ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 12, 2006 11:58 am

Isabel, on vius ??? igual conec alguna perruqueria .... no se .... :hmm::
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 12, 2006 1:10 pm

isabelle, jo visc a Rubí, i aniré a la perruqueria CEBADO POBLE, important, a la del poble, a l'altra vaig fer la prova i no em va agradar massa, a la del poble en canvi genial, t'ho dic per si et serveix d'ajuda...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 12, 2006 2:52 pm

Pilar, wapa, ja has decidit que et posaràs al cabell??????????????
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 12, 2006 3:18 pm

hola bede bonica!!! qué va noia, estic feta un embolic, cada dia em penso que ja ho he decidit i ho tinc claríssim, però al dia següent torno a canviar d'ideia...i lo pitjor és que dissabte tinc la segona prova del vestit i ho he de portar decidit, perquè si he d'encarregar una flor de roba he de fer-ho llavors, més tard seria apurar massa i no poden assegurar-me que ho tinguessin fet (es veu que tenen una persona que els hi fa artesanalment i de manera personalitzada)
joooooo!!!!!! ajudaaaaaaa!!!!! estic per pregunar-l'hi al meu futur: escolta, que vols que em posi una flor al cap marfil o vermella? directament, jejejejeje.....es quedaria petrificat, pobre!
tu que em vas aconsellar?
la única cosa que he decidit (això sí, segur), és que la flor me la poso quan em tregui la mantilla, tot junt fa una mica lolailo i no vull. queda per decidir quina de les dues...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 12, 2006 5:00 pm

ho hauria de veure .... però a mi m'agrada més marfil ... a més roseta .... crec que et pot quedar molt bé :-)) :-)) :-))

Ei, perquè no ta portes dues flors dels xinos i fas la prova a la botiga dissabte ... només per veure l'efecte , nops??? :-)
Visitant

EntradaAutor: Isabelle » dc. jul. 12, 2006 5:18 pm

nenes, avui he anat a la prova del pentinat.... i m´han fet un recollit molt maco però k no ens a agradat massa, perque de davant l´han fet molt pla i el recollit es baix, i m´han dit al despatx k per les fotos no kedarà bé, k vagui a un altre lloc i k probi sort!!!!

doncs es k surtiré de barcelona de casa dels meus pares, k viuen a la pza. cerdà.... bede a veure si em fas de sherlock holmes!!!

de totes formes gràcies pilar!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: TERRASSA

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 12, 2006 5:28 pm

ei ... jo em vaig pentinar en una perruqueria que es diu "la pelu". Hi ha una a Badalona i varies a barcelona .... aviam ... aquí tens la pàgina web ...

http://www.lapelu.com/

A barcelona hi ha 3:

1. Consell de cent
    2. C/tallers
    3. C/Argenteria

Bé, no sé si recordes el meu monyo ... la veritat és que va tenir molt d'éxit !!! Jo vaig estar molt contenta :-))

Ja em diràs que tal :-)ok:

Ptonets Isabel
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 13, 2006 7:24 am

a veure si tens sort amb la pelu, maca
bede, el que el faré és dur-me al meu germà a la prova aquest dissabte i ensenyar-l'hi, ell serà completament sincer!!! jeejeje, perquè la meva mare i la meva cunyada sempre em veuen guapa amb tot...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 13, 2006 5:04 pm

doncs si tens algú que és objectiu el que millor pots fer és portar-lo amb tu .... és una molt bona solució !!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Fes fotikis ehhhhhhhhhhh :-)ok: :-)ok: :-)ok: Tinc moltes ganes de veure't .... en serio ehhhh !!!! Tant a tu com amb l'Isabel !!!!

Un petonet a totes dues ... aixxxx .... espero que us vagi molt bé la prova. Pensaré molt en vosaltres

tonets :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. jul. 14, 2006 7:36 am

mira que ets maca, Bede....
lo de les fotos no sé si podrà ser, perque jo no tinc càmera (la té el meu xicot) i la de la meva cunyada no sé que l'hi passa ara...però no pateixis, que aviat arribaràn les definitives...jejejeje...3 setmanetes i ja estarem casats!!
per cert, avui és el meu aniversari!!!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Bandi » dv. jul. 14, 2006 9:10 am

Moooltes Felicitats Pilar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
ImatgeImatge
Imatge
Bandi
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Visitant » dv. jul. 14, 2006 5:42 pm

Pilar .... preciosa !!!! Moltes felicitats !!!!

Nena, espero que passis un dia d'aquells espatarrants !!! Ho passis en gran amb la family i amb els amics ... disfruta molt !!!!

Per molts anys !!!! ImatgeImatge

PD llavors .... ja m'ensenyaràs una foto del dia del casament !!!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. jul. 15, 2006 12:02 am

Arribo tard, moltes felicitats Pilar :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. jul. 15, 2006 6:37 pm

mai és tard si la dita és bona !!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. jul. 17, 2006 7:33 am

Holaaaaa,
Bon dia guapes! primer de tot MOLTES GRÀCIES per les felicitacions de divendres, no vaig tornar a entrar perquè a la feina tenia un pollastre d'aquells de tres parell de ...... (je je), i no em va donar temps
Van donarme una sorpresa els compis de feina!!!! em vaig emocionar i tot! a l'hora d'esmorzar (que era especial pq era d'aniversari, NOTA: el que fa anys, celebra sant o qualsevol excusa és suficient, porta un pastís casolà i paga els cafès a la resta, i així ho celebrem), bé, pues en teoria fèiem això quan treuen una bosseta amb un paquet embolicat (regals no en fem, pels aniversaris) i era un regal de noces!!!!
vaig al.lucinar: DUES ENTRADES PER LA ÒPERA AL LICEU I DESPRÉS UNA NIT A LA SUITE D'UN SUPER HOTEL XULÍSSIM AL MIG DEL GÒTIC!!!!!! wualaaaaaaaa!!!!!!!!!! em va encantar!!! una mica més i no ploro amb la tarjeta dedicada per tots, jejejejeje
I dissabte al matí, 2ª prova de vestit!!! (ufff, quin cap de setmana!) be, us he de dir QUE VA ANAR GENIAL!!!, ESTIC ENCANTADA AMB ROSA CLARÀ!!!! jijijiji, en sèrio, havien arreglat les dues costures laterals (s'havia d'entrar una mica) i havien agafat els baixos (uns dos kilòmetres, jejejej) i tot estava genial, estava molt i molt guapa!!! (bé, això deia la meva mare, es clar, jejejej) tal i com us vaig dir, em vaig emportar al meu germà perquè m'aconsellés i finalment portaré la flor vermella!!! sí sí, en contra de tots els pronòstics, perquè ja pràcticament havia decidit portar la marfil (era la opció més segura per menys arriscada), però quan em va veure el meu germà amb l'altre va al.lucinar, l'hi va agradar moooolt més, si és que... vam descobrir que el problema no era la flor vermella, eren les arrecades, per això em veia molt "flamenca". canviaré les arrecades (que són massa grans i llargues) per unes més curtetes i discretes, i així quedarà molt millor
jejejeje, ja tá decidit!!!!!!!!!!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. jul. 17, 2006 9:22 am

Ostres Pilar, que guay els teus companys >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. jul. 17, 2006 10:02 am

sí si, la veritat és que es van portar superbé
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. jul. 17, 2006 5:39 pm

Pilar bitxu !!!!

M'alegro moltíssim que hagis decidit la flor i ed retruc les arracades. Segur que estaràs preciosa ... aixxxx que poquet ta falta !!!! No et deixis de posar les fotos ehhhhhhhhh :-)ok:

Quin regal més xulu et van fer a la feina .... una passada i molt original !!!! :-)) :-)) :-))

Tonets wapa !!! =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 19, 2006 7:49 am

tonets també per vosaltres, boniques!!! prometo que no us deixaré sense fotos del gran dia!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 20, 2006 6:45 pm

ok :-)ok:
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants