Iglesia o civil?

un gran any!

Iglesia o civil?

Iglesia
14
48%
Civil
15
52%

Vots totals : 29

Re: Iglesia o civil?

EntradaAutor: JS » dv. set. 10, 2010 12:15 pm

Encara hi ha algú que es casi per l'església perquè "les fotos queden més maques"? avui en dia les bodes civils també resulten espectaculars, i si realment la cerimònia religiosa no significa res per la parella, en una civil es més fàcilment modificable i adaptable a la parella perquè sigui més personal (sobretot si topes amb un mossèn d'aquells de mentalitat més aviat quadradeta!)
Estic amb la Shaik... això és per debatre amb un café... m'encanta!!
JS
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Massianya » dv. set. 10, 2010 12:16 pm

Sí, hehe a mi també m'agraden els debats! Si no la vida seria molt avorrida!!

La qüestió és que cada casament serà especial. A mi em fa molta il·lusió fer-ho a l'ajuntament. I ja vetllarem perquè no sigui fred...
Jo l'únic que he de mirar és com no passar-me el dia plorant com una madalena... Sóc una bleda.

I si algun dia fem un cafè tertúlia, jo m'hi apunto!!!
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Lanati » dv. set. 10, 2010 12:51 pm

JS ha escrit:Encara hi ha algú que es casi per l'església perquè "les fotos queden més maques"? avui en dia les bodes civils també resulten espectaculars, i si realment la cerimònia religiosa no significa res per la parella, en una civil es més fàcilment modificable i adaptable a la parella perquè sigui més personal (sobretot si topes amb un mossèn d'aquells de mentalitat més aviat quadradeta!)
Estic amb la Shaik... això és per debatre amb un café... m'encanta!!

Ui, i tant que hi ha gent que es casa per l'Esglèsia perquè així ho pot fer més espectacular!! Hi ha gent que entèn que a un casament civil no s'ha d'anar tan mudat, p.ex., o no s'escau portar tocats o pameles, o similars. També he de dir que a mi se'm fa extrany veure una núvia vestida amb vestit de núvia propiament dit a un Jutjat quan jo vaig a treballar, un dia laborable i enmig de tota la paperassa i la feina del Jutjat. Jo, personalment, no em casaria amb vestit de núvia pel civil (i trobo super bé a qui ho fa, eh?). Li dono al vestit un caire religiós. Però és apreciació meva, eh? No em tireu la cavalleria.
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants