BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: cadui » dv. set. 10, 2010 9:19 pm

que sigui lleu inqueta!!! demà venen mons pares a passar el dia a Barcelona (yupii!!!) i diumenge gossejarem tot el dia *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. set. 10, 2010 11:37 pm

Noiesssssssssssssss!!!
Que ja estic amb vosaltres!! Avui (dia 10) he presentat el treball del máster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yupi!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Ara pel mes que ve prepararé el porjecte de la tesis, però hem donaré aquesta setmana de relax!!així m'actualitzo al foro!!!
Bona diada!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » ds. set. 11, 2010 8:53 am

Gemma per fi!!!! quina il·lusió més gran quan l'entregues oi?? ara un meset de tesi i després a tope amb els preparatius!!! m'alegro de veure't per aquí de nou guapíssima!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: L&R2011 » ds. set. 11, 2010 11:24 am

Benvinguda un altre cop Gemma!...ara tindràs feina a llegir tots els missatges del fòrum

Noara, el proper dia 23 d'Octubre vaig al mas d'en Txep a celebrar el Bateig de la neboda del meu xicot....ja t'explicaré a veure que tal!!
Imatge

Imatge
L&R2011
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: aairinn » ds. set. 11, 2010 12:17 pm

Ànims inqueta, tu pots!!!

Gemma, enhorabona per la presentació, prent-ho amb calma aquesta setmana i carrega les piles per la tesis!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: inqueta » ds. set. 11, 2010 12:24 pm

aairinn ha escrit:Ànims inqueta, tu pots!!!

Gemma, enhorabona per la presentació, prent-ho amb calma aquesta setmana i carrega les piles per la tesis!!! :-)ok:

Gràcies guapes!! ::love:: ja em queda menys :-)ok:

Gemma, aprofita aquesta setmaneta que aviat et posaràs de ple al foro i als preparatius *.-o-o.*
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: inhus » ds. set. 11, 2010 8:05 pm

inqueta enhorabona quina descans thaura quedat :D

nenes que ja tinc els 100 missatges ja us puc llegir els comptes enreraaaaaaaaaa!! aquest foro sera la meua perdicio
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cadui » ds. set. 11, 2010 8:55 pm

inhus ha escrit:inqueta enhorabona quina descans thaura quedat :D

nenes que ja tinc els 100 missatges ja us puc llegir els comptes enreraaaaaaaaaa!! aquest foro sera la meua perdicio

i no només pots llegir els nostres comptes enrere sinó que també ens hauràs d'escriure moooolt i moooolt al teu!!! [url]viewtopic.php?f=49&t=22255[/url]
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inhus » dg. set. 12, 2010 1:50 pm

acabo de veure que ja el tinc obert!! uuuuuuuuju!! gracies cadui!! :D
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cadui » dg. set. 12, 2010 3:15 pm

inhus ha escrit:acabo de veure que ja el tinc obert!! uuuuuuuuju!! gracies cadui!! :D

de res guapíssima!!! a totes ens fa il·lusió que algú ens obri els nostres comptes enrere... i d'aquí a no res, començarem a obrir pre-cròniques!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: L&R2011 » dl. set. 13, 2010 10:05 am

Hola noies!!!

Com porteu els preparatius???.....es que vaig llegint altres posts de gent que es casa més tard que jo i ja tenen moltíssimes coses!!!...em començo a posar nerviosa!!. A tots els llocs on anem ens diuen que tornem a partir del Gener per arreglar les coses: l'església, el fotograf per fer les invitacions, els detallets.......M'estic estressant!!!!!!! :star::
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 13, 2010 10:09 am

Tranquila L&R que tens temps de tot encara, tenint lloc on casar-vos i fer la celebració ja tens prou cosa! El que no entenc és que t'hagin dit d'anar al gener per les invitacions, tenint en compte que et cases a l'abril, vage, no sé quant poden tardar a fer-te-les, però jo seria en el que més pressa tindria. I el vestit, és clar. Has començat la ruta vestidil o què?
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 13, 2010 10:10 am

cadui ha escrit:
inhus ha escrit:acabo de veure que ja el tinc obert!! uuuuuuuuju!! gracies cadui!! :D

de res guapíssima!!! a totes ens fa il·lusió que algú ens obri els nostres comptes enrere... i d'aquí a no res, començarem a obrir pre-cròniques!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Inhus, ara em passo pel teu ce!

Nenes, quan s'obren les pre-cròniques?
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: L&R2011 » dl. set. 13, 2010 10:12 am

aairinn ha escrit:Tranquila L&R que tens temps de tot encara, tenint lloc on casar-vos i fer la celebració ja tens prou cosa! El que no entenc és que t'hagin dit d'anar al gener per les invitacions, tenint en compte que et cases a l'abril, vage, no sé quant poden tardar a fer-te-les, però jo seria en el que més pressa tindria. I el vestit, és clar. Has començat la ruta vestidil o què?

ENcara no he començat aairinn...una altra cosa que también em fa patir....m'han dit a les botigues que hi vagi a l'Octubre, pk així ja tindran tots els models nous. Tú ja el tens???

Pel que fa al fotógraf suposo que ja calcula prou el temps...fa 12 que s'hi dedica i penso que ja deu saber si te temps o no de fer-les...suposo que ja les podré començar a repartir a mig Febrer.....
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 13, 2010 10:17 am

jajajaj nena!!! claro que el fotògraf sap el que es fa, tu tranquila que tot anirà sobre rodes!

Pels vestits, jo no el tinc, he anat a demanar catàlegs a les botigues i he mirat molt per internet, per fer-me una idea. Però no he anat a provar encara. Nosaltres no hem comunicat que ens casem encara, així que no puc fer ruta vestidil... Al novembre hi aniré que ja en tinc ganes! Potser sí que a moltes botigues els falta algun model per arribar de la nova col·lecció, però hi pots anar a fer una ullada i començar a provar si te n'agrada algun, no? Així et fas una idea de què et queda millor!

Ànims que tot sortirà al final!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: L&R2011 » dl. set. 13, 2010 11:23 am

Moltes gràcies pels ànims wapa!!
La veritat és que s'agraeix poder desfogar-se en un lloc on totes ens trobem més o menys en la mateixa situació!! :-///: . Ja t'eniré explicant la ruta dels vestits, els que més m'agaraden són els de Cymbelin, xo trobo que es disparen molt els preus...llavors potser passaré primer per casajuana que diuen que són més assequibles, no ho sé......
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: cadui » dl. set. 13, 2010 11:40 am

aarinn les pre-cròniques te les obren les foreres quan et falten uns 15 dies pel casament :-)ok:

L&R2011 no t'estressis dona!! com et diu l'aairinn tenint fotògraf, església i restaurant ja tens el principal! Ara el següent pas són les invitacions, els vostres vestits i començar a mirar detallets i a pensar com voleu que siguin les entregues i a qui lis fareu :-)ok: Pensa que moltes foreres portem un any de preparatius!! pel que és normal que vegis gent que es casa més tard que tu que quasi ho té tot, però tu tranquil·la que mica en mica es va fent tot!! :-)
Els preus dels vestits de Cymbeline pensa que estan en la mitja... La majoria de marques ronden aquests preus, després n'hi han de més cares (Jordi Dalmau, primera línia de Rosa Clarà...) però també n'hi han de més barats com Casajuana o inclús vestits d'altres temporades. El millor és fer-se un pressupost i a partir d'aquí anar mirant :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: L&R2011 » dl. set. 13, 2010 12:21 pm

Moltes gràcies pels ànims!!!....la veritat es que hi ha dies de tot i he de pnesar que ambel poc temps que fa que hem decidit casar-nos ja ho portem prou bé!!...teniu tota la raó!! :-)ok:
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 13, 2010 3:27 pm

I tant com sí, poquet a poquet i anar fent. No pensis en les que ja ho tenen tot mig fet, com diu la cadui, hi ha moltes noies que porten un any de preparatius i encara els queda un any per endavant. Altres, entre les que m'incloc, fa poquet que hem decidit casar-nos i és normal que tinguem més coses pendents. Però tu tranquila que tot es fa! Pel tema vestits, a mi els que més m'agraden són els de Cymbeline i Jordi Dalmau. Però fins que no vagi a provar no sabré quins em queden millor. Tu posa't un pressupost i, en base a això, ves mirant. Llavors, depen del que vegis sempre faràs de més i de menys, i si convé ja retallaràs d'altres llocs!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inqueta » dl. set. 13, 2010 4:25 pm

L&R tu tranquila que encara tens temps, ma germana i els meus cunyats van preparar la boda amb tres mesos! i van sortir tot perfecte :-)ok: poc a poc veuràs que vas avançant cosetes.

A veure si comenceu rutes vestidils i ens expliqueu ehhh que aqui s'ha de saber tot :-)) quina il.lusió fa quan t'enfunden un d'aquests vestits, és una impressió molt xula :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants