BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: Noara » dg. ago. 29, 2010 1:14 pm

Hola aairin!!
Gràcies!!!! Bé nosaltres si tenim data... bé sempre i quan no l'haguem d canviar, pq de fet si q m'agrada el dia però, si pel restaurant del q ens encaprixem s'ha d canviar... no problem!!!!
Al principi nosatres vam posar el llisto molt alt i per això se'ns marxava de preu i ens haviem tirat enrera... però ara hem canviat el xip, i hem baixat del burro, i hem decidit d fer una boda senzilleta, amb poqueta gent, i l'unic q volem q estiguis els q realment tinguem aprop, q són els q ens han fet costat sempre.
La boda la farem pel civil, a l'ajuntament del poble, q no crec q tinguem problemes ja q es un poblet molt pititet, així q aquí no crec q ens posin problemes per la data....

Bé ja os nire preguntant cosetes, ja q estic molt perduda amb tot plegat!!!!
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: inhus » dg. ago. 29, 2010 1:59 pm

molt be una lleidatana més >.-<: res que enhorabona per la vostra decisió!! ja aniras comentant novetats!!
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dg. ago. 29, 2010 7:12 pm

Benvinguda Noara!!! uneixte al foro, que trobaràs moltes coses que et serviràn de gran ajuda, de veritat :-)ok: Ara a buscar el restaurant que és per lo que mes has de tenir pressa!!! ja ens contaràs quin decideixes, per cert jo també sóc nuvia de setembre!!!

Carlina, quina passada les pomes, si es que lo que no s'inventin... però ho trobo super original, perquè no es poses fotos de la decoració de la festa???? >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: carlina » dg. ago. 29, 2010 10:47 pm

Benvinguda Noara felicitats pel vostre futur casament!

Cadui si eh és molt de Lleida això de les pomes jajja! per això o vaig fer pq vaig pensar que s'identificaria amb Lleida i que seria ideal per l'aniversari.

Nuvolet si eh són una passada aquella noia es una artista!Ja he posat les fotos al facebook, a la web tardaré una mica a posar-les pq com que em cobren per posar coses doncs aprofito quant en tinc un munt i vull acabar els nuvis de barbie i ken i altres manualitats que estic fent.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 30, 2010 7:53 am

Noara, benvinguda al foro, especialment al de les lleidatanes i sobretot... felicitats pel casament! Com diu la Nuvolet, ja veuràs com d'aquí pots treure 50mil idees i totes molt bones! Tant, que no sabràs quina triar... jejejejejeje Explica'ns cosetes, com us dieu, d'on sou, de què treballeu... així faràs aviat els 100 missatges i podràs accedir als compte enrere i les cròniques de les que ja s'han casat, per no dir, evidentment, que t'obrirem el teu propi compte enrere perquè ens expliquis tot el que vulguis de vosaltres i del vostre casament...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 30, 2010 7:54 am

Noara, sé que 100 entrades semblen moltes, però ja veuràs com quan comencis ja no podràs parar d'escriure... Hi ha tants posts de tants temes diferents per opinar...!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 30, 2010 7:58 am

Un truquet per arribar als 100 que és molt útil és això que he fet jo ara... podia haver dit tot això en el mateix missatge, és clar, però a l'escriure'ls més curts, n'he pogut fer tres enlloc d'un de sol. De totes maneres, que no siguin massa massa curts, si no, el que es llegeix casi que no té sentit o costa d'entendre per seguir el fil del que es diu.

Una altra cosa, no escriguis només emoticones sense aportar res al foro. Fa un temps unes quantes noies ho van fer i quan els administradors se'n van adonar, doncs els van esborrar els missatges i els van haver de tornar a escriure per llegir aquests posts.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 30, 2010 7:59 am

Carlina, molt originals les pomes... si és que el que no s'inventin...

Felicitats per l'aniversari... m'alegro que anés tot bé. >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: inqueta » dl. ago. 30, 2010 8:41 am

Benvinguda Núria al foro :-)ok: aqui tens un lloc d'on treure idees, conèixer bona gent i desfogar-te :-)) :-)) :-))
Aixi el vostre dia és el 10 de setembre!!! tenim uns amics que també es casen aquest dia :-)) si no teniu restaurant i voleu que la boda sigui en dissabte, no us encanteu i aneu mirant ::love::
Enhorabona pel vostre casament >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 30, 2010 8:47 am

Núria, teniu algun lloc pensat? On us agradaria fer el convit? Què és el que teniu pensat fer? Sembla un interrogatori, jejejejeje però és que som molt xafarderotes, jejejejejejejeje!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 30, 2010 10:41 am

Gràcies buniketa!
carlina

EntradaAutor: aairinn » dl. ago. 30, 2010 10:45 am

Xafarderotes és poc! Quan arriba carn fresca som poc més que depredadores!! jijiji

Una cosa és certa, no us encanteu amb el lloc on voleu fer el convit ja que setembre és encara època de casaments i, si ho voleu fer en dissabte, us podrieu trobar amb que està ple.

Ja ens aniràs contant cosetes!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. ago. 30, 2010 10:46 am

Carlina, aquestes pomes són com les que va penjar la inqueta, oi? El que passa que aquestes són amb la hello kitty i aquelles portaven noms i no sé què més.

Vamos, que la gent s'ho inventa tot!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 30, 2010 10:51 am

No són diferents a aquelles només hi ha la silueta, s'hi posa una pegatina damunt i les meves són amb relleu, em sembla que ho fa rascant amb ganivets espècials.si visites la pàgina de frutart entendràs el que dic.com ha anat el finde?
carlina

EntradaAutor: aairinn » dl. ago. 30, 2010 10:56 am

Ahhhhh o kok, ara ho veig, si que hi ha diferència sí. Quina currada deu meu. Va anar bé l'aniversari? Nosaltres el finde molt bé, de relax total que ja és el que ens convenia!!!

Nena, et responc el mail que tinc pendent!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 30, 2010 2:31 pm

Si molt bé, van quedar molt contents.Que bé de relax!Ja t'he respost al mail.
carlina

EntradaAutor: XeXe » dl. ago. 30, 2010 3:34 pm

Carlina wapa!!!!

Que he estat de vacances i me ficat ja al dia.

Q xula les fotos de la festa de la Kitty.

Nena tot unaartista.

Petonets
XeXe
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 30, 2010 4:33 pm

Moltès gràcies Xexe!!
carlina

EntradaAutor: Noara » dl. ago. 30, 2010 5:22 pm

Wola!!!!!
Aixxxxx quin estréssss!!! quantes preguntes!!!! jajjajajajaja :star::
Bé intentaré respondre a tot.. si em deixo algo ja m'ho tornareu a preguntar jijijiji
Bueno jo em dic Núria i el meu "futur" marit jajajaj es diu Albert, vivim a Vila-sana, portem sortint casi set anys.... i vivint en "pecat" casi sis i mitg... si si.. ja se q vam anar molt ràpid al principi però no va ser per voluntat pròpia :-( Però aqui estem!!! >.-<:
El meu xicot treballa i molt!!! de dilluns a divendres al Argal, i els caps d setmana a Prosegur... I jo treballo d'administrativa a una editorial q per aki no nombrare... xDDD Ja q se més d'un q em buscaria jajajaja
Així q pel q fa a mirar temes d la boda, m'haure d moure bastant soleta i fer bastantes cosetes sola, ja q no el vull atabalar tampoc!!!!
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: inqueta » dl. ago. 30, 2010 5:34 pm

Noara i fareu boda religiosa o pel civil??? :-)) bueno guapa pues qualsevol cosa que vulguis preguntar aqui estem...
Petonets.
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants