"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 16, 2010 7:36 pm

tara que vaigi béeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 16, 2010 10:38 pm

NINETEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!

tard, però JA ESTIC AQUÍIIIIIIIIII!!!! quin dia més esgotador...cotxe amunt i avall..al final como no, he tret les "papes"...jijij però ja tenim pernilets, ja he anat a l'hospital i a caseta.....com m'agrada estar a casa!!!!!!!!! >.-<: >.-<:

Ma germana segueix a ll'hospital, potser el dijous li fan infiltracions i podrà anar a casa, però deu ni do que pesat que és estar allí....només pel menjar....buffff, i avui pensava??? quan tingui l'Arnau em deixaran triar menú??????jijijijijijji

i per Calanda força bé, tot i això, tic encostipada, em fa mal la goleta, i m'ofego una mica..jijji a més, la son i el cansanci també fn acte de presència així que.............no valc un duro!!!!!!

COM HA ANAT A TOTES EL FINDE????????
Elxaaaaaaa...........es que no pareu eeeeeeeeeeee!!!!!
Tu també papallona????quanta vida social!!!!!jijiij i a treballar??? jopelines, no et cansis eeeee!!!!!
Taraaaaaa............quia setmaneta més curtaaaaa....no treballaras gaire eeeee!!!!
Nur???????? i l'acampada?????????? quin fred nenes.....però quin fred!!!!!!! no n'heu tingut anat porai????? jo a calanda molt!!!com ha canviat el temps!!!!
GIsssss...........de relax........també està bé no?? a més, si deu estar bé a casa fent més fresqueta no???
Estiuuuuuuuuuu JAAAAAAAAAAAAAA..............això JA ESTIC AQUÍIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!

Ninetes, em poso al dia de mails.....i a mumir!!!!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dt. ago. 17, 2010 10:17 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!

No he dit res avans perque volia primer acabar una cosa que s'ha d'entregar avui i volia aplicar-me, no fos cas que despres "m'agafes el toro", pero ja esta casi llest!!!!!!!!!!!

No hi ha gaire moviment que feu festa????????????????????????????????????????????????????????
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 17, 2010 10:36 am

ninetesssssssssssssss
tara tan de bo festa aix plorareeeeeeeeeeeeeeeeee

laiacccccccccccccccccc has tingut molt de fredddddddddddddddd aixxxxxxxxxxx i o than calentat jijijiji.... jo molta vida social? que va... a més amb lo que m'agrada estar a casaaaaaaaaaaa aixxxxxxxxxxxxx

no tinc novetats així que no puc explicar molt jopppppppppppppppssssssssssssss

Estiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu això ja està aki!!!!!!!!!!!!

nenes tinc problema per a la pelu *.O.-O* el dia 28 la meva esta de vacances!!!!!!!!!!!!!!!! opcions???????????

petunets!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: tara » dt. ago. 17, 2010 10:44 am

Ostres papallona, es que la nostra estara tambe a tope!!!!!!!!!!!!!!!!! pero li puc preguntar a veure que diu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dt. ago. 17, 2010 11:27 am

Nenes! quin rotllo això d'estar sense fotre res i aixecar-se a les tantes... no fotu res! jajaja
Com anem? avui ha sortit una mica de solet no? ja era hora... pq vaja agost... menos mal que pel dia 28 lluirá un sol que no veas! jejeje
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 17, 2010 3:06 pm

Ninetes!!!!!!

al matí he estat per aquí però no he entrat al foro!!!!
buffff que malament em trobo, porto un encostipat de cavall, no paro d'estornudar i de tossir i m'estic tapant una mica del pit..........bufffffffff..........hem anat a dinar a casa els sogres i a veure si m'estiro dos segons!!!!!bufffff!!!!!!

com us va a vosaltres el dia?'??? fent el gos?? treballant???? a mi aviat em tornarà a tocar això de treballar, i a estudiar també!!!!!!

aixxxxxxxxx, vaig a mocar-me..............parlem més tard si puc entrar, que avui marxo a sopar porai!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. ago. 18, 2010 7:21 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! avui per mi es com si fos divendres, que guai!!!!!!!!!!! amb les ganes que tinc de fer uns dies de relax!!!!!! per fi arriben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! la llastima es que passen tan rapid que ni m'hen adonare, pero bueno almenys son 4 dies!!!!!!!!

Laiac i elxa, ja vau posar els conills al congelador, no?????? escolta laiac li has de dir a la mama que em passi la recepta de l'arros que el meu home vol que n'hi fagi, a mi es que el conill de camp.............que vols que et digui!

Papallona, nena que tal a la feina, superestressada no??????

Nur, tiaaaaaaaaaaaaaaa aquestes cortines s'han de veure eh!!!!!!!!!

Gis, que tal el marujeo por casa????

Estiu, nena que nomes et queden......mmmmmmmmm 10 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes vaig a fer alguna coseta, no sigui que despres no em deixin marxar!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 18, 2010 8:39 am

hola ninetes
la feïna superbé.. estressada per a res! matins i nits no fotu res casi casi com Giss

Gaudiu de les festes!
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 18, 2010 9:54 am

Hola bon dia!!

Uf, quants dies sense entrar al foro!!!

Hem estat que no hem parat amb el meu maridet aprofitant que ell te vacances, i quan arribàvem a casa estàvem rebentadíssims i anàvem directament a mimi! No tenia ni forces per engegar l’ordenador! Uf...

Des de dissabte que no entrava i m’he trobat 53 mails!! M’he de posar al dia de tot! Foro... facebook... etc!

Weno, voy a ello!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 18, 2010 10:12 am

Laiac, que tal calada? Fred oi? Si nena... el temps ha canviat molt aquest finde! Jo tambe vaig amb el moc penjant!! Jorl! Com estàs? Encara tens marejos?

Tara, quin finde de piscineta! Deus estar moreneta, eh!! Nena, quina setmana més guai no? I curteta! Ja tens les maletes fetes? Que vagi genial!!

Elxa i Papallona! Quins findes més estressants! Jejeje!!! Massa treballadores que sou!

Papallona, la meva pelu tambe està tancada per vacances el 28!!! Que s’han posat totes d’acord o que???? Quina meeeeeeeee!!!!

Giss!! Com anem? Que t’expliques?

Estiu, que ja no queda res!!! Com ho portes tot?

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dc. ago. 18, 2010 2:42 pm

Nineteeeeeeeeesss!!!!!

avui no entro fins ara, aquest matí m'he asustat una mica....tans dies amb encostipat i que em costava respirar....pos avui...buffff NO podia respirar gens gens, i he començat a pensar que no fos que el nen tampoc pogués respirar i-...bufff, encara m'he posat més nerviosa!!!!!! conta'l he anat al metge i apaaa, la bronquitis, així que m'ha donat antibiotic i que em faci el ventolin...que estic massa tapada!!!!!!!!! quin rotllooooo, jo que em pensava que em trobaria bé!!!!!

Ara faré una migdiadeta, a veure si puc!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. ago. 18, 2010 2:50 pm

NURRRRRRR!!!!!!!!!! ja va bé no parar eeeee, aprofiteu les vacancetes....i si si, feia fresketa a Calanda, i aquí segons com també, tot i que ara tinc calor!!!!!! per cert, saps algo dels fotografs????

PAPALLONAAAAAAaa..........s'han posat d'acord totes les peluqueres, la que aniria al meu poble tancada no, però la mestressa no hi és, és la que havia d'anar l'estiu, tot i que si només volguessis pentinar-te si que està obert eeeeeee!!!!! i eiiiiiiiiiiii que deixes fer al teu home a aquestes hores de la nit???? quan vas treballar tu ahir???? ja haguessin pogut aprofitar i donar-li conills, que en van haver per tots!!!!!!!

Per cert TARA.....ja li preguntaré a ma mare, jo com que no en menjo....però ella contenta com un ginjol!!!!!
a fer maletes no???????'' que guaiiiiiiiii desconecta i passat-'ho molt molt bé eeeeeeeeeee!!!!!!

ElXAAAAAAa.........i tu????????' alaaaaaaaa, sense anar a l'oficina?????? tranqui que jo també sóc maniatica amb els bixitus i més amb conills.....pobrissons!!!!

GISSS........avui també de relax???? aprofita i fes el gos una miqueta!!!!

ESTIUU...........que et cases JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! com ho portes??? que has de fer??que et falta????

ninetes...vaig a descansar una mica, que sense respirar no s'hi estava gaire bé...i ara ja tic millor!!!!així que aprofito!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 18, 2010 8:16 pm

ninetes marxo que hiha revetlla

aixo de les pelus doncs si es lo que te tenir vacances.. estiu tu que faras???
laiac no se que dius... primera noticia....de lo dels conills

a10
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 18, 2010 11:28 pm

Holeeeeeeeeeeeeeee!!! com va???
Doncs jo mira... un dia més... jejeje

Aquesta tarda hem anat amb ma neboda a veure els gegants i els nanos, després a sopar i fins ara.
M'he trobat a 3 nens de la guarde, i joooo entre els nens i les mamis m'han fet plorar... quina peneta

Tara, a donde te vas el puente? que no me entero!

Laiac, millora't!!! Ahir vaig anar a veure a la nena d'una amiga meva que va néixer la setmana passada... ohhhhh quina monada!!! jo vull un!!!!

Nenes, quan ens veurem???
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 19, 2010 9:31 am

Ninetes!!!! bon diaaaaaaa!!!!

que estan de festa les matineres????????? jo ni hi caic de que son festes a tgn!!!!vivo en otro mundo!!!!!

Marxo corrents....ara mateix li estan fent infiltracions a ma mare i ma germana, i vaig corrents cap a l'hospital!!!!!

PAPALlonaaaaaaaaa....juas juas, ja t'explicarem qué es això dels conills!!!!així que de revetlla?????? passa-t'ho bé!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
GISSssss..tu també de tgn no???? jopelines els nens...!!!!!
pos de kedar...aqiesta setmana ya lo veo xungu!!!! la setmana vinent DESPEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Patunets A TOTES NINETES!!!!!!!!!! marxo, no sé quan podré entrar!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 19, 2010 2:49 pm

Ninetes!
ja estic a la feïna kina ha caigut per venir.. kina por!!!

la revetlla molt guai..pq también anavem de cumple!!

bueno ja m'explicareu!!
a10
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 19, 2010 4:40 pm

JA TIC AQUí!!!!!!!!
quin poc moviment!!!!!!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAa treballant ja???? ara està tranquil·let o molt guiri...???? ni que ho diguis la que ha caigut, man portat la nena i mun cunyat ha dit que la carretera de reus a casa estava inundada!!!!!!!! sort que quan he anat cap a csa encara no plovia!!!!!

Que vagi bé la tardaaaaaaaaaa i a les que esteu de pendoneo també!!!!! jo estic de cangur amb la meva bronquitis i el meu costipat!!!!
PAtunets!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 20, 2010 9:02 am

Bon diaaaa!!!

snif snif....em sento sola aquí!!!!!! bueno, jo me'n vaig a esmorzar amb la meva nebodeta, que no m'ha deixat dormir avui i estic morta...........!!!!

MOLTS PATUNETS a totes..........que passeu un bon dia!!!!!!!!! no hi ha cap matinadora?????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 20, 2010 9:18 am

Bon dia a la vila del pingüí!!!!

Com estem?? Jo plena de picades de mosquits!!! Quin estiu!!! Em recupero d’unes picades i em piquen uns altres mosquits!! Quines cames que tinc... per favor!! Ais... no puc ser tan dolceta, jijijijiji!!!!!

Ahir dia out pel foro! Vam anar al poble a dinar, i a mitja tarda vam anar a tgn a veure a ma cosina i ja ens vam quedar a sopar i fins les tantes jugant a la wii... quina ràbia! Vaig perdre totes les partides!!!!!!! Snif snif... Sóc dolentíssimaaa!!!

Què us expliqueu??

Laiac, bronquitis?? Ais mareta! Com estàs avui?? Et trobes millor!? A cuidar-se nineta! Per cert, dels fotografs no en sé res més... jops!! Amb les ganes que tinc de veure-ho tot!!!!!! Com estan ta mare i ta germana?

Papallona, que tal va anar la revetlla?

Giss, de festa major amb els nans i gegants?

I les altres??

Estiu... una setmaneta!!!!!!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010