Detallets convidats

un gran any!

Re: Detallets convidats

EntradaAutor: *Sandri* » dc. set. 01, 2010 5:10 pm

Hola noies...us vull demanar un consell...hem pensat donat com a detall als convidats (a les dones) un sabo amb forma o olor d'alguna cosa, tipus la tenda de "the soap story".. Us sembla bona idea?? o es molt cutre??? Alguna recomenacio??

Gracies!!
Imatge
Imatge
*Sandri*
:: núvia experta

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: aairinn » dc. set. 01, 2010 5:34 pm

*Sandri* ha escrit:Hola noies...us vull demanar un consell...hem pensat donat com a detall als convidats (a les dones) un sabo amb forma o olor d'alguna cosa, tipus la tenda de "the soap story".. Us sembla bona idea?? o es molt cutre??? Alguna recomenacio??

Gracies!!

Hola!

Doncs la meva germanastra en va donar a la seva boda, uns sabons per a les dones i ampolla de vi als homes. A mi personalment no m'agrada, de fet, a mi ja no m'agrada la idea de donar coses diferents a homes i dones. Però això és una qüestió molt personal.

Si a vosaltres us fa gràcia, l'opció dels sabons és una bona idea. Hi ha noies que els fan elles mateixes i tot, busca pels foros i ho trobaràs segur!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dc. set. 01, 2010 6:58 pm

Hola !!!!!Si me permitiis me cuelo soy nueva y me encantan todas vuestras ideas yo voy a empezar ahora a mirar ya las cositas una idea que me ha gustado mucho es regalar estas macetitas que van con unas semillas y luego al cabo de unos dias nace la flor que os parece ???? Y unos pay pay para la ceremonia o unas pashminas en mi caso porque al ser en diciembre lo de los pay pay no queda muy bien ..... no se que os parece ?????
las macetitas las he visto on line a 1€ y pico y los pay pay me encantan porque salen a 0,25ctms y si quieres se pueden personalizar ....lo unico que en diciembre queda fatal lo de los pay pay no ?????
Haber que opinais que estoy muy verde ......
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: adriana27 » dc. set. 01, 2010 9:36 pm

*Sandri* ha escrit:Hola noies...us vull demanar un consell...hem pensat donat com a detall als convidats (a les dones) un sabo amb forma o olor d'alguna cosa, tipus la tenda de "the soap story".. Us sembla bona idea?? o es molt cutre??? Alguna recomenacio??

Gracies!!

A mi el tema jabon me encanta! y ademas super util! i tanto sirve para ellas como ellos.
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: adriana27 » dc. set. 01, 2010 9:45 pm

A mi para ellas me gustaria regalar rollo un collar medieval asi estilo del Natura, pero claro me valen 8 euros! sabeis donde puedo encontralos bien de precio?
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: agnesi82 » dc. set. 01, 2010 9:50 pm

Els meus de les noies ja estàn acabats!!! >.-<: >.-<:
Broche de feltre +penjoll pel mòvil:

P8290212.JPG

Adriana, prova a algún macro de xinos per Badalona o busca per Ebay en anglès i a tot el món.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: BIXITO84 » dc. set. 01, 2010 9:58 pm

agnesi82 ha escrit:Els meus de les noies ja estàn acabats!!! >.-<: >.-<:

P8290212.JPG

Adriana, prova a algún macro de xinos per Badalona o busca per Ebay en anglès i a tot el món.

Que chulu!!!!!!!1T'han quedat molt bé!!!!!!!!!!!!!Nosaltres donem foundes per a dos a les noies i botelletes de vi, que ja tenim, als nois. Teniu molt bones idees i mans! : besito : FELICITATS agnesi82!
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: adriana27 » dc. set. 01, 2010 10:03 pm

P8290212.JPG

agnes molt xuliiii! els encantara als teus convidats, es una crak !!i les bosetes on les has comprat? les q jo he miat surt per 0.75 i ho trobo molt car

Aléé vinga posem totes les notres idees""
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 02, 2010 9:09 am

P8290212.JPG

Quina monada! Ho has fet tu? No em diguis que sí per favor, sóc una manasses...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Massianya » dj. set. 02, 2010 9:18 am

OOOOh!!!!!

Jo vull fer cosetes amb feltre. Alguna manresana per aquí que sàpiga on puc trobar feltre de tots colors??
Massianya
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. set. 02, 2010 9:38 am

Hola, noies! Una pregunta... alguna sap què cobren els fotògrafs als nuvis quan aquests decideixen que el detallet sigui regalar la foto amb els convidats? Havíem pensat fer això, perquè la gent no hagi de gastar diners en comprar la foto, però no sabem per quant surt. Merci!
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. set. 02, 2010 2:10 pm

Lanati ha escrit:Hola, noies! Una pregunta... alguna sap què cobren els fotògrafs als nuvis quan aquests decideixen que el detallet sigui regalar la foto amb els convidats? Havíem pensat fer això, perquè la gent no hagi de gastar diners en comprar la foto, però no sabem per quant surt. Merci!

Ho hauries de comentar amb el fotògraf, perquè no tots els fotògrafs tenen aquest servei de foto ràpida. De totes maneres, jo he sentit qui deia que cobrava uns 4 o 5€ per foto.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: adriana27 » dj. set. 02, 2010 4:56 pm

Lanati ha escrit:Hola, noies! Una pregunta... alguna sap què cobren els fotògrafs als nuvis quan aquests decideixen que el detallet sigui regalar la foto amb els convidats? Havíem pensat fer això, perquè la gent no hagi de gastar diners en comprar la foto, però no sabem per quant surt. Merci!

El meu fotograf les ven a 8 euros i a mi me les deixa per regalar a 6 euros!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. set. 02, 2010 8:44 pm

Ja és el que demanen...però sempre depñen del fotógraf i imagino de les coses que li demanis; vull dir si l'àlbum és més o menys car, el vídeo, etc.imagino que si gastes més sempre podràs apretar una miqueta. : besito :
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: adriana27 » dj. set. 02, 2010 10:22 pm

El q pasa q jo penso q regalar la foto està molt be pero no ho veig currat....fa mes ilu trobar.te un detallet al plat o despres q vinguin els nuvis i et deixin el detallet....no se.....pk i si hi ha una parella q no s' agrada a la foto? li regales igualemnt?
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: buniketa » dv. set. 03, 2010 7:39 am

Per aquí a les terres de ponent el més habitual és que aquesta foto els nuvis la regalen als convidats, bé perquè ells la paguin, bé perquè el restaurant regali aquest servei. Em penso que avui ja cap restaurant ho ofereix, però el que mai s'ha fet per aquí (si més no a cap dels casaments on he anat, hi us asseguro que hi he anat a uns quants, jejejeje) és la "venda o mercat de fotos". I, a banda de la foto, se'ls fa el detall igualment.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dv. set. 03, 2010 8:00 am

jo en canvi, Buniketa, a tots el casaments que he anat sempre s'ha fet la venda de les fotos, i jo penso fer el mateix. He anat a casaments de tots els meus cosins i cosines (des de que tenia 5 anys fins a l'ultima que es va casar fa 5 anys) i a dos de cosins del meu xicot i els d'uns amics, i sempre s'han venut les fotos.. .aixó si, sempre s'han posat fora del saló d'on es feia el banquet. Sempre s'ha donat el detall en mà per part dels nuvis, excepte en els dels amics que ja ens el vem trobar en el plat. D'una forma has de fer el "paseillo" de l'altre te l'estalvies... aixó m'ho apunto per a parlar-ho amb el nen perquè no ho haviem pensat pas.
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 03, 2010 8:36 am

Doncs jo, com la buniketa, aquí a Lleida mai he vist la venda de fotos als convidats. Els els casos que han donat foto ha estat un detall per part dels nuvis o del restaurant (en molts casos desconec qui ha pagat). M'he trobat en un únic casament que es venien les fotos i va ser a Zaragoza, deu ser que a Lleida no es fa això!

A a darrera boda que vaig anar ens van regalar la foto com a detallet, a altres fan les dues coses i a altres (el més habitual a les que jo he anat) és que facin detallet i sense foto.

En principi, això és el que farem nosaltres, detallet i no foto. Encara que mai se sap, en família de fotògrafs igual acaben caien tles fotos de detallet...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dv. set. 03, 2010 8:58 am

Veient el que veig, sembla que sempre han estat els nuvis els qui, d'una manera o altra ho han pagat. Jo sempre havia pensat que sí o sí faria l'obsequi de la foto amb la parella de nuvis, perquè sempre m'ha agradat molt, penso que és un detallet molt maco, però sembla que avui ja s'ha de contractar a banda de tot el que ja pagues, així que és molt possible que la nostra economia no ens ho permeti... així que... o una cosa o una altra.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 03, 2010 9:03 am

buniketa ha escrit:Veient el que veig, sembla que sempre han estat els nuvis els qui, d'una manera o altra ho han pagat. Jo sempre havia pensat que sí o sí faria l'obsequi de la foto amb la parella de nuvis, perquè sempre m'ha agradat molt, penso que és un detallet molt maco, però sembla que avui ja s'ha de contractar a banda de tot el que ja pagues, així que és molt possible que la nostra economia no ens ho permeti... així que... o una cosa o una altra.

En eso estamos...
Imatge
Imatge
aairinn

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant