Bufff!!! Holaaa!! He estat de vacances i no he pogut llegir el fòrum fins ara!! Quants comentaris m'he perdut!!, però acabo de llegir-los tots :) Veig que el tema dels regalets l'anem tenint totes més clar, i sinó sempre podem tornar a comentar! :D
En quant als testimonis, al Monestir de Montserrat, on em caso jo, m'han dit mínim 2 i màxim 6, però només 2 són els 'oficials', els que signen els documents oficials o alguna cosa així, perquè no tinc més informació que aquesta de moment i encara no ho tinc clar. Però el cas és que nosaltres en posarem 4. Per la meva part seran una de les meves millors amigues i el meu padrí de bateig (és un molt bon amic dels meus pares a qui sempre he tingut com de la família amb molta estima). Per part del Javi, ho seran la seva germana i el seu pare. Ja que el meu germà serà el padrí del casament, doncs la seva germana serà testimoni. I ja que el meu pare m'acompanyarà a l'altar, doncs el seu pare testimoni també. A les mares ja els buscarem feina, jajaja :D! Si només dos són els 'oficials', seran el meu padrí i la seva germana, els altres 'de pega'. Però això, com dieu totes, varia en funció de l'església, ajuntament...
En quant a la documentació, al Monestir ens van donar una llista del que necessitàvem, per tant ho començarem a mirar tot quan tornem de les vacances (que encara em queden uns dies de fer el ronso...). Ja mirarem què és exactament i quan i on hem de començar a tramitar-ho.
I per la resta... jo també m'he trobat amb aquests comentaris, però també conec gent que ha muntat el casament en pocs mesos i això sí que els ha tornat bojos. Per tant... cadascú s'ho fa com vol, que critiquin! :D I ja ens queda menys, ja no queda pas tant!!!

Jo em caso el 28 de maig, més o menys com algunes de vosaltres. Queden menys de 9 mesos!!, un embaràs, com diu ma mare :D!
En fi, no m'enrollo més. Està bé que sorgeixin nous temes!! I de pas... aprofito per preguntar: alguna de vosaltres posarà autocars per transport dels convidats? On ho esteu mirant? Com ho organitzareu? Ara mateix és el que més de cap em porta

(això va canviant segons necessitats, jajaja :D!). Gràcies a totes!! Petons!!