Massianya ha escrit:Pel que fa a la col·lecció d'Aire... hi he fet un cop d'ull i no m'he emocionat amb cap. Així que no hi aniré.
He mirat la pàgina de Pepe Botella (quin nom més poc glamurós, no?) i n'hi ha alguns que m'agraden, però m'emprenya que no hi hagi cap botiga a Barcelona.
M'està costant més del que em pensava definir-me...
Un dubte: al DBlanc de Manresa tenen vestits de Manuel Mota. Aquest no és el de Pronovias? Aleshores no cal anar als dos llocs, no?
Pepe Botella serà un nom poc glamurós (per cert, tampoc és el nom del dissenyador, eh?), però ja et dic que el preu dels seus vestits no ho és gaire... 1800 el més barat, però la majoria de 2300 a pffffffff! Preus com Rosa Clarà i en ocasions més. De totes maneres, també té una segona col·lecció, DUE, que és més assolible (rotllo TWO de RC). Pot ser que a BCN no tingui botiga, però segur que trobaràs models. Has de buscar a les botigues multimarca. Segur que a la web deu dir on els pots trobar.
Pel que fa a Manuel Mota. A Pronovias en tenen dels que dissenya per a Pronovias, però no són necessàriament els mateixos que pots trobar a altres botigues.