heu pensat en fer alguna cosa diferent pel ball?

un gran any!

Re: heu pensat en fer alguna cosa diferent pel ball?

EntradaAutor: sandrasu » dj. ago. 12, 2010 9:47 pm

Hola Sita_yo, jo em referia que t'ho feien abans i t'ho enviaven... però no pasa res, he buscat i he trobat aquests, et deixo l'enllaç:

http://www.softonic.com/s/cortar-pegar-mp3

no els he probat però segur que algun et funciona :-)
Imatge

05-06-11
sandrasu
:: núvia de bronze

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. ago. 12, 2010 10:40 pm

Mayo ha escrit:Hola!
Nosotros también hemos pensado en hacer algo diferente para evitar el momento vals dónde todo el mundo está pendiente de ti sin quitar ojo o quien se aburre como una mona y solamente esta deseando que acabe la canción.
Así que hemos visto algunos bailes a través del youtube que estan divertidos y la idea es hacer algo parecido a estos bailes:

1 t&a: wedding dance

http://youtube.com/watch?v=6qd_j98-

... re=related
2 Boda Paco y Vero

http://youtube.com/watch?v=mGZanFpPx6A

Se lo curraron bastante los novios de los 2 videos y les quedó divertido.
A ver si al final nos animamos y conseguimos que nos quede así de bien!

Espero que podais verlos.

ESTO ES LO QUE NOSOTROS QUEREMOS!!!!!!!!!!!!!Queda muy divertido y es gfácil de montar, o eso parece!
BIXITO84
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. ago. 13, 2010 1:06 am

Hola noies, si alguna penseu que no us va aixó de fer un muntatge o una coreo salsa-batxata, o vals-tango, o el que sigui, esteu equivocades.
Tenim parelles que s'han casat, supertímids i vergonyosos, i els hauríeu d'haver vist el dia del seu casament com han ballat!!!

Un exemple que podeu fer és, quan encara esteu a la taula just abans del ball, sóna un vals dels més típics (hi ha nuvis que escullen el vals més dolent, típic i horrible que han sentit) i llavors us aixequeu de la taula, us agafeu de les mans i aneu lentament cap a la pista, quan arribeu hi ha el canvi de canço (batxata, salsa, tango, rock....el que volgueu ballar) o una coreo com les que hi ha per youtube de mix de diferents cançons, i us quedareu totalment amb els convidats.

Però noies, penseu una cosa, en el vostre vestit, si podreu ballar allò que desitjeu, si podreu fer alguna volta....
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. ago. 13, 2010 1:08 am

Sobre el que us he comentat abans del ball, consulteu aquest post del 2010.

viewtopic.php?f=34&t=20660&hilit=una+nuvia+ballava+descal%C3%A7a

Apa, aqui teniu feina per fer.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: Sita_yo » dv. ago. 13, 2010 9:08 am

sandrasu ha escrit:Hola Sita_yo, jo em referia que t'ho feien abans i t'ho enviaven... però no pasa res, he buscat i he trobat aquests, et deixo l'enllaç:

http://www.softonic.com/s/cortar-pegar-mp3

no els he probat però segur que algun et funciona :-)

ei guapi, merci!! ara com que estic de vacances un parell de setmanetes avere si ho puc mirar! gracies!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: sonia_trs » dv. ago. 13, 2010 9:43 am

Sita_yo ha escrit:el nostre restaurant ens ha comentat que milor portem ja les cançons..mes que res perque així ja ho tenim assajat amb cada tros de cançó, no fos k el dj es passés o així..i en part tenen raó. Jo vull buscar algun progama pero els que em descarrego no permeten tallar cançons i fer el remix!!!! si en sabeu...digueu-ho!!

al meu nuvi li fa un pal ......pobre! pero lestic convencent de valent! jiji

Hola maca!!!

Has probado con el Nero? Yo tenia el Nero para grabar CD's y hay una versión que vienen varios programillas, uno de ellos es para hacer canciones. Cuando era profe de baile es el que usaba yo para hacer los montajes, también me descargaba sonidos, por el emule encontraba packs donde habian varios, cristales rotos, disco rallados, explosión... un montón... y en ocasiones los usaba tanto para empezar, como para unir los fragmentos de las canciones!
Imatge
sonia_trs
:: núvia rookie

Entrades: 157
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:22 am
Ubicació: Terrassa-Cerdanyola

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. ago. 13, 2010 12:32 pm

Sita_yo ha escrit:
el nostre restaurant ens ha comentat que milor portem ja les cançons..mes que res perque així ja ho tenim assajat amb cada tros de cançó, no fos k el dj es passés o així..i en part tenen raó. Jo vull buscar algun progama pero els que em descarrego no permeten tallar cançons i fer el remix!!!! si en sabeu...digueu-ho!!

Nosaltres fem servir el Roxio Easy Creator DVD, és com el Nero, i hi ha l'opció Sound Editor, el qual pots retallar una part de la cançó, incloure una altra, fer "fundidos" que puji o es baixi el volum, posar efectes de so (disc que es ratlla, crits, aplaudiments....)

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: Sita_yo » dv. ago. 13, 2010 2:41 pm

mersi guapiss!!! ara ho estic intentant i estic aconseguint una cançó-sessió de varies cançons...alentorn de 5 minuts aixi que perfecte!! avere si ara quan li ensenyi a la meva parella se m'anima o al contrari......jajajajajja lo poco k li agrada a ell ballar!!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: cucurutxo » dt. ago. 31, 2010 2:10 pm

Doncs noies, jo hem vaig casa el passat 30 de juliol i com ball varem montar-nos una coreografia "pupurri" amb cançons de la nostra época...ja tenim els 30 mes que passadets nosaltres. Bé, el fet es que ningú s'eperava un espectacle per part nostre com el que va montar i us puc dir que va ser un EXIT ROTUND. Ho podeu montar vosaltres mateixos, a veure, no es un pim-pam...jo m'hi vaig passar dies i dies fent el montatge...però bé, despres recompensa!! i molt!!!

Us animo a que feu quelcom diferent, la gent va quedar encantada!!!
cucurutxo

Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:54 am

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dt. ago. 31, 2010 2:48 pm

Chicas!!! Mi chico me sorprendió diciéndome que le gustaría apuntarse a bailes de salón... así que el viernes nos apuntamos a un cursito en el centro cívico de nuestro barrio!!!! :-///:
Imatge
vanesa14/05/11

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: veronik18 » dt. ago. 31, 2010 3:13 pm

el tema d ball és algo que nosaltres fa temps que hi pensem. us explico el que farem tot i que s´se que no us servirà de gaire la idea ja que és una cosa una mica especial . la meva sogre balla sardanes i nosaltres mai ho hem fet tot i que a vegades em anat a veure'la als alplecs, per quedar-nos amb ella , comencarem el ball amb una ballada de sardanes de dos ( no tenim ni idea , però hi han 8 mesos per endavant ) jajjajaj la veritat és que segur que flipa , pero veure la seva cara serà algo IMPRESSIONANT ( jo puc més que ella) jajaj

que us sembla la meva idea????????????????????
JA TINC CRÒNICA
veronik18

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: arantxi » dt. ago. 31, 2010 5:15 pm

montse_87 ha escrit:A mi m'agradaria fer el ball de dirty dancing, l'altre dia li vaig ensenyar al xiquet i li sembla be. El que passa que la coreografia es complicada i si la volem canviar una mica per fer-la mes facil no se si ens surtira be la cosa... ademes penses que aquell dia tothom t'esta mirant i amb els nervis i tot... si et quedes en blanc a improvitzar... aixi que encara haurem de pensar que fem

Hola guapi!

Doncs quina casualitat! jo también vull fer aquest ball. Es la meva peli i sempre havía somniat en fer aquest ball però no ballem bé cap dels dos i no sabem com fer-ho.
Supongo q lo bailaremos a nuestra manera.... jejeje : ban : : ban :

Petonets
Imatge
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

EntradaAutor: Liebe » dt. ago. 31, 2010 10:23 pm

Hola!
Considero que el si el nuvi o la nuvia, o tots dos no tenen gaire gracia per ballar, la millor idea es anar a una academia de ball i fer unes classes, ja sigui, vals, salsa, tango o el que mes us agradi. Penso que es un moment molt bonic i cal que tots dos us sentiu comodes i disfruteu al so de la musica que us agrada. Clar que tots el convidats ens miraran, pero no nomes al ball, sino tambe a la cerimonia, a la entrada al restaurant..., vaja tot el dia pero son gent que us aprecia i no us ha de fer vergonya.
Imatge

17-09-2011
Liebe

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants