BANQUET HOTEL PRINCESA SOFIA.

un gran any!

BANQUET HOTEL PRINCESA SOFIA.

EntradaAutor: carol1976bcn » dj. set. 02, 2010 2:25 pm

Hola a todes! Suposo que això sera l'angoixa de tothom, el trïar el lloc on celebrar el banquet. En el meu cas s'esta convertint en tot un repte, ja que som pocs convidats i a quasi tots els llocs ens demanen que siguem un mínim de 100 pax perque sino hem d'abonar 50 - 60 o fins i tot 90 en alguns casos per cada persona que falta per fer la xifra minima. Ho trobo malament!! Ja m'agradaría que fossim 100 o mes pero nomes serem uns 65 o 70 pax i això que no ens deixem ningú. Ja se sap, quan es té poca familia per les dos bandes.....
Nosaltres ho teniem clar desde un principi, el Castell de L'Oliver, perque jo estiuejo de fa molts anys a Sant Vicens, pero al final crec que no sera aquí ja que hem de ser un minim de 110 pax, pagar la diferencia i a mes com que utilitzariem la sala petita, pot ser que fagin una altre boda al mateix moment. Aquest discurs ha sigut el de varis llocs, com al Castell del Jalpi i d'altres.
Ara bé, tenim uns amics que fa uns anys es van casar al hotel Pricesa Sofia, al principi no m'atreia la idea, pero va ser veure on fan els banquets i hem va agradar molt, una vista panoramica a tota Barcelona, molt molt maco, i a l'abast de tothom per tornar a casa una vegada has pres mes d'una copa. Llavors m'agradaría saber si hi ha algú més que ho ha celebrat aquí o ho ha de celebrar l'any proper. Us caseu per l'esglesia o civil? Data? On? Teniu ja el vestit? Jo encara estic molt verda en quant idees i m'agradaría saber cosetes.
Moltes gràcies!!
carol1976bcn
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

Re: BANQUET HOTEL PRINCESA SOFIA.

EntradaAutor: kris28 » dv. set. 03, 2010 5:02 pm

carol1976bcn ha escrit:Hola a todes! Suposo que això sera l'angoixa de tothom, el trïar el lloc on celebrar el banquet. En el meu cas s'esta convertint en tot un repte, ja que som pocs convidats i a quasi tots els llocs ens demanen que siguem un mínim de 100 pax perque sino hem d'abonar 50 - 60 o fins i tot 90 en alguns casos per cada persona que falta per fer la xifra minima. Ho trobo malament!! Ja m'agradaría que fossim 100 o mes pero nomes serem uns 65 o 70 pax i això que no ens deixem ningú. Ja se sap, quan es té poca familia per les dos bandes.....
Nosaltres ho teniem clar desde un principi, el Castell de L'Oliver, perque jo estiuejo de fa molts anys a Sant Vicens, pero al final crec que no sera aquí ja que hem de ser un minim de 110 pax, pagar la diferencia i a mes com que utilitzariem la sala petita, pot ser que fagin una altre boda al mateix moment. Aquest discurs ha sigut el de varis llocs, com al Castell del Jalpi i d'altres.
Ara bé, tenim uns amics que fa uns anys es van casar al hotel Pricesa Sofia, al principi no m'atreia la idea, pero va ser veure on fan els banquets i hem va agradar molt, una vista panoramica a tota Barcelona, molt molt maco, i a l'abast de tothom per tornar a casa una vegada has pres mes d'una copa. Llavors m'agradaría saber si hi ha algú més que ho ha celebrat aquí o ho ha de celebrar l'any proper. Us caseu per l'esglesia o civil? Data? On? Teniu ja el vestit? Jo encara estic molt verda en quant idees i m'agradaría saber cosetes.
Moltes gràcies!!

Hola Carol, en tres setmanes celebro al meu casament al Top City del Princesa Sofia... a nosaltres ens va enamorar ::love:: , les vistes que té, i al ser un hotel i dintre de Barcelona que tingues un petit jardi on fer l'aperitiu....
Nosaltres ens casem per l'esglesia, esta molt a prop es a Sarria i ho fem per la tarda, si necesites qualsevol cosa, aqui estem!! :-)ok:
Imatge
kris28
:: núvia experimentada

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: danka » ds. set. 04, 2010 1:00 pm

Si que es bonic si, qualsevol no s'enamora amb aquestes vistes =0-0-) =0-0-)
danka

Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

EntradaAutor: carol1976bcn » ds. set. 04, 2010 11:00 pm

Kris28 Moltes gràcies!! Sino t'importa, ja m'explicaras que tal ha anat la cosa!! La veritat es que pel moment el que he tractat amb ells, molt bé. Per certa sino es indiscreció ¿quin menú feu? Gràcies wapa i que et vagi molt bé!!
carol1976bcn

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: kris28 » dg. set. 05, 2010 5:04 pm

carol1976bcn ha escrit:Kris28 Moltes gràcies!! Sino t'importa, ja m'explicaras que tal ha anat la cosa!! La veritat es que pel moment el que he tractat amb ells, molt bé. Per certa sino es indiscreció ¿quin menú feu? Gràcies wapa i que et vagi molt bé!!

Hola Carol, doncs nosaltres no em agafat cap menu dels que posen, ens el em fet al nostre gust, em tret algunes coses de l'aperitiu.. i em agafat un primer, sorbet, segons i pastis... aixi que em eliminat de degustacio i el postre....

ja t'explicare com ha anat la cosa!!
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants