BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: Noara » dc. set. 08, 2010 5:52 pm

Jajajaja q bo!!!! no m'ho vull ni imaginar per tenir q anar al bany amb el vestit!!!! jajajajaja
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: Noara » dc. set. 08, 2010 6:09 pm

La veritat es q sap greu q pasin aquestes coses en el dia més especial d les nostres vides!!! "de moment!" Xò bé, crec q hem d ser egoïstes, i si la gent q no es sap comportar en certes situacions, no ens ho hem d pendre molt a pit, ja q la vida dona molts tombs, i coloca a cadascú al seu lloc... I ves no es tombi la truita, i algún dia tinguem nosaltres la paella pel mànec, i depenguin d nosaltres, llavors ja veurem q passarà...!!!
Jo tremolo pel dia d la nostra boda, pq fa 2,5 anys q no em parlo amb la meva mare, i fa 2 anys q no ens parlem amb la sogra... tot pel seu comportament, però ara hi ha una boda... no ho saben, i en pic tingui el anell, els hi farem una visita... els hi donarem una oportunitat pq reaccionin, i els hi deixarem molt clar, q si la seva intenció es destrossar-nos la boda, no cal ni q vinguin!!! entre altres coses q cal aclarir...
Em fa por donar aquest pas, pq ha passat bastant temps, i no se com fer-ho.. però crec q ho hem d fer...

Jo también he ficat la meva part de "desfoge" jijijiji
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: cadui » dc. set. 08, 2010 7:03 pm

caram noara... ja ho diuen que cada casa és un món... a veure per molt dolenta que sigui la relació si a vosaltres us bé de gust que les vostres mares siguin presents, jo faria l'esforç de tornar a relacionar-me amb elles, evidentment després de parlar-ho tot amb calma! Si us estimen i passen aquest amor cap als seus fills per sobre de l'orgull segur que estaran encantats de poder anar-hi i de que els comuniqueu la notícia i els feu partícips. Molta sort amb aquesta "retrobada" i espero que sigui positiva :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlina » dc. set. 08, 2010 7:16 pm

A veure em fa moltíssima vergonya explicar això però o faré:

El meu vestit era molt voluminós de la part de la faldilla, moltès l'heu vist el meu vestit i enteneu com és, les que no l'hagueu vist no patiu pq hauré de posar una foto a la web quan posi una foto dels nuvis barbie i ken.
Doncs era impossible anar al bany i fer les necessitats sola, qualsevol quines fossin les necessitats, a casa abans de sortir cap a la cerimònia vaig provar d'anar al bany sola i va ser missió impossible aguantar-me el vestit i fer les necessitats així que vaig cridar a ma mare i mentre's ella m'aguantava el vestit jo feïa les necessitats.

A casa on visc jo que es casa dels meus pares, ells es van fer una casa nova abans de casar-me jo i l'altra me l'han donat a mi i l'hem arreglat a la nostra manera, doncs sempre hi ha hagut un sol water així que tant jo com ma germana com ma mare entràvem quan una o altra era al water pq clar totes teníem pressa per marxar o pq els horaris de la feina coincidien, a vegades em estat les 3 al water imagineu-vos, allò era un show.

Doncs no em va fer cap vergonya que la meva mare em vingués a ajudar al water pq ja m'havia vist altres vegades al water.

Gràcies a Déu el meu marit m'ha fet un altre wc a casa(això és lo bo de tenir un paleta com a marit que li puc demanar el que vulgui i en dos dies o té fet) i ara en tenim dos, per dos persones no fa falta però quant tinguem fills serà útil.

Déu meu quina vergonya parlar d'aquest tema del wc!Us ho volia explicar pq no us faci vergonya que us ajudi la vostra mare.

Cadui al google chrome si entrés a la pàgina a dalt hi poso traduir i fés clic allí i et sortirà en castellà.

ostres Noara quin greu que no et parlis ni amb la teva mare ni amb la sogra.A veure si s'arregla, ànims!!!
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: cadui » dc. set. 08, 2010 7:42 pm

jo ja he hagut de passar per una situació encara pitjor carlina... l'any passat quan em van operar em van haver d'ajudar a dutxar vàries vegades, tant ma mare com el meu xicot, així que estic curada d'espant!!! tot i així, és un pal perquè hauré d'emportar-me algú cada vegada que vulgui anar al lavabo... i mentre sols sigui pipi cap problema, a mi el que em donaria molta vergonya és si tingués a la meva amiga del mes aquell dia!!! :-(
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Noara » dc. set. 08, 2010 7:48 pm

Si jo también espero q ens surti bé! i q entrin amb raó... i sinó pos més hi perdràn elles... però em doldrà q no surti bé :-(

A més crec q el tema anell està al caure!!!! UOOOOOO jijijiji Aquest finde anem a Teruel, a veure si me'l dona allà!!! Tic histèrica!!! A més el xinxo molt pq me'l dongui jaaaaaaaaaaa jajajajaja xo no hi ha manera!!!! I tot el dia un moment ho altre algú del q em rodeja parla d bodes... i com no ho sap ningú no puc dir res!!!! I jo marxo a donar un tomb... i crec q la gent ja comença a pensar q tic boja, pq faig canvis d temes i tot plegat!!! No puc més!!!!
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: Noara » dc. set. 08, 2010 7:51 pm

cadui ha escrit:jo ja he hagut de passar per una situació encara pitjor carlina... l'any passat quan em van operar em van haver d'ajudar a dutxar vàries vegades, tant ma mare com el meu xicot, així que estic curada d'espant!!! tot i així, és un pal perquè hauré d'emportar-me algú cada vegada que vulgui anar al lavabo... i mentre sols sigui pipi cap problema, a mi el que em donaria molta vergonya és si tingués a la meva amiga del mes aquell dia!!! :-(

Bohhhhhhhhhhh això encarà seria pitjor!!! no no no... canviem d tema!!! verem si ens deprimirem!!!
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: cadui » dc. set. 08, 2010 8:03 pm

quan menys t'ho pensis caurà l'anell!!! jo el xinxava molt i quan me'n vaig cansar d'anar-li al darrere amb el tema llavors va arribar la "pedida"!! així que deixa'l fer que segur que t'ho està preparant :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inhus » dc. set. 08, 2010 8:10 pm

Noara sort amb la retrobada amb les mares que aixo és un tema molt complicat

carlina i xexe quina rao teniu en coses aixi es quan coneixes a la gent... per sort de moment jo no mhe endut cap disgust amb el tema boda... pero ja es veura...

cadui!! esperem no tenir visites no desitjades tot i q se suposa que a mi mha de venir dos dies despres (prenc pastilles) pero i si amb els nervis se madelanta? :S
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cadui » dc. set. 08, 2010 8:22 pm

inhus, els nervis i l'estrès generalment l'endarrereixen... si tot va com fins ara, caurà pel viatge perquè sempre s'apunta a viatjar jajaja!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inhus » dc. set. 08, 2010 9:11 pm

puesi... lo q am les pastilles teoricament la pots anar desplaçant pero em fa por provocar el q no ha de passar :S
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: carlina » dc. set. 08, 2010 11:30 pm

Cadui a mi també m'ha tingut que dutxar el meu marit, quant em vaig enganxar de l'esquena, se'm plegaven les cames, no em podia tenir dreta i qualsevol gest que feïa em feïa mal pq se'm tivaba l'esquena.Tu i jo ja tenim superada la vergonya en aquest aspecte jajajjaja!

A mi em va venir dos dies després del casament.Si preneu pastilles us la podeu retrasar, heu de parlar amb la vostra ginecològa i us dirà com ho heu de fer.
carlina

EntradaAutor: cadui » dj. set. 09, 2010 8:41 am

ja ho he comentat en algun altre post... això de modificar els dies amb les pastilles es pot fer però pot comportar greus conseqüències com quists als ovaris, embarassos no desitjats o alteracions hormonals de tipus puberal... així que abans de fer-ho, parle-ho amb calma amb el vostre gine :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 09, 2010 8:42 am

cadui ha escrit:inhus, els nervis i l'estrès generalment l'endarrereixen... si tot va com fins ara, caurà pel viatge perquè sempre s'apunta a viatjar jajaja!

Jo estaré igual, de viatge amb la meva amiga. I reso per què no m'acompanyi el dia del casament, la veritat...
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 09, 2010 9:04 am

Noara, espero que la situació amb les vostres mares es resolgui de la millor manera possible. Jo no sóc partidària de forçar mai les situacions però una mare és una mare...

Tema retrassar la regla amb pastilles s'ha de prendre amb calma i seriositat, s'ha de parlar amb el ginecòleg ja que, com diu la cadui, pot portar efectes secundaris. De totes maneres, no podrien inventar algo per no tenir-la ni el dia del casament ni durant el viatge de noces???!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dj. set. 09, 2010 9:15 am

jo per mi sols la tindria quan vulgui tenir un fill jajaja!! tota la vida patint amb ella aaaaix!!! :star::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: XeXe » dj. set. 09, 2010 10:47 am

Noara ha escrit:La veritat es q sap greu q pasin aquestes coses en el dia més especial d les nostres vides!!! "de moment!" Xò bé, crec q hem d ser egoïstes, i si la gent q no es sap comportar en certes situacions, no ens ho hem d pendre molt a pit, ja q la vida dona molts tombs, i coloca a cadascú al seu lloc... I ves no es tombi la truita, i algún dia tinguem nosaltres la paella pel mànec, i depenguin d nosaltres, llavors ja veurem q passarà...!!!
Jo tremolo pel dia d la nostra boda, pq fa 2,5 anys q no em parlo amb la meva mare, i fa 2 anys q no ens parlem amb la sogra... tot pel seu comportament, però ara hi ha una boda... no ho saben, i en pic tingui el anell, els hi farem una visita... els hi donarem una oportunitat pq reaccionin, i els hi deixarem molt clar, q si la seva intenció es destrossar-nos la boda, no cal ni q vinguin!!! entre altres coses q cal aclarir...
Em fa por donar aquest pas, pq ha passat bastant temps, i no se com fer-ho.. però crec q ho hem d fer...

Jo también he ficat la meva part de "desfoge" jijijiji

Noia, espero que la relació millori, però de totes formes si al final van a la boda, tu no te preocupis pq si la cosa esta tensa tu ni t’adones, nomes veuràs als que vols.

Jo amb els meus sogres tinc la mala sort de no portar-me molt be i varem estar pensant no fe taula de nuvis oficial o jo seure al costat del meu pare, però al final varem pensa que els meus pares no tenien cap culpa i la varem seure com marca protocol i t’asseguro que jo ni me vaig enrecorda de tot lo que ens han fet.

Fins i tot quant li vaig donar el ram a la sogra reia, jajajajaja
XeXe
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: carlina » dv. set. 10, 2010 6:38 pm

Que tingueu bon cap de setmana i bona diada noies!!!
carlina

EntradaAutor: cadui » dv. set. 10, 2010 7:05 pm

carlina ha escrit:Que tingueu bon cap de setmana i bona diada noies!!!

igualment!!! bon cap de setmana!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dv. set. 10, 2010 9:03 pm

Bon cap de setmana noies i bona diada :-)ok: ::love:: tot i que jo treballo de nits...
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants