nuvies amb més de 30

un gran any!

Re: nuvies amb més de 30

EntradaAutor: marsal75 » dv. ago. 20, 2010 10:59 am

que va!!! res de iaies!!! si ni la meva avia que té 84 es sent una iaia, nosaltres amb uns quants anyets menys encara menys ens hi em de sentir
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Papita » dv. ago. 20, 2010 11:59 am

eiiiiiii nuvies adolescents!!!! feia moooolt de temps que no em passava per aquiiiiiii!!

com va???
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: *Sandri* » dv. ago. 20, 2010 12:50 pm

marsal75 ha escrit:que va!!! res de iaies!!! si ni la meva avia que té 84 es sent una iaia, nosaltres amb uns quants anyets menys encara menys ens hi em de sentir

Noia, era un dir, es clar que per res em sento una iaia!!!
Imatge
Imatge
*Sandri*
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: BIGSMILE2 » dv. ago. 20, 2010 1:16 pm

Pues yo me casaré con 34 y mi pareja con 37. Además, tenemos un grandullón que para esas fechas tendrá un año y medio.

Creo que la edad en que una persona se casa no es importante. Lo importante es sentirte segura del paso que das.
Imatge
BIGSMILE2
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 11, 2007 7:58 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dj. set. 02, 2010 4:41 pm

Que acabo de ver este post y me encantaaaaaaaaaaaaaaaaa
Yo me casare con 36 y mi niño con 35 !!!!!!!!!!!!!!! Jovencisimos !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 02, 2010 9:30 pm

nosotros precisamente al reves: mi niño con 36 y yo con 35
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: meryt » dj. set. 09, 2010 8:29 pm

para mi parezer creo que nos casamos en la mejor edad, porque eso nos da un grado de madurez y de esperienci en la vida y sobretodo porque tambien das este paso no solo por el dia tan bonito sino porque estas seguro de que quieres estar con esa persona, la esperiencia es un grado y la vida es una buena escuela con todas sus vivencias no os parece?
Imatge[url][/url]
meryt

Entrades: 52
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 9:22 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dj. set. 09, 2010 10:50 pm

Totalmente de Acuerdo meryt :-)ok:
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: cramdol » dv. set. 10, 2010 7:17 am

Doncs, jo no trobo diferència entre les novies de menys de trenta i les de més, la joventud es porta dintre!!!. Jo precisament faig un màster on sóc la segona més gran, bueno n'hi ha una de 40. I la meva millor amiga és la més petita de totes, en té només 22 i ens portem super bé!!!Potser sí que ella és més madura per la seva edat, però jo també sempre he estat madura per la meva edat i he tingut amistats joves i grans, fins hi tot de 60, això sí amb un esperit jovenil que alguns ja els hi agradaria. Per això no crec que siguem iaies, ni molt menys per casar-nos. Les circumstàncies avui en dia, estudis, feina, ho dificil que és trobar una parella que et comprengui,...fa que arribem fàcilment als 30 i et plantegis que potser ja és hora de casar-se, però segurament la il·lusió és la mateixa que si en tinguessim 25, o potser incús més!!!
Això sí, no sé si a vosaltres us passa, però jo veig que ens hem tornat més pràctiques, per lo menys en el nostre cas, en 7 mesos hem pensat que ens casarem, i si no és un dia serà l'altre. I si no és un restaurant en serà un altre.... i vosaltres?
Imatge
cramdol

Entrades: 30
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 4:52 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. set. 10, 2010 7:40 am

en aixó de que ens hem tornat pràctiques estic d'acord amb tu... si no és un dia és un altre, si no es blau doncs vermell, potser no montem un drama si un detallet no és com ens ho haviem imaginat i ens amotllem més al que hi ha mentres sigui el que més o menys volem
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: meryt » dv. set. 10, 2010 6:46 pm

no digo que no tengomos el espiritu joven porque os aseguro que soy una persona de lo mas dicharachera siempre de coña pero si que es cierto que soy mucho mas sensata que hace unos años que la las vivencias te hacen ser como decis vosotras mas practicas y no montar en colera si una cosa no es como lo teniamos planeado eso es madurez, que aveces a los 25 no esta tan claro y yo siempre he sido muy madura porque por desgracias de la vida con 19 años me tube que espavilar mucho y hacerme una mujer antes de tiempo, pero tambien veo mi canvio a nivel de pensamiento que ahora tengo muchas cosas mucho mas claras que antes, pero por juventut yo siempre digo que yo cuando era pequeña veia a una chica de 30 y decia que mayor, y ahora digo pues no eran tanto porque yo me veo joven jajaja, siempre tendre a un niño dentro y eso es muy bonito jajaja besos
Imatge[url][/url]
meryt

Entrades: 52
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 9:22 pm

EntradaAutor: cramdol » dl. set. 13, 2010 9:15 pm

meryt ha escrit:no digo que no tengomos el espiritu joven porque os aseguro que soy una persona de lo mas dicharachera siempre de coña pero si que es cierto que soy mucho mas sensata que hace unos años que la las vivencias te hacen ser como decis vosotras mas practicas y no montar en colera si una cosa no es como lo teniamos planeado eso es madurez, que aveces a los 25 no esta tan claro y yo siempre he sido muy madura porque por desgracias de la vida con 19 años me tube que espavilar mucho y hacerme una mujer antes de tiempo, pero tambien veo mi canvio a nivel de pensamiento que ahora tengo muchas cosas mucho mas claras que antes, pero por juventut yo siempre digo que yo cuando era pequeña veia a una chica de 30 y decia que mayor, y ahora digo pues no eran tanto porque yo me veo joven jajaja, siempre tendre a un niño dentro y eso es muy bonito jajaja besos

Si, tots hauriem de tenir un Peter Pan dins nostre, jo per lo menys el tinc i espero que mai desapareixi, pq aquest és el secret per tenir una vida plena de felicitat!!En ocasions també s'ha de mantenir aquest esperit lliure i una mica innocent. No creieu?
Imatge
cramdol

Entrades: 30
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 4:52 pm

EntradaAutor: Liebe » dl. set. 20, 2010 12:26 pm

Nosaltres tots dos tindrem + de 30, ell 34 i jo 31, pero estem segurs del pas que farem.
Pel tema nens, hem parlat d'esperar 3 o 4 anyets perque ara per ara no ens sentim preparats ni economicament podriem.
Imatge

17-09-2011
Liebe

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: ROUGE » dl. set. 20, 2010 5:15 pm

M'apunto!! Jo tindré 35 i ell 34.
ROUGE

Entrades: 6
Membre des de: dl. set. 20, 2010 2:43 pm

EntradaAutor: Yana » dl. set. 27, 2010 8:23 am

EISSSS!!! que feu per aqui nenes!!! jajajaja, quin post mes bó i mira que habia rementat per vere si habia algun de mes de 30 i res i avui us trobo. Jjo faig el mes que ve 38 i el meu bixet en te 36, i ens casem l'any vienen ell ja tindra els 37.

Per mi es la segona vegada que em caso ho vaig fer amb 26 i us puc assegurar que ara gaudeixo mes dels preparatius que l'altra vegada, em fa mes ilusió tot, estic com una cria amb la boda.

FELICITATS PER TOTES!!!!!
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: Meri&Robert » dl. set. 27, 2010 10:01 pm

Hoola! jo també m'uneixo al club de les de més de 30! en faré 32 al desembre i ens casem al març, el Robert amb 33 i jo amb 32! :-///:
Imatge
Meri&Robert

Entrades: 12
Membre des de: dl. set. 27, 2010 4:19 pm

EntradaAutor: fetnah » dc. set. 29, 2010 3:50 pm

Otra más para el saco! Yo con 34 y el con 42!
Imatge
fetnah

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. set. 29, 2010 4:42 pm

I aquí vé una altra: jo em casaré amb 34 i ell amb 37. La veritat, més jove no m'hi veia...
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dc. set. 29, 2010 4:53 pm

Jo pel 2012 que es quan en casem tindré 29 primaveras apuntttt d'entrar a la trentenaaaa i el meu xicot igual :-)ok: però jo stic la mar de contenta perquè ens hem independitzat ara fa dos mesos i s'han de tenir les ideas clares per comprar-se un pis amb algú, per conviure i sobretot per casar-se! així que.. visca la trentenaaa! :-)ok:
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. set. 29, 2010 5:00 pm

Visca!!!
Lanati