celia84 ha escrit:Gràcies, Bixito! M'ha resultat molt útil, sí! No havíem pensat en que també quedaria bé donar els regals als pares entre plats. Però a això et refereixes quan ja han tret un plat i han de portar encara l'altre?, perquè a mi no m'agradaria qua passés gaire estona desde que algú s'acaba un plat fins que menja el següent, que ho he vist en algun convit (que no era casament) i la gent té gana, jajaja!! Jo pensava més en... quan la gent encara s'està acabant el plat. Mentre mengen van veient el regalet. Però entre plats a mi em surt un regal més que a tu, on podria ficar-ho?, perquè també regalo als avis. O podria deixar el meu germà per després del pastís, quan regalem també els nuvis del pastís a la germana del Javi. Així quedarien els germans junts, no?
Llavors podria donar els regals als pares al final del primer, els dels avis al final del segon, i el pastisset d'aniversari del meu amic a les pre-postres. Després del pastís faria el ram i les lligues, els nuvis del pastís i el regal pel padrí, i ja ho ajuntaria amb les parelletes Playmobil i els ramets ChupaChups, que crec que queda millor donar-ho el mateix dia del casament. Abans no perquè no tinc altres regals per donar, i regalar les parelletes Playmobil abans del casament... no m'acaba d'agradar, apart de que són una bona colla i seria molt complicat trobar-nos.
També podria fer el regal del padrí (el meu germà) al final del pre-postre, abans del pastís. Quedaria: al principi del pre-postre el pastisset d'aniversari del meu amic, i al final el regal del meu germà. Els pares i avis quedarien entre plats, i la resta de regals típics després del pastís, juntament amb els ramets i les parelletes. M'he liat massa? Com penso per escrit, jaja, no sé si m'explico...
Moltes gràcies, guapa!! M'ha ajudat que m'expliquis!!
Celia t'has explicat perfecte! Pensa que vosaltres sou els primers que us serveixen i per tant els primers en acabar, aixi que com be has dit, la idea es donar-los encara que estiguin menjant.
Els regals dels pares depen si els vols donar als 4 amb una canço o amb dues (mares i pares per separa't) si ho fas junt, els avis els pots incloure en el primer "paquet". La resta la podeu distribuir com volgueu, pero logicament els nuvis minim van despres del pastis. Personalment, les lligues les donaria despres del pastis tambe, perque trigues una miqueta mes i entre plats has d'anar "rapida" perque no hi ha gaire temps. Es a dir si fas dos entregues entre 1r i 2n plat, vas el dones i a por otro, enteneme, no has de correr pero tampoc et pots allargar.
Qualsevol cosa ja saps guapa! Un peto!
No se que passa que no em deixa possar accents