ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

un gran any!

Re: ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

EntradaAutor: marsal75 » dt. set. 07, 2010 8:54 pm

bueno doncs jo no he deixat la dieta en tot l'estiu, vigilant el que menjava encara que m'he permes capritxets quan he volgut i només he pujat mig kilet!!! aixó si res de gelats perque estan fets amb llet, i quan volia un gelat eren de gel... i no és el mateix
he trobat a faltar molt menjar meló o préssec... pero ara que em trobo tant i tant bé no ho puc llençar pel fet de menjar algo que sé que em senta malament

ara a tornar-me a portar bé i a veure si d'aquí a la primera prova del vestit he perdut al menys uns 5 o 6 kilets... encara que si són més millor
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Bie » dt. set. 07, 2010 9:22 pm

cadui ha escrit:Bie tu eres de las mías!!! yo he perdido 20 kg y ya estoy en mi peso, pero quiero perder alguno más y sobretodo volumen para verme "divina de la muerte"!!! yo empecé la dieta antes de decidir casarnos y ahora que tengo una motivación no lo dejo ni de coña!!!

Ánimo con esas dietas chicas!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

sí, jo també els vaig perdre abans jeje, de fet fa 3 setmanes que estem promesos, però vamos a la boda em planto amb 55 sí o sí!
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. set. 07, 2010 9:25 pm

A mi la dietista em fa una dieta bastant light,( menjar be i punt, per no deixar-la mai i per tant no recuperar més el pes) menjar de tot, peró en poques quantitats, un pot de yogur de pasta cuita, un tros de carn com la ma y amanida, verdures les que vulgui, si menjo pasta o llegums no puc menjar pa, puc menjar pizza de tant en tant, peró només mitja. I he començat fort aquesta setmana, porto dient que la fare almenys 6 mesos, peró ara l'he agafat fort!! M'he d'aprimar moolt, no se si ho aconseguire pero ho intentare. A més el metge m'ha dit que tinc resistencia a la insulina, aixó vol dir que el meu cos enlloc de consumir energia la guarda, per tant he de fer mooolt esport!! Caminar 30 min. cada dia despres de menjar y 3 dies de gimnas! Peró aixo de caminar cada dia no puc!! El meu horari es dificilillo, i hauria de caminar despres de sopar...

No se que em dira...Aquest estiu caminant molt i no mirar sempre el que menjo (ha caigut algun crep de xocolata, frejits...) he perdut 1 kg! Dilluns m'he de pesar i ja veure que diu la meva amiga bascula...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Bie » dt. set. 07, 2010 9:27 pm

Mari bonica, jo també tinc SOP (segurament com tú) i resistència a la insulina, per això les dietes normals no em funcionaven. T'han donat metformina?
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. set. 07, 2010 9:30 pm

Bie ha escrit:Mari bonica, jo també tinc SOP (segurament com tú) i resistència a la insulina, per això les dietes normals no em funcionaven. T'han donat metformina?

A mi m'ho va dir el metge, i em va dir, aixó l'únic que vol dir és que has de fer molt esport. Que és metformina?

Per cert com ho has fet per perdre 20 kg? I en quant temps?
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Bie » dc. set. 08, 2010 12:09 am

és un medicament per regular la insulina. Normalment la hiperinsulinèmia va relacionada amb el síndrome d'ovari poliquístic i aquest amb obesitat.

Vaig perdre 15 kg els primers 3-4 mesos, no ho recordo bé, i la resta bastant més a poc a poc, fa un any i dos mesos que vaig començar però he anat fent pauses, ara se'm fa molt més pesat. Vaig fer una dieta hiperprotèica amb sobres, ara estic amb una dieta hiperprotèica però sense sobres, només amb menjar, la de Pierre Dukan. Si vols el llibre el tinc escanejat :-)ok:
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: aairinn » dc. set. 08, 2010 7:44 am

Bie! Jo també vaig fer una hiperproteica amb sobres i ara m'agradaria seguir però sense els sobres, per allò de fer-ho més natural. M'imagino que deu ser el mateix però canviant sobres per carn, peix, ous o llegums al dinar i al sopar. Però als esmorzars què menges? A mi el que més em costa és aguantar bé tot el matí i no picotejar quan arribo a casa al vespre.

Jo vaig perdre uns 12 quilos aquest últim any, des del setembre passat que em vaig posar a dieta fins al juliol, he anat perdent poc a poc però tot el que he perdut ha estat greix. Ara vull perdre els dos quilets que he guanyat a l'estiu i algun més i mantenir-me no només fins a la boda si no per sempre!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Lehara » dc. set. 08, 2010 10:54 am

Aquesta tarda em vaig a pesar..... A veure com m´he portat aquesta setmana!!!
Si perdo poc a poc , mentre estigui com haig de estar al maig (feta un pibon!!), m´hes igual. Si no hi arribo, em posaré les piles i probaré una d´aquestes radicals, controlada per farmacia o metge.
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: Bie » dc. set. 08, 2010 12:13 pm

aairinn ha escrit:Bie! Jo també vaig fer una hiperproteica amb sobres i ara m'agradaria seguir però sense els sobres, per allò de fer-ho més natural. M'imagino que deu ser el mateix però canviant sobres per carn, peix, ous o llegums al dinar i al sopar. Però als esmorzars què menges? A mi el que més em costa és aguantar bé tot el matí i no picotejar quan arribo a casa al vespre.

Jo vaig perdre uns 12 quilos aquest últim any, des del setembre passat que em vaig posar a dieta fins al juliol, he anat perdent poc a poc però tot el que he perdut ha estat greix. Ara vull perdre els dos quilets que he guanyat a l'estiu i algun més i mantenir-me no només fins a la boda si no per sempre!!!

Sí, és així, esmorzar doncs pernil dolç, formatge burgos, proteïnes vaja
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Massianya » dc. set. 08, 2010 12:21 pm

Jo només hauria de perdre el flotador... i ja sé que toca fer exercici. Però fa una mandra terrible!!!
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: aairinn » dc. set. 08, 2010 5:14 pm

Bie ha escrit:
aairinn ha escrit:Bie! Jo també vaig fer una hiperproteica amb sobres i ara m'agradaria seguir però sense els sobres, per allò de fer-ho més natural. M'imagino que deu ser el mateix però canviant sobres per carn, peix, ous o llegums al dinar i al sopar. Però als esmorzars què menges? A mi el que més em costa és aguantar bé tot el matí i no picotejar quan arribo a casa al vespre.

Sí, és així, esmorzar doncs pernil dolç, formatge burgos, proteïnes vaja

Però sense pa? :-(
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: JS » dc. set. 08, 2010 5:50 pm

Us felicito per la voluntat!! D'això a mi m'enfalta, només de pensar en posar-me a dieta (i ho haura de fer) m'agafa la gana!!
Divendres em quedarà 1 any per provar de baixar uns quilets...
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Lehara » dc. set. 08, 2010 7:56 pm

Flores:
800 gramos menos de novia!!!! 2 cm de pecho, otros 2 de culete......... Y 6!!!!!!!!! de panzita!!!!
Lo voy a lograr!!! Voy a estar como Shakira!!!! jajajajajaj!!!
Imatge
Imatge
Lehara

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: cadui » dc. set. 08, 2010 8:06 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :mu:: :mu:: : ban : : ban :
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Bie » dc. set. 08, 2010 8:08 pm

aairinn ha escrit:
Però sense pa? :-(

jaja res d'hidrats les dues primeres fases! Pujo el llibre perquè el pogueu descarregar, és molt interessant i es perd pes molt ràpid

Els heu de descarregar per separat, poseu el codi que demana, espereu uns segons i després "descarregar" primer un i després l'altre. Per descomprimir-ho necessiteu winrar, amb els dos arxius dins la mateixa carpeta descomprimiu un i automàticament ajuntarà tots dos i tindreu el llibre

No consigo adelgazar - Pierre Dukan :-)ok:

http://www.megaupload.com/?d=E2OY0LMD
http://www.megaupload.com/?d=76DUQP8A
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: *Sandri* » dc. set. 08, 2010 8:12 pm

Uff jo tambe m'he de posar a dieta....l'any passat vaig perdre 8 kilos pero desde l'estiu pasat ja he recuperat 6....aixi que m'he de posar un altre cop, sobre tot avans de mirar vestits, al gener, pero encara em queda un any, no se si aguantare....alguna recomanacio???
Imatge
Imatge
*Sandri*

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: Bie » dc. set. 08, 2010 8:17 pm

quant vols perdre? com menges normalment? t'estanques amb facilitat?
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: *Sandri* » dc. set. 08, 2010 8:20 pm

la veritat es que perdo amb facilitat pero tinc molts problemes per mantenir-me...menjo bastant malament, ho reconeixo, sobre tot per sopar...m'agradaria perdre sobre tot els 6kg que he agafat i si puc algun mes, millor que millor
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: Bie » dc. set. 08, 2010 8:56 pm

bueno en aquest cas és senzill. Jo si fos tú modificaria el sopar, durant el dia menja com sempre evitant "pecats", res fregit ni amb excés de greix. Si et fas pasta o arròs millor barreja-ho amb verdures que amb salses que són molt greixoses. Llet i làctics descremats. I per sopar només proteïna + verdura. Carn, peix o ous cuinats a la planxa, vapor o forn i la verdura igual, amanida o cuinada al vapor, bullida, etc. Res d'hidrats a la nit.

Si has de fer un menjar excepcional sempre és millor al migdia, tot el que mengem de més a la nit s'acumula inevitablement. :-)ok:
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: *Sandri* » dc. set. 08, 2010 9:03 pm

Gracies Bie, ja t'explicare que tal em va...
Imatge
Imatge
*Sandri*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants