BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: inqueta » dc. ago. 18, 2010 9:35 pm

Més lleidatanes pel 2011!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Benvinguda Inhus i enhorabona pel teu casament!!! ja ens aniràs contant cosetes que aqui som totes una mica xafarderes jijjjiji ::love::
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: XeXe » dj. ago. 19, 2010 6:48 am

Enhorabona pel casament Inhus.

I sobre el tema de Pepe Botella jo no tinc ni idea, pq jo els que me vaig proba va ser a BCN.

El meu vestit era de Rosa Clara, i me van tractar de meravella la noia que es diu Merche es un amor.

Alguna te ja el vestit?
XeXe
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: cadui » dj. ago. 19, 2010 10:08 am

XeXe tens crònica del teu casament?? l'haurem de buscar per veure aquest vestidet de RC, segur que anaves guapíssima!!

jo ja el tinc, em va escollir el Diana de Cymbeline :-)ok: ja tinc ganes de tornar-me'l a provar, és una sensació tan xula ::love::
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: inhus » dj. ago. 19, 2010 9:12 pm

Cadui si és el model que crec es mooooooolt bonic!! jo suposo q començare a mirar-me'l a partir de l'octubre. Sabeu si ja tenen les noves temporades?
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. ago. 19, 2010 9:30 pm

A finals de setembre i principis d'octubre se suposa que tindran totes les col·leccions senceres a les botigues. De totes maneres, si vas a fer un cop d'ull ara encara en veuràs de la temporada anterior i els avenços d'aquesta temporada, i trobaràs alguns models ja a la botiga.

Segurament, aquests dies, aprofitant que ma mare té vacances, tornaré a anar a algunes botigues a veure i tafanejar.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: XeXe » dv. ago. 20, 2010 6:53 am

cadui ha escrit:XeXe tens crònica del teu casament?? l'haurem de buscar per veure aquest vestidet de RC, segur que anaves guapíssima!!

jo ja el tinc, em va escollir el Diana de Cymbeline :-)ok: ja tinc ganes de tornar-me'l a provar, és una sensació tan xula ::love::

Hola guapa!

NO tinc crònica, ja que me fet ara del foro, estava buscant coses per fer el primer aniversari i vaig entra i mira ara m'agrada, jijiji

Jo portava el Lucano de Rosa Clara, per mi el mes bonic, jajajajaja.
Si heu mirat alguna cosa, es el que te la faldilla plena d'aplics de flors, aquets any Aire te la copia. l’únic que el de Aire portava pedreria i el meu no.

He estat mirant la pagina de Cymbeline y aquest vestit es molt bonic, jo me vaig proba un de molt semblant i queden super xulos.

Te las comprat a Lleida? Es q la noia es super maja, ami me va encanta el tracte.
Per mi el Cymbeline y la RC son les millors botigues de Lleida a lo que atencions donen als clients.

I si amb el vestit sents unes sensacions super xules, ja veuràs que còmoda que aniràs. Pq sembla q no es pugui fer res i mira desprès ni te n’adones de que portes ese peazo de vestit, jajajaja

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
XeXe

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: aairinn » ds. ago. 21, 2010 5:13 pm

Noies!!! Ja feia dies que no estava per aquí però torno a la quotidianitat després del cap de setmana, així que tornaré amb els preparatius bodorrils.

Benvingudes a totes les noves, com bé diuen les altres,expliqueu-nos moltes cosetes que ho volem saber tot tot i tot. Jo no en tinc massa de coses enllestides, sóc la que té els preparatius més endarretits, algunes esteu fetes unes craks!

Tinc el dia B: 30 de juliol de 2011
i el lloc de la cerimònia i banquet: el Palau de Margalef, cap al vespre

El fotògraf no l'hem de buscar per què ja el tenim a la família, els vestits els començarem a mirar al novembre ( el meu, el seu suposo que més endavant, ell no hi pateix gens ni mica), les aliances les hem començat a mirar però no ho tenim decidit i els viatges seguim fullejant el munt de fulletons que ens van deixar a l'agència. De les invitacions ni parlar-ne, tan aviat tenim la idea de fer-les nosaltres amb algun disseny del meu futur com fer-les de fotògraf. La música jo vaig anotant i descarregant totes les cançons que em transemeten alguna sensació xula, les entregues i tot això res de res.

Per no fer, no ho hem ni comunicat a casa com ja sabeu les veteranes, i no ho farem fins a finals d'octubre, així que de moment TOP SECRET.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » ds. ago. 21, 2010 11:15 pm

XeXe doncs a veure si ens poses una foteta amb el teu super vestit!!! és que en aquest fòrum ens encanten les fotos jejejejeª!!

El vestit me l'he comprat a Barcelona, on visc per tal de facilitar el tema de les proves, tot i a que a la botiga de Lleida també me'l vaig provar perquè me'l veguessin posat ma mare i les meves germanes... el tracte va ser fantàstic, i de fet la flor que porto de complement al vestit si que l'he comprat a Lleida. Quan arribi de les vacances us penjaré foto que ja me l'ha donat ma germana.

Aairinn on heu mirat aliances?? noies alguna suggerència de joieria per Lleida??? és que ma germana gran diu que ens les regala i volem mirar per Lleida també.

Buniketa has anat a alguna botiga més???? estic una mica out del fòrum... ara em connecto un ratet des de casa dels pares :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dg. ago. 22, 2010 12:28 am

Les meves les vaig comprar a joieria peralta, al carrer magdalena.També tenen botiga a Alcarràs.Ens les van fabricar ells però també en tenen que ja estàn fabricades.Vam quedar molt contents en tots els aspectes, qualitat, disseny, preu i tracte.Noies ja sóc tieta d'una nena(encara que ja tinc un nebot i una neboda per part del meu marit, aquesta vegada sóc tieta directa, o sigui de la filla de ma germana), desde fa una hora, encara no l'he vist demà al matí i anirem i encara no sé com es diu ja que ho han volgut mantenir en secret.A veure si li agrada el pastís de panyals, la poesia, els pitets a punt de creu i el ram de flors de mitjons.nanit!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: aairinn » dg. ago. 22, 2010 7:20 am

Enhorabona carlina! Sempre és una bona notícia l'arribada d'un nou membre a la família!

Cadui, nosaltres les aliances vam entrar a preguntar a la joieria Riu de polaça St Joan, tenen les twins, suposo que les coneixereu, però els preus em van semblar desorbitats. Nosaltres volem un aro senzillet sense res més, en principi d'or blanc tot i que ja he sentit que l'or blanc s'ha de cuidar més, llavors potser canviaríem a groc. Doncs la parella d'aros llisos i llasos surt per 800-900 depen del gruix que els vulguis. I a mi, que voleu que us digui, per ser que ell no se la posarà ja que per feina no pot dur res de joies, gastar-nos 900 euros... buffffff Jo em pensava que no hauríem de patir pel gasto de les aliances!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dg. ago. 22, 2010 12:03 pm

aairinn ha escrit:Enhorabona carlina! Sempre és una bona notícia l'arribada d'un nou membre a la família!

Cadui, nosaltres les aliances vam entrar a preguntar a la joieria Riu de polaça St Joan, tenen les twins, suposo que les coneixereu, però els preus em van semblar desorbitats. Nosaltres volem un aro senzillet sense res més, en principi d'or blanc tot i que ja he sentit que l'or blanc s'ha de cuidar més, llavors potser canviaríem a groc. Doncs la parella d'aros llisos i llasos surt per 800-900 depen del gruix que els vulguis. I a mi, que voleu que us digui, per ser que ell no se la posarà ja que per feina no pot dur res de joies, gastar-nos 900 euros... buffffff Jo em pensava que no hauríem de patir pel gasto de les aliances!!!

FELICITATS CARLINA!

Airinn, hi ha llocs on la parella et pot sortir més barata, eh? Jo vaig parlar amb el Joaquim de la Nova (al carrer Major, al costat de la Blanco i del Game) i em va dir que com que té taller, ens les pot fer ell amb el disseny que vulguem i que el preu, en aquestes condicions, depenia molt dels clients. Fins i tot em va dir que per 400€ podia tenir unes aliances ben dignes. Altra cosa és veure-les, el pes... evidentment, això canvia el preu igual que ho el material amb el que es fa l'al·leatge de l'or.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dg. ago. 22, 2010 4:49 pm

És que, buniketa, espero trobar unes aliances dignes per menys de 900 euros, ja et dic que no ens hi volem gastar tanta pasta! Jo sí que me la posaré i, evidentment, em compraria l'anell més maco del món, però no serà possible. Hem escollit un bon restaurant (que t'he de dir a tu) i intentarem fer un viatge ben especial, les aliances, per nosaltres, són una despesa més secundària i si per 500 euros les podem tenir doncs perfecte, ben contents que estarem!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dg. ago. 22, 2010 8:43 pm

T'entenc perfectament... nosaltres segurament mirarem a diferents joieries per veure models i provar-los. Si el preu ens convenç, perfecte, però el més segur és que vagi a aquesta joieria que t'he dit, perquè hi tinc molta confiança i sempre hi vaig, de manera que el més probable és que li portem el disseny si no és que ens encanten les que ens ensenyi ja fetes.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: inqueta » dg. ago. 22, 2010 9:37 pm

cadui ha escrit:XeXe doncs a veure si ens poses una foteta amb el teu super vestit!!! és que en aquest fòrum ens encanten les fotos jejejejeª!!

El vestit me l'he comprat a Barcelona, on visc per tal de facilitar el tema de les proves, tot i a que a la botiga de Lleida també me'l vaig provar perquè me'l veguessin posat ma mare i les meves germanes... el tracte va ser fantàstic, i de fet la flor que porto de complement al vestit si que l'he comprat a Lleida. Quan arribi de les vacances us penjaré foto que ja me l'ha donat ma germana.

Aairinn on heu mirat aliances?? noies alguna suggerència de joieria per Lleida??? és que ma germana gran diu que ens les regala i volem mirar per Lleida també.

Buniketa has anat a alguna botiga més???? estic una mica out del fòrum... ara em connecto un ratet des de casa dels pares :-)ok:

Això XEXE volem footooos!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: buniketa » dg. ago. 22, 2010 9:53 pm

cadui ha escrit:Buniketa has anat a alguna botiga més???? estic una mica out del fòrum... ara em connecto un ratet des de casa dels pares :-)ok:

Hola Carol!

Sí, divendres al matí vaig anar amb la mama i la meva neboda María a la Lluna de Drap. Tens la crònica de la 2a ruta vestidil al meu compte enrere, i demà a la tarda segurament anirem a una o dues botigues més. Passarem per la Boutique La Núvia i potser per Cymbeline, encara que no he demanat hora, espero que no hi hagi problema. Si no, doncs aprofitaré i demanaré cita per a les tres botigues pels altres dies. Aprofito les vacances de la mama, jejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: carlina » dg. ago. 22, 2010 10:06 pm

Gràcies per les felicitacions!

Inqueta pots trobar una parella d'aliances per menys de 900€, les nostres van costar 630€ i són currades amb un disseny molt modern, són totes d'or groc.ja us dic podeu anar a preguntar per preguntar no s'hi perd rés.Em sembla que vaig posar una foto en aquest mateix post i també en un post d'aliances del 2009.

Em anat jo i el meu marit a veure la nostra neboda, quina monada, l'he agafat en braços i la sensació que he sentit ufffffff és indescriptible. He tingut que fer esforços per no plorar d'emoció, quan va néixer la neboda per part del meu marit quan la vaig agafar em vaig posar a plorar pq mai havia agafat un nadó i aquesta vegada ja sabia el que era però, tot i que no he plorat, el sentiment ha estat més fort aquesta vegada que l'altra, i només feïa que mirar-la i dir-li sóc la teva tieta, si si la teva tieta.em queia la baba.uffffff imagineu-vos quan tingui el meu fill, em passaré el dia plorant i mirant-lo ajjajajaja, a veure si em quedo aviat que no vol arribar mai....

vinga nanit.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. ago. 23, 2010 7:31 am

Carlina, enhorabona pel nebodet, això sempre es motiu d'alegria!!! >.-<:

Sobre les aliançes, jo les miraré segur a la joieria Peralta (com la Carlina), que es on sempre comprem les joies la meva familia i te disenys molt bunics i no molt desorbitats de preu! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: aairinn » dl. ago. 23, 2010 9:48 am

Pel tema de les aliances tocarà recórrer diferents joieries, de fet, el que volem nosaltres ho poden tenir a qualsevol lloc, només haurem de comparar qualitat i preus. Ja cal que em comenci a informar sobre tema or i joies si no encara em prendran el pèl!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inhus » dl. ago. 23, 2010 7:39 pm

el meu xicot i jo les vam mirar al guerrero alli al carrer sant antoni i per 400-500 € tens la parella i estan be. también estan be davant mateix lo q no recordo com es diu la joieria... aqui no en tenen gaires models pero también estan be.

encara no ens hem decidit per cap pq sóm molt indecisos en tot :D jeje
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cadui » dt. ago. 24, 2010 6:09 pm

gràcies noies per la informació de les aliances!! primer volem mirar en un parell de joieries que ens han dit aquí a Barcelona, una d'elles on em va comprar l'anell de promesa, però també volem mirar-ho a Lleida per comparar preus... ja us diré, suposo que ara passat l'estiu ja ens posarem a mirar-les.

Ara em començat a informar-nos a tope sobre el Japó per començar a organitzar i reservar els hotels pel viatge. Els vols ja els tenim i ahir vam quedar amb mon cosí i ens va donar una ruta mooolt interessant!! aiiiix quines ganes d'anar-hi ja!!! *.-o-o.*

Carlina moltes felicitats pel nebodet!!!!! aix quina il·lusió no??? ja ens ensenyaràs una foteta!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants