Regals a convidats especials

un gran any!

Re: Regals a convidats especials

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 02, 2010 10:37 am

Tela quin control que teniu del tema, em feu por!!! Nosaltres no hem pensat en els testimonis encara, jo tinc clar que la testimoni oficial de la meva part serà la meva millor amiga, però ell encara no sap qui escollir. Després, pel moment de la cerimònia civil, potser n'agafem dos per banda i llavors jo li diria a la meva germana també. Després tinc dues germanastres que vull que tinguin un paper especial, però no sé quin.

De les entregues tampoc hem parlat a consciència, però el que no volem és que es facin eternes. A banda dels rams per les maves i la meva àvia, donarem la parella de nuvis del pastís encara no sabem a qui i el meu ram que tampoc sé molt bé a qui donar-lo. La lliga potser també la donaré, segurament a alguna amiga. El que no voldria és donar altres coses a gent sí i a gent no, per què pot saber greu. A veure, jo tinc amigues que me les estimo a totes moltíssim i no voldria que una tingués regal i l'altra no, llavors vaig una mica perduda amb això.

Havia pensat també donar el ram a la meva germana i, llavors, podria fer testimoni a una de les germanastres però em quedaria l'altra penjada... un rollo vamos. Hauré de pensar en serio amb tot plegat!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. set. 02, 2010 12:37 pm

Cèlia, pregunta a l'església si la seva germana pot ser testimoni oficial. Sembla que la cosa és així segons els llocs: hi ha registres, jutjats i ajuntaments que els és igual si són o no familiars, però n'hi ha d'altres que no. En el nostre cas, el capellà ens va dir que era preferible que no fossin familiars. Per això nosaltres posem de testimonis "legals" (els de l'expedient matrimonial) als nostres amics, i els nostres germans i cosins, a més dels amics, faran de testimoni a la cerimònia de l'església.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: adriana27 » dj. set. 02, 2010 5:07 pm

aairinn ha escrit:Tela quin control que teniu del tema, em feu por!!! Nosaltres no hem pensat en els testimonis encara, jo tinc clar que la testimoni oficial de la meva part serà la meva millor amiga, però ell encara no sap qui escollir. Després, pel moment de la cerimònia civil, potser n'agafem dos per banda i llavors jo li diria a la meva germana també. Després tinc dues germanastres que vull que tinguin un paper especial, però no sé quin.

De les entregues tampoc hem parlat a consciència, però el que no volem és que es facin eternes. A banda dels rams per les maves i la meva àvia, donarem la parella de nuvis del pastís encara no sabem a qui i el meu ram que tampoc sé molt bé a qui donar-lo. La lliga potser també la donaré, segurament a alguna amiga. El que no voldria és donar altres coses a gent sí i a gent no, per què pot saber greu. A veure, jo tinc amigues que me les estimo a totes moltíssim i no voldria que una tingués regal i l'altra no, llavors vaig una mica perduda amb això.

Havia pensat també donar el ram a la meva germana i, llavors, podria fer testimoni a una de les germanastres però em quedaria l'altra penjada... un rollo vamos. Hauré de pensar en serio amb tot plegat!!!

jo también mestimo molt a totes les amigues pero segons circunstancies pues has de triar... i si parteixes el ram en dos per les teves germanastres? jo a una amiga li donare el honor de llegir q aixo es precios, a l' altre testimoni, a l'altre la cingonya. altre una lliga i altre els nuvis! i les q no li dono elles ja sabran q sempre t' has de decantar una mica no pot fer regals a totesssss
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 02, 2010 6:15 pm

Això de partir el ram en dos no em fa gràcia i el ram m'agradaria donar-lo a la meva germana o a la meva amiga, seran les que millor el sabran guardar. Però si faig testimoni a l'amiga millor ja no donar-li el ram i així li dono a ma germana que no s'ho esperarà. A les germanastres una li diré de llegir, com em va demanar ella a mi pel seu casament, i l'altra potser la figureta dels nuvis, ja que no hi haurà cap altra parella casadera, només una amics del meu home que porten una eternitat junts i també em faria gràcia donar-los a ells. Però no en vull donar dues de figuretes!

Quins dilemes mare meva... Sort que, per això, tinc temps de pensar encara!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: celia84 » dj. set. 02, 2010 6:51 pm

buniketa, no vaig pensar en dir-ho! Ja ho vaig preguntar, perquè ja havia llegit el tema per aquí, i em van dir que era igual si eren família o no. De fet es van estranyar de la pregunta... La cosa té tela, perquè a cada lloc és diferent, un cacau!!
celia84

Entrades: 18
Membre des de: dj. jul. 30, 2009 3:01 am

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. set. 02, 2010 8:35 pm

Noies, a veure si entre totes treiem boenes idees. Vull fer un detall al meu cosí i a la seva dona, que és com el meu germà, i a més a més será el seu sant. En principi había pensat en un smartbox, però si penseu en alguna altre cosa i que no sigui cigonya us o agrairé. També en un detall pel padríque i que no sigui el poster del padrino, també vam pensar en un smartbox, però és que serà la boda de les flors i els smartbox, jejejeej. À!i fotos tampoc, perque amb cada entrega volem fer un mini muntatge amb fotos d'ells. No sé, sino trobo res els farem aixó, però a veure si sus acut algo. Merci : besito :
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84
:: núvia experta

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: adriana27 » ds. set. 18, 2010 8:30 pm

El smartbox esta molt bé pero no se...no ho trobo molt personalitzat, no ho veig especial, es la meva opinio ehh! ja pensare cosetes.....jo avui li he dit a una amiga q ella em va regalar el seu ram el dia de casament , q volia q fos el testimoni! de seguida m' ha dit si era ella sola o més gent...jo li he dit q per la meva part també el meu millor amic i m' ha dit...aiixx ja no soc jo sola ..:-( bueno no se....una mica rancia no se que s'esperaba q jo li fes pero jo trobo q es un regal molt maco i especial
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 19, 2010 10:37 am

Doncs jo penso que un smartbox o similar és un molt bon regal! I això que no és personalitzat... doncs crec que depèn... si el tries en funció dels gustos de la parella és personalitzat a tope! I encara es pot personalitzar més en la forma de la presentació...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: montse_87 » dg. set. 19, 2010 8:07 pm

Aixo de les entregues i regals es complicat, més si penses el que dira la gent. Jo m'he torbat el cas de ma cosina que va fer regals a la gent que es casava, prenyis, la lliga, pero no a tothom, i mon germa que va fer a tothom per lo qual va haver gent que va quedar contenta perque va pensar en tots però a fi de contes ningu va ser especial tampoc i molts cops no tenia sentit regalar per exemple una parella de nuvis a parelles que saps que no volen casar-se.
Natros al final farem entregues de nuvis, per a les prenyis i aixo però a gent que ho sentim de veritat, no a tothom.
Se que segurament hi haura critiques però perque sigui especial ha de ser als que realment sents i sas que hi ha algo.
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: marsal75 » dg. set. 19, 2010 9:23 pm

nosaltres tenim dues parelles d'amics, una casada i l'altre no i sense intencions de casar-se, amb ho qual els hi regalarem cigonya segurament. Els nuvis els reservarem per a la unica parella que sabem que es volen casar, el 3er germà del meu xicot i la seva novia
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: COUPE3669 » dg. set. 19, 2010 10:04 pm

Hola! He estat llegint tot el post, teniu molt bones idees, m'apunto unes quantes jeje Però ara ve el meu dubte... Tots aquets regals, notes, etc q deixeu a la taula, com ho feu? Vull dir qui colocará els nuvis, les flors de goma, les minilligues... als llocs corresponents??? S'encarrega el restaurant o algún familiar? Dubto q els nuvis ho puguin fer i si son moltes cosetes no sé si el restaurant es fa carrec...
Com veieu es un dubte de novata total! :-( Gràcies!
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
COUPE3669

Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dg. set. 19, 2010 11:07 pm

A mi també em preocupa una mica tot aquest tema "logístic"... suposo que cal confiar en la gent del restaurant, però em fa por que alguns detalls més especials no estiguin al lloc on corresponen, no ho sé. Si pogués aniria jo mateixa aquell dia per posar-ho!! suposo que no es pot estar a sobre de tot.
mariposa2011
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: COUPE3669 » dl. set. 20, 2010 9:40 am

Clar, jo també penso igual, però aquell día és impossible fer-ho nosaltres mateixes... I hem fa por q si son moltes cosetes els del restaurant ens enviin de passeig jeje O no ho deixin on correspon. No és el mateix deixar un detall per els pares q per pares, amics, amigues, embarassades... i tota la resta de possibilitats q hi ha. Tinc q dir q jo ni tan sols tinc restaurant eh! Es només un suposar pq la meva boda seria al 2012... ja sé q em poso amb temps jajajaj
6 de Juliol 2012!!!

COUPE3669

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 20, 2010 10:16 am

Jo crec que els nuvis, la cigonya i la lliga es donen al moment del banquet i ho fan els nuvis. Igual que el ram. Altra cosa és els detallets que es poden donar abans del ball i bé els cambrers els poden deixar a sobre de cada plat per a que els convidats se'ls trobin quan entrin al menjador. Nosaltres encara no sé com ho farem, però en principi guanya la idea de donar-los nosaltres mateixos ja que és un moment ideal per passar taula per taula a xerrar amb els convidats.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: adriana27 » dl. set. 20, 2010 9:08 pm

Vosaltres no us heu de preocupar, això s' encarrega el personal de la cerimonia, l' unic que podeu delegar a una molt bona amiga o family per q estigui a sobre de q tot esta controlat
A mi m'agrada molt ja tots els detallets presentats a la taula, pero clar....aleshores despres has de fer la volta x les taules i aixi sense donar res queda com fred aixi q casi segur q de moment donaré els detalls al final aunke no se cada dia cambio de opinion en todo jejeje
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Montseta28 » dl. set. 20, 2010 9:14 pm

Nosaltres tenim pensat deixar els detallets a la taula ja, així quan entrin els convidats s' ho trobin, en principi els del retaurant no ens han posat cap pega!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 20, 2010 10:16 pm

El que hauríeu de fer abans de decidir si deixeu X o Y a la taula, és demanar-ho al restaurant. En principi, si els ho doneu tot ben especificat en una nota i ordenat i ben clar, no us haurien de posar inconvenients, però són extres, i també estan en el seu dret de negar-s'hi si han de fer massa coses. Penseu que després som les primeres a emprenyar-nos si la cosa no surt bé...

Nosaltres no deixarem els detalls del casament al plat, els volíem repartir nosaltres, però em penso que els del restaurant prefereixen que els reparteixin els cambrers. Ho negociarem. El que potser sí que hi deixarem seran alguna rosa amb alguna nota/carta personalitzada. Si ho fem així haurem de posar marcallocs, però al casament de la meva cosina vaig veure que entre plats van sortir ells amb una rosa vermella i un llaç blanc i els van repartir entre persones especials per a ells. No sé, però no crec que hi deixem res més.

El meu consell és consultar amb el restaurant i sobretot veure, el dia del tastet, com decoren i paren la taula... sovint hi ha molta copa, molt cobert, el centre de taula...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dt. set. 21, 2010 6:56 am

aixxx... jo vull donar moltes entregues i no vull que es fassi pesat... nu se que faré :-/ a veure si trec idees d'aquest post!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: adriana27 » dt. set. 21, 2010 9:18 am

nuvolet, no passa res, les entregues ja que dones moltes pues ho fas mes depresseta. Pe exemple si fas 2 lligues pues amb la mateiza canço, no sem despres per exemple q vols donar un collage de fotos als teus amics pues els poses en rollana i els hi dones, hi ha moltes maneres!
Buniketa a mi la idea de la rosa m'encanta pero clar si tinc molt 10 bones anigues i 5 especials, si nomes dono 5 roses em sap greu no donar-li a les altres 5. Sembla com que les apartes no? no se ja x auqestes coses son una mica tikismikis jejeje
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: COUPE3669 » dt. set. 21, 2010 10:07 am

Hola!
Jo crec q si ho vas fent per parts no té pq ferse pesat. Unes coses les dones al aperitiu, altres al banquet, altres al ball i altres deixades a taula ipot quedar bé, no?
Vosaltres us perdeu l'aperitiu peer anar a fer fotos?? Jo no hem vull perdre res i pensava retrasar l'aperitiu però com q faig cerimonia i banquet al mateix lloc sels faria molt pesat esperar... ainsssssss no sé com fer-ho!

I una altra idea és q com alguns convidats venen de mallorca els hi faria un detall per l'esforç, el billet, l'estada, ...però no sé qué?! Un kit per entretenirse al avió o si hi ha retrás però no sé q! S'accepten idees jeje
6 de Juliol 2012!!!

COUPE3669

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants