Autor: V30 » dj. jul. 22, 2010 3:31 pm

Autor: Crisxyz » dj. jul. 22, 2010 3:43 pm

Autor: Crisxyz » dj. jul. 22, 2010 3:44 pm

Autor: Lanati » dj. jul. 22, 2010 4:27 pm
Crisxyz ha escrit:Pues nosaltres en general bé, tothom ens ha dit que es el nostre dia i que ho entenen, tret de la meva cosina que es va molestar una mica al saber que la seva mare (la meva padrina de bateig), no venia tampoc.
M'explico: la meva mare te 8 germans, per lo tant ni imagineu la quantitat de gent que hauria de convidar i a més alguns per compromís perquè realment no hi ha gaire tracte tot i que es cordial i sense problemes. Si no venia ningú de la part del meu pare tampoc era just que hi vingués algú de l'altre part, per lo tant al meu casament només estaran les mares de tots dos, la meva germana el seu novio i el meu fillol i alguns amics.
Jo estic a l'atur i la cosa no te pinta de millorar i el meu futur marit ha d’assumir tots els gastos, lloguer, llum, aigua..., com hem de poder pagar una boda amb més de 100 convidats si tan sols esta clar si podrem fer viatge de noces
Per cert V30 ja et queda menys per els 100 missatges!

Autor: eritrea84 » dj. jul. 22, 2010 5:33 pm

Autor: Lanati » dj. jul. 22, 2010 5:45 pm

Autor: cucuruxu » dj. jul. 22, 2010 6:06 pm

Autor: Crisxyz » dj. jul. 22, 2010 8:07 pm

Autor: mariposa2011 » dt. jul. 27, 2010 10:37 am
Sita_yo ha escrit:el que hem de fer es gaudir del dia i aprofitar tots i cadascun dels moments en la preparació de tot el que estem fent, que es lo important. Sobretot pensant en nosaltres i la nostra parella. Jo he anat a molts casaments, i els nuvis fan tot el possible perque la gent estigui bé, pero sempre hi ha gent que alguna cosa ha de dir, ja sigui el menjar, com estan col·locats a les taules..pero bé, com jo li dic a la meva parella, perfecte res no pot ser.
Nosaltres primer els hi vam dir als nostres pares i la meva germana, i ja seguidament un cop tot estava mes que confirmat ho vam anunciar als amics, tot i que ja feia un parell danys que ja ho teniem en ment i ja miravem coses.
hulataca segur que en el fons si que els fa il·lusió tot i que hi ha persones que ho expressen d'una manera o d'una altra. Si et consola a la meva sogra tampoc es que "saltés d'alegria", en canvi altres amics si, pero se que en el fons doncs si que els fa. Pero a les mamis els costa que donem aquest pas avegades, igual que passa a alguns pares quan marxes de casa. A mi em va passar, els meus pares ho van passar una mica malament, pero bé, com ells diuen es llei de vida i mentre jo sigui felíç es lo important! així que endavant amb tots els preparatius hulataca! segur que tot anira genial

Autor: mariposa2011 » dt. jul. 27, 2010 10:39 am
Alexandra23 ha escrit:Hulataca! Seguro que les hace ilusión, pero a veces los padre son así... no se mas secos jejejee

Autor: jesiev » dc. ago. 04, 2010 2:39 pm
Autor: montse_87 » dl. ago. 09, 2010 9:39 am
Autor: BIXITO84 » dj. ago. 12, 2010 10:15 am
. 

Autor: Lau_82 » ds. ago. 14, 2010 9:23 pm

Autor: letse » dg. ago. 15, 2010 11:31 pm

Autor: Lau_82 » dl. ago. 16, 2010 4:16 am

Autor: letse » dl. ago. 16, 2010 8:18 am

Autor: sandrasu » dl. ago. 16, 2010 8:36 am

Autor: letse » dl. ago. 16, 2010 8:43 am

Autor: Crisxyz » dl. ago. 16, 2010 8:44 am
letse ha escrit:Nosaltres encara no ho hem dit a gaire gent... ens casem el Juliol del 2011, així que encara tenim temps! El punt més ferragós és que només convidem amics al casament (pares i germans també, però ningú més de la family). Hem mirat de fer el casament que a nosaltres ens venia de gust i, tot i que després farem un dinar celebració amb cada una de les famílies, sembla que és el punt que tothom es creu amb dret de discutir i opinar: que si els tiets i avis es molestaran, que si ja ens ho hem pensat bé... je,je,je... fins i tot ens han arribat a dir que són els convidats que donen més diners de regal!
Ja veurem com s'ho prendran quan sàpiguen la notícia al setembre...