SANTUARI DE LA MISERICÒRDIA

un gran any!

Re: SANTUARI DE LA MISERICÒRDIA

EntradaAutor: Aine » dt. ago. 31, 2010 11:19 pm

Hola a tots/es!!!

nosaltres ens casem el 23 de juliol, vem anar a demanar hora, però tenien 2 casaments :star::
Llavors, el mossèn de l'església d'abaix (st. pere/st. pau) també casa a la Misericòrdia? Ho provarem, tenim hora a l'església de St. Andreu de Llavaneres, però a veure si tenim sort i ens deixen celebrar-ho al Santuari? I com es fa per a que el mossèn de l'altre església et casi a la misericòrdia????

:-):-):-):
Aine

Entrades: 6
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:57 am

EntradaAutor: OLGA_BCN » dt. ago. 31, 2010 11:54 pm

Això és el que a mi em fa una miqueta de por... Nosaltres ens casem el 2 d'Abril i els mossèns ens van dir que se celebra més d'un casament al dia i vam pensar d'agafar l'última hora, a les 13h del migdia, així ens assegurem que som els últims i després no hi haurà pressa per "fer-nos fora" si ens volem fer fotos allà. El problema que veig és que si es casen més parelles abans, coincidirem amb els altres nuvis i l'església ja estarà "bruta" d'arròs, pètals, etc. Potser són manies o sóc massa exagerada però no ho sé, no acabo d'estar tranquil·la del tot...
OLGA_BCN
:: núvia rookie

Entrades: 67
Membre des de: dc. maig 05, 2010 10:00 pm

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dc. set. 01, 2010 8:48 am

Hola!!! El capellà de Sant Pere i Sant Pau, en principi no casa a la Misericòrdia, però jo el vaig trucar pq ell va ser el que ens va fer la 1ª entrevista i li vaig proposar i em va dir que si no tenia cap compromís, que sí que es podria fer. Així que al febrer tornarem a parlar amb ell, pq una altra solució que ens va donar va ser que portessim nosaltres el mossen, però no coneixem a cap :-/ .

Nosaltres ens casem a les 17 hrs. Crec que la florista s'encarrega entre casament i casament de que tot estigui en ordre. L'arròs i els pètals sempre estaran a terra si han hagut casaments abans, però brut no queda pas.
VANESSA&GERARD2011
:: núvia experimentada

Entrades: 390
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 9:15 pm

EntradaAutor: adriana27 » dc. set. 01, 2010 9:22 am

OLGA_BCN ha escrit:Això és el que a mi em fa una miqueta de por... Nosaltres ens casem el 2 d'Abril i els mossèns ens van dir que se celebra més d'un casament al dia i vam pensar d'agafar l'última hora, a les 13h del migdia, així ens assegurem que som els últims i després no hi haurà pressa per "fer-nos fora" si ens volem fer fotos allà. El problema que veig és que si es casen més parelles abans, coincidirem amb els altres nuvis i l'església ja estarà "bruta" d'arròs, pètals, etc. Potser són manies o sóc massa exagerada però no ho sé, no acabo d'estar tranquil·la del tot...

Hola olga! a tu et passa com a mi, el problema de la misericordia es q està molt sol.licitada, jo el dia 7 de maig te un casament a les 17h , a mi nomes podia casar-me a les 18h pero a més de que es un rollo això de que ja hi hagi petals i arròs, el pitjor de tot es q es junten uns convidats amb els altres i el parquink està a tope i a més em va dir q no eren gens puntuals...q ens tocaria esperar a q sortissin elñs 1er novis per entrar nosaltres així que ho vaig veure tot una mica entregirat.....
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: adriana27 » dc. set. 01, 2010 9:25 am

Aine ha escrit:Hola a tots/es!!!

nosaltres ens casem el 23 de juliol, vem anar a demanar hora, però tenien 2 casaments :star::
Llavors, el mossèn de l'església d'abaix (st. pere/st. pau) també casa a la Misericòrdia? Ho provarem, tenim hora a l'església de St. Andreu de Llavaneres, però a veure si tenim sort i ens deixen celebrar-ho al Santuari? I com es fa per a que el mossèn de l'altre església et casi a la misericòrdia????

:-):-):-):

A tu noieta t' ha passat com a mi, que ho tens complicat perque pensa q 2 casaments s' endarrareixen segur, a mi m' ho va dir el mossen i queda molt lleig q tots hagiu d' esperar q es buidi l' esglesia per entrar. Jo per això tinc també la opcio de st andreu de llavaneres, potser no es tant maca pero nomes fan un casament al dia i el mossen joan manuel es molt maco
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dc. set. 01, 2010 11:22 am

Des de quan teniu la data demanada per casar-vos a la Misericòrdia??? Jo la tinc desde l'agost de l'any passat i erem dels 1ers del 2011. Mn Àngel ens va dir que per la tarda la millor hora es a les 17 hrs pq es el 1er casament de la tarda, però em preocupa el tema flors, malgrat que la florista les vagi retocant no se si estaran poxitas, a més a mi m'agradaria guarnir también les escales que porten a la Verge, però no sé si les altres parelles del matí i les de la tarda estaran d'acord.
Per cert, heu mirat la soprano i l'organista??? Pq la musica va per compte dels nuvis i es amb cd.
VANESSA&GERARD2011

EntradaAutor: OLGA_BCN » dc. set. 01, 2010 6:28 pm

Ostres!!

Què vols dir que la musíca va amb CD???

Jo tinc una amiga que toca el violoncel i amb el seu grup (klaustres) vindrien a tocar al meu casament. Vols dir que no ens deixaran portar 3 músics per tocar música clàssica??? Uff ja m'estic estressant!! Entre els casaments que hi poden haver abans de les 13h i això de la música... no sé pas...
OLGA_BCN

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dc. set. 01, 2010 6:48 pm

[quote="OLGA_BCN"]Ostres!!

Què vols dir que la musíca va amb CD???

Jo tinc una amiga que toca el violoncel i amb el seu grup (klaustres) vindrien a tocar al meu casament. Vols dir que no ens deixaran portar 3 músics per tocar música clàssica??? Uff ja m'estic estressant!! Entre els casaments que hi poden haver abans de les 13h i això de la música... no sé pas...[/quote]

Doncs sí noia, la música és amb un CD i s'ha d'encarregar algú de posar-lo en marxa i sel.leccionar les cançons. Nosaltres mirarem l'organista i la soprano que s'anuncien al Santuari.
VANESSA&GERARD2011

EntradaAutor: OLGA_BCN » dc. set. 01, 2010 10:55 pm

Demà mateix truco als mossens per parlar del tema del CD. Ja tinc feta des de fa un parell de mesos la paga i senyal pel grup de música!!!!! A mi no em van comentar res de tot això quan vaig reservar la data pel casament. De fet, no ens van posar pega per res. I això que eren els dos mossens grans. Inclús ens van dir que els semblava perfecte que ens portéssim el nostre mossèn per casar-nos.
OLGA_BCN

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dj. set. 02, 2010 8:25 am

A mi m'ho van comentar al poble, que si no volies musica en directe, havies de portat la música que t'agrades en un CD i que algun convidat s'havia d'encarregar de posar-ho.
Jo crec que aquests mossens no estan gaire per el que han de fer. El proper dimecres ( 08/09/2010 ), és la festa major petita de Canet i fan les misses solemnes a la Misericòrdia i qui les fa és Mn Àngel el capellà de St Pere i St Pau. No se el pq però aquests germans no trevallen gaire.
VANESSA&GERARD2011

EntradaAutor: marisergi » dj. set. 02, 2010 9:15 pm

Nenes, atenció... aquests dies hi ha la novena, nou dies de missa a canet per lo de la festa de la misericòrdia. Vaig veure el mossèn més baixet (dels dos germans de dalt) fent la missa i no ho feia pas malament eh???? el gran (el més fet pols) no sé com ho fa, però el baixet, tot i tenir la veu una mica de Galindo, se'l veu espavilat!
Noies, no fareu missa no???? només casament no??? vull dir, res de sermons ni la òstia sagrada ni res d'aixo no??? la misa del casament curta i prou?
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: OLGA_BCN » dj. set. 02, 2010 9:55 pm

Nosaltres sí que fem Missa, amb lectures, sermó i consagració. Està tot inclòs en el preu :-) :-)
Bromes apart, nosaltres som, per decisió pròpia, de l'escola tradicional... i encantats de la vida! :-)
OLGA_BCN

EntradaAutor: adriana27 » dj. set. 02, 2010 10:19 pm

Amb missa a mi em va dir que duració de un hora i mitja amb les lectures i tot, jo loi vaig dir sense misa i em va dir que mitja horeta! però a veure el mossen que viu a sobre de l' esglesia q va amb la sotana i la creu de fusta? aquest senyor es el mossen q es el germa gran q esta fotut?? kin liooooooooooooo
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: OLGA_BCN » dj. set. 02, 2010 10:50 pm

Adriana jo a tots els casaments que he anat i han dit Missa, la ceremònia ha durat no més d'una hora, tot depèn de si el mossèn s'allarga molt amb el sermó o si hi ha molta música... Com nosaltres ens casem a última hora del matí no hi haurà cap altra parella de nuvis darrera que s'hagin d'esperar...
OLGA_BCN

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dv. set. 03, 2010 8:42 am

Hola noies!!! A Canet hi han 3 Mossens:
- Els 2 germans de la Misericòrdia, no tenen res que veure amb Mn Carbó, que era l'antic Mossen de la Misericòrdia que està bén fotut el pobre i està a una residència per capellans a Girona.
- Mn Àngel, que és el que està a l'esglèsia de St Pere i St Pau.

Compte amb una cosa!!! Quan es la festa de la Misericòrdia, la mare de Déu no està al Santuari, posen al seu lloc un quadre...
VANESSA&GERARD2011

EntradaAutor: OLGA_BCN » dl. set. 06, 2010 3:28 pm

I quan és la festa de la Misericòrdia??? Amb lo maca que és la Verge, no és el mateix veure-hi un quadre!!
OLGA_BCN

EntradaAutor: marisergi » dl. set. 06, 2010 8:21 pm

Demà passat!!!! el 9 de setembre!!!!!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: adriana27 » dl. set. 06, 2010 8:37 pm

Que faran la missa a les 20h?? m' agradaria passar-me per veure la esglesia en pleno augeeeee
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: marisergi » dl. set. 06, 2010 9:14 pm

uuuuuuuf! no ho sé...demà t'ho dic segur!!!! ok???? si hi vas, potser m'hi acosto jo també!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: OLGA_BCN » dl. set. 06, 2010 10:57 pm

Nosaltres volem anar-hi dissabte per parlar amb els mossens i que ens aclari uns quants dubtes i de pas, si podem, quedar-nos a Missa, perquè també la volem veure amb gent i tal...
OLGA_BCN

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants