VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. jul. 29, 2010 4:18 pm

kittysan ha escrit:Hola Syl,
Si ya vas a mirarte vestido llama si quieres a Novias Lour en Molins de Rei que tienen ese vestido en la web y pregunta el precio porque suelen ser mas baratos a parte también te regalan el cancan, el cojin y me parece que la liga. Te lo digo porque a mi me gustaba uno de aire y eran 250€ mas barato a parte todos los regalos. :-)ok:

uuuuuuuuuuuuuoooooooooooooooo gracias gracias gracias graciassssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!! preo hasta septiembre he prometido ser paciente y kedarme en casaaaaaa :-///:
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. jul. 29, 2010 4:20 pm

marisergi ha escrit:Noies, avui he anat a mirar vestits per primera vegada! Quina experiència més xulaaaa! ha estat molt i molt emocionant. M'he enamorat d'un d'Aire BCN, però reconec que m'haig d'esperar i emprovar-me molts més... de totes maneres, aquest me l'he emprovat 3 cops. Ha estat un "flechazo"!!! L'únic és que té volantets i no sé jo si a ell li agradarà molt això dels volants...jejeje...

Felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats jope jo fins setembre res de res.......
Nena si a tu t'agrada doncs no t'ho pensis!!!!!!!!!!!! si has sentit que akell vestit esta fet per a tu per mes que t'emprovis no et trobaras tan a gust com amb akell!!!
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 29, 2010 7:19 pm

jo també li vaig ensenyar el catàleg de Cymbeline on surt el meu i em va dir: "d'aquí només m'agraden 3 ó 4 models, però clar t'hauria de veure amb ells posats perquè suposo que al natural canvien els vestits". El meu el va passar sense fer cap comentari però m'és igual, jo em veig perfecta amb ell i sé que quan em vegi caurà de cul.
No ens podem capficar amb això, penseu que ells miren el catàleg, en paper i que a més duu el vestit una model que evidentment no té el mateix cos que nosaltres. Ja sabeu que per saber si un vestit ens agrada o no, ens l'hem de veure posat i penso que als nostres futurs els passarà igual que fins que no ens els vegin no podran dir. A més, aquell dia només ens veuran amb AQUELL vestit i no amb cap altre més, per tant, tranquil·les que segur que queden encantats :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. jul. 29, 2010 7:37 pm

jo al me li vaig ensenyar tres catalegs diferents i els veia tots =,, jajajajaja.
DUNA_BCN

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 29, 2010 8:50 pm

A mi em fa l'efecte que quan et vegi aquell dia amb el vestit posat li agradarà el contingut i el continent, així que...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: kasia25 » dv. jul. 30, 2010 8:57 am

jajajaja! doncs el meu quan mirava catàlegs m'opinava!!!!! vaig flipar!!! és que no li agradaven gens em mirava amb cara a pena i em deia... aquest no,oi??? jajajajajaja em pixava!!!! em coneix, i sap què m'agradava i què no m'agradava, i per sort coincidim en gustos!!! :-)ok:
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: jesiev » dt. ago. 03, 2010 8:27 am

Jo encara no he anat a cap botiga, els he mirat per internet y en el meu cas ell també té uns gustos especials pero vaja queden 10 mesos i ja està nerviós jajaja així q segur que li agrada
De vestits m'agraden els de Yolan Cris, farem el casament a la platja i crec q l'estil és el que millor encaixa, coneixeu alguna altra firma que tingui aquest estil? després de vacances volia començar a mirar perque tampoc sé per quins preus es mouen i si els he de descartar quan abans millor

I marisergi estaràs preciosa no pateixis que segur q quan et vegi li encantarà!
Imatge

jesiev

Entrades: 26
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 7:59 am

EntradaAutor: marisergi » dt. ago. 03, 2010 1:05 pm

jesiev ha escrit:Jo encara no he anat a cap botiga, els he mirat per internet y en el meu cas ell també té uns gustos especials pero vaja queden 10 mesos i ja està nerviós jajaja així q segur que li agrada
De vestits m'agraden els de Yolan Cris, farem el casament a la platja i crec q l'estil és el que millor encaixa, coneixeu alguna altra firma que tingui aquest estil? després de vacances volia començar a mirar perque tampoc sé per quins preus es mouen i si els he de descartar quan abans millor

Jesiev, moltes gràcies pels ànims :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Et cases a la platja??? jolin, com mola! mira't aquesta pàgina...és de ses illes, a veure què et sembla! ja em diràs què, ok?

http://www.somnismediterranis.com/colecciones.htm
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: jesiev » dt. ago. 03, 2010 2:21 pm

marisergi ha escrit:
jesiev ha escrit:Jo encara no he anat a cap botiga, els he mirat per internet y en el meu cas ell també té uns gustos especials pero vaja queden 10 mesos i ja està nerviós jajaja així q segur que li agrada

Jesiev, moltes gràcies pels ànims :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Et cases a la platja??? jolin, com mola! mira't aquesta pàgina...és de ses illes, a veure què et sembla! ja em diràs què, ok?

http://www.somnismediterranis.com/colecciones.htm

gràcies guapa! doncs és exactament l'estil que busco els primers son de Yolan Cris crec que cada cop que els veig m'agraden més segurament tornant de vacances aniré a mirar-los i si puc m'escaparé ara a les vacances que hi seré a allá a les illes jejeje
Imatge

jesiev

EntradaAutor: cucuruxu » dt. ago. 03, 2010 6:03 pm

Hola jesiev!!
Enhorabona per aquest casament a la platja! Segur que serà alucinant!
Jo també estic enamorada dels Yolancris :-)) i aniré directe a mirar-los primer que cap!
M'han dit que estan sobre els 2000! Amunt i avall! Per mi es dispara una mica però aniré a veurel's a veure què trobo! :mu::
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: jesiev » dc. ago. 04, 2010 3:57 pm

cucuruxu ha escrit:Hola jesiev!!
Jo també estic enamorada dels Yolancris :-)) i aniré directe a mirar-los primer que cap!
M'han dit que estan sobre els 2000! Amunt i avall! Per mi es dispara una mica però aniré a veurel's a veure què trobo! :mu::

Sí la veritat és que piquen una mica, jo havia pensat anar al setembre a una botiga q es diu La moda Núvies a Mataró que per aki he llegit que els tenen un 20% més barats no ho sé jo aniré a fer una ullada per si de cas aviam que trobo
Imatge

jesiev

EntradaAutor: Massianya » dv. ago. 06, 2010 11:42 am

Encara no tinc vestit i ja penso en sabates.... ehehe
Ja les teniu?
He estat mirant i la majoria són amb taló d'agulla... I punxegudes de davant.
L'altre dia vaig passar per una sabateria i hi havia sabates que no eren de núvia però m'agradaven molt. Ara, és una llàstima portar-les un dia.
Sabeu si es poden tenyir?
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. ago. 06, 2010 12:01 pm

Massianya ha escrit:Encara no tinc vestit i ja penso en sabates.... ehehe
Ja les teniu?
He estat mirant i la majoria són amb taló d'agulla... I punxegudes de davant.
L'altre dia vaig passar per una sabateria i hi havia sabates que no eren de núvia però m'agradaven molt. Ara, és una llàstima portar-les un dia.
Sabeu si es poden tenyir?

Si són de pell sí. I així les pots aprofitar per altres ocasions. Si són folrades amb roba del vestit ja no... el que no sé és si se'ls pot treure la roba i ja està. De totes maneres, pensa que és millor una sabata que no està folrada, especialment si plou: queden tacades i enfangades segur. Si són de pell sempre es poden netejar...

Segons l'època que et casis, també tens l'opció de la sandàlia, que tant és si és blanca com daurada o platejada (personalment, prefereixo les blanques i platejades abans que les daurades...). Sempre queden bé i sempre són reaprofitables...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marsal75 » dv. ago. 06, 2010 12:13 pm

no totes les sabates de nuvia són amb taló d'agulla ni amb talons de 10 cm... jo ja he trobat els meus i són baixets (3-4 cm com a molt), i no gaire acabats en punxa, que després m'apreten els dits! així que si busques i rebusques una micona segur que trobes els que t'agradin i et sentis comoda
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: kris28 » dv. ago. 06, 2010 2:22 pm

Sabates hi ha de totes les mides de talo, i normalment no son d'agulla totes.

Les meves si que son amb un bon talo, peo es ample, comodissim i amb plataforma i per davant no es punxagut, es peep toe!
Mira la web del tocador de la novia, que tens moltissimes on triar!
Imatge
kris28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cris85 » ds. ago. 07, 2010 1:09 am

Jo em posaré unes sabates amb un taló no massa alt per no passar al nuvi, però igualment no porto mai taló, i sabates noves sempre fan mal, així que ben segur duré unes sabates planes (tipus bailarinas) per cambiarme-les un cop passi una estoneta del ball!! Mes val prevenir!! A més un cop pasada la cerimonia ja tant se val si arrosego mes el vestit! Jeje. Comoditat davant de tot!
cris85 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 07, 2010 11:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: kittysan » ds. ago. 07, 2010 8:58 am

jesiev ha escrit:
cucuruxu ha escrit:Hola jesiev!!

Sí la veritat és que piquen una mica, jo havia pensat anar al setembre a una botiga q es diu La moda Núvies a Mataró que per aki he llegit que els tenen un 20% més barats no ho sé jo aniré a fer una ullada per si de cas aviam que trobo

Os mando la foto de un modelo que yo me probé que es bastante ibizenco y solo cuesta 500€ por si os pudiera gustar. Yo al final no me lo quedé porque quiero otro estilo pero si me hubiera casado en la playa igual si que me lo hubiera quedado
Robe-Mariee-64_la.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
kittysan

Entrades: 900
Membre des de: dl. març 08, 2010 10:25 am

EntradaAutor: cadui » ds. ago. 07, 2010 2:41 pm

cris85 ha escrit:Jo em posaré unes sabates amb un taló no massa alt per no passar al nuvi, però igualment no porto mai taló, i sabates noves sempre fan mal, així que ben segur duré unes sabates planes (tipus bailarinas) per cambiarme-les un cop passi una estoneta del ball!! Mes val prevenir!! A més un cop pasada la cerimonia ja tant se val si arrosego mes el vestit! Jeje. Comoditat davant de tot!

a mi la noia del Tocador em va dir que uns dies abans del casament posi una mica de crema Nivea (de la del pot blau de tota la vida) a la pell de l'interior de la sabata i sobretot per la zona de costures i els bordes. Diu que així la pell interior s'estova i s'adapta millor al peu evitant tocadures i molèsties per dur les sabates noves. Ho provaré amb unes altres que tinc de vestir abans de fer-ho amb les de la boda i ja et diré :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: cris85 » ds. ago. 07, 2010 5:52 pm

cadui ha escrit:
cris85 ha escrit:Jo em posaré unes sabates amb un taló no massa alt per no passar al nuvi, però igualment no porto mai taló, i sabates noves sempre fan mal, així que ben segur duré unes sabates planes (tipus bailarinas) per cambiarme-les un cop passi una estoneta del ball!! Mes val prevenir!! A més un cop pasada la cerimonia ja tant se val si arrosego mes el vestit! Jeje. Comoditat davant de tot!

a mi la noia del Tocador em va dir que uns dies abans del casament posi una mica de crema Nivea (de la del pot blau de tota la vida) a la pell de l'interior de la sabata i sobretot per la zona de costures i els bordes. Diu que així la pell interior s'estova i s'adapta millor al peu evitant tocadures i molèsties per dur les sabates noves. Ho provaré amb unes altres que tinc de vestir abans de fer-ho amb les de la boda i ja et diré :-)ok:

Anda, doncs no ho habia sentit mai! Ho probaré jo també amb unes sabates que m'acabo de comprar i que estrenaré per dos casaments que tinc ara al setembre! Seguiremos informando!! Jeje.
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: Erfre » ds. ago. 07, 2010 6:36 pm

Hola chicas!
Yo todavia no he empezado... despues de vacaciones operación vestido!! :-)
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants