CASAMENTS INFORMALS

un gran any!

CASAMENTS INFORMALS

EntradaAutor: wini » dv. ago. 20, 2010 7:37 pm

Hola noies!

Sóc nova per aquí. Obro aquest post ja que m'ha semblat que no n'hi havia cap altre amb aquestes característiques.
La cosa és que amb la meva parella ens volem casar l'any vinent més per tema legal que res més i estem buscant per fer un casament informal (és a dir, fer un berenar o un pica-pica amb música i ball però sense entaular-nos i tot això). Al principi voliem fer un dinar amb la familia més íntima però som molta familia i ens n'anem a les 100 persones i per això vam canviar els plans.
Alguna de vosaltres ha anat o coneix algú que hagi fet una celebració d'aquesta manera? Ens interessaria per tota la zona del maresme però estem oberts a propostes! Moltes gràcies!!
wini

Entrades: 2
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 7:28 pm

Re: CASAMENTS INFORMALS

EntradaAutor: montseijordi » dv. ago. 20, 2010 9:08 pm

ostres, doncs suposo q si vas als restaurants i preguntes et poden oferir fer una especia de coctel no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: tatania_88 » dv. ago. 20, 2010 10:04 pm

Jo opino el mateix que la Montse, si preguntes als restaurants de la zona segurament et proposen una cosa tipus coctail, com un gran aperitiu... En plan pica pica a ho gran, de peu, la gent que vulgui pot seure... y després podeu fer festa i ball...
Pero es questió de preguntar-ho directament als restaurants..
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88
:: núvia de bronze

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

EntradaAutor: Sita_yo » dv. ago. 20, 2010 10:50 pm

hola maca! jo de la zona del maresme no conec res, pero jo he anat un casament "informal" com el que expliques. i es com diuen elles, tipo coctel.....un pica pica llarg. Al meu restaurante per exemple hi ha la opcio tambe de fer un pica pica de 2 hores i mitja...on van treient plats i plats.....suposo que es el que busques oi? tot es preguntar-ho. També esta bé, tot i que aixo no vol dir que sigui excesivamente economic al costat del que val un menú de casament, més que res perque com sempre diem, quan es tracta d'un casament.....tot s'incrementa el doble.
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: MORSITA » ds. ago. 21, 2010 7:33 am

Hola maca,

Jo vaig anar a veure un restaurant que en feien aquest tipus de celebracions. El restaurant es diu Mas Llombart i està a Sant Fost de Campsentelles. El noi et dona moltísimes idees i s'ho curra un munt. I molt molt bé de preu. De tots els restaurants que he anat, com a atenció, aquest ha sigut el millor.
Imatge
Imatge
MORSITA
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 5:18 pm
Ubicació: Sentmenat

EntradaAutor: wini » ds. ago. 21, 2010 12:47 pm

Hola noies!!

Moltes gràcies per les vostres respostes!! Segurament farem això de preguntar als restaurants i també mirarem aquest Mas LLombart!! Si, a vegades per dir el nom casament incrementen els preus que no vegis!
Això si, jo he anat a casaments de familia i amics que han fet com aquell qui diu un "bodorrio" i si realment et fa il·lusió és un dia i uns moments preciosos!! Tot va a gustos :-)

Seguirem buscant.... :-)ok:
wini

Entrades: 2
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 7:28 pm

EntradaAutor: montseijordi » ds. ago. 21, 2010 3:06 pm

wini, se q Can Ribas tambe ofereix servei d coctel, pero et queda una mica lluny no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: jesy-fidel » dt. ago. 24, 2010 1:00 am

mis jefes fueron o can baladia a un lunch(coctel) y dicen q les fue muy bien....
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants