VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: Lau_82 » dt. ago. 17, 2010 8:12 am

Esos están bien de precio no?? Y ahí ya esta sumado el cancán?
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 17, 2010 8:45 am

No, en RC, Pronovias y demás que el can-can esté incluido es poco probable, más bien imposible. Eso suele ocurrir en algunas tiendas multimarca. Lo que sí puede que te regalen (pero no en todas las tiendas, aunqeu sean de la misma marca, ya que son franquícias) es la liga o el cojín para los anillos, o unas medias...

Además, míralo así: tal vez no lo necesites. Cuando me prové algún vestido hace unos meses, pensé que tal vez no necesito can-can, ya que el vestido o yo podemos no necesitar más volumen...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: MaBer » dt. ago. 17, 2010 9:31 am

buniketa ha escrit:No, en RC, Pronovias y demás que el can-can esté incluido es poco probable, más bien imposible. Eso suele ocurrir en algunas tiendas multimarca. Lo que sí puede que te regalen (pero no en todas las tiendas, aunqeu sean de la misma marca, ya que son franquícias) es la liga o el cojín para los anillos, o unas medias...

Además, míralo así: tal vez no lo necesites. Cuando me prové algún vestido hace unos meses, pensé que tal vez no necesito can-can, ya que el vestido o yo podemos no necesitar más volumen...

El Can-Can és per fer més volum ??
MaBer
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: MaBer » dt. ago. 17, 2010 9:35 am

Lau_82 ha escrit:
montseijordi ha escrit:esta en barcelona guapa, en la parada de sagrada familia, tiene pagina web, puedes mirarte los vestidos tambien, jeje

gracias guapa, te agradezco la informacion, si sabes de algun sitio mas dimelo, estare muy agradecida pq voy bastante perdida con todo lo relacionado con la boda, lo tengo un poco crudo jajaja!!!

jo también necessito ajuda, començare a mirar el vestit a finals de setembre i vaig super perduda :( nuse com començar ni per on....
MaBer

EntradaAutor: MaBer » dt. ago. 17, 2010 9:36 am

anetta ha escrit:Soy de cerca de Granollers.Así que prefiero por la zona,por comodidad y flexibilidad de horarios.

Jo también sóc d'aprop de Granollers, si saps alguna botiga que estigui bé m'ho comentes ??

Gràcies wapaa
MaBer

EntradaAutor: MaBer » dt. ago. 17, 2010 9:37 am

montseijordi ha escrit:
MaBer ha escrit:Hola noieeeees,

sóc del Vallès i no vull anar fins a Bcn a buscar el vestit per tema viatges per fer les proves....aixi que on puc anar per aquí?? Vaig anar a la passarela Gaudi i em van agradar molt els de RC de la linea TWO.

Gràcieeeeeeees wapiis !!

em sembla que a sabadell hi ha un rosa clara... o per aquella zona si no m'equivoco

Montse wapa, diria que la van tancar....estava pel centre, per on hi ha lAjuntament i ja no hi és....O poder s'han traslladat, nuse.... :S

Crec q a Terrassa n'hi ha una, algu ho sap ??
MaBer

EntradaAutor: montseijordi » dt. ago. 17, 2010 10:30 am

si, crec q per terrassa tambe n'hi havia alguna, pero no t'h diria exactament, hweu mirat a la web si hi surt?

pel tema cancan, la majoria de bnotigues el fan pagar, a Pronovias pel meu en demanaven 90 euros, sort q al final me'l va deixar una amiga, a algunes botigues valen mes i tot, i a vinzenz si no m'equivoco el regalen, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: marsal75 » dt. ago. 17, 2010 11:09 am

a Granollers teniu varies botigues de vestits de nuvia: Noces d'Or a Roger de Flor (davant dels instituts), Noces Atelier al carrer Ricomà (al mateix carrer on esta ara la Policia Nacional per a fer els DNI), Twins al carrer Barcelona (des de la plaça de l'Esglèsia agafeu les escales i la trobareu gairebé davant), Elena Torrado al carrer Joan Prim (allà hi han de varies marques, jo me l'he quedat aquí perque es on estan els vestits de Núvia de Baraïsa) i també esta Jordi Dalmau al carrer Ponent, gairebé a la cantonada del carrer que puja cap a l'hospital.
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 17, 2010 11:12 am

MaBer ha escrit:
buniketa ha escrit:No, en RC, Pronovias y demás que el can-can esté incluido es poco probable, más bien imposible. Eso suele ocurrir en algunas tiendas multimarca. Lo que sí puede que te regalen (pero no en todas las tiendas, aunqeu sean de la misma marca, ya que son franquícias) es la liga o el cojín para los anillos, o unas medias...

El Can-Can és per fer més volum ??

El can can es una estructura que fa que la faldilla quedi llisa i per fer-ho, és evident que agafa més volum, ja que et separa la roba de les teves cames. Pot ser que la finalitat del can can no sigui la de donar més volum a la faldilla, també és per evitar que se t'enganxi o que te'l trepitgis, però el resultat a més de tot això, és el del volum.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Erfre » dt. ago. 17, 2010 3:57 pm

cadui ha escrit:Erfre yo no llegué a ir a Rosa Clarà porque los de Aire no me convencieron y son del estilo... pero por lo que he visto por el foro, rondan los 2000€ mínimo. La colección Two y la de Aire (son díscipulos de RC y mantienen bastante el estilo) son más económicos. Aire por ejemplo rondan los 1500-2000€. Y Pronovias dicen que también van por el precio de RC. Tampoco te puedo decir... yo solo fui a dos tiendas, Aire y Cymbeline :-)ok:

Gracias cadui!! Asi ya me puedo hacer una idea de los precios :-)

Voy super perdida, ya he vuelto de vacaciones asi que...ahora toca visitar tiendecitas ya iré contando!
Imatge
Erfre

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: Erfre » dt. ago. 17, 2010 4:04 pm

buniketa ha escrit:
cadui ha escrit:aix buniketa que t'acabaràs quedant aquell!!! jejeje!!! quan una no deixa de pensar en un vestit concret és perquè té moltes paperetes a ser el seu! així que ja hi ha la nova col·lecció d'Aire? després li faré un cop d'ull per curiositat :-)ok:
Encara que us "decebin" per la web aneu a les botigues, mai se sap on pot estar el vostre!!

Sí, sí... és el que "em temo", jejejejeje. Sóc conscient que no ens hem de refiar sempre de la web, ni tampoc del catàleg, que fins que no els veus en viu i en directe, doncs res... però em referia a que no m'han cridat l'atenció les línies ni els dissenys, per això dic que me'ls remiraré més tard. De vegades m'ha passat que com més em miro una cosa, més m'agrada...

pronovias Fabula.pdf

Es muy bonito!! ::love::
Ya te lo has probado??? >.-<:
Imatge
Erfre

EntradaAutor: kasia25 » dt. ago. 17, 2010 4:58 pm

per les que preguntaven per botigues RC pel vallès ja no en queda cap!!! la de Terrassa la van tancar fa 1 i pico i la de Sabadell fa uns mesos, aixi que és una jugarreta xo nomes ens queden les de barcelona...
el can-can pel meu tampoc seria necessari pel volum, però és per separar les capes de tela i comoditat per la núvia, la veritat és que és 100% recomenable!!!
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: Erfre » dc. ago. 18, 2010 10:09 pm

Mi primera cita con los vestidos el dia 30 en Pronovias!!! aishhhhhhhhhhh que ganas!! :-)
Imatge
Erfre

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. set. 01, 2010 10:53 am

noietes ja soc akiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!
no vegis lo adelantades k aneu no??
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: Massianya » dc. set. 01, 2010 11:19 am

Estic a punt a punt de votar!!
Quan vaig començar a mirar vestits i catàlegs vaig tenir clar que a Pronovias ni m'hi acostaria....
Doncs, endevineu quin és el meu favorit de moment??? Hehehehe Sí, un de Pronovias!
Concretament el Fábula (tens raó, Buniketa, és magnífic).
Ja me l'he emprovat i m'ha encantat (bé, m'anava dues talles massa ample, i era tan curt que no m'arribava a terra, hehe). La roba és molt bonica i no em sentia gens disfressada.
Sense pedretes, ni floretes, ni blondes, ni faldilles de princesa... Sóc una mica rara, ja ho sé.
I sense can-can!
I el preu, perrrrfecte!

Bé, em sembla que ja el tinc!
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: cadui » dc. set. 01, 2010 11:33 am

tal i com ho descrius Massianya, sembla que ja t'ha trobat el teu vestit!! De vegades ens pensem que allò no i un cop te'l proves, sents que és aquell!! Felicitats pel vestidet!! Segur que estàs guapíssima amb ell!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dc. set. 01, 2010 12:31 pm

Massianya, es precioso!!! Felicidades!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///:
Imatge
vanesa14/05/11
:: núvia experimentada

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. set. 01, 2010 9:00 pm

Massianya... ja saps el que en penso, és espectacular! Felicitats! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Nikyara » dj. set. 02, 2010 5:25 pm

Xicas!!!Ya tengo vestidito!!!!!
Fui el pasado Lunes 30 a Pronovias, la primera toma de contacto y ya lo encontré, la verdad q yo iba con la idea de:- no no si yo solo voy a mirar- y fue probarmelo y se me kdo cara "tonta" ejejjejeeje super happy y ya sta ya lo reservamos y tot hasta con el velo!
Es el Alcanar de Pronovias os pongo una fotillo, pero prometo hacer cronika de los k me prove y pondre fotis :)

El cancan nos ha costado 90€, es q no tenía a nadie k m lo pudiera dejar...jejejejje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Nikyara

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: ursulasm » dj. set. 02, 2010 6:17 pm

És preciossoooooooo! De princesita TOTAL!!! Seguro que te debe quedar genial! Queremos FOTOSSSSS FOTOSSSSSSS!!! :D
Imatge
ursulasm

Entrades: 649
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 3:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants