BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: carlina » dt. ago. 24, 2010 10:47 pm

Gràcies noies per les felicitacions!No us puc posar cap foto pq no em va deixar ni fer una foto pq la vegés la família del meu marit, que hi farem és així ma germana.CAdui com van les vacances?
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. ago. 27, 2010 2:32 pm

NOIES! M'HAN TRUCAT DE LA BOTIGA AIRE DE LLEIDA, JA ESTÀ LA COL·LECCIÓ 2011 COMPLETA A LA BOTIGA!!!!!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dv. ago. 27, 2010 3:06 pm

aiiiix que s'apropen les vostres rutes vestidils!!!! vull crònica de totes eeeeeh??!!!! jejeje!!!

noies com tenim el tema de la quedada???
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: inhus » dv. ago. 27, 2010 4:12 pm

jo también vai deixa el meu mobil a aire i no mhan trucat :(
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inhus » dv. ago. 27, 2010 6:18 pm

ieeeeeeeeeeee macaben de trucar!! :D
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inqueta » dv. ago. 27, 2010 6:58 pm

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) a també m'han trucat aquest matí d'Aire :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) però ja els he dit que ho tenia gairebé decidit :-)ok: segurament seré núvia Cymbeline!! :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: inqueta » dv. ago. 27, 2010 7:02 pm

cadui ha escrit:aiiiix que s'apropen les vostres rutes vestidils!!!! vull crònica de totes eeeeeh??!!!! jejeje!!!

noies com tenim el tema de la quedada???

Si noies com tenim la quedada???? jo proposo qualsevol dia de la setmana del 13 al 19, 25i 26 de setembre per exemple... : sol :
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » dv. ago. 27, 2010 7:39 pm

inqueta veig que quasi ho tens decidit amb Cymbeline! què bé!!! ja no seré l'única jeje!

sobre la quedada jo si és abans del 15 sense problemes... de la resta de dies, aquell cap de setmana són les festes de la Mercè a Barcelona i no pujarem a Lleida. Aneu dient que ja sabeu que si puc m'apunto!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dv. ago. 27, 2010 8:09 pm

Proposo el 11 de setembre!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. ago. 27, 2010 10:48 pm

Hola!!
M'he actualitzat una mica!!!Feia molts dies que no passav per aquí!!
Felicitats Carlina pel nebodet i tots els avenços del teu negoci!!!!

Una quedada!? DIeu quan aveure si no hem concideix treballant!!El cap de setmana de l'11 de setmbre segur que hem va bé!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: carlina » dv. ago. 27, 2010 11:28 pm

Gràcies Gemma!És una nena, em vaig oblidar de dir-vos que es diu Xenia sense accent li han volgut ficar en castellà que hi farem, tothom es lliure de fer el que vulgui. Demà a la nit faig l'aniversari inspirat amb la hello kitty, ja en tinc ganes!bon finde noies!
carlina

EntradaAutor: aairinn » ds. ago. 28, 2010 8:06 am

Que et vagi molt bé l'aniversari, carlina!

Pel tema de la quedada a mi em van bé els dos caps de setmana però si a la cadui li ha d'anar bé abans del 15 fem-ho el de l'11 com proposeu!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: inqueta » ds. ago. 28, 2010 8:13 am

La setmana de l'11 estaré a Cambrils a la platgeta amb ma mare, ma germana i els nebots :-)ok: si decidiu l'11 intentaré pujar un dia abans i venir, o si voleu el 12??? ja direu algo guapis :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » ds. ago. 28, 2010 10:42 am

tant si es fa l'11 com el 12 intentaré al màxim pujar!! ja tinc ganes de conèixer-us a totes!! :-)ok:
Carlina que vagi bé l'aniversari!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » ds. ago. 28, 2010 12:37 pm

Gràcies noies!
carlina

EntradaAutor: inqueta » ds. ago. 28, 2010 11:38 pm

Aissss neneees no he comptat bé els dies... i és que em pensava que era la setmana que ve... i la de l'11 és l'altra i treballo de nits :-( si puc m'hi apunto que em fa molta il.lusió :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: carlina » dg. ago. 29, 2010 12:13 pm

Noies l'aniversari va anar molt bé, van quedar molt contents amb tota la decoració. Mireu us vull ensenyar un producte que vaig buscar pq donéssin als convidats que venien a l'aniversari, és una poma amb la cara de la hello kitty, l'ha fet la judit de frutart, és una artista de cap a peus si visiteu la seva web veureu les coses tant maques que fa.

La poma va embolicada amb film transparent i diu que aguanta fins a 15dies a la nevera sense treure-li el film.val 3€/poma i si la vols embolicada 5€, jo la vaig embolicar jo mateixa.he pensat que també us pot servir com a regal pels convidats al vostre casament, a cada poma i podeu posar el nom de cada convidat, o posar-hi els vostres noms i la data del casament, o fer-hi una flor...el que se us acudeixi, només li heu de dir i ella us ho fa realitat.

Vinga acabeu de passar bon finde!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina

EntradaAutor: Noara » dg. ago. 29, 2010 12:26 pm

Wola noies!!!!
Em dic Núria i bé ja fa uns dies q miro a estonetes tota la informació q hi ha en els apartats d'aquest foro... I bé he fet el pas ja d registra-me i poder parlar amb totes vosaltres d la nostra futura boda!!!

Os explico una mica per sobre la nostra història... ja portem varios anys intentant casar-nos... però sempre ens feiem enrera, pel tema econòmic més aviat.... però bé... els anys pasen i ja ens hem plantat i ens hem posat serios, davant el tema... i hem decidit d casar-nos!!!! "tot i q encara no tinc el anell"!!!!!!!! la nostra data serà el 10 de setembre del 2011.... No hem mirat res pq no fa gaire he ens hem decidit, no ho sap ningú d la familia ni amics... i aquí estic, agafant un munt d'idees!!!! I re q crec q se'ns tira el temps a sobre, ja q queda poquet, i tenim moltes coses a fer....!!!!

Ja he vist q totes vosaltres ho teniu tot molt lligat ja... ja em puc afanyar doncs!!!!

un saludo i ens veiem per aqui!!!
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: aairinn » dg. ago. 29, 2010 12:57 pm

Holal Núria i benvinguda al foro!!

Vosaltres ja heu fet el primer pas que es decidir que us voleu casar, així que el més important ja està fet. Quan vaig començar a entrar al foro jo estava igual que tu, però sense data, així que tu ja tens una cosa més. Ara és qüestió de mirar llocs i decidir on voleu fer la cerimònia i el banquet. I a partir d'aquí, tota la resta. Sabeu si voleu fer una cerimònia religiosa o civil?

I tranquila que jo, de moment, tampoc tinc anell... Vam decidir molt ràpid que ens casàvem i vam posar data i lloc. Suposo que l'anell em caurà aviat, però ja es veurà...jejejje

Gaudeix de tota la informació que tens per aquí al foro i, sobretot, gaudeix molt dels preparatius del casament!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dg. ago. 29, 2010 1:12 pm

Carlina és molt original la poma :-)ok: molt de les Terres de Lleida jeje! m'alegro de que l'aniversari sortís bé!!

Noara benvinguda al fòrum i enhorabona per la decisió de casar-vos! no t'amoïnis perquè no tinguis res... pensa que algunes de nosaltres portem un any de preparatius ja! però tranquil·la que tens un any per davant i tindreu temps de preparar-ho tot per gaudir d'un dels millors dies de la vostra vida :-)ok: Crec que el primer que heu de fer si teniu clara la data, és buscar restaurant. Sobretot si us caseu a Lleida no sigui que us quedeu sense data o l'haguéssiu de canviar. Un cop tingueu el restaurant, ja podreu continuar amb la resta de preparatius mica en mica.
Com et diu l'Aairinn gaudeix dels preparatius, aprofita tota la informació que hi ha al fòrum i no dubtis a preguntar el què vulguis que aquí tothom té moltes ganes d'ajudar-se mútuament!! :-)
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants