"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 06, 2010 10:00 am

NINETEEEEEEEEEEESSSSS!!!!! BON DIAAAAAA!!!!

ahir tota la nit amb la nena, i amés que no parava "ara vul anar a casa la mama, vull anar a casa la mama".....jopeta, i això que havia volgut venir ella.................i res, aquí estic amb ella i SI, avui piscina al matí, i suposo que piscina a la tarda!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* tot i que hauré d'estar amb ella tot el rato!!!!!

Sabeu què m'ha passat avui?? em desperto a mitja nit i començo a pensar en el nen/a, en l'habitació, en moltes coses i avui....he estat desperta de les 4:45 a les 7........buffffffffffffffff quina son!!!!!!!!!!

Quin moviment avui de bon matíiiiiiiiii...jo m'apunto a la boda conjunta encara que....mmmmm....el vestit ja no em va!!!!jijiiji

Papallonaaaaaaaaaaa, jo pels matins puc quedar eeeeee, i per les tardes en principi també....tot i que la setmana vinent és el dia que coincidim també de festa amb el meu nen, i potser el dijous ja marxem al poble, i el dimecres anem a ikea, i abans operen a mu sogre............buf buf.....quina agenda que porto!!!!!!!

Nineteeeeeeeeeeeees, jo ahir també em volia quedar més...........ja li diré a l'estiu que li volia preguntar un munt de coses...que no sé si ja té moltes coses!!!!!!!

Bueno ninetes, que com la nena se m'aburreixi em començaré a dir que vol marxar!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dv. ago. 06, 2010 10:19 am

Elxa pues ya podemos buscar una fecha y todos de boda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAiac, nena has de descansar eh!!!!!!!!!!! que encara tens molt de temps!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dv. ago. 06, 2010 1:33 pm

Ninetes gracies per venir air a casa....Raquel faltes tuuuu la setmana que be ja ens diras el dia q et va be i tornem a qedar a veure si podem començar a fer cosetes del meu casament!!!

Un petonet i bon cap de setmana
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 06, 2010 2:01 pm

Bon dia!!

Avui sembla que està animadet això, eh!!! A veure si es reenganxa la marxa en aquest post!!

He llegit quedada el divendres? Guai!

Papallona! Sardinada... sopar... ñam ñam!! Que vagi tot molt bé eh!!

Tara, doncs si nena, estic liada amb els hofman. Faig els del viatge, i quan acabi aquests vull fer-ne un de la preparació de la boda: amb les fotos de la prova de vestit de tots (meves, del meu nen, de mons pares, sogres...), fent els detallets, etc... Llavors en volem fer un altre de la despe... Vamos! Que els hi farem l’agost als del hofman, jajajaja!!! Doncs nena, només has de dir un dia que et vagi bé i quedem per veure el teu reportatge, que en tinc moltes ganes eh!!

Elxa, una boda conjunta sona molt bé!! Però llavors tindriem depres post boda conjunta... així que proposo fer-ho almenys... un cop al mes! Jijiji!!!

Laiac, com estàs de son?? Deu ni do quina nit...!!! Donant voltes a les coses. Així diuen que es com es treuen les millors idees, no? Pero sobretot prent-ho amb calma, que encara tens molt de temps eh!! Que tal amb la nena? Ja la distreus força perque no s’aburreixi? Jeje!

Estiu! Que bé veure’t per aqui!! El teu marcador treu fum eh!!! 3 setmanetes!!!!!!!

Weno, ens veiem!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » ds. ago. 07, 2010 2:40 am

Hola!!! Aquí la Giss des de Mexico!!! andele andele!!!

Aix nenes, quina pasada és això! m'ho estic passant súper bé!
Avui hem nadat amb els dofins... què monus!!! i demà anem a la selva a fer rapel, tirolina, snorkel...
i diumenge cap a Espanya... joooooooooooo no vull!!!

Com esteu boniques??? no hem puc posar al dia, quan torni ja ho faré! però que sapigueu que m'enrecordo molt de vosaltres.
Tinc ganes de veure-us!!!

Petonets per totes!!! i fins aviat!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » ds. ago. 07, 2010 10:43 am

NINETEEEEEEEEES!!!!!!!! bon diaaaaaaaaa!!!!!

GISSSSSSS.........qe guaiiiiiiiiiiii!!!! es que la Riviera Maya es otro mundo!!!!!!passeu-vos-ho el millor que pogueu aquest dia que us queda!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ninetes!!!!!com es presenta el finde????
l'elxa ja deu estar a la sombrita del camping!!!!!!
Papallonaaaaaaaaaa, com va anar ahir el sopar????????eeeeeeeeeeeeee i vas anar a buscar les fotos nooooooooooo????????????? >.-<: >.-<: ensenya ensenya.....digues digues que t'han semblat????
Nur.........mmmmmmmmmm.........tu avui també tenies plans no??? o sinó segueix amb els hoffmans.....a mi se m'estan acumulant..........jijiijijj
Taraaaa........espero que et trobis millor aquest finde, res de maldecap i a descansar, que no has d'anar a treballar!!!!

Jo al final em quedaré fent cosetes per casa i despres tenim dinar familiar papis-sogres.....buffffff, quines ganes!!!! si no entro fins demà.......QUE TINGUEU UN BON DISSABTEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » ds. ago. 07, 2010 7:40 pm

ninetessssssssssssssssssssss

ahir el sopar bé.. la sardinada también ñammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Giss nenaaaaaaaaaaaaaaaaa nooooooooooooooo ja s'acavaaaaaaaaaaaaaa noooooooooooooooooooooooooooo

NENES HABEMUS CRONICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marxo a la pelu.. mireu quines hores.. pero es que sino demà per la boda,, (diumenge) qui em pentina!!!

muakas!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » ds. ago. 07, 2010 7:42 pm

COMODONAS JIJIJIJI

US FICO EL LINK

viewtopic.php?f=50&t=22035
::love::
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 08, 2010 1:35 am

AIX AIX AIX AIX AIIIIIIIIIIIIIIIXx.......................que fuerte me pareceeeeeeeeeeeee!!!!!!!

nenaaaaaaaaaaaaaaaa.............que ja tens crònica???????????????? mira que són les 2:30 passades, però NO NO, jo no vaig a dormir sense llegir!!!!!!!!!!

ualaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

MOLTS PATUNETS.......eeeee papallonaaaaaaaaaaaaa, que vagi molt bé la bodaaaaaaaaa, on la tens??? on vas???? ho havies dit algun dia?????
muaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 08, 2010 12:08 pm

NINETEEEEEEEESSSS!!!!

on sou?????? de juerga porai????????? jo no fa gare que m'he aixecat, avui el meu nen ha arribat 3 hores més tard i estava patint i no m'adormia!!!!!!!

Ninetes avui i demà ja no podré estar tan conectada, al final torno a fer de cangur i no d'una, sinó dels meus TRES nebots, que a ma germana l'han ingressat per l'esquena!!!!!!!! així que aquesta tarda haurem de passar la tarda com poguem, a veure si amb aquesta calor podem anar a la piscina, i demà també!!!!!!! tot i que al migdia haig d'estar a reus!!!!

Eiiiiiiii i el dimarts vaig a fer-me una ecoooooooo!!!!!!es deixarà veure??????que serà????''nen?? nena???? potser no es veu.....ja us informaré!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Molts patunets precioses.........COM VA EL FINDE A TOTES????????
PATUNEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. ago. 09, 2010 8:16 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

Ja fa estona que soc per aqui, pero tot el finde sense dir-vos res, dons clar ara m'ha costat posar-me al dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo el finde de relax, lllit i piscina!!!!!!!!!!!!!!! quines ganes de que torni a ser dissabte!!!!!!!!!!!!!

Nur, nena veus aquest dels preparatius jo encara no l'he fet, ja tinc feina!!!!!!!!! bueno ja saps que cuan t'arribin els volem veure eh!!!!!!!!!!!!!!!!
I per lo del meu reportatge si finalment no hi ha sopar, podeu venir a casa un dia eh!!!!!!!!!!!

Papallona, nena ja he llegit la teva cronica!!!!!!!!!!!!!!! i que xules les fotos!!!!!!!!!!!!!! que es aixo de que anaves de boda??????

Laiac, que ja tens planificada l'habitacio????????????????? tia si que treballa el teu home!!!!!! que tal esta ta germana?????? que xungo no??????

Elxa, que tal el primer finde de casados en el camping?????? recordando viejos tiempos eh!!!!!!!!!!

Estiu nena que guai veure't per aqui, a veure si ens dius alguna coseta mes sovint eh!!!!! i cuan vulguis quedem per fer detallets, ja ho saps!

Giss, imagino que estareis ya de vuelta, por lo que veo todo genial, no?????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 09, 2010 11:08 am

Nineteeeeeeeeesss!!!!! bon diaa.....

Vaig una mica de cul i agobiadetaaaaa, i ara haig d'anar a preparar 3 esmorzars, però almenys us volia dir algo!!!!!!!
Ahir des del migdia que tinc als meus tres nebots, i a la nit a sopar eren 4, només faltava la més peke!!!!!!!i a més sola, que el meu maridet treballant!!!!!!! i avui tot el dia a l'hospital així que fins la nit no us podré dir res!!!!!!!!!!!

TARAaaaaaaaaaa....huole preciosaaaa, com ha anat el finde????piscineta???que guai!!!! jo també vull, jo em pensava que la meva piscineta s'havia arreglat amb un parxe i resulta que.....ahir quan estava plena es va petar tota!!!!, i relax també!!!!!
ELXAAAAAAAA...........siiiiiiiiiiiiiii demà a veure si ho sabem......nen o nena?????? com ha anat pel camping??????
PAPALLONAAAAAAA i la boda???????? com va anar???? que treballes ara????? a descansar també eeeee!!!!!!
NURRRRRRRRrr...........i tu el finde????? hoffmans i més hoffmans???? o heu estat porai no?????
ESTIUUUUUUU..............que cada cop va a menos això eeeeeeeee....que anem de BODAAAAAAAA!!!!
GISSSSSSSSSSSS siiiiiiiiiiiiiii que tornàveu avui no?????????'' a descansar MOOOOOOOOOOLTTTTT, que guai!!!!!!

Preciositats meves.....marxo a pelar uns préssecs i a preparar uns gots de llets.....sincerament, tinc ganes de ser mare, però no d'una fiera de 4 anys directament, i de dos preadolescents de 13!!!!! que aquests són pitjor!!!!!!
bueno, i si a això se li afegeix el meu maridet i muns sogres......es pa tirar-se un tiro!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! a la nit entro si puc d'acord??????????? molts besitus!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 09, 2010 8:47 pm

Nenaaaaaaaaaaaaaaaas!!! ja estic aquí... recuperant-me del jet-lag...

quin horror de dia... el vol de dallas a madrid s'ha retrasat 3/4 d'hora, llavors ens han tret del següent vol de madrid a barcelona perquè deien que no ens donava temps d'agafar-lo... ens han fet anar a buscar les maletes a madrid i tornar-les a facturar en una avió... de la 13h que haviem d'arribar hem arribat a les 18h!

Bufff i damunt arrivem a tarragona i el meu cotxe no engeja... segurament la bateria, després de tants dies sense tocar-lo...

No res nenes... vaig a descansar una mica... demà us prometo que em poso al dia de tot ok? perdoneu que no us digui res ara!

Molts petonets per totes!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 09, 2010 8:53 pm

Hola noies, com ha anat el dia?

No he tingut temps en tot lo dia d’entrar, i entro ara abans d’anar a sopar a casa d’uns amics.

Aquesta setmana i la següent el meu nen te vacances i l’aprofitarem per acabar de mirar quatre cosetes pel piset. Aquest matí hem anat a verdú i hem comprat coses de decoració, i després hem anat al poble i ja ens hem quedat fins tard...

Papallona! He vist que ja tens cronica!! Que rapida! Vaig a veure-la!

Tara, quin finde més xulo, no? Relax i piscineta! Ais... sempre hauria de ser finde, no?? Es que duren tan poquet i passen tan rapid!!!

Laiac, com va això de fer de cangur? Estàs entretinguda eh! I com està ta germana??? Espero que hagi millorat! Nena, demà gran dia!! Nen o nena!? Ais!!!!

Elxa, com heu estat al camping? Que xulo! I que, començant amb els hofmans? Jejej!

Giss, ja et tenim aqui! Benvinguda! Ostres quina moguda amb els avions nena... ara a descansar, eh!!!!

A totes, molts petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 09, 2010 10:14 pm

Nineteeeeeeeeesss!!!!!!

BONA NITTTTTTTTt................entro ara perque demà segurament que no podré entrar en tot el dia...ni al matí que anirem corrents cap a l'hospital!!!!! que tenim a tota la family ingressada, bé, ma germana que va per llarg, i mun sogre!!!!!

GISSSSSSSS...............benvingudaaaaaaaaa...demà a descansar eeeeeeeee, i ja ens explicaràs i ens posaràs fotitos de tot!!!!!!

Espero que estigueu totes molt molt bé!!!!!!! marxo a dormir que demà em toca un altre dia duro!!!!!! tot i que bueno, almenys anem a fer-me la eco........a veure si tinc una alegria i em diuen què és!!!!!!! i després mirant habitacions......que avui ja hem estat dos hores en un mateix lloc!!!!!quin estrés!!!!

MOLTS PATUNETS A TOTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS..............demà entro i us informo!!!!!!!
NANIT!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. ago. 10, 2010 7:36 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!! Buff avui si que estare soleta de bon mati, aprofiteu per dormir les que pogueu, que jo tambe ho faria!!!!!!!!!! quina mandra fa llevar-se tant aviat!!!! Jo vull dormir!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur, aixi que heu anar a comprar cosetes pel pis eh!!!!!!!! que guai! jo li vaig dir l'altre dia al meu home de pintar la nostra habitacio i penjar les cortines noves, pero no cola!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena que ja veuras con t'ho dirannnnnnnnnnnnnnnnn!
nen, nena, nen, nena, nen, nena, nen, nena, nen, nena, nen, nena, nen, nena, nen, nena, nen, nena, que sera??????????????????????????????????????????????????????????? segur que avui sortim de dubtes!

Elxa, tu tambien liada con los hofman?????? a ver si me pongo yo con el de los preparativos!!!!!!! te das cuenta que si no tenemos trabajo, nos lo buscamos??????

Papallona, felicitats pel vostre primer meset de casats!!!!!!!!!!!!! com passa el temps eh!!!! ja t'has tornat a posar a la feina amb la cronica o que?????

Giss, que tal el jet lag??????????

Estiu, nena manifiestate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 10, 2010 9:35 am

Bon dia guapesssssssssssss

siiii avui un cumplemes!! aixxxxxxxxxxxxxxx que fort!!!!!! moltes gràcies.. ahir el meu maridet em va fer sopar romantic.. que deia que avui no em sorprendria tant... i te raó jijij

i res ara de marujilla i a les 16 a currar puff pufff....

Giss ja has tornattttttttttttttt... aix.. que rapidet quepassa tot!!
Laiaccccccccccccccc que??????????????? ha passat??????????????? ja parlarem..
bueno a vere quan ens veiem! petunets a totesssssssssssssss
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dt. ago. 10, 2010 12:52 pm

Bon dia!
Quin dia més lleig!! Avui voliem haver anat a la platja però quins nuvolots que hi han!!! :--(

Laiac! Que ha passat? Mare meva!! Tots a l'hospital. I lo de ta germana va per llarg? Uf... pobreta! Avui el gran dia eh! Nen o nena? This is the question!!!

Tara, que voleu fer canvis? Aprofiteu de pintar ara a l'estiu, que a l'hivern és més xungo, ja que si s'ha de ventilar despres de pintar fa molt fred!!! Vinga, anima al teu maridet! jejeje!!

Papallona, un meset de casada!! Això vola!!!!

Elxa, com et trobes??

A totes, petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 10, 2010 10:09 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!

un dia més.............mireu a quines hores puc entrar el tot el dia.........quin cansanci que porto damunt!!!!buffff....entre hospital tot el dia, i que aprofitem per anar a mirar mobles....tic rebentadaaaaaaaaa!!!!!!!

però bueno................L'ARNAU S'HA DEIXAT VEUREEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* és un nen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiiiii............quina ilu saber el sexe..........ja el podem personalitzar......i quins collonets que té!!!!!!jijijijiji més monooooooooo!!!!!!

i tot OK!!!!!!!!!!!!!!

Ja ho sabeu tietes..................tindrem un nen a la familia!!!!!!!!!1 estiuuuuuuu..........si es guapot pot ser novi de la teva neboda no???? només es portaran un anyet!!!!!!

Patuneeeeeeeeeets!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 10, 2010 10:14 pm

Ninetes!ª!!!!!

Gràcies per preguntar per ma germana, la veritat és que no està gaire bé, i segueix a l'hospital sense saber que carai li han de fer!!!!! i a mun sogre demà li donen l'alta.....al matí anirem a reus, però tinc unes ganes d'estar a casa un tarda sencera....!!!!

com esteu????????
ELXAAAAaa..........la manuela??????????????JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!?????????? jopetaaaa!!!!!!
NURRRRRRRRRr...................núvol??? jo es que he tingut tanta calor tot el dia que si tingués piscina quan hem arribat m'hi hagués tirat!!!!!!
PAPALLONAAAAAAAAAa................UN MESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! alaaaaaaaaaaaaa com passa el temps!!! que monu el teu nen!!!!!!!!
TARAAAAAAa..........com estàs????? que treballadora que ets eeeeeee......jijiji totes dormint i tu treballant...bueno, avui no eee, que m'he aixecat aviat!!!!!
Estiuuuuuuuuuu............TOC TOC, que no et queda reeeeeeeeeess!!!!!!!!!
GISS??????????????? huoleeeeeeeee????? encara sigues con el jet lag?????

MOLTS PATUNETS A TOTES NINETES:................si demà al matí no entro, intentaré fer-ho al migdia!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants