LLUNA DE MEL...MARXEM A...

un gran any!

Re: LLUNA DE MEL...MARXEM A...

EntradaAutor: Sita_yo » dj. jul. 29, 2010 8:59 am

marisergi ha escrit:Amb quanta antelació es deu agafar el viatge?? ?:) ?:) ?:) ?:)

a mi les agencies m'han dit que vagi cap al novembre i llavors ja m'ho montaran de tal manera que hi hagi vols econimics i directes i tot plegat....abans m'han dit que no. I jo em caso al maig així que...son uns quants mesos abans!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Yesikagm » dj. jul. 29, 2010 9:06 am

Nenes!

Quina enveja em fa llegir-vos!! snif, snif... Nosaltres, en principi, en casem a l'agost però com que ho hem decidit fa un parell de setmanes doncs del viatge no n'hem parlat res. La veritat és que ens hagués agradat fer un tour pels Estats Units però, independentment de lo car que és, comptem amb una convidada de lo més especial: la nostra nena que llavors tindrà 16 mesos ::love:: , amb lo qual tots aquests viatges llargs els tenim descartats.

Així que si alguna em vol donar idees sobre on podem anar-hi amb una nena petita... jo encantada! *.O.-O*
Imatge
Yesikagm

Entrades: 27
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 1:17 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. jul. 29, 2010 9:07 am

a mi em van dir que al setembre començaven a tenir preus, excepte si eren de creuers que aleshores ja ho tenien d'algunes agències... i nosaltres ens casem al març
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 29, 2010 10:25 am

Aquests viatges que comenteu fan molt bona pinta, nosaltres com ja vaig dir hem pensat en la costa oest i intentar-ho combinar amb alguna platgeta si pot ser, si no tailandia, kenia o tanzania combinat amb mauricio o sheychelles, però és que hi ha tants llocs per anar!!!

La meva germana han tornat ara de Canada de viatge de noces i els ha agradat molt, però ja anaven en preavís, pq els pares hi han anat aquest mateix any també. Jo, de totes maneres, no és l'estil de viatge de noces que busco. Encara que m'encantaria anar-hi més endavant!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Massianya » dj. jul. 29, 2010 10:59 am

cris85 ha escrit:Doncs nosaltres segurament farem 10 dies acosta oest EUA + 5 dies a Hawaii (honolulú). Em vist una oferta que surt aprox 3-4mil per barba i en hotels que están de conya, així que estem a punt de dir el "¨SÍ quiero" al viatje. Jeje. Aquests dies segurament ho acabarem de lligar!

OOOh! M'encanta!!
Però haurem de mirar pressupostos, perquè fa una mica de mal gastar-se 8.000 euros així... Tot i que segurament són molt ben invertits. I s'ha de pensar allò que "és un cop a la vida..."
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dj. jul. 29, 2010 3:44 pm

Massianya ha escrit:
cris85 ha escrit:Doncs nosaltres segurament farem 10 dies acosta oest EUA + 5 dies a Hawaii (honolulú). Em vist una oferta que surt aprox 3-4mil per barba i en hotels que están de conya, així que estem a punt de dir el "¨SÍ quiero" al viatje. Jeje. Aquests dies segurament ho acabarem de lligar!

OOOh! M'encanta!!
Però haurem de mirar pressupostos, perquè fa una mica de mal gastar-se 8.000 euros així... Tot i que segurament són molt ben invertits. I s'ha de pensar allò que "és un cop a la vida..."

Aquesta és una opció molt xula!! Costa oest+Hawaii és una de les nostres opcions... però encara no ens acabem de decidir.

Si li doneu el "si quiero" a aquest viatge... felicitats!! >.-<:
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: letse » dj. jul. 29, 2010 9:28 pm

buniketa ha escrit:En principi nosaltres havíem decidit París... però finalment farem París-Florència. Evidentment, com veieu, també ens encanta veure coses i més coses! Per cert, ens ho farem per lliure. Després de comparar agència i booking, ens decantem clarament per muntar-nos-ho nosaltres. Més barat i nosaltres disposem al 100% del nostre temps i ens fem els nostres horaris i plans. Com unes altres vacances, ja ho farem més especial nosaltres.

Buniketa, segurament ja us haureu mogut per buscar info, a més, Paris és un destí molt turístic, però si vols o necessites alguna mena de recomanació de llocs que no et pots perdre, etc. diga-m'ho, ma germana hi ha viscut molt de temps i he anat sovint a visitar-la!
letse

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: letse » dj. jul. 29, 2010 9:37 pm

Nosaltres encara no hem parlat d'aquest tema perquè tot just avui acabem de tancar el dia i el lloc... uuuuaaaaaau!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Però a mi m'agradaria alguna cosa diferent, culturalment. Em tirava molt amèrica central, però hi ha països que estan força malament a nivell de seguretat i la meva parella és molt desconfiada en aquest aspecte!
Una altra possibilitat és Àfrica i fer algun safari por ahí... nu sé! Encara hem de mirar preus i pensar-ho bé, però encara hi ha temps!!!
letse

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: cris85 » dj. jul. 29, 2010 11:25 pm

Massianya ha escrit:

OOOh! M'encanta!!

Doncs sí, al principi buscavem amb pressupot maxim de 4-5mil per tots dos, pero ens hem anat engrescant i mira, pensan-t'hi en tots els diners que ens deixarem en el convit ja no vé d'una mica més i fer el viatje que volem! Lo de Hawaii ens semblava un pel excessiu al principi, però mirant i remirant... Vull anar-hi!! Jeje. Aviam si ho acabem de lligar! *.-o-o.*
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 30, 2010 7:55 am

Nosaltres ahir vam començar a parlar-ne i...buf! serà molt difícil! Algú està pensant anar a les Maldives? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: aairinn » dv. jul. 30, 2010 8:49 am

marisergi ha escrit:Nosaltres ahir vam començar a parlar-ne i...buf! serà molt difícil! Algú està pensant anar a les Maldives? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

És un destí que vull mirar també, però amb alguna altra cosa. Crec que al cotxe entre els mils catàlegs de viatges que porto en tinc un de les Maldives, però no ho puc assegurar. Ara a les vacances, hi donaré una ullada a tots. Visca el viatge de noces!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: BIXITO84 » dl. ago. 09, 2010 10:02 pm

Nosaltres dubtem entre Bali i les Illes Phi Phi o Phuket o fer un Safari, visitar les cataratas Vistoria i despés relax a Illa Mauricio. Segurament, aquesta última opció serà la guanyadora, `perque a més tenim la sort, que a la meva parella, que treballa amb avions, li regalan el vol a sudàfrica i noies s'ha d'aprofitar, que tot val un pastón! Però tots els llocs són xulos!

Yesikagm, nosaltres tenim uns amics que van anar a Tenerife amb el peque i van disfrutar-ho molt!

: besito :
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: marisergi » dt. ago. 10, 2010 7:58 am

Que guay bitxito!!!!!!!!!! quina sort q us regalin el vol, pq és un gasto menys. Em sembla super bona idea aquest últim q has dit. Jo encara no ho tinc gaire clar. La veritat és que els preus són descumunals. El meu somni sempre ha estat Maldives, però crec q ja s'està treient del cap, comptant q després d tot el q has de pagar, els hotels són de mitja pensió :--( :--( ... estem perduts, hem dit de deixar el viatge com a màxim per Nadal, així q ara relax. Tot i això el cap mai para de donar voltetes, jejjejee.
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 10, 2010 8:02 am

Una altra opció per les parelles que faran la lluna de mel amb els nens, seria (depenent de l'edat, evidentment) els llocs amb parcs com ara Eurodisney a Paris (hi ha també Futuroscope i moltes coses que els nens també poden gaudir) o EEUU, Disneyland a Orlando (Florida).
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marisergi » dt. ago. 10, 2010 8:04 am

Ei! Jo si hagués de votar,....la d'Orlando! Vaig veure un reportatge (crec q era Callejeros Viajeros) i vaig flipar! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 10, 2010 8:08 am

Home, doncs posats a triar sí, és clar... però també depén de l'economia i sobretot de l'edat del nen...

Nosaltres anem a París i tot i que en un principi volíem anar-hi, vam acabar decidint que no hi aniriem, si més no, no en aquesta ocasió. Preferim reservar-nos aquesta experiència per quan hi hagi criatures i gaudir-ho amb ells.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: BIXITO84 » dt. ago. 10, 2010 9:16 am

marisergi ha escrit:Que guay bitxito!!!!!!!!!! quina sort q us regalin el vol, pq és un gasto menys. Em sembla super bona idea aquest últim q has dit. Jo encara no ho tinc gaire clar. La veritat és que els preus són descumunals. El meu somni sempre ha estat Maldives, però crec q ja s'està treient del cap, comptant q després d tot el q has de pagar, els hotels són de mitja pensió :--( :--( ... estem perduts, hem dit de deixar el viatge com a màxim per Nadal, així q ara relax. Tot i això el cap mai para de donar voltetes, jejjejee.

Marisergi, pots anar les agéncies i mirar els finançaments, si realment és el teu somni...és que el tema dels diners és una merda :--(
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: FLOR RJ » dt. ago. 10, 2010 11:36 am

Yo creo que lo unico que tenemos seguro es que queremos Las Vegas !!! siempre lo hemos dixo incluso nates de casarnos siempre sabiamos que queriamos ir ahi !! Lo que no sabemos que combinacion hacer Por vamos a Las Vegas- Colorada y algo mas como Nueva York, San Francisco, Los Angeles o algun sitio paradisiaco que quede cerca que nos han dixo que hay muxas combinaciones.... Queremos ver cosas y luego unos dias de relax... ::love::
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
FLOR RJ
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

EntradaAutor: montse_87 » dv. ago. 13, 2010 11:51 am

Hola xikes!
Doncs nosaltres segurament ens decantem per un creuer, perque a mi lo de volar no em va...
I per cert: he vist que algunes feu el comentari que al dir que es lluna de mel us sembla que els preus son mes cars, mon germa que es va casar fa 2 anys ja em va aconsellar que el dia que em cases digues que es un viatge normal perque ells es van trobar que quan deien que era de novios era mes car...i al final van optar per dir que era un viatge normal i els va surtir millor de preu.
I una pregunteta avere si m'ho podeu aclarir: ens casem al Juliol, quan hauria de començar a mirar viatges?
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: FLOR RJ » dv. ago. 13, 2010 12:21 pm

Hola Montse 87 !! yo hace poco pase por una agencia para mirar catalogos aunque aun me queda muchos.... la chica me dijo que tranquilamente puedes empezar a mirar con 6 meses de antelacion... por el tema vuelo o si es crucero incluso antes porq me dijo que mucha gente coje los camarotes mas economicos antes y claro quizas cuando decidas mirar queda solo lo caro y claro los cruceros es distinto porq solo hay salidas en fechas señaladas no como los vuelos que casi cada dia salen....

Si eres de julio quizas para enero ya puedes comenzar a mirar....

Lo del tema de decir si es boda o no... tambien es depende de los servicios que quieras q te den... por lo de una habitacion mas bonita el obsequio al llegar al hotel lo tipico del cava y cestas de fruta o etc etc... todo eso se paga y claro por eso sale mas caro y supongo q tambien depende de la agencia y las ofertas....
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
FLOR RJ

Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants