LLUNA DE MEL...MARXEM A...

un gran any!

Re: LLUNA DE MEL...MARXEM A...

EntradaAutor: buniketa » dv. ago. 13, 2010 4:41 pm

Mirad, lo de los precios y los regalos... debéis saber que los precios en las agencias para viajes de novios, con esa etiqueta, SIEMPRE son más altos. Y lo de que se justifican por los detalles en el hotel... no es cierto. Simplemente, porque entonces deberíamos encontrar ese detalle en TODOS los hoteles que nos proponen, y no es así.

Conste que hablo con conocimiento de causa, porque me he recorrido varias agencias de mi ciudad, y a cuál más cara. Luego he comprobado los precios con el hotel directamente, y ahí ya vemos que a través de la agencia es más caro. Finalmente, decidimos montarnos el viaje por nuestra cuenta, buscando nosotros los hoteles a través de páginas como booking.com, los trenes y lo necesario, porque sale mucho más a cuenta. Nosotros podremos permitirnos, así, 14 días de viaje en dos países: iremos a París y a Florencia.

Si los detalles como el cava o la cesta de fruta en la habitación son algo tan importante, se soluciona acordándolo con el hotel, sin ser necesario decir que es un viaje de novios. Seguro que resultará igual de bonito y menos caro al tratarlo directamente con el hotel. Pensad que esos detalles, en realidad, tampoco son gratuitos.
Personalmente, no me interesan demasiado, porque eso no hará más o menos bonita o emocionante mi luna de miel. Prefiero gastarme ese dinero en una cena en algún lugar bonito y elegante que recordemos siempre.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Blowy » dv. ago. 13, 2010 5:02 pm

marsal75 ha escrit:nosaltres no tenim ni idea d'on anar... la idea inicial era fer un creuer pel Baltic, pero al març no hi han creuers perque el mar esta encara gelat... s

Jo et proposo Cuba! l'any passat vam anar-hi de vacances i és genial. Pots fer un combinat, per exemple La Habana i marxar a algun cayo del Sud, nosaltres vam anar a cayo Largo i podiem banyarnos despullats, ja k son platjes verges i l turisme quasi no ho ha descobert, vam veure tortugues gegants en llibertat, cocodrils, mantes... i tot sense visites programades! simplement vorejant la costa. Jo descartaria Varadero (a no ser k buskis "guiris", camps de golf i molt aforament).
Que arribi el 2012!
Blowy

Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 11:27 am

EntradaAutor: stellum » dt. ago. 17, 2010 11:59 am

Nosotros nos vamos a Hawaii :-///: :-///: :-///: :-()-) :-()-)
Imatge
stellum
:: núvia experimentada

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: inqueta » dt. ago. 17, 2010 10:44 pm

Uuuooooohhh només de llegir-vos ja m'agafen ganes d'agafar la maleta...
Nosaltres estem mirant un combinat Nova Zelanda i Polinèsia. Una amiga que té una agència ens està fent pressupostos >.-<:
a veure com sortirà!!! tinc una lleugera idea pels catàlegs que em van donar i són mooolts diners però és que un viatge així no el repetirem així com així :-)ok:

Jo ja m'hi veig per aquelles platges ::love::
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: Erfre » dc. ago. 18, 2010 12:06 am

macu1313 ha escrit:Hola chicas,
yo el tema de la luna de miel lo estoy mirando y no sabemos dónde ir.En un principio a mi me gustaria Costa Rica, Tahilandia y al él riviera maya.
Pero cada dia cambiamos d opinion.
Claramente te saldrá mas barato cojertelo por tu cuenta, pero yo creo que hay que mirarlo todo.Para las chicas de maldivas mirar la agencia por internet unmundo.Sale igual de barato que punta cana y te vas a las maldivas.Lo único que sales desde Paris.Una chica del foro del año pasado ( Judi)se fue con esa compañia y por lo que cuenta super bien.En su crónica salen fotitos
Buniqueta yo el año pasado me fui a paris con easyjet y es espectácular.A mi me encantó..... :-)) :-)) :-)) :-)) Te lo digo pq yo me fui con easyjet 3 dias con el hotel por 400 euros los 2.Esta compañia tienen cosas que estan muy bien, lo que pasa q el hotel era normalito.

:-)ok: Si es cierto que tienen muy buenos precios en la web!!!
Gracias macu!! : ban :
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: Erfre » dc. ago. 18, 2010 12:26 am

Chicas!! Este tema es el que mas me gusta!! >.-<:
Nosotros habiamos pensado en hacer Thailandia y combinar con algo mas...Camboya o Indonesia o algo que quede por allí cerca... pero estamos buscando alguna otra opción también, ya que en Junio empieza la epoca de monzones...y nos casamos el 28 de Mayo...pero supongo que no lloverá todos los dias aishhh no se que haremos :-/
Imatge
Erfre

EntradaAutor: Dolçeta » dc. ago. 18, 2010 8:37 am

Bon dia!

A nosaltres el que ens agradaria es fer un circuit per Vietnam i desprès platja a aquest hotel http://www.sixsenses.com/Six-Senses-Hid ... h-Van-Bay/
Jo vaig estar l'any pasat a Thailandia, com he llegit que alguna d'aqui el te com a opció, si vol preguntar qualsevol cosa, que em pregunti!! ;)
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Erfre » dc. ago. 18, 2010 9:45 am

Dolçeta ha escrit:Bon dia!

A nosaltres el que ens agradaria es fer un circuit per Vietnam i desprès platja a aquest hotel http://www.sixsenses.com/Six-Senses-Hid ... h-Van-Bay/
Jo vaig estar l'any pasat a Thailandia, com he llegit que alguna d'aqui el te com a opció, si vol preguntar qualsevol cosa, que em pregunti!! ;)

Dolçeta jo! *.-o-o.*
A quina epoca vas fer el viatge a Thailandia??
Imatge
Erfre

EntradaAutor: Dolçeta » dc. ago. 18, 2010 12:32 pm

Erfre ha escrit:Dolçeta jo! *.-o-o.*

Vam anar l'any pasat a finals d'agost primera quinzena de setembre.
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: Erfre » dc. ago. 18, 2010 1:37 pm

Dolçeta ha escrit:
Erfre ha escrit:Dolçeta jo! *.-o-o.*

Vam anar l'any pasat a finals d'agost primera quinzena de setembre.

Diuen que es temps de pluja fins l'octubre...et va ploure molt?? Es el lloc que tenim ficat al cap...
El Sergi (el meu xicot) va estar al vietnam fa tres anys, va anar rollo "mochilero" va tornar encantat, pero l'hotel que has pasat abans...es una pasada!! :-///: Si vols l'hi puc preguntar cosetes -|-)
Imatge
Erfre

EntradaAutor: Dolçeta » dc. ago. 18, 2010 3:40 pm

Erfre ha escrit:Diuen que es temps de pluja fins l'octubre...et va ploure molt?? Es el lloc que tenim ficat al cap...
El Sergi (el meu xicot) va estar al vietnam fa tres anys, va anar rollo "mochilero" va tornar encantat, pero l'hotel que has pasat abans...es una pasada!! :-///: Si vols l'hi puc preguntar cosetes -|-)

Nomès ens plovia molt a la nit, quan ja erem a la habitació. Podiem sortir tranquilament a sopar fins les 00.00h que ni una goteta ens queia!!! I al matí sortía un sol espectacular (i esgotador). Crec que nomès van caure cuatre gotes a Ayuttaya mentre feiem una visita, però ni ens vam mullar, feia tanta calor que s'assecava la roba al moment :P
La veritat es que Thailandia ens va encantar, de fet tenim previst fer part del pais que ens va quedar, ja que per dies no ho podiem veure, així que qualsevol any d'aquest ens hi tornem a planta allà! Que voleu visitar vosaltres de Thailandia??
Pel que fa a Vietnam ens ho tenim estudiadisim, ja sabem el que volem fer (ara nomès ens falta que ens vagi bé les dates de sortida del circuït amb el casament) i que despres volem fer platjeta, així descansarem una mica!
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: marisergi » dc. ago. 18, 2010 4:53 pm

Dolçeta ha escrit:Bon dia!

Hola dolçeta! nena, he estat mirant l'hotel i és espectacular!!!! nosaltres també hem pensat amb el circuit Vietnam i acabar així. Per quan us surt tot el viatge? Quina vila agafeu en el hotel? quants dies aneu? Perdona per les preguntes, es que m'interessa bastant! :-)
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dc. ago. 18, 2010 5:06 pm

marisergi ha escrit:Hola dolçeta! nena, he estat mirant l'hotel i és espectacular!!!! nosaltres també hem pensat amb el circuit Vietnam i acabar així. Per quan us surt tot el viatge? Quina vila agafeu en el hotel? quants dies aneu? Perdona per les preguntes, es que m'interessa bastant! :-)

Encara no ho hem mirat, mes que res que nomès hi ha preus d'aquest any. Com a molt d'hora, els avions es posen a la venda un any abans, i ens casem a l'octubre del 2011.
L'itinerari que ens agrada es d'aquest folleto http://www.aviotel.com/catalogosonline/oriente2010/ de la pag. 16 i fer l'extensió a l'hotel que he posat a dalt o a Nah Trang en aquest hotel http://www.sixsenses.com/Evason-Ana-Mandara-Nha-Trang/ com que aquesta majorista fa viatges a mida, pots modificar l'hotel de l'estada.
Així que pasat festes ja ens posarem seriosos amb el viatge, però ja et dic que em faran preu especial... Soc agent de viatges!! jejejejejejeje Per això ho tenim molt mirat i per això també hem pogut voltar una mica pel mon abans de casar-nos!
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: PATYALE » dc. ago. 18, 2010 8:14 pm

Hola chicas!!

Nosotros nos vamos a Argentina. Mi futuro es de ahi asi que intentaremos ir 15 dias a su ciudad Mendoza y dspues 15 de circuito por Argentina (Buenos Aires, Patagonia, Bariloche, Iguazú...). Lo que mas me preocupa a mi es si en el trabajo me daran el mes entero de julio pq Argentina en si no es muy caro y nos lo podriamos permitir. A mi me hace una ilusion tremenda estar en el sitio que lo vio crecer, con sus amigos de toda la vida nosee. Supongo que hariamos como una segunda pequeña boda para celebrar con todas sus amistades :). Y esta claro que el circuito para pateaer y conocer hasta el último rincón de Argentina!!
Pero vuestros viajes nada que envidiar!! yo al principio estaba loca por ir a la Polinesia pero o la boda a mi gusto o el viaje... asi que nanai de la china..pero como mas se acerca la fecha mas convencida estoy de ir a la Argentina!!

Besos!
PATYALE

Entrades: 434
Membre des de: dg. març 15, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: Erfre » dc. ago. 18, 2010 10:29 pm

PATYALE ha escrit:Hola chicas!!

Nosotros nos vamos a Argentina. Mi futuro es de ahi asi que intentaremos ir 15 dias a su ciudad Mendoza y dspues 15 de circuito por Argentina (Buenos Aires, Patagonia, Bariloche, Iguazú...). Lo que mas me preocupa a mi es si en el trabajo me daran el mes entero de julio pq Argentina en si no es muy caro y nos lo podriamos permitir. A mi me hace una ilusion tremenda estar en el sitio que lo vio crecer, con sus amigos de toda la vida nosee. Supongo que hariamos como una segunda pequeña boda para celebrar con todas sus amistades :). Y esta claro que el circuito para pateaer y conocer hasta el último rincón de Argentina!!
Pero vuestros viajes nada que envidiar!! yo al principio estaba loca por ir a la Polinesia pero o la boda a mi gusto o el viaje... asi que nanai de la china..pero como mas se acerca la fecha mas convencida estoy de ir a la Argentina!!

Besos!

Que guay PATYALE!!
Nosotros estuvimos el año pasado y nos encanto!!! Hicimos Buenos Aires, Patagonia (Calafate y Chalten), Rio Gallegos e Iguazú. De lo que vimos lo unico prescindible es Rio Gallegos pero el resto super recomendable!! Queriamos a ver ido a Puerto Madryn...pero otra vez será! Seguro que te encantara ::love::
Si tu chico es de allí seguro que tendrás el mejor guia, pero si quieres alguna info dime, eh!
Imatge
Erfre

EntradaAutor: PATYALE » dj. ago. 19, 2010 8:46 pm

Erfre ha escrit:
PATYALE ha escrit:Hola chicas!!

Besos!

Que guay PATYALE!!
Nosotros estuvimos el año pasado y nos encanto!!! Hicimos Buenos Aires, Patagonia (Calafate y Chalten), Rio Gallegos e Iguazú. De lo que vimos lo unico prescindible es Rio Gallegos pero el resto super recomendable!! Queriamos a ver ido a Puerto Madryn...pero otra vez será! Seguro que te encantara ::love::
Si tu chico es de allí seguro que tendrás el mejor guia, pero si quieres alguna info dime, eh!

Eiss wapa si te encantóo jooo que bien estoy muy ilusionada, para mi es muy importante conocer a sus amigos que son como hermanos y mas visitar este fantastico país!! Pues me serías de ayuda si me dices en que agencia lo cogiste y precios y tal!! Nunca va mal tener diferentes puntos de vista!! Tmb nos estamos planteando pedirselo a la novia de uno de los amigos que trabaja en un agencia de viajes ahí en mendoza a ver como nos salee!! Pero antes quiero mirar precios por aqui!!!

Gracias de antemano!!
PATYALE

EntradaAutor: Dolçeta » dj. ago. 19, 2010 9:22 pm

PATYALE ha escrit:Eiss wapa si te encantóo jooo que bien estoy muy ilusionada, para mi es muy importante conocer a sus amigos que son como hermanos y mas visitar este fantastico país!! Pues me serías de ayuda si me dices en que agencia lo cogiste y precios y tal!! Nunca va mal tener diferentes puntos de vista!! Tmb nos estamos planteando pedirselo a la novia de uno de los amigos que trabaja en un agencia de viajes ahí en mendoza a ver como nos salee!! Pero antes quiero mirar precios por aqui!!!

Gracias de antemano!!

Pues yo creo que si sacas aquí los billetes y contratas allí el circuito te saldrá más barato... Normalmente los circuitos para el público local son más económicos. Yo soy agente de viajes, y te sorprenderías de la gente que viene a Barcelona solo con el billete de avión y aquí hace circuitos por Catalunya y por España ya que les sale mucho más barato, en sus países de origen les piden fortunas por lo mismo! Y lo bueno que tienes es que allí el idioma es el mismo. Vosotros mirarlo porque es una muy buena opción, sobre todo si es alguien de confianza!
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: PATYALE » dj. ago. 19, 2010 9:36 pm

Dolçeta ha escrit:
PATYALE ha escrit:Eiss wapa si te encantóo jooo que bien estoy muy ilusionada, para mi es muy importante conocer a sus amigos que son como hermanos y mas visitar este fantastico país!! Pues me serías de ayuda si me dices en que agencia lo cogiste y precios y tal!! Nunca va mal tener diferentes puntos de vista!! Tmb nos estamos planteando pedirselo a la novia de uno de los amigos que trabaja en un agencia de viajes ahí en mendoza a ver como nos salee!! Pero antes quiero mirar precios por aqui!!!

Gracias de antemano!!

Pues yo creo que si sacas aquí los billetes y contratas allí el circuito te saldrá más barato... Normalmente los circuitos para el público local son más económicos. Yo soy agente de viajes, y te sorprenderías de la gente que viene a Barcelona solo con el billete de avión y aquí hace circuitos por Catalunya y por España ya que les sale mucho más barato, en sus países de origen les piden fortunas por lo mismo! Y lo bueno que tienes es que allí el idioma es el mismo. Vosotros mirarlo porque es una muy buena opción, sobre todo si es alguien de confianza!

Graciass!! asi quee nos puede salir bine de precio??? fantastico!! pues vamos a ver como lo montamos es bueno saber que esta ocpión que comnetas es barata!!
PATYALE

EntradaAutor: Erfre » dj. ago. 19, 2010 11:04 pm

PATYALE estoy con dolçeta,

Nosotros desde aqui solo compramos los vuelos.
Si vas al Perito Moreno, hay una excursión que se hace caminando con grampones por encima del glaciar, es impresionante!!! Y si andais por ahí seguro que os hospedareis en El Calafate, hay un restaurante que se llama La Tablita, está todo bueniiiiiiiiiisimo :yium:-) hacen un cordero que se te saltan las lagrimas jajajja El Chalten muy bonito, es un pequeño pueblito pero si quereis hacer caminatas...hay unos paisajes preciosos, pajaros carpinteros, llamas...muy muy bonito.
Si me acuerdo de mas cositas te voy diciendo :-)ok:
Imatge
Erfre

EntradaAutor: *Sandri* » dv. ago. 20, 2010 6:52 pm

Nosaltres volem anar a Tailandia: Bangkok i el nord i platja, he estat mirant preus orientatius i potser ho mirarem de fer pel nostre compte ja que no ens agrada gaire anar a toc de pito i m'han dit que pots anar perfectament pel teu compte per tot el pais. Ara tinc una amiga que esta alla i 20 dies li surt per 1.500 euros, estic esperant que torni perque em dongui tots els detalls...

Com segona i tercera opcio tenim Xina o Bali...
Imatge
Imatge
*Sandri*

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants