JULIERAS 2011!!!!!

un gran any!

Re: JULIERAS 2011!!!!!

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 02, 2010 7:44 am

Cualquier idea refrescante se agradece cuando hace calor! En el restaurante nos ofrecen una bienvenida con aguas (con fresa, menta, limón, de muchos tipos) para cuando la gente llegue a la ceremonia y para cuando termine la misma. Creo que esto, junto con los cocteles bien fresquitos anteriores al aperitivo, lo van a agradecer todos mucho...
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: anna1979 » dj. set. 02, 2010 8:19 am

Que buena idea!!!!

Pues me lo estoy pensando .... yo en el mes de julio a la 1 del mediodia.... puede que la gente se me desmaye... o se tengan que ir a urgencias por lipotimias!!!!!

A mi no creo que me lo pueda hacer el restaurante, puesto que se encuentra en diferente poblacion.

Creo que hablaré con algun bar... y a ver si me pueden servir refrescos durante 1 hora aproximadamente al salir de la esglesia.

Creo que los invitados lo agradeceran, que opinais???
anna1979

Entrades: 47
Membre des de: dj. juny 10, 2010 10:54 am

EntradaAutor: arodrigu » dj. set. 02, 2010 9:03 am

Pues yo veo muy buena idea lo de los refrescos y lo de preguntárselo a algún bar!
Imatge
arodrigu
:: núvia experimentada

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 02, 2010 9:07 am

Es buena idea, si hay algun bar al lado de la iglesia puedes cerrarlo y que os sirvan durante media hora o así solo a los de la boda. No sé qué precio te pueden hacer pero la idea es muy buena!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. set. 02, 2010 9:35 am

anna1979 ha escrit:Que buena idea!!!!

Pues me lo estoy pensando .... yo en el mes de julio a la 1 del mediodia.... puede que la gente se me desmaye... o se tengan que ir a urgencias por lipotimias!!!!!

A mi no creo que me lo pueda hacer el restaurante, puesto que se encuentra en diferente poblacion.

Creo que hablaré con algun bar... y a ver si me pueden servir refrescos durante 1 hora aproximadamente al salir de la esglesia.

Creo que los invitados lo agradeceran, que opinais???

Creo que los invitados te lo agradecerán y mucho!!! Es una gran idea!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: anna1979 » dj. set. 02, 2010 9:40 am

Buenas chicas!!!

Lo de ir al bar o que lo cierren no me acaba de gustar.. lo encuentro un poco cutre.. no es para ofender, es mi opinion.

Para mi lo ideal seria montar unas mesas bien decoradas al salir de la esglesia, debajo de un par de arboles que hay. El tema de las bebidas pues... podrian ser botellines de agua y algun cocktel o algo similar.. solo un poco de refresco...

A ver que presupuesto me hacen... pq para unos 150 invitados almenos tendrian que haber 3 personas sirviendo...

Venga chicas a ver si se nos ocurren más ideas!!!
anna1979

Entrades: 47
Membre des de: dj. juny 10, 2010 10:54 am

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. set. 02, 2010 9:44 am

Lo de que te cierren el bar a mi me parece también muy cutre.

Has pensado contratar una empresa de cátering, que te monte las mesas y te traiga un par de camareros? Ellos te lo organizarían todo y no tendrías que preocuparte de nada.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: arodrigu » dj. set. 02, 2010 11:49 am

Anna,

Creo que una empresa de catering sólo para media hora y para unos refrescos saldría demasiado caro. Lo ideal es pedírselo a un bar de la zona, que monten una mesita y sirvan los refrescos.

De todas maneras, y es mi opinión, no te has de obsesionar con este tema. Una cosa es que lo celebres todo en el mismo sitio y tengas facilidades para hacerlo, pero si ves que va a ser complicado, no pasa nada!!! Que la gente se mete en el coche con su aire acondicionado, y cuando llega al aperitivo ya tiene ahí sus bebidas fresquitas.
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 02, 2010 3:00 pm

Si lo del bar no te convence y el cátering se pasa de presupuesto no te preocupes por eso. Lo normal o habitual es que cada invitado, si tiene sed al salir de la iglesia, se pague su agüita o su cervecita en el bar de al lado, no?
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Salaok » dv. set. 03, 2010 6:25 pm

La boda a la que fuí y tenian agua fuera de la iglesia, lo tenían preparado todo en una mesa muy bien decorada. Pero eran los mismos del catering que luego nos sirvieron en las cavas, era todo un pack. Son de Girona y creo que se llaman el Ginjoler o algo así.
Imatge
Salaok
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: aairinn » ds. set. 04, 2010 7:52 am

Chicas, ¿habéis pensado repartir abanicos para la ceremonia? Yo los estoy mirando, he pedido varios presupuestos ya, unos en madera y tela o otros en plástico y tela. Lisos, sin dibujos.

Si os interesa decírmelo que igual nos hacen mejor precio si pedimos más.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » ds. set. 04, 2010 10:14 am

Vale, ahora he visto que hay un post para una posible compra comunitaria de pay-pays. Es otra idea más a tener en cuenta. Y salen más baratitos parece!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: anetta » ds. set. 04, 2010 3:45 pm

JULIERAS!!!
Si pasaros por el post de PAI-PAIS haver si os interesa.
Imatge
anetta

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: Bie » dg. set. 05, 2010 12:27 am

Hola noies! jo també em caso al juliol tot i que encara no tenim data, serà el 16 o el 30, depenem d'un amic del meu futur que també es casa juliol-agost i volem separar-ho el màxim possible... segurament aquesta setmana ja li diguin el dia, tinc unes ganes!

Tinc alguns dubtes...
primer no sé ben bé com funciona això dels padrins, sempre son el pare de la núvia i la mare del nuvi? quines són les seves funcions?

Per altra banda hi ha el tema de la taula presidencial, no m'agrada gens la idea de seure'ns amb els pares, tinc la sensació que no disfrutaré gens el banquet i a més hauré de separar la meva familia i tampoc vull, com ho fareu?
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: aairinn » dg. set. 05, 2010 10:29 am

Bie ha escrit:Hola noies! jo també em caso al juliol tot i que encara no tenim data, serà el 16 o el 30, depenem d'un amic del meu futur que també es casa juliol-agost i volem separar-ho el màxim possible... segurament aquesta setmana ja li diguin el dia, tinc unes ganes!

Tinc alguns dubtes...
primer no sé ben bé com funciona això dels padrins, sempre son el pare de la núvia i la mare del nuvi? quines són les seves funcions?

Per altra banda hi ha el tema de la taula presidencial, no m'agrada gens la idea de seure'ns amb els pares, tinc la sensació que no disfrutaré gens el banquet i a més hauré de separar la meva familia i tampoc vull, com ho fareu?

Benvinguda Bie!

Si finalment us caseu el 30, serem companyes de dia, que bé!!!

Si passeges perl foro veuràs que pots trobar resposta a gairebé tots els teus dubtes (per no dir tots!) i podràs fer del teu casament un dia inoblidable, ja veuràs!

Del tema dels padrins, jo també ho vaig preguntar i hi han dos padrins, el pare de la núvia o qui la porta a l'altar i el que dóna el ram. La madrina suposo que segueix sent la mare del nuvi... Igual algú que estigui més posada en el tema protocol et pot informar millor que jo.

I pel tema de la taula presidencial doncs ho pots fer com més us apeteixi. No necessàriament us heu d'asseure amb els pares, també podeu fer-ho amb els germans o els testimonis o bé fer una taula gran amb tots els amics. Nosaltres tenim moltes dubtes amb això per què els meus pares estan separats i, tot i que es porten estupendament bé entre ells, el meu pare té una altra dona i no vull posar a la meva madre i madrastra a la mateixa taula. Però tampoc em convenç la idea d'asseure al meu mare i a la seva dona en taules separades... haurem de meditar-ho bé.

i ENHORABONA pel teu casament!!!!!!!

Ara ja ens pots explicar moltes cosetes per aquí, quan us caseu, on, la vostra història, tot tot i tot que som molt cotilles!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Bie » dg. set. 05, 2010 10:34 am

moltes gràcies aairinn! el problema és que el meu novio em temo que sí vol la taula presidencial tradicional... així que ja veurem!
He estat mirant el fòrum però hi ha tantes coses que em perdo una mica jeje, serà qüestió d'anar-m'hi acostumant!

Us explicaré la meva història encantada, ara marxem d'excursió però quan tornem us escric un bon totxo jaja

Llavors la padrina seria la seva mare i jo tindria el meu pare que m'acompanyaria a l'altar i un padrí que s'encarregaria del ram i de portar-me'l i una poesia si no vaig equivocada, no?
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: PATYALE » dg. set. 05, 2010 2:03 pm

Hola chicas!!

El tema calor complicadete...pero bueno nosotros nos casamos el 2 y lo hacemos en el mismo restaurante asi que ellos ya disponene una mesa con agua fria y zumos varios para la ceremonia. Pero yo me había planteado algo... cmo todos se celebra en el restaurante y la familia de la novia sale de mi csa en autocar poner una mesa en el teraza con agua cocacolaa y vasos y q cada uno se sirva... mi madre dice q quizas es demasiado engorro pero pienso que hara calor y que son 70 personas por ahi polulando!!
Que opinais!!
A otra cosa mariposa! Nosotros las invitaciones las pensamos dar en navidades, nose como pilla la boda al principio de la epoca de vacaciones así la gente tiene presente que ese finde no puede utilizarlo mas que para ir de BODORRIOO!! jiji :-))
Por cierto! Muchas Felicidades a la nuevas incorporaciones de las nuevas casaderas!! y ahora actualizo y os incluyo en la lista!!
PATYALE

Entrades: 434
Membre des de: dg. març 15, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: Bie » dg. set. 05, 2010 3:13 pm

Hola noies! jo tinc intenció de celebrar la boda a la nit, per evitar una mica la calor... jo sóc molt calurosa i ho passo molt malament, i tampoc és plan...

L'Albert i jo ens vam conèixer per internet, poc després vam quedar en persona i fa 5 anys que estem junts. Des de l'any passat vivim junts en un pis de lloguer de protecció oficial.
El passat 18 d'agost era el nostre 5è aniversari, normalment ho celebrem anant a sopar a algun lloc xulo i ja està, però aquest any ell treballava així que em va dir que es canviaria el torn. A mi em va extranyar perquè ell treballa de nit i això de canviar el torn no ho havia fet mai, no li agrada gaire, i li vaig dir que no passava res que podíem anar a dinar i ja està. Igualment se'l va canviar i el mateix dia em va dir que em preparés coses per dormir fora de casa i el bikini ;.:love_: i em va portar al balneari blancafort que hi ha a la Garriga. Vam fer el circuit termal, ens van donar una suite, vam anar a sopar, etc. i a la nit quan estàvem a l'habitació, després de banyar-nos al jacuzzi em va dir que tanqués els ulls. Els vaig obrir i tenia una capseta i quan la vaig obrir, un anell... :-( jo plorant jajaja

Imatge

i bé... ara estem pendents per poder saber la data... i no sé si esperar-me a la fira del maremagnum de l'octubre o és jugar-se-la massa. Un amic ens ha explicat que en aquestes fires fan més ofertes, com la barra lliure gratuïta.
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: PATYALE » dg. set. 05, 2010 4:48 pm

Wapa moltes Felicitats per la Historiaa! Molt Romantic!!sisi jejej!!Quan sapigues la data avisa i et posu a la llista!!
Veig que el Internet va causar furor en moltes parelles...ja he llegit une quantes q es van coneixer per internet i nosaltres ens incluim!!

Petonss!
PATYALE

Entrades: 434
Membre des de: dg. març 15, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: Bie » dg. set. 05, 2010 5:03 pm

Gràcies! estic llegint com una boja i només tinc ganes de posar-me a fer coses... m'he de contenir perquè encara és d'hora : muaahhhh :
Imatge
Imatge
Bie

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant