heu pensat en fer alguna cosa diferent pel ball?

un gran any!

Re: heu pensat en fer alguna cosa diferent pel ball?

EntradaAutor: Sita_yo » dj. jul. 22, 2010 8:39 am

be la veritat es que es un moment "complicat" i molts nuvis m'expliquen que la sensació es que tothom et mira, tu al mig i...no saps com fer-ho perque s¡acabi rapid, per aquest motiu jo intentava introduir alguna cosa com canvis per no pensar-hi gaire en que tothom mira...pero...jejeje segur que acabes ballant!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Montseta28 » dj. jul. 22, 2010 4:51 pm

la veritat és q ´s un moment q tothom t' està mirant, quina vergonya!!!!!!però bé jo crec q akell dia et deus sentir observat tota l' estona!!!e spot fer un ball curtet i de seguida treure a la gent a ballar, així s' acaba abans el patiment!!!jejeje
Imatge
Montseta28
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 22, 2010 5:18 pm

Nosaltres estem pensant en no fer un ball de nuvis propiament, sino començar amb música canyera perquè tothom surti a ballar. I és que us explico dues de les últimes experiències viscudes: en la primera, el ball dels nuvis era tan llarg que la gent va aprofitar per comprar les fotogràfies en aquell moment; garebé tothom estava a l'altra punta de la sala i no es mirava els nuvis. En la segona, la nuvia ja tenía una nena, i el ball era amb ella, també bastant avorridot, amb la nena volent ser la protagonista. I dels altres balls de nuvis no me'n recordo. Ara, si em veiés capaç, faria una coreografia xul·la, com el que esteu proposant. :-)ok:
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: montse_87 » dl. ago. 09, 2010 10:58 am

A mi m'agradaria fer el ball de dirty dancing, l'altre dia li vaig ensenyar al xiquet i li sembla be. El que passa que la coreografia es complicada i si la volem canviar una mica per fer-la mes facil no se si ens surtira be la cosa... ademes penses que aquell dia tothom t'esta mirant i amb els nervis i tot... si et quedes en blanc a improvitzar... aixi que encara haurem de pensar que fem
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: marisergi » dl. ago. 09, 2010 12:58 pm

montse_87 ha escrit:A mi m'agradaria fer el ball de dirty dancing, l'altre dia li vaig ensenyar al xiquet i li sembla be. El que passa que la coreografia es complicada i si la volem canviar una mica per fer-la mes facil no se si ens surtira be la cosa... ademes penses que aquell dia tothom t'esta mirant i amb els nervis i tot... si et quedes en blanc a improvitzar... aixi que encara haurem de pensar que fem

Ei montse! els de baileboda.com també t'ensenyen la de dirty dancing! nosaltres els farem venir a casa pel nostre ball (una salsa) un parell de dies. he vist a la seva web q uns nuvis van fer dirty dancing coreografiats per ells! fes-hi una ullada!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: fiona84 » dl. ago. 09, 2010 1:02 pm

Si que fa molta vergonya, jo nomes d'imaginar-me ha em poso nerviosa pero tenim pensat fer alguna cosa diferent, un popurri de balls divertits o alguna cosa així, a veure si som capaços!!!
fiona84

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: sonia_trs » dl. ago. 09, 2010 4:02 pm

Hola!!

ESta muy bien que te vengtan a casa y todo... pero... tema precios? sabeis cuanto cuestan estas clases??

Nosotros queriamos tener la coreografia ensayada también, a mi me gsutaria bailar una bachata, o en su defecto el de diry dancing también me llamaba la atención.
Imatge
sonia_trs

Entrades: 157
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:22 am
Ubicació: Terrassa-Cerdanyola

EntradaAutor: marisergi » dl. ago. 09, 2010 6:48 pm

Ei Sonia! te paso el mail que me enviaron a mí, ok? pa que tengas una idea. Con dos clases será más q suficiente. Yo sí los llamaré pq queremos hacer algo especial.

"te enviamos la información general de nuestro servicio. Suponemos que no subirán las tarifas para el año que viene pero quedamos en el derecho de revisión de tarifas.
Aprovecho para informarte que las clases son a domicilio, y que el espacio que necesitamos es de 2m², lo que se viene solucionando moviendo algún mueble del salón.
Nuestro servicio es a domicilio, por ese motivo es importante saber dónde se darían las clases, actualmente damos servicio en Barcelona, (Maresme, El Garrafa, Baix Llobregat, Valles Occidental, Valles Oriental., Anoia, Conca de Barberá)Tarragona y Madrid, (Capital).
Los bailes que montamos son sencillos, vistosos y fáciles de aprender, dependiendo de lo que os guste lo orientaremos hacia un estilo u otro, hay que tener en cuenta que las clases son tan personalizadas que se aprovecha el tiempo y los recursos cuatro veces más que en una escuela, y eso repercute en la cantidad de clases que tendréis que tomar, además si algún paso no os gusta lo cambiamos. Podéis tomar las clases que queráis, nosotros os aconsejaremos, pero la decisión es vuestra, todo depende del baile que queráis hacer para la boda. Si no tenéis claro cuantas clases vais a necesitar, podéis empezar con una clase doble y a partir de ahí os reserváis otras si lo consideráis oportuno.
Para escoger la canción, es importante que sea un tema que os guste especialmente, si queréis dos o más canciones nosotros os la maquetaremos y os la dejaremos en unos 2’30 minutos o 3 minutos. Muchas de las gestiones necesarias, como la música o reservar los días se pueden hacer directamente por correo.
Por último queremos añadir que ya llevamos 3 años trabajando exclusivamente con parejas de novios, que hemos coreografiado más de 100 parejas y que seguimos trabajando para mejorar nuestro servicio y ayudaros a que el momento del baile sea muy especial para vosotros y los invitados.
Las clases son mínimo de dos horas, en la primera hora va incluido el transporte, y en la segunda hora hacemos un 20% de descuento, 60 euros la primera y 40 euros la segunda.
Para aprender el vals sencillo es suficiente con una clase de dos horas.
Trabajamos también el fin de semana."

A ver si t sirve, ok? >.-<:
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: BIXITO84 » dl. ago. 09, 2010 9:43 pm

Nosaltres obrim el vall amb la nostra cançó: Eternal Flame, però enseguida farem com si la cançó es tallés i montarem una minicoreografía amb diferents cançons marxoses que ens agraden i acabarem de nou amb la cançó del principi. Sino hi han canvis, la coreo, la montarem nosaltres, perque no ens va bé pagar per que ens la montin, preferim guardar aquests diners per una altre coseta. Però si podeu, queda molt xulo!!!!!!!
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: marisergi » dt. ago. 10, 2010 8:02 am

Clar que sí, bitxito, és perfecte! Si us la podeu muntar vosaltres, millor q millor.
Nosaltres ho farem pq volem fer una salsa (ningú s'ho esperarà). En Sergi havia fet cursos de salsa i en sap un munt de moure's i volem fer una cançó en concret q ens encanta (i molt romanticona). Però si jo m'haig de deixar guiar per ell, ens sortirà un xurro. Ell ja intenta ensenyar-me però és que cada cinc segons m'ho canvia tot. Improvitza q dóna gust i jo no el sé seguir, jejejeej. Així doncs, millor marcar una coreografia que el dia del casament no em quedi jo allà mig fent el ridícul i ell ballant a lo Fama! jejejej :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball:
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 10, 2010 8:05 am

Com t'entenc... el meu cunyat és igual, i el punyetero sempre em treia a mi a ballar amb ell... Per ballar-hi quan en saps molt bé, però per aprendre'n... és una mica més complicat...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marisergi » dt. ago. 10, 2010 8:10 am

Sisisisisi... a más, que a mí bailar tampoco se me da mal, en el sentido que si me pongo, me pongo, sabes? pero es q si me dejo guiar por él, me siento Lina Morgan... y él pone unas caras con la medio sonrisilla esa como diciendo: pobrecita, q patosa eres... buuuuuuuuuuf! me pone a mil! y ya empiezo yo: ni que estuvieramos en Mas que baile eh? a ver si va a salir ahora el jurado a votar!!! jijiijijji!
Otra cosa es tema vestidil. Q yo me aprenda un baile y tal, de coña. Q los invitados no se lo esperen y flipen, guay. Pero q yo el dia de la boda me de cuenta que llevo un vestido q pesa un wevo y me muevo menos q Falete en una bañera, eso ya me preocupa eh?
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 10, 2010 8:18 am

Es que yo creo que eso es lo primero que hay que tener en cuenta y tenerlo siempre presente a la hora de coreografiar nada. Mi idea era apuntarnos a alguna escuela de baile para practicar. Primero pensé en algo de salsa, pero con el vestido puede resultar complicado e incómodo. Otra opción es los bailes de salón: un tango, por ejemplo. Bueno, total, que tengo que convencerle para ir a la escuela y allí mismo comentarlo con el/la profesor/a a ver qué dice.

Para lo del vestido, tenía la intención de comprarme una falda de esas de ensayo para las chicas que bailan flamenco o sevillanas, ya que son largas y pesan un poco, para simular la falda del vestido. Además de los zapatos de la boda (al menos hacia el final), claro, para curarnos en salud.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: BIXITO84 » dt. ago. 10, 2010 9:12 am

marisergi ha escrit:Clar que sí, bitxito, és perfecte! Si us la podeu muntar vosaltres, millor q millor.
Nosaltres ho farem pq volem fer una salsa (ningú s'ho esperarà). En Sergi havia fet cursos de salsa i en sap un munt de moure's i volem fer una cançó en concret q ens encanta (i molt romanticona). Però si jo m'haig de deixar guiar per ell, ens sortirà un xurro. Ell ja intenta ensenyar-me però és que cada cinc segons m'ho canvia tot. Improvitza q dóna gust i jo no el sé seguir, jejejeej. Així doncs, millor marcar una coreografia que el dia del casament no em quedi jo allà mig fent el ridícul i ell ballant a lo Fama! jejejej :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball:

Fer el primer ball e salsa que da MOLT XULO!Ma cuñada va anar a un casament al Juny i la parella ho va fer i genial! Nosaltres també habíem fet salsa, iho vam plantejar, però és que ell és un poco "pato mareao" i to i que li encanta ballar, una no vol fer tant el ridícul...I a més es suma el que dius del vestit! depén com sigui la cua i si la pots recollir i tal, si fas passos més o menys senzills no has de tenir molts problemes. : besito :
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: sonia_trs » dt. ago. 10, 2010 10:33 am

Muchas gracias Marisergi por la info!!! Aunque a 100 euros el dia... me parece que iremos a una escuela aqui en Terrassa, que nosotros estuvimos haciendo un curso de salsa y tmb hacen clases particulares.

Los que teneis pensado bailar salsa que canciones habeis escojido??
Imatge
sonia_trs

Entrades: 157
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:22 am
Ubicació: Terrassa-Cerdanyola

EntradaAutor: Mayo » dj. ago. 12, 2010 5:16 pm

Hola!
Nosotros también hemos pensado en hacer algo diferente para evitar el momento vals dónde todo el mundo está pendiente de ti sin quitar ojo o quien se aburre como una mona y solamente esta deseando que acabe la canción.
Así que hemos visto algunos bailes a través del youtube que estan divertidos y la idea es hacer algo parecido a estos bailes:

1 t&a: wedding dance

http://youtube.com/watch?v=6qd_j98-

... re=related
2 Boda Paco y Vero

http://youtube.com/watch?v=mGZanFpPx6A

Se lo curraron bastante los novios de los 2 videos y les quedó divertido.
A ver si al final nos animamos y conseguimos que nos quede así de bien!

Espero que podais verlos.
Imatge
21-05-2011
Mayo

Entrades: 75
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:57 am

EntradaAutor: Mayo » dj. ago. 12, 2010 5:19 pm

Me he dejado este que es con el que más me he reido de bien que lo hacen.

http://youtube.com/watch?v=03eyXm2MneI

Imatge
21-05-2011
Mayo

Entrades: 75
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:57 am

EntradaAutor: Montseta28 » dj. ago. 12, 2010 7:07 pm

me encantan estos vídeos!!!!!!!nosotros queremos hacer algo parecido, aunque un poquito más cortito pq al novio le da un poco de corte!!!!jejejej...lo q teneis idea como se harà para hacer el remix de canciones???
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: sandrasu » dj. ago. 12, 2010 9:24 pm

Ja, ja, ja, quin fart de riure, a mi m'agradaria ser prou valenta per fer algo així! Però em moriria de vergonya!!!!

Per fer el remix de canços li pots demanar al DJ (jo he vist varis que ho fan) o si no descarregar-te algun programa per internet d'edició d'mp3 perquè hi ha uns quants que ho fan ;)
Imatge

05-06-11
sandrasu

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: Sita_yo » dj. ago. 12, 2010 9:43 pm

el nostre restaurant ens ha comentat que milor portem ja les cançons..mes que res perque així ja ho tenim assajat amb cada tros de cançó, no fos k el dj es passés o així..i en part tenen raó. Jo vull buscar algun progama pero els que em descarrego no permeten tallar cançons i fer el remix!!!! si en sabeu...digueu-ho!!

al meu nuvi li fa un pal ......pobre! pero lestic convencent de valent! jiji
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants