ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

un gran any!

Re: ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 09, 2010 9:16 am

Un anyet just Sandri, FELICITATS!!!! Avui comença et teu veritable compte enrere eh!!!! >.-<:

Per la dieta, és això que diu la Bie. Si estàs acomstumada a menjar "malament" només que et proposis de fer les cinc menjades al dia, esmorzar bé, prendre una fruita o iogurt a mig matí i a la tarda i dinar i sopar verdura/amanida+proteïna a la planxa, perdràs molt i sense passar gens de gana. Treu salses, alcohol, refrescos, dolços, pa, rebosteria, i anirà com una seda!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 09, 2010 9:25 am

Bie ha escrit:
aairinn ha escrit:
Però sense pa? :-(

jaja res d'hidrats les dues primeres fases! Pujo el llibre perquè el pogueu descarregar, és molt interessant i es perd pes molt ràpid

Els heu de descarregar per separat, poseu el codi que demana, espereu uns segons i després "descarregar" primer un i després l'altre. Per descomprimir-ho necessiteu winrar, amb els dos arxius dins la mateixa carpeta descomprimiu un i automàticament ajuntarà tots dos i tindreu el llibre

No consigo adelgazar - Pierre Dukan :-)ok:

http://www.megaupload.com/?d=E2OY0LMD
http://www.megaupload.com/?d=76DUQP8A

Ok hi faré una ullada, a veure què tal em va!

De moment ahir em vaig pesar i he perdut 1,700 kg des del dia 1. No està gens malament, estic contenta! :-///: >.-<: Les mesures no me les vaig pendre, però noto que tinc menys panxeta i menys lloms!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Lanati » dj. set. 09, 2010 10:17 am

Doncs, noies, jo no em penso posar a dieta!!! M'encanta cuinar i tampoc penso que ho necessiti (sempre es pot estar més prima, es clar, però jo em veig bé). Ala, he dit. :-))
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 09, 2010 10:27 am

em sembla genial Lanati!!! les que necessitem baixar de pes, o és per a estar més guapes d'ho que ja ho som o bé perque la salut mana i per tant més val posar seny ara que som joves i no hi ha criatures pel mig...
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: cadui » dj. set. 09, 2010 10:34 am

Lanati ha escrit:Doncs, noies, jo no em penso posar a dieta!!! M'encanta cuinar i tampoc penso que ho necessiti (sempre es pot estar més prima, es clar, però jo em veig bé). Ala, he dit. :-))

això és molt personal i cadascuna ha de prendre la decisió en funció de com es trobi amb si mateixa... jo vaig començar la dieta l'any passat perquè per una baixa em vaig engreixar moltíssim (en ma vida havia estat així...) i ara que ja fa uns mesos que vaig arribar al pes objectiu, tot i que ja em veig bé, vull aprofitar que estic motivada per treure'm uns quilets més amb permís de la dietista. Si tu et veus genial com estàs, aprofita!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Bie » dj. set. 09, 2010 10:41 am

Lanati ha escrit:Doncs, noies, jo no em penso posar a dieta!!! M'encanta cuinar i tampoc penso que ho necessiti (sempre es pot estar més prima, es clar, però jo em veig bé). Ala, he dit. :-))

és que si no et sobra pes seria tonteria que fessis dieta :-) sort que tens! jeje
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. set. 09, 2010 10:55 am

Noies, sobrar si que em sobren alguns quilets, però no per qüestions de salut ni per res semblant. El que volia dir és que no em posaré a règim tenint com a motivació el casament. Fa uns 7 anys vaig perdre uns 20 kilos i més o menys m'he anat mantenint. I ara em faria pal tornar a posar-me a dieta, perquè em veig força bé. Es clar que algú pot pensar, quan em vegi: "doncs nena, te'n sobren uns 5". O potser més.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dj. set. 09, 2010 11:18 am

Lehara ha escrit:acabo de llegar de mi primera clase de aerobic!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Resultado: higado en la boca y un pulmón en cada bolsillo,pero bastante feliz!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
A ver cuando empiecen a surgir las agujetas.... :star:: :star::

Wapiiiiiiii hacia días que no me pasaba por aquí! jeje Y me he reido un montón con tu comentario! jejeje

Como lo llevas corazón??

Ànims reineeeeeeeees!!!! :mu:: : ban : :mu:: : ban : :mu::
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Bie » dj. set. 09, 2010 11:20 am

Lanati ha escrit:Noies, sobrar si que em sobren alguns quilets, però no per qüestions de salut ni per res semblant. El que volia dir és que no em posaré a règim tenint com a motivació el casament. Fa uns 7 anys vaig perdre uns 20 kilos i més o menys m'he anat mantenint. I ara em faria pal tornar a posar-me a dieta, perquè em veig força bé. Es clar que algú pot pensar, quan em vegi: "doncs nena, te'n sobren uns 5". O potser més.

Bueno però això és una qüestió purament estètica, el IMC sol tener uns 15 kg de marge, així que pots estar sana en molts pesos
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Lehara » dj. set. 09, 2010 11:44 am

Eres mi héroe!!! Jo-der que a mi ahora me sobran como 15, pero cuando me sobraban 2 me agobiaba una mala cosa.... asco de autoestima que no llego hasta los 24 :--( (cuando lo dejé con el parásito que llevaba en el cuello desde los 15...)

marsal75 ha escrit:em sembla genial Lanati!!! les que necessitem baixar de pes, o és per a estar més guapes d'ho que ja ho som o bé perque la salut mana i per tant més val posar seny ara que som joves i no hi ha criatures pel mig...

Yo estoy wapa hasta aburrir!!! jajajajaja!!! Pero la ciática dice que estaría más "wapa" con menos peso y más ejercicio.... :star:: Además que no es lo mismo un embarazo con 5 kilos de más que con 15 de sobrepeso....
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 09, 2010 11:51 am

Lehara tu tambien tienes esa "amiga" tan simpatica llamada ciatica????
tienes toda la razón, no es lo mismo un embarazo con 5 kg de mas que con 25, y si encima hay ciática por medio... ni te cuento lo mal lo que se puede llegar a pasar
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lehara » dj. set. 09, 2010 3:49 pm

cucuruxu ha escrit:
Lehara ha escrit:acabo de llegar de mi primera clase de aerobic!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Resultado: higado en la boca y un pulmón en cada bolsillo,pero bastante feliz!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
A ver cuando empiecen a surgir las agujetas.... :star:: :star::

Wapiiiiiiii hacia días que no me pasaba por aquí! jeje Y me he reido un montón con tu comentario! jejeje

Como lo llevas corazón??

Ànims reineeeeeeeees!!!! :mu:: : ban : :mu:: : ban : :mu::

Estoy genial con la dieta y mis gujetas... Pero me ha dado esta mañana un ataque de ciática que estoy doblada, con la pata tiesa y pidiendo a todo el mundo que me traiga esto y aquello para ni moverme, porque impensable el quedarme en casa... :-(
Si es que me pasa de todooooo!! :star:: :star::
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 09, 2010 4:35 pm

Jolin, cuidate mucho eh!!! Que no puedes estar malita con todo lo que tenemos por hacer!! Yo ciatica no padezco, pero de dolor de cervicales sé un rato largo. Esta mañana precisamente estaba hecha trizos. De hoy no pasa que me miro un colchón nuevo. Es lo único que me queda por probar, así que...

Mejorate!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inqueta » dj. set. 09, 2010 4:38 pm

Lehara m'ha fet gràcia el comentari de la pata tiesa :-)) millorat guapa :-)ok:

Neneees avui m'he pesat i ja he perdut 7 quilets!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* segons la dietista només n'hauria de perdre un o dos més i ala a pel pitjor: el manteniment!!! Però procuraré perdre'n algun més, uns tres quilets més. Tothom em diu que si que m'he aprimat, es nota molt :-)ok: i jo contentíssima perque ja em torna a entrar la roba que tenia aparcada.
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: cucuruxu » dj. set. 09, 2010 4:52 pm

Lehara wapa cuídate muuuuuuuchoooo tú puedes con la maldita ciatica!

Inquieta moooolt bé! Ànims a seguir amb aquest manteniment! La veritat és que quan veus que la gent t'ho diu ajuda eh!

Jo de moment en porto 3 amb dues setmanetes i algo.. tot i que reconec que no ho he fet del toooot a rajatabla! jeje A seguir!!!!!!!!!! :mu:: : ban : :mu:: : ban : :mu:: : ban :
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 09, 2010 8:34 pm

Lehara nena a mejorarte y a ver si echas a esa amiga tan antipática!!!!
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lehara » dt. set. 14, 2010 11:22 am

marsal75 ha escrit:Lehara nena a mejorarte y a ver si echas a esa amiga tan antipática!!!!

Mi amiga se ha traido un colega : Sr. Lumbago... Llevo desde el jueves fatal, y sin poder parar de trabajar claro... (asco de ser pobres...)
Pero a parte del Lambrusco del sábado, me he portado super bien toda la semana, a ver que tal me va mñana en la báscula!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: marsal75 » dt. set. 14, 2010 11:46 am

yo fui ayer a la dietista, y como he vuelto a ponerme los tejanos (en verano nunca los llevo porque tengo mucha calor) pues le he dado a la dietista un nuevo punto de referencia, y haciendo calculos de cuando me pesaban los tejanos, pues he bajado 300 gramos. A ver si la semana que viene puedo haber bajado algo más, ahora que ya vuelvo a mi horario habitual
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cadui » dt. set. 14, 2010 12:24 pm

Yo fui ayer a la dietista y salí mejor de lo que pensaba jajaja! he ganado casi 1kg pero la dietista me comentó que podía ser de masa muscular porque he subido los días de entreno de 1-2 a la semana a 3-4, por lo que de momento no le da importancia. Respecto al volumen de cintura y piernas estoy igual y de cadera he bajado 1cm! y de brazos, relajados miden lo mismo pero en contracción ha subido 1cm, lo cual quiere decir que he ganado masa muscular en los brazos por lo que he perdido masa grasa en ellos! :-)ok:

Me ha dado una dieta para seguir este mes que es bastante depurativa pero que no paso hambre. Me ha rebajado también las ingestas de carne para depurar mejor el cuerpo y dentro de un mes a visita de nuevo. Ya le comenté que mi idea es de aquí a febrero haber bajado algun quilo más pero sobretodo haber bajado volumen y tonificado el cuerpo, por lo que me dio unas pautas y me dijo que es del todo factible, así que motivada a tope!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. set. 14, 2010 12:30 pm

Bueno, bueno, bueno...los malditos kilos!!! Yo no hay manera que baje los casi 5 kilos que me sobran!!! Estoy haciendo dieta y en una semana sólo he bajado 300gr!!! :--( :--( . Ésto es deprimente...Jesús y yo lo llamamos "OPERACIÓN BODA", xq los 2 nos hemos puesto las pilas. El para engordar, y yo para adelgazar!!! Ahora en octubre vuelvo al gym otra vez con pilates!!! :-))
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants