Lluna de mel a Tailandia sense agència

un gran any!

Lluna de mel a Tailandia sense agència

EntradaAutor: sílvia&oscar » dt. maig 04, 2010 11:08 am

Bones!!!!

m'agradaria saber si alguna de vosaltres ha estat a Tailandia i si s'ho ha muntat pel seu compte...

És que jo i el meu xicot sempre ens muntem els viatges nosaltres, perquè a part d'estalviar-te molts diners, podem fer i anar a on vulguem i el temps que nosaltres decidim... De viatge de noces estem pensant en l'opció de Tailandia, però com que no tenim massa idea del lloc no sabem si és recomanable i/o difícil organitzar un viatge pel teu compte allà...

Alguna em pot dir la seva opinió???

Merci noies!!!!!!

Sílvia
sílvia&oscar

Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 11:17 am

Re: Lluna de mel a Tailandia sense agència

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. maig 04, 2010 12:27 pm

sílvia&oscar ha escrit:Bones!!!!

m'agradaria saber si alguna de vosaltres ha estat a Tailandia i si s'ho ha muntat pel seu compte...

És que jo i el meu xicot sempre ens muntem els viatges nosaltres, perquè a part d'estalviar-te molts diners, podem fer i anar a on vulguem i el temps que nosaltres decidim... De viatge de noces estem pensant en l'opció de Tailandia, però com que no tenim massa idea del lloc no sabem si és recomanable i/o difícil organitzar un viatge pel teu compte allà...

Alguna em pot dir la seva opinió???

Merci noies!!!!!!

Sílvia

Jo tenía un company de feina q va fer un viatge a Tailandia pr el seu compte i li va sortit tirat de preu!!!! Ell va agafar els vols, i moltes guies i mirant per foros i demés, va marxar un mes i tan sols es va gastar 600€!!!! dormia a hostals per 1€ la nit!!!jajajaja!!! pero anava en plan tirat total!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: *Sandri* » dv. ago. 20, 2010 7:17 pm

sílvia&oscar ha escrit:Bones!!!!

Sílvia

Silvia, nosaltres tambe volem fer Tailandia per la nostre compte, tu al final que???
Imatge
Imatge
*Sandri*
:: núvia experta

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: Dolçeta » ds. ago. 21, 2010 10:04 am

Vinga, em tiraré pedres sobre el meu taulat... Soc agent de viatges! Però si no us agrada anar amb grup, Thailandia es un dels països més fàcils de fer per lliure. Tenen transports als llocs mès importants del païs de forma regular i fan tot el que poden per ajudar-te. No saben molt anglès, però posen molta voluntat per fer-se entendre! I com estan molt acostumats al turisme, son molt agraïts (sobre tot, desprès del que ha pasat els últims anys...).
Jo vaig fer Bangkok al meu aire i desprès un circuït pel nord guiat, hi han molts temples derruïts que si no t'ho expliquen, no entens gaire, ni la seva forma de vida, ni la vida dels monjos... Si vas per lliure, has d'organitzar-te millor (llegir molt sobre Thailandia i la seva gent) per anar preparat.
Sobre tot, no deixeu de visitar el nord, es molt impresionant i nosaltres fins i tot vàrem pasar una tarda a Birmania, tota una experiència!
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: *Sandri* » ds. ago. 21, 2010 11:11 am

Gràcies Dolçeta pel teu comentari!
Personalment, no es que no m'agradi anar amb grup, sino que ens agrada veure les coses al nostre rollo, informats es clar, pero amb el nostre temps per veure i fotografiar el que volguem i la unica forma es fer-ho al teu aire, oidio quan et donen 5 minuts per fer fotos i et portin a una botigua on es queden la seva comisio i et deixen alla 1 hora...no se si m'enteneu...
Normalment, m'informo bastant per foros de totes les coses que hi han per veure, dels tranports, preu, horaris, etc...el que pasa que amb tots els preparatius de la boda no se si tindre gaire temps per organitzar el viatge com cal i sent el viatge de noses m'agradaria que tot fos perfecte. Si trobes un viatge que nomes entrin els vols i els hotels, per mi seria perfecte, aixi em treuria feina de sobre, pero desgraciadament tots van amb el tipic tour...
Amb quanta antelacio reservareu i mirareu el viatge???
Imatge
Imatge
*Sandri*

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: Dolçeta » dg. ago. 22, 2010 11:16 am

Home, pensa que a Thailandia els grups son reduïts i nomès fas la part del nord guiat, si voleu fer platja també es al teu aire. Nosaltres vam tenir temps (et deixen temps lliure a tots els temples) i vam poder anar al nostre aire, i si alguna cosa no ens agradava no t'obliguen a fer el recorregut, et diuen l'hora de recollida i llestos.
Thailandia si vas just de dies, t'ho has de preparar bé per poder veure tot. Jo sobre tot et recomano Bangkok, Chang Mai, Chang Rai i el triangle d'or. La part del centre del pais es prescindible, a nosaltres ens va sobrar. I si podeu, fer les dones jirafa i platja!!! Es el viatge rodó.

Els vols surten a la venda amb un any d'anticipació i els catàlegs que hi han ara arriben fins el març i al febrer sortiran per tot el 2011.
Si tens qualsevol consulta... Ja saps on estic ;)
Imatge
Dolçeta

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sasrom » dc. nov. 17, 2010 4:44 pm

Dolçeta, todas las ofertas de Thailandia que tengas envialas!!! jajaj, yo quiero ir a Thailandia, y también estamos mirando de hacerlo por cuenta propia, aunq mi novio no le convence, dice que quiere estar tranquilo y no estar preocupado de ahora busca coche que te lleve aquí... nose aun tenemos que acabar de decidir....

Hay alguna epoca que hay que esperar ya que salgan ofertas a este destino? o nose... alguna cosilla interesante que consideres... jeje gracias!!
Imatge
Sasrom
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 498
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 8:44 am

EntradaAutor: larabcn » dc. nov. 17, 2010 5:30 pm

Jo també volia fer-ho aixi pero m'he acollonit, al final ho farem per agencia
Imatge
Imatge
Imatge