CAN MARLET, espero os guste (para las que no teneis Rte)

un gran any!

Re: CAN MARLET, espero os guste (para las que no teneis Rte)

EntradaAutor: mimosa » dj. jul. 29, 2010 6:36 pm

Syl05/05/02 ha escrit:mimosa wapaaaaaaa no te enfades tia que seguro que es broma!! además si tu estas contenta del sitio disfrutalooooooooooooooooo la suerte k tienes de poder hacelo alli!!! a mi me das envidia y todo jejejjee

Hola wapi ni hablar de enfadarme ya ni me acordaba, y bueno tengo la suerte de hacerlo en el sitio que me tiene enamorada desde que fui de invitada, yo el lledoner solo lo conozco de las opiniones del foro, pero si tu lo has elejido es porque era el tuyo, hay sitios económicos (dentro de que no hay nada económico pues todo vale muxa pasta) que están muy bien, lo que no vale es decir como es más barato tengo el derecho de hacerlo mal eso no vale, es mi opinión.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dv. jul. 30, 2010 8:28 am

si yo pienso igual que tu sinceramente.
Me alegro muchisisisisimo de que Can Marlet sea tu sitio ideal...el mio no fue el Lledoner pa que nos vamos a engañar pero bueno me convencio lo de celebrar la ceremonia civil alli (Xk realmente es una pasada)..si no una de mis primeras opciones era tu restaurante pero la pela es la pela nena jejejjejejeje
Guapaaaaaaaaaa *.-o-o.*
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: Lanati » dv. jul. 30, 2010 9:11 am

Hola, noies! Doncs Can Marlet es un dels meus finalistes. Em decidiré d'aquí un parell de setmanes. És molt maco, encara que una mica "Port Aventura", en el sentit dels cartells que anuncien "Lloc de l'aperitiu" "Sala Terrassa"... per tot arreu. Això em va sobtar el dia que vaig anar, i el fet de que tot estigués tan megacalculat, com si fos una obra de teatre en la que ningú es pot sortir del guió. Em va fer l'efecte de que els convidats anaven dirigits segons uns temps massa concrets. Però, d'altra banda, el fet de que hi hagi contcte amb el mossen de l'ermita em tranquilitza, ja que jo he de casar la cerimònia a prop del restaurant amb el propi restaurant. Una cosa que tampoc m'agrada gaire és haver de pagar per adelantat tot el convit. Però realment és un dels millors llocs que he vist. Aquest finde miraré tres més i em decidiré. :-)ok:
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: mimosa » dv. jul. 30, 2010 10:36 am

Lanati ha escrit:Hola, noies! Doncs Can Marlet es un dels meus finalistes. Em decidiré d'aquí un parell de setmanes. És molt maco, encara que una mica "Port Aventura", en el sentit dels cartells que anuncien "Lloc de l'aperitiu" "Sala Terrassa"... per tot arreu. Això em va sobtar el dia que vaig anar, i el fet de que tot estigués tan megacalculat, com si fos una obra de teatre en la que ningú es pot sortir del guió. Em va fer l'efecte de que els convidats anaven dirigits segons uns temps massa concrets. Però, d'altra banda, el fet de que hi hagi contcte amb el mossen de l'ermita em tranquilitza, ja que jo he de casar la cerimònia a prop del restaurant amb el propi restaurant. Una cosa que tampoc m'agrada gaire és haver de pagar per adelantat tot el convit. Però realment és un dels millors llocs que he vist. Aquest finde miraré tres més i em decidiré. :-)ok:

Sort amb l´elecció :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

EntradaAutor: Rominaa » dt. ago. 03, 2010 5:55 pm

Lanati te has decidido ya por alguno??? nos tienes en ascuas.
Rominaa

Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

EntradaAutor: Rominaa » dl. ago. 09, 2010 3:20 pm

Eyyyyyyyy habéis visto el facebook de Can Marlet que xuloooooooo, yo no lo habia visto hasta ahora.
Rominaa

EntradaAutor: Rominaa » dt. ago. 10, 2010 6:01 pm

alguien sabe que vale poner la fuente de chocolate? Lo tenia en la info pero no lo encuentro. Depende lo que valga será un regalo de mi yaya.
Rominaa

EntradaAutor: Lanati » dt. ago. 10, 2010 6:11 pm

Rominaa, estic a la muntanyeta i no tinc gaire possibilitats de connectar-me!! Doncs, de moment, el que més ens agrada es EL MAS DELS VIVENCS, però no tenim res en ferm fins aquest finde. Ens encanta el lloc, el menjar sembla consistent i que hi hagi un pre-postre, ja que a CAN MARLET hi ha el tema del mojito, però cap dels dos bebem i no ens convenç l'opció. Però encara tenim aquesta setmana de marge per pensar-hi (ens hem donat aquest temps). Petonets a totes!
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: NoEmIbCn » dj. ago. 12, 2010 11:24 am

Rominaa i Lanati dir-vos que el mojito de Can Marlet es espectacular I es un dels punts cinc estrellas i encara que jo tampoc m´agrada l´alcohol m´han dit que es molt suau i que els convidats es tornen boixos per repetir i sinó tenim l´opció de demanar-lo sense alcohol. Jo com encara no em permeten fer el tastet em anat a dinar a la carta i ho he demanat i està exquisit :-)ok:
Robert amor meu, desitjo que arribí el gran dia 9/7/11 a Can Marlet

Imatge
NoEmIbCn
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 84
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:38 am

EntradaAutor: Rominaa » dv. ago. 13, 2010 5:09 pm

NoEmIbCn ha escrit:Rominaa i Lanati dir-vos que el mojito de Can Marlet es espectacular I es un dels punts cinc estrellas i encara que jo tampoc m´agrada l´alcohol m´han dit que es molt suau i que els convidats es tornen boixos per repetir i sinó tenim l´opció de demanar-lo sense alcohol. Jo com encara no em permeten fer el tastet em anat a dinar a la carta i ho he demanat i està exquisit :-)ok:

Mira si es bueno el mojito Noemi que siguiendo las indicaciones de un amigo lo pondremos en la barra, nos cuesta pagar un extra, pero lo haremos de mil amores pues nos han arreglado un poco el coste.
Rominaa

EntradaAutor: Rominaa » dt. ago. 17, 2010 3:57 pm

Ya tengo el precio de la fuente de chocolate, son 850 € más el Iva
Rominaa

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dt. ago. 17, 2010 11:11 pm

Hola Mimosa, suposo que estàs de vacances, t'hem enviat un privi per a que ens consultis un tema de Can Marlet.

Vinga, ja ens diràs.

Adeuuuuuuuuu
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: Rominaa » dt. ago. 24, 2010 8:29 pm

Le sigo dando vueltas a poner lo de la font de chocalate, tengo dudas entre eso ó poner algo de resopón, alguna opinión al respecto?
Rominaa

EntradaAutor: mimosa » dc. ago. 25, 2010 1:26 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Hola Mimosa, suposo que estàs de vacances, t'hem enviat un privi per a que ens consultis un tema de Can Marlet.

Vinga, ja ens diràs.

Adeuuuuuuuuu

hola Silvia i Jordi, efectivament he tornat avui de vacances jeje, us recomano que truqueu vosaltres a Can Marlet dons jo en poc us puc ajudar, a la informació que ens donen a tots els nuvis surten totes les empreses que col•laboren amb ells, pregunteu si estarien interessats, nosaltres per exemple em agafat uns mariachis que entraran després del pastís. Espero haver-vos ajudat.
mimosa

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. ago. 25, 2010 3:25 pm

Gracies Mimosa, espero ens podem conèixer aviat.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: mimosa » dj. ago. 26, 2010 1:34 pm

Rominaa ha escrit:Eyyyyyyyy habéis visto el facebook de Can Marlet que xuloooooooo, yo no lo habia visto hasta ahora.

Romi he estado de vacaciones y no me habia enterado es muy xuli sip : ban :
mimosa

EntradaAutor: Rominaa » dt. ago. 31, 2010 3:15 pm

ens agrada Joan Selva fotografs, alguna em pot dir si es pot agafar per Can Marlet?
Rominaa

EntradaAutor: mimosa » dc. set. 01, 2010 6:37 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Hola Mimosa, suposo que estàs de vacances, t'hem enviat un privi per a que ens consultis un tema de Can Marlet.

Vinga, ja ens diràs.

Adeuuuuuuuuu

eii Silvia i Jordi ja heu parlat amb ells??
mimosa

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. set. 01, 2010 8:44 pm

Hola Mimosa, a veure si aquest divendres o dissabte passem per allà, que tenim uns nuvis a prop i aprofitem i ens donem a conèixer.....anem una mica estressadets!!!!!

Gracieeeeeeees!!!!

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: mimosa » dv. set. 03, 2010 11:05 am

He llamado a Can Marlet y por el momento a la hora del baile suelen dejar fumar y como yo me caso el 10/10/10 no me afecta la nueva ley del tabaco, eso si en 2011 parece ser que se endurecerá el tema.
mimosa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants