VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 09, 2010 9:45 am

montse_87 ha escrit:Hola!
Jo tambe soc nova al foro. La setmana pasada ja vaig anar a preguntar quan tindrien les coleccions del 2011 i on vaig anar em van dir que cap a mitjans de Setembre ja ho tindrien tot o quasi tot. A l'Aire ja tenien els catalegs tot i que no hi surten tots els models.

Sí, pensa que als catàlegs no apareixen tots els models, només són mostres perquè et facis una idea del que hi ha... Per exemple, quan al maig vaig anar a Pronovias, em van donar un catàleg, on apareixien uns quants models, però n'hi havia que no apareixien.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Massianya » dl. ago. 09, 2010 5:23 pm

Pel que fa a la col·lecció d'Aire... hi he fet un cop d'ull i no m'he emocionat amb cap. Així que no hi aniré.
He mirat la pàgina de Pepe Botella (quin nom més poc glamurós, no?) i n'hi ha alguns que m'agraden, però m'emprenya que no hi hagi cap botiga a Barcelona.
M'està costant més del que em pensava definir-me...

Un dubte: al DBlanc de Manresa tenen vestits de Manuel Mota. Aquest no és el de Pronovias? Aleshores no cal anar als dos llocs, no?
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 09, 2010 8:44 pm

Massianya ha escrit:Pel que fa a la col·lecció d'Aire... hi he fet un cop d'ull i no m'he emocionat amb cap. Així que no hi aniré.
He mirat la pàgina de Pepe Botella (quin nom més poc glamurós, no?) i n'hi ha alguns que m'agraden, però m'emprenya que no hi hagi cap botiga a Barcelona.
M'està costant més del que em pensava definir-me...

Un dubte: al DBlanc de Manresa tenen vestits de Manuel Mota. Aquest no és el de Pronovias? Aleshores no cal anar als dos llocs, no?

Pepe Botella serà un nom poc glamurós (per cert, tampoc és el nom del dissenyador, eh?), però ja et dic que el preu dels seus vestits no ho és gaire... 1800 el més barat, però la majoria de 2300 a pffffffff! Preus com Rosa Clarà i en ocasions més. De totes maneres, també té una segona col·lecció, DUE, que és més assolible (rotllo TWO de RC). Pot ser que a BCN no tingui botiga, però segur que trobaràs models. Has de buscar a les botigues multimarca. Segur que a la web deu dir on els pots trobar.

Pel que fa a Manuel Mota. A Pronovias en tenen dels que dissenya per a Pronovias, però no són necessàriament els mateixos que pots trobar a altres botigues.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: BIXITO84 » dl. ago. 09, 2010 9:00 pm

Jo me'l vaig comprar a Aire, és el Bolsena de la col.lecció del 2010, perque l'avenç que venia no m'entusiasmaba...imaginu que encara estarías a temps de mirar la cole d'aquest any, perque avui a Rosa Clarà, per exemple, m'han dit que fins setembre-octubre, no tenien tota la cole i Aire va una mica més enderrerit, no sé és mirar-ho :-/
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84
:: núvia experta

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: Massianya » dt. ago. 10, 2010 3:50 pm

buniketa ha escrit: Pepe Botella serà un nom poc glamurós (per cert, tampoc és el nom del dissenyador, eh?), però ja et dic que el preu dels seus vestits no ho és gaire... 1800 el més barat, però la majoria de 2300 a pffffffff! Preus com Rosa Clarà i en ocasions més. De totes maneres, també té una segona col·lecció, DUE, que és més assolible (rotllo TWO de RC). Pot ser que a BCN no tingui botiga, però segur que trobaràs models. Has de buscar a les botigues multimarca. Segur que a la web deu dir on els pots trobar.

Sí és que tinc el morro fi... Tot i que, per sort, m'agraden més els de la col·lecció DUE. I per allà al web tenen una pestanya que hi posa "àlbum love songs" (sense preus, clar) i allà també n'hi ha algun que m'agrada.

A Azahara Novias de Fabra i Puig (segons la web de Pepe Botella) en puc trobar. No tinc referències de la botiga ni tenen pàgina web... Hi trucaré per demanar hora. He buscat per aquí al fòrum i he trobat un fil del 2009 que deixava fatal aquesta botiga. Provaré sort.
Massianya

EntradaAutor: Piticlina » dt. ago. 10, 2010 8:05 pm

Ja està actualitzada la pàgina de Berta Novias!!! que guay!!!!
Imatge
Piticlina
:: núvia experimentada

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dt. ago. 10, 2010 8:20 pm

Acabo de mirar unas cuantas fotos... y tienen bastante variedad. >.-<:

Comenzaré mi búsqueda del vestido entre 'Berta novias' y una tienda que me han recomendado en Molins de Rei, 'Novias Lour' porque aún no tengo una idea definida de cómo será el vestido... qué nervios... la verdad es que no me imagino!!
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: Piticlina » dt. ago. 10, 2010 11:20 pm

hulataca ha escrit:Acabo de mirar unas cuantas fotos... y tienen bastante variedad. >.-<:

Comenzaré mi búsqueda del vestido entre 'Berta novias' y una tienda que me han recomendado en Molins de Rei, 'Novias Lour' porque aún no tengo una idea definida de cómo será el vestido... qué nervios... la verdad es que no me imagino!!

yo tengo pensado ir a esas dos tiendas y también me han hablado bastante bien de Casajuana. A ver si encontramos nuestro vestido!!!!
Imatge
Piticlina

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. ago. 10, 2010 11:53 pm

la setmana pasada quan vaig estar per Fabra i Puig a comprar-me les sabates vem passar per davant de Azahara Novias (sino m'equivoco es la que fa cantonada amb l'avinguda Meridiana) i estava tancada per vacances fins a finals de mes. Just a la vorera de davant hi ha una altre botiga de nuvies
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: NUVOLET » dc. ago. 11, 2010 6:52 am

Els de la nova col.lecció de Jesus Peiró també han sortit estàn a la seva web, m'agraden uns quans també!!!! ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: Massianya » dc. ago. 11, 2010 8:19 am

Sí! A mi també n'hi ha que m'agraden, de Jesús Peiró. Però el preu espanta... Me n'he emprovat algun que ratlla els 3.000, i això ja són paraules majors (per mi).
Massianya

EntradaAutor: Blowy » dv. ago. 13, 2010 3:16 pm

Jolin! jo m caso el juny del 2012 i me enamorat del vestit Dolly de Cymbeline... espero poder trobar-lo!!! :star:: :star::
Que arribi el 2012!
Blowy

Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 11:27 am

EntradaAutor: Lau_82 » ds. ago. 14, 2010 8:30 pm

hola chicas una pregunta, novias berta donde esta??? yo supongo q empezare a mirar vestidos en octubre noviembre, ya estaran al completo las colecciones no?
Imatge
Lau_82

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: Lau_82 » ds. ago. 14, 2010 8:31 pm

ah! no lo he dicho, supongo que voy bien empezando en esas fechas no? me caso en septiembre del 2011
Imatge
Lau_82

EntradaAutor: Massianya » ds. ago. 14, 2010 8:41 pm

I tant, Lau_82! Vas amb temps de sobres! De fet, fins i tot et pots trobar que en algun lloc et diguin que vas molt d'hora.

Per aquí algunes noies van dir que començarien a mirar vestits aquest setembre... Jo he començat a investigar i a més d'una botiga m'han dit que el setembre és el mes que reben les mostres i que, per anar bé, que hi vagi a l'octubre.
O sigui que.... paciència fins a l'octubre (això si em puc aguantar).
Massianya

EntradaAutor: Lau_82 » ds. ago. 14, 2010 9:31 pm

Moltes gràcies Massianya, doncs a l'octubre! jo al novembre tinc vacances aixi q agual aprofito per anar aquest mes, pero es que tinc tantes ganes de provar-me ja els vestits, i aixo q la familia encara no li hem dit, quan li di digui a la meva mare sera ella la que no pugui esperar per anar a la botiga, jejeje!!!
paciència!!!
Imatge
Lau_82

EntradaAutor: marisergi » ds. ago. 14, 2010 9:51 pm

Hola Lau!
Jo vaig anar a principis d'aquest mes, quan encara no havien tancat. Eren tantes les ganes q no vaig poder esperar...i vaig disfrutar moltíssim! encara q no hi sigui tota la col·lecció, pots anar a emprovar-te i mirar quina classe de vestit t'escau millor! ja veuràs! el primer cop, és una sensació espectacular!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: Lau_82 » dg. ago. 15, 2010 11:48 am

Jejeje!!! No me animes no me animes!!!! Q sino me ve mañana mismo en la tienda, jeje!!! Lo q m da un poco de apuro ( es q soy muy vergonzosa) es q desde el primer momento las dependientas deben estar intentando venderte el vestido no? Es q eso m incomoda un montón. Q igual luego resulta q no es así, no lo se!
Imatge
Lau_82

EntradaAutor: Lau_82 » dg. ago. 15, 2010 11:51 am

Por cierto alguien sabe donde esta la tienda novias berta???
Yo vivo en hospitales, alguna sabe de alguna tienda donde los vestidos de novia estén bien precio por aquí o Barcelona y alrededores??
Imatge
Lau_82

EntradaAutor: montseijordi » dg. ago. 15, 2010 1:29 pm

esta vinzenz novias q dicen q estan bien los precios
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any