VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 05, 2010 12:12 pm

jesy-fidel ha escrit:me encanta ese vestido el modelo fabula....pero lleva cancan?? parece q no lo lleve??
a mi me gustaba mucho de hecho queria probarmlo pero lo del cacan me exa para atras.....

Yo me he probado el Fábula, y he de decir que es muy cómodo y favorecedor. Te recomiendo que te lo pruebes. En cuanto a lo del can can... este vestido permite llevar cancan o no llevarlo, va a tu elección. Eso me lo dijeron las mismas chicas de Pronovias. El presupuesto que me dieron: vestido 1210€ (creo que son 1200, pero como tenía plus por la talla -hago una 50- era un pelín más caro) + 270€ el velo (el que me miré, claro... pero me parece que por ahí rondan todos -no era mantilla ni velo amantillado, que esos son más caros-) + 90€ del can can, que, como ya te he comentado, es opcional.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 05, 2010 12:20 pm

danka ha escrit:
L&R2011 ha escrit:Aix noies....jo avui he començat a anar a buscar catàlegs. Els bestits que més m'agraden són els de Cymbeline, el que passa es que fins que no te'ls emprobes......algú sap quin preu tenen més o menys els d'aquesta firma??

També m'han comentat que hi ha un botiga a Molins de Rei on en tenen de més barats i de diferets dissenyadors, alguna de voslatres hi ha anat??

Una amiga portava un vestit de cymbelin, i li va costar 1800 nomes el vestit.

Jo he anat a Cymbeline, i finalment sembla que me'l quedaré allí. El preu del meu vestit (i és de la col·lecció 2011) és de 1490€, preu al que cal afegir el vel i el bolero, si en vols... A més aquí a Lleida, com ja ha dit alguna forera, el can can ja està inclòs en el preu del vestit. Per tant, el conjunt costaria una mica menys dels 2000€ pressupostats inicialment.

A més m'han comentat que si vull i hi ha temps, les sabates te les poden fer fer. Per exemple, pots triar un model de sabata i el taló d'una altra... El cost no és barat, evidentment, però és una alternativa si no trobo res...

La botiga de Molins de Rei que dius em penso que és Núvies Lour, hi ha força foreres que comenten que hi han passat. Sembla que és una botiga multimarca i que en tenen de més barats... però em sembla que això és perquè són d'altres temporades; no hi ha cap mal, evidentment, però ho dic per si ja n'hi ha algun que et fa el pes d'aquesta temporada.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: L&R2011 » dg. set. 05, 2010 2:53 pm

Hola buniketa,

Els catàlegs de Cymbeline que m'han passat són del 2010, i n'hi ha dos que em tenen el cor robat, els del 2011 encara no els he vist...xo igualment el preu em tira molt enrera...potser em pensava que no eren tan cars....quina decepció. Era la primera botiga on volia anar a emprobar-me'ls, però potser hauré de buscar alguna alternativa com, preguntar a la botiga de Saragossa si ho tenen a un altre preu, o com ja he dit abans anar a la de Molins de REi, ja que els models del 2010 ja m'agraden...no ho sé. Sinó potser hauré de mirar alguna cosa més econòmica com Casa Juana o així...tinc entés que potser son més barats no???

Es que la veritat em dol gastar-me tants diners per un bestit que només duré una estona, encara que no se si me'ls podré treure del cap aquests que m'han gradat tant..... :-( :-(
Imatge

Imatge
L&R2011
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: montse_eu » dg. set. 05, 2010 7:22 pm

Hola!!

Yo estuve en la tienda de Molins, y la verdad es que el trato muy bien, tienen Aire, Alma, La Sposa, St Patrick,...y algunas más, y la verdad es que la diferencia de precio es importante, a mi me dieron presupuesto de un vestido de Aire y era 200 euros más barato que en la tienda Aire de Via Augusta. Yo fui en Junio y las colecciones que tenian eran las de 2010.
Yo al final lo compré en Viladecans, y la verdad es que también me ha salido muy bien de precio y el trato super bien!!!

Suerte en la búsqueda!!!
montse_eu

Entrades: 20
Membre des de: dv. nov. 20, 2009 11:53 pm

EntradaAutor: jesy-fidel » dg. set. 05, 2010 7:24 pm

montse_eu ha escrit:Hola!!

Yo estuve en la tienda de Molins, y la verdad es que el trato muy bien, tienen Aire, Alma, La Sposa, St Patrick,...y algunas más, y la verdad es que la diferencia de precio es importante, a mi me dieron presupuesto de un vestido de Aire y era 200 euros más barato que en la tienda Aire de Via Augusta. Yo fui en Junio y las colecciones que tenian eran las de 2010.
Yo al final lo compré en Viladecans, y la verdad es que también me ha salido muy bien de precio y el trato super bien!!!

Suerte en la búsqueda!!!

puedes decirme el nombre de las tiendas??? la de molins y la de viladecans...es q me interesan tiendas baratitas....
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 05, 2010 9:55 pm

L&R2011 ha escrit:Hola buniketa,

Els catàlegs de Cymbeline que m'han passat són del 2010, i n'hi ha dos que em tenen el cor robat, els del 2011 encara no els he vist...xo igualment el preu em tira molt enrera...potser em pensava que no eren tan cars....quina decepció. Era la primera botiga on volia anar a emprobar-me'ls, però potser hauré de buscar alguna alternativa com, preguntar a la botiga de Saragossa si ho tenen a un altre preu, o com ja he dit abans anar a la de Molins de REi, ja que els models del 2010 ja m'agraden...no ho sé. Sinó potser hauré de mirar alguna cosa més econòmica com Casa Juana o així...tinc entés que potser son més barats no???

Es que la veritat em dol gastar-me tants diners per un bestit que només duré una estona, encara que no se si me'ls podré treure del cap aquests que m'han gradat tant..... :-( :-(

És que potser el primer que hauries de fer és posar-te un pressupost per al vestit. Aquí a Lleida hi ha Casajuana, però també n'hi ha una altra a Balàfia (em penso que és en un pis) que també són força força barats -ara no en recordo el nom, però estic convençuda que al post de lleida hi ha un llistat de les botigues-; una forera del 2010 (la laracroft) se'l va comprar allí.

També has de saber que a tot arreu hi ha de tot. Suposo que també depén molt del que tu pensessis que costava un vestit de núvia. I encara et quedaria una altra alternativa que aquí no s'estila gaire, però que és una possibilitat per les persones que, pel que sigui, no es poden permetre o simplement no volen gastar molt en comprar-se un vestit: llogar-lo...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: BIXITO84 » dg. set. 05, 2010 10:20 pm

El meu és d'aire de la cole del 2010 i només el vestit i el broche que porta, va sortir uns 2000e, no està malament...menys mal que me'l regalan els meus pares, perque sino, no hauría pogut. A! i no porto no vel ni res. He de pensar si em posso el can-can...Però és que són molt cars...
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84
:: núvia experta

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: kittysan » dl. set. 06, 2010 7:50 am

jesy-fidel ha escrit:

Suerte en la búsqueda!!!

puedes decirme el nombre de las tiendas??? la de molins y la de viladecans...es q me interesan tiendas baratitas....

La tienda de Molins és Novias Lour, yo estuve el jueves pasado allí y ya tienen las nuevas colecciones y de precio mas barato que en las tiendas originales, está en la C/ Josep Folqué, 23 muy cerca de la estación, el teléfono es 93 668 00 78, si te decides a ir no te asustes de la tienda que por lo menos tiene 100 años pero lo importante es lo que hay dentro
Bueno que tengais suerte chicas!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
kittysan

Entrades: 900
Membre des de: dl. març 08, 2010 10:25 am

EntradaAutor: NOEMA » dl. set. 06, 2010 2:46 pm

PREGUNTA !!!!! YO ME CASO EN SEPTIEMBRE DEL AÑO QUE VIENE,,,quiero ir a mirar el vestido a la tienda de molins, pero bueno en la tienda que sea si ya estan las colecciones del 2011 sabeis si para enero o asi traen modelos nuevos o son lo que hay ahora, porque ahora me parece precipitado ir, , me podeis ayudar..gracias.
NOEMA

Entrades: 82
Membre des de: dl. ago. 30, 2010 9:57 pm

EntradaAutor: *Sandri* » dl. set. 06, 2010 3:11 pm

Noema, yo tambien me caso en septiembre de 2011 y pregunte hace una semana en Novias Lour (molins de rei) y me dijeron que esperara hasta octubre o noviembre a que les llegara la coleccion 2011, ahora solo tienen un avance. En pronovias de Barcelona, me dijeron que ya podia ir!!!
Imatge
Imatge
*Sandri*

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: Bie » dl. set. 06, 2010 6:19 pm

El dia 17 vaig a una presentació de pronovias, encara no he mirat res de vestits i en realitat dubto que l'agafi allà però em feia gràcia. Algú més hi va? crec que presenten la nova col·lecció
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cadui » dl. set. 06, 2010 6:58 pm

NOEMA ha escrit:PREGUNTA !!!!! YO ME CASO EN SEPTIEMBRE DEL AÑO QUE VIENE,,,quiero ir a mirar el vestido a la tienda de molins, pero bueno en la tienda que sea si ya estan las colecciones del 2011 sabeis si para enero o asi traen modelos nuevos o son lo que hay ahora, porque ahora me parece precipitado ir, , me podeis ayudar..gracias.

Noema las colecciones salen en septiembre/octubre de cada año y en mayo/junio los avances de la temporada siguiente, pero si te casas en septiembre no creo que te de tiempo a esperar al avance del 2012 puesto que las tiendas de novia piden mínimo 6 meses de antelación para confeccionar el vestido :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: jesy-fidel » dl. set. 06, 2010 7:03 pm

yo me caso en septiembre del año q viene y me ire a mirar en enero.....es poco???
jesy-fidel

EntradaAutor: Bie » dl. set. 06, 2010 7:18 pm

jo crec que està bé, em van dir que mínim 6 mesos així que 8-9 està molt bé -|-)
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: BIXITO84 » dl. set. 06, 2010 7:55 pm

NOEMA ha escrit:PREGUNTA !!!!! YO ME CASO EN SEPTIEMBRE DEL AÑO QUE VIENE,,,quiero ir a mirar el vestido a la tienda de molins, pero bueno en la tienda que sea si ya estan las colecciones del 2011 sabeis si para enero o asi traen modelos nuevos o son lo que hay ahora, porque ahora me parece precipitado ir, , me podeis ayudar..gracias.

En principio son l0os de ahora. Cada nueva colección entra entera en septiembre, aunque sobre mayo traen el avance del año siguiente, pero claro son pocos vestidos y es arrioesgarte a que te gusten...Si fuera tu, me lo miraria ahora, es que pillas "mala fecha" quizá para los vestidos, porque es lo que dices, ahora es pronto, pero es tu colección... : besito :
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: kris28 » dl. set. 06, 2010 8:48 pm

jesy-fidel ha escrit:

Suerte en la búsqueda!!!

Hola chicas tambine teneis en la calle mallorca de barcelona la tienda Vinzenz, tienen St Patrick, White one... y estan bien de precio, a parte te regalan los arreglos, can-can, liga y cojin para los anillos.
Imatge
kris28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: jesy-fidel » dl. set. 06, 2010 9:52 pm

y q tal casajuana???
jesy-fidel

EntradaAutor: jesy-fidel » dl. set. 06, 2010 10:48 pm

estoy mirando la web de yolancris y me gustan.....alguien sabe algo,precios orientativos???
jesy-fidel

EntradaAutor: Bie » dl. set. 06, 2010 11:00 pm

a mi m'encanten els de Yolan Cris, crec que ronden els 2000€
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: jesy-fidel » dl. set. 06, 2010 11:30 pm

uffff me encantan pero se me va del presupuesto....
jesy-fidel

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant