempre faig es anar a la pelu a "arreglar-me" per animar-me una miqueta... nose si aquesta vegada ha servit de molt... :--( pero bueno... son cosetes que em carreguen dels meus sogres, de ma germana, dels cuñadissims,del agobio que tinc a dins el coco ficat pq vull marxar ja.. bufff... i nose si la terapia de la pelu m'ha servit pq la peluquera que es l'amiga amb la que marxem a mexic, también te problemes i m'ha taladrat mes el cap pobreta... s'ha desfogat i com que también ho necessitava avui l'he escoltat jo i dema ella!! jejeje! :-)ok:

pues aixo: tinc unes ganes de que arribi el novio de ma germana i li foti un polvo fenomenal i li baixin els fums i totes les tonteeries que te damunt!!!!!!! jajajaj!! *.-o-o.*

i también tinc ganes de que comencin les festes, dijous ja es la presentacio de les reines de la festa...quina ilusio! quins nervis!! i diumenge el dia gros: confetti, coets, alfabegues i fiestuki loooca!!! i de concertillos xulos amb celtas cortos fins hi tot!!! ole ole!! :-///:

en fi viatjeres meves continueu rondant per alli pq quan arribeu ja em fareu les dentetes llargues!!!!

milions de petunets i serpentines!!!!!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dt. ago. 10, 2010 4:16 pm

Trinity ha escrit:Si estem a Creixell. Es un poble Petit i molt tranquil, encara q hi hagi turisma com doc al poble no es nota tant.

M'ha encantat la composició!

es perfecte per desconectar, es el teu petit oasis deluxe!!!! lo que daria yo...! :-)ok: :-)) i lo feliços q creixeran els teus cigrus per alli!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

super composition with paint!!! jajajajja!!! :-) :-) :-)
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. ago. 11, 2010 3:55 pm

Ja estem a dimecres i la meva germaneta ja s'ha abraçat al seu príncep blau! ha descarregat totes les tensions acumulades de fa dies, els mal rollos de la cuina, enganxadetes amb mi de casa ....tot!! i ara els he deixat a casa... jeje :-)) :-)) solets.... amb la Tula d'observadora!! jajajaj!! la meva gossa es molt curiosa! :-)ok:

en fi, avui estic mes animada nose pq potser es pq vec a la vicky feliç amb el seu noi i això m'anima pero porto uns dies raro raro rarggggooosss... em passen moltes coses pel cap i nomes em va faltar la meva avia l'altre dia que em va dir que volia anar a la caseta de menorca <<a despedir-se>> per ultima vegada... nose que fare quan falti ella, es la meva marona... esta xof xof pobreta pero q a sobre digui aquestes coses quan ella sempre ha sigut la vitamina de tota la familia.... ens fa caure a tots. I el fet que la meva tieta faltes fa poc l'ha xafat encara mes, jo em pensaba que ho "superaria" pero li costa motl i amb casi 92 anys... per aixo suposo que em rallo el cap, pq penso en aquest any de mmerda i....blublublbu... m'estic enrollant, m'estic desfogant que aquests dies estic sensiblona...

bueno wapes paro de taladrar que aixo sembla la consulta d'una psicoleg! jajaja!!

despres torno a entrar i explico mes cosetes si em passa algo interessant pq la meva vida ultimament es aburrida, nomes venen pacients pesats no dels curiosos i extravagants...

milions de petunets i serpentines!!
MARICRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants