Detallets convidats

un gran any!

Re: Detallets convidats

EntradaAutor: Lanati » dv. set. 03, 2010 9:21 am

Jo ho preguntava perquè als casaments que he anat em feia sempre molt de pal pagar uns 35 euros per les fotos (la de nosaltres amb els nuvis i les individuals i per parella que ens fan a la taula), i volia estalviar aquest tràngol als convidats. Quan ens han regalat la foto amb els nuvis, més tard aquests ens han explicat que ho han fet perquè el restaurant impedia la venta si no es feia per un dels seus fotògrafs en exclusiva, i ells han decidit triar un altre fotògraf més econòmic i regalar les fotos (en això el restaurant no posava impediment). A mi, la veritat, no m'importa que em facin un regal més o menys currat (tots acaven guardats en un calaix).
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: agnesi82 » dv. set. 03, 2010 10:36 am

adriana27 ha escrit:
agnesi82 ha escrit:Els meus de les noies ja estàn acabats!!! >.-<: >.-<:
Broche de feltre +penjoll pel mòvil:

P8290212.JPG

Adriana, prova a algún macro de xinos per Badalona o busca per Ebay en anglès i a tot el món.

agnes molt xuliiii! els encantara als teus convidats, es una crak !!i les bosetes on les has comprat? les q jo he miat surt per 0.75 i ho trobo molt car

Aléé vinga posem totes les notres idees""

Hola maca!! Les bossetes són de celofan i costen 100 uns 2€ aprox. A la Bolsera o al Servei Estació.
I gràcies a totes! :-) Una cosa que m'he tret de sobre! >.-<: >.-<:
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82
:: núvia de bronze

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: fetnah » dv. set. 03, 2010 7:29 pm

Nuestra idea es dar una botellita de crema de orujo para los chicos y unas catanias para las chicas, pero aún no está decidido!
Imatge
fetnah
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: adriana27 » dv. set. 03, 2010 8:55 pm

Hoy he cambiado de idea... pk he ido a mirar una tienda muy chula, pero yo kiero dar los detallitos estilo medieval, asi q he pensado en para ellos: un licor de orujo de hierbas y el puro,(aunke esto ultimo no se...pk entre q ya mucha gente no fuma...y q dentro del salon no dejan....) y para ellas una vela medieval con olor preciosa. Ke os parece?????
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: jesy-fidel » ds. set. 04, 2010 12:44 pm

fetnah ha escrit:Nuestra idea es dar una botellita de crema de orujo para los chicos y unas catanias para las chicas, pero aún no está decidido!

q son catanias???
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: *Sandri* » ds. set. 04, 2010 4:06 pm

jesy-fidel ha escrit:
fetnah ha escrit:Nuestra idea es dar una botellita de crema de orujo para los chicos y unas catanias para las chicas, pero aún no está decidido!

q son catanias???

Catanias es almendra envuelta en chocolate (normalmente blanca) y espolvoreada con cacao...vamos una peladilla a lo moderno jejeje. estan buenisimas!!!!!!!!!!!!!!!!

Te pongo una fotito:

Imatge
Imatge
Imatge
*Sandri*
:: núvia experta

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: fetnah » ds. set. 04, 2010 6:05 pm

Exacto! Son un vicio y como mis invitadas son adictas al chocolate me parece perfecto! jejejeje Lo único es que yo las presentaré sin bolsita, irán dentro de una cajita.
Imatge
fetnah

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: *Sandri* » ds. set. 04, 2010 6:24 pm

Esta muy bien fetnat!!! Me parece muy buena idea, al menos no son las tipicas chocolatinas napolitanas
Imatge
Imatge
*Sandri*

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: Diciembre75 » dg. set. 05, 2010 2:10 pm

Yo tambien habia pensado en unos colgantes que son estos corazones de swaroski los he visto en alguna tienda on line y no me parece mal es algo que luego se usa y no le han de limpiar el polvo no ????? ¿ que os parece ???? :-) :-)
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: danka » dg. set. 05, 2010 3:06 pm

El xocolate nunca falla jejeje
danka

Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

EntradaAutor: BIXITO84 » dl. set. 06, 2010 12:57 am

adriana27 ha escrit:El q pasa q jo penso q regalar la foto està molt be pero no ho veig currat....fa mes ilu trobar.te un detallet al plat o despres q vinguin els nuvis i et deixin el detallet....no se.....pk i si hi ha una parella q no s' agrada a la foto? li regales igualemnt?

A mi personalment, no és el regañ que més m'agrada; vull dir, si és un a més a més está molt bé, però com a regal...nosé, és molt personal i per supusosat està molt bé! a nosaltres ens la van regalar la última boda al juliol i bé, però vaig trobar a faltar algo, però el que decideixs estarà genial!!!!!
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: Diciembre75 » dl. set. 06, 2010 4:38 pm

Que os parece como regalo para las bodas de invierno un Paraguas para las mujeres ???
he visto unos en una tienda online a 1,88 ya iva incluido de estos para el bolso
Es algo que tambien se usa y es practico no?????
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: adriana27 » dl. set. 06, 2010 8:35 pm

bueno........es super practicoo!! pero no se.....no pega mucho con un regalo de boda. es mucho mejor la idea de los corazones de colgante
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: marsal75 » dl. set. 06, 2010 9:13 pm

pues a mi el paraguas tambien me parece una buena idea, tanto para hombre como para mujer, y ademas superpractico.... no es un regalo de esos que se quedan en un rincón criando polvo
yo tambien lo había pensado
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Consu2011 » dc. set. 08, 2010 10:42 pm

Hola chicas,

nos casamos en el 2011, y estamos mirando invitaciones, detallitos... que os puedo contar.

Buscando y buscando nos ha parecido original unos libros de poesia erótica que puedes personalizar con una foto nuestra en la portada de libro. Os dejo el enlace por si quereis verlo

http://guianupcial.com/detalles_bodas_e ... gossa.html

que os parece? es original, no?

Gracias por adelantado, jeje
Consu2011

Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 11:02 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 09, 2010 9:12 am

fetnah ha escrit:Exacto! Son un vicio y como mis invitadas son adictas al chocolate me parece perfecto! jejejeje Lo único es que yo las presentaré sin bolsita, irán dentro de una cajita.

Nyammmmmmmmmm catanies! Están riquísimas y el chocolate es apuesta segura! Yo había pensado en bombones pero a 30 de julio igual no nos aguantan bien, así que ha pasado a primer lugar la opcion de las galletas. Pero como cambio de ideas como de camiseta pues ya se verá...
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: bixu » dj. set. 09, 2010 7:49 pm

Consu2011 ha escrit:Hola chicas,

nos casamos en el 2011, y estamos mirando invitaciones, detallitos... que os puedo contar.

Buscando y buscando nos ha parecido original unos libros de poesia erótica que puedes personalizar con una foto nuestra en la portada de libro. Os dejo el enlace por si quereis verlo

http://guianupcial.com/detalles_bodas_e ... gossa.html

que os parece? es original, no?

Gracias por adelantado, jeje

Jeje, original si que és però molt atrevit, no?
bixu

Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:39 pm

EntradaAutor: bixu » dj. set. 09, 2010 7:51 pm

marsal75 ha escrit:pues a mi el paraguas tambien me parece una buena idea, tanto para hombre como para mujer, y ademas superpractico.... no es un regalo de esos que se quedan en un rincón criando polvo

Doncs si, està prou bé! és un regal pràctic, una cosa que a tothom li anirà bé segur! potser no fa molt de boda, però :-)ok:
bixu

Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:39 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 09, 2010 8:57 pm

bixu ha escrit:
marsal75 ha escrit:pues a mi el paraguas tambien me parece una buena idea, tanto para hombre como para mujer, y ademas superpractico.... no es un regalo de esos que se quedan en un rincón criando polvo

Doncs si, està prou bé! és un regal pràctic, una cosa que a tothom li anirà bé segur! potser no fa molt de boda, però :-)ok:

tenint en compte que ens casem al març i que encara fa fred i encara pot ploure.... doncs si que s'escau una mica, encara que jo personalment em declino per les pashmines per a les senyores
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: adriana27 » dj. set. 09, 2010 9:40 pm

marsal75 ha escrit:
bixu ha escrit:

tenint en compte que ens casem al març i que encara fa fred i encara pot ploure.... doncs si que s'escau una mica, encara que jo personalment em declino per les pashmines per a les senyores

Xiii marsal fes millor lo de les pashmines, i si les deixes ja a la taula les faran servir per quan entreu en compte de la estovalla, a l' ultim casament ho van fer aixi" pero no posis paraigues q tants junts...encara es posara a ploure" no se els paraigues no em donen bon rollu......
7 de Maig de 2011
adriana27

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants