NOVIAS 2011 DE BADALONA

un gran any!

Re: NOVIAS 2011 DE BADALONA

EntradaAutor: eloisa » dl. ago. 16, 2010 10:11 am

Gracias lau guapa!!!!
Pues ya me dirás como te ha ido la visita a mas vestit!!!!
Yo el primer día ya salí encantada!!! Maria y joan son majísimos! sí, yo a todos les veía alguna pega! pero este reunía todas las condiciones que buscábamos. Es perfecto para hacer todo allí: ceremonia, pica-pica en un jardín muy bonito, banquete y disco si te casas en la casa!!!!
bsossss y ya sabes que cualquier cosa, en este post estamos Ciara y yo que ya somos mas vestiderasss!!!!!!!
Imatge
eloisa
:: núvia experta

Entrades: 842
Membre des de: dl. març 22, 2010 1:59 pm

EntradaAutor: Lau_82 » dl. ago. 16, 2010 5:47 pm

Gracias a ti por la información!bueno veo q no soy la única a la q le pasa lo de los restaurantes. Si en cuanto vaya a ver mas vestit y digo q tal la impresión, espero salir como tu.pero tu habías mirado mas restaurantes??
Si tienes cualquier otra duda con lo del viaje (o con lo a sea) dimelo eh!!!
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: eloisa » dl. ago. 16, 2010 8:56 pm

si lau! ntros vimos muuuchossss restaurantes!!!!
Me acaban de enviar la información de la agencia de excursiones de riviera maya que me pasaste!
por cierto, el hotel y vuelo lo cogisteis por vtra cuenta? en cual te alojas?
un beso y gracias guapa
cualquier duda que tengas sobre el restaurante, ya sabes!
Imatge
eloisa

EntradaAutor: Lau_82 » dl. ago. 16, 2010 10:27 pm

Nosotros el vuelo y hotel los compramos en viajes Iberia, y l verdad es a esta bastante bien de precio,a ver,es dinero!pero para lo q es el viaje esta bastante bien,irte lejos vale dinero. A nosotros lo a es el hotel y el vuelo 11 diAs 10 noches 1750 € mas o menos todo incluido, lo único a hAy a añadirle son las excursiones.
Recominendame algún otro restaurante q fueses a ver,a ver si m convence alguno. Tu vives también en bcn??
Imatge
Lau_82

EntradaAutor: CiaraFl » dc. set. 08, 2010 8:28 pm

Hola chicas!!!

Volvemos a la carga y ahora más puestas que nunca... Estamos en la carrera final!!!

Lau_82... Fuiste a ver el Restaurante??' Que te pareció??

Lau_82 ha escrit:Gracias a ti por la información!bueno veo q no soy la única a la q le pasa lo de los restaurantes. Si en cuanto vaya a ver mas vestit y digo q tal la impresión, espero salir como tu.pero tu habías mirado mas restaurantes??
CiaraFl

Entrades: 35
Membre des de: dt. març 16, 2010 8:50 pm

EntradaAutor: Silvia17 » dc. set. 08, 2010 11:27 pm

Hola a todas!!! Yo tambien soy de Badalona y me caso el 30 de julio en el Restaurant Mas vestit de Badalona!!!!
Silvia17

Entrades: 4
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 2:49 pm

EntradaAutor: Lau_82 » dj. set. 09, 2010 12:53 am

CiaraFl ha escrit:Hola chicas!!!

Volvemos a la carga y ahora más puestas que nunca... Estamos en la carrera final!!!

Lau_82 ha escrit:Gracias a ti por la información!bueno veo q no soy la única a la q le pasa lo de los restaurantes. Si en cuanto vaya a ver mas vestit y digo q tal la impresión, espero salir como tu.pero tu habías mirado mas restaurantes??

Hola ciara bienbenida de nuevo!!! q tal las vacaciones pues fuimos a ver mas vestit y nos gusto mucho pero aun estamos mirando mas, pero de todas formas he visto uno que todavia me ha gustado mas q este que es el serrat de l'ametlla, asi q ya te digo, todavia no hay nada decidido. Ya os ire contando!
Imatge
Lau_82

EntradaAutor: nikamar » dj. set. 09, 2010 11:13 pm

hola a todas! estoy intentando localizar a joan mariño pero no me ha contestado al email. alguien tiene su teléfono?
nikamar

Entrades: 2
Membre des de: dj. set. 09, 2010 9:22 am

EntradaAutor: algis » dg. set. 12, 2010 12:21 am

Hola a todas chicas,

Aqui estamos otra vez y con las pilas bien cargadas para lo que se nos viene encima..

Felicidades a todas las nuevas.
Imatge

Espero que esta vez se haga realidad... y con nuestro peke como mejor testigo
algis
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 1:01 am
Ubicació: Sta. Coloma de Gramanet- BCN

EntradaAutor: algis » dg. set. 12, 2010 12:24 am

Veo que Mas Vestit gana por mayoria en este post....
yo no he estado en el pero tengo referencia que se come muy bien y que el sitio es bonito..
A las que aun no estáis decididas es mejor que vayáis pensando en tener el rte. ya que si no se vendrá el tiempo encima.
Besos
Imatge

algis

EntradaAutor: algis » dg. set. 12, 2010 12:27 am

[quote="CiaraFl"]Hola chicas!!!

Hola CiaraFi, cuanto tiempo ehhhhh!!!!!!!!11
que como van esos preparativos, ya tienes el fotógrafo?, yo aún no me decido y en eso voy un poco atrazada pero espero que antes de que termine este mes lo tenga elegido.
Ya nos contarás guapa. un beso
Imatge

algis

EntradaAutor: euterpe » dg. set. 12, 2010 11:08 am

Hola a tots i totes!

Nosaltres també vivim a Badalona. Ens casem el 23 d'abril de 2011 a la masia La Tria de Perafita i amb el càtering Terra Endins de Taradell.

A part d'això, només tenim agafat el fotògraf (Joan Cabes de Barcelona). Va fer el reportatge fotogràfic i el vídeo del casament d'uns amics, i ens va encantar! Vam anar a veure'l un dia i ens va semblar súper professional. A més, mirant la pàgina web de la casa on ens casem i parlant una mica amb nosaltres, va entendre de seguida què és el que volem... genial!

Vam anar a mirar invitacions a Detalls Marphi (carrer Providència), però només ens en van agradar dues i tampoc ens van convèncer.

També vam anar a mirar vestits de núvia a Núvies Mireya (Pl. Pep Ventura). Resulta que ara fan un 50% de descompte en tots els vestits que tenen perquè volen tancar el mes de novembre per poder-hi fer reformes, i vaig pensar que, si me n'agradava algun, això que m'emportava! (un 50% tal com estan les coses està molt bé!). Però no em van tractar gaire bé; em van fer sentir força inútil. Era el primer cop que m'anava a emprovar vestits i se suposava que havia de saber com funcionava tot. Després vaig parlar amb amigues que també hi havien anat i m'han dit que es van sentir igual de malament i que, després, en altres llocs les havien tractat com a reines. No vaig tenir sort en aquest sentit... A viam què tal en el proper lloc!

A quin lloc heu mirat vosaltres les invitacions? Només conec un altre lloc a Badalona i tampoc me n'han parlat gaire bé. Es veu que t'atenen molt bé però són lentíssims! Hi has d'anar amb moltes hores per davant i amb molta paciència al damunt. No sé com es diu... Està al c/ Ribas i Perdigó cantonada amb Arnús.

A viam si em podeu ajudar una mica!

Moltes gràcies.
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: algis » dg. set. 12, 2010 9:16 pm

Hola euterpe, veo que vas muy bien con los preparativos de tu boda... me alegro de eso se trata hay que disfrutarlos que se pasan muy rápidos.

Por cierto bienvenida a este post estamos encantada de tenerte aquí... yo soy de Santa Coloma De Gramanet osea que somos vecinas.

Yo fui a novias Mireya, la verdad es que a mi no me trato mal la chica, también tengo que decir que solo mire el catálogo y como no me convencio ninguno dije adios y muy buenas. pero lo del 50% es un chollo.

Saludos.

euterpe ha escrit:Hola a tots i totes!

Nosaltres també vivim a Badalona. Ens casem el 23 d'abril de 2011 a la masia La Tria de Perafita i amb el càtering Terra Endins de Taradell.

A part d'això, només tenim agafat el fotògraf (Joan Cabes de Barcelona). Va fer el reportatge fotogràfic i el vídeo del casament d'uns amics, i ens va encantar! Vam anar a veure'l un dia i ens va semblar súper professional. A més, mirant la pàgina web de la casa on ens casem i parlant una mica amb nosaltres, va entendre de seguida què és el que volem... genial!

Vam anar a mirar invitacions a Detalls Marphi (carrer Providència), però només ens en van agradar dues i tampoc ens van convèncer.

També vam anar a mirar vestits de núvia a Núvies Mireya (Pl. Pep Ventura). Resulta que ara fan un 50% de descompte en tots els vestits que tenen perquè volen tancar el mes de novembre per poder-hi fer reformes, i vaig pensar que, si me n'agradava algun, això que m'emportava! (un 50% tal com estan les coses està molt bé!). Però no em van tractar gaire bé; em van fer sentir força inútil. Era el primer cop que m'anava a emprovar vestits i se suposava que havia de saber com funcionava tot. Després vaig parlar amb amigues que també hi havien anat i m'han dit que es van sentir igual de malament i que, després, en altres llocs les havien tractat com a reines. No vaig tenir sort en aquest sentit... A viam què tal en el proper lloc!

A quin lloc heu mirat vosaltres les invitacions? Només conec un altre lloc a Badalona i tampoc me n'han parlat gaire bé. Es veu que t'atenen molt bé però són lentíssims! Hi has d'anar amb moltes hores per davant i amb molta paciència al damunt. No sé com es diu... Està al c/ Ribas i Perdigó cantonada amb Arnús.

A viam si em podeu ajudar una mica!

Moltes gràcies.
Imatge

algis

EntradaAutor: eloisa » dl. set. 13, 2010 10:14 am

Hola chicas!!!!!!
Que tal??? como ha ido el veranito???
Bienvenidas a todas y enhorabuena por vtra boda!!!!
silvia! yo también me caso en mas vestit!!!
ya nos iremos contando cositas!!!!!!!
un beso guapas!!!!
Imatge
eloisa

EntradaAutor: VFG » dl. set. 13, 2010 12:31 pm

Hola,

he abierto un foto de MAS VESTIT en FOROS 2012, por si quereis participar.

Gracias !!!!!
Imatge
VFG

Entrades: 190
Membre des de: dj. jul. 22, 2010 8:53 am

EntradaAutor: VFG » dl. set. 13, 2010 12:35 pm

Hola,

he abierto un foto de MAS VESTIT en FOROS 2012, por si quereis participar.

Gracias !!!!!
Imatge
VFG

Entrades: 190
Membre des de: dj. jul. 22, 2010 8:53 am

EntradaAutor: queralts » dl. set. 13, 2010 2:10 pm

Hola guapas soc Laura també de BADALONA y em casò el 26/08/2011 yo vaig pitjor que totes vosaltres no tinc ni restaurant això si ya stic en tràmits pels papers per casarme pel jutjat a Badalona, els restaurants estic entre tres.
CASTELL ARNAU, Sabadell
FONT DEL TORT, Montcada i Reixac
EL CELLER DE CAN TORRENS, Sant fost de campsentelles,
El segon es el que s'adapta més al pressupost i segurament l'agafarem el diumenge anire amb els meus pares a veure els 3 i després comentarem i la setmana que bé agafarem un

Gràcies a totes un petonet
Imatge
queralts

Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

EntradaAutor: CiaraFl » dl. set. 13, 2010 11:23 pm

Hola chicas!!!

Veo que este post va teniendo cuerpo!!! ya somos muchas! Por cierto... Os habéis enterado que el 1-2-3 hay una Feria Novios en Barcelona??? Hay un post en guiaNupcial donde regalan entradas, sino valen 5 Euros.

Vamos por partes:

ALGIS: Hola guapa!! Pues si, las últimas vacaciones de soltera las he disfrutado a tope... y ahora volvemos a la recta final con más ganas y más nervios. El fotógrafo lo confirmé antes de marcharme de vacaciones. Va a ser Joan Mariño, y seguro que quedo encantada porque es un tío muy majo. Ahora hay que empezar a mirar vestidos!!! Un besazo.

EUTERPE: Hola guapa, benvinguda!!! Jo en el tema de les invitacions no et puc ajudar gaire tot i sent de Badalona. Me les farà el meu germà que dibuixa molt bé i li hem demanat unes caricatures nostres que seràn la imatge de la invitació. Les imprimiren nosaltres mateixos, les possarem en un sobre de color i ja està. El vestit... jo descarto Núvies Mireya, mai m'ha agradat aquesta tenda. Has mirat a Pronovias?? Potser es on hi vagi a mirar el meu.

ELOISA: Guapa!!! Ja te echaba de menos!!! Por cierto... un conocido mío se casó en Mas Vestit el pasado mes de Julio. He hablado con él y.... TODO ESTUPENDO!!! Dice que no podrían haber salido mejor las cosas, y que la gente quedó super contenta con el menú, el trato, etc... Otro punto positivo!!! Cada vez estoy más contenta de la elección que he hecho.

QUERALTS: Hola queralts, benvinguda!! Dius que vas pitjor?? Vas com totes nosaltres!!! No et preocupis que quan tinguis una cosa feta totes les demés van seguides.

NIKAMAR: Hola! Lamento decirte que no tengo el teléfono de Joan Mariño, lo perdí junto con mi teléfono... Pero si le has enviado un e-mail no te preocupes que seguro que te contesta. No suele mirar el correo cada día, pero acaba llamando. Si me pongo en contacto con él antes que te llame él a tí te lo digo. Siento no ser de ayuda.
CiaraFl

Entrades: 35
Membre des de: dt. març 16, 2010 8:50 pm

EntradaAutor: nikamar » dt. set. 14, 2010 3:14 pm

Gracias CiaraFl. no me ha repsondido. Espero que lo haga, y si no, espero que me puedas pasar el telf, es que unos amigos me lo recomendaron y no encuentran el telf... serà que su telf se pierde con facilidad ;)
nikamar

Entrades: 2
Membre des de: dj. set. 09, 2010 9:22 am

EntradaAutor: Àfrica » dj. set. 16, 2010 8:45 am

Hola a totes!
Jo sóc de Barcelona i em vull casar setembre 2011. Encara no tinc lloc, però espero tenir-ho enllestit abans que acabi octubre!Estic molt interesada en La Tria de Perafita, perquè trobo que tenen un estil molt particular. De moment he contactat amb ells per mail. Euterpe, em podries explicar una mica com funciona??Dedueixo que només et lloguen la casa i tu portes catering??I aquestes decoracions tan maques van a carrec de la masia o també ho encarregues a part? i tema preus, que tal??
Gràcies per avançat!
Àfrica

Entrades: 37
Membre des de: ds. juny 12, 2010 12:54 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant