Setembre 2011

un gran any!

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: MORSITA » ds. set. 11, 2010 8:29 am

Muchas felicidades Piticlina!!!!! Ya te has quitado la palabra año de encima......
Imatge
Imatge
MORSITA
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 5:18 pm
Ubicació: Sentmenat

EntradaAutor: Piticlina » ds. set. 11, 2010 7:10 pm

gracias morsita!! tu igual, una semana menos de espera que yo eh!! que guay que guay!!!!
Imatge
Piticlina
:: núvia experimentada

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: JS » dl. set. 13, 2010 12:25 pm

Jo faig exactament el mateix compte enrera que tu Piticlina!!... el 10 de setembre del 2011...
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: neus » dl. set. 13, 2010 12:42 pm

ja som tres del mateix dia!!!!!10/09/2011

Imatge
Imatge
neus

Entrades: 248
Membre des de: dl. set. 06, 2010 10:52 am

EntradaAutor: *Sandri* » dl. set. 13, 2010 2:04 pm

Jo un dia avans jejejeje

Piticlina, no tens compte enrera obert????
Imatge
Imatge
*Sandri*
:: núvia experta

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: Shaik » dl. set. 13, 2010 2:50 pm

neus ha escrit:ja som tres del mateix dia!!!!!10/09/2011

Imatge

Quatre, jo també em sumo al grup!! *.-o-o.* 10 de setembre de 2011, Restaurant Mas Pau, a l'Empordà!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: JS » dl. set. 13, 2010 3:22 pm

Nosaltres a Mas dels Vivencs, a la Pobla de Claramunt
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Noara » dt. set. 14, 2010 6:46 pm

Finalment ja tenim data!!!! serà el 3 de setembre!!! jijijiji ja me pots apuntar a la llisteta jijijiji *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: *Sandri* » dt. set. 14, 2010 6:51 pm

Noara ha escrit:Finalment ja tenim data!!!! serà el 3 de setembre!!! jijijiji ja me pots apuntar a la llisteta jijijiji *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Felicitats Noara!!!! ::love:: :-)ok: ja tens restaurant???
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: MORSITA » dc. set. 15, 2010 7:48 am

Moltes felicitats Noara!!!!!
Compartim dia....!!!!!!
Imatge
Imatge
MORSITA

EntradaAutor: Àfrica » dc. set. 15, 2010 9:38 am

Hola Boniques,
Em presento i m'uneixo al vostre grup, he llegit tots els missatges de "Setembre 2011" i m'he estressat una miqueta!!Em sento bastant perduda en tot això de la boda!
Tenim clar que ens volem casar al setembre, però encara no tenim ni dia ni lloc. De moment he fet una llista dels llocs que han anat sortint en aquest forum, i la veritat es que TOTS M'AGRADEN!!!
La meva idea inicial era una celebració més rústica i casolana, però cada cop ho veig més complicat. Sembla que sortir-te una mica de la norma t'hagi de comportar molts mal de caps.
Us pot semblar una mica cursi, però m'he enamorat de les bodes de l'estil d'aquesta pàgina web: http://greenweddingshoes.com/real-weddi ... c-wedding/ , però enlloc trobo algo similar. Senzill però a la vegada cuidat. Nosé, hem vist algun lloc, però ho tot és massa fashion i calculat (pel meu gust) o massa d'estar per casa. Hem pensat de llogar una casa de colonies i fer la resta al meu gust, però crec que això ens comportarà més mal de caps que una altra cosa!
Tot i això, em casi on em casi, em fa molta il·lusió, bé, MOLTÍSSIMA, i els nervis no podràn amb mi!!
Bé noies, us felicito a totes pels vostres enllaços, i us agraexo d'avançat tots els consells que em pugueu donar!
Fins aviat!
Àfrica

Entrades: 37
Membre des de: ds. juny 12, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: MORSITA » dc. set. 15, 2010 10:05 am

Benviguda i felicitats Àfrica,
Mira, solament et dic que has de fer el teu casament al teu estil i com a tu et faci més feliç. Això en teoria es una vegada a la vida (o per lo menys o fem amb aquesta intenció) i ho has de fer com més agust et faci sentir. Si no, sempre t'empenediràs pensant i si ho hagués fet d'aquella manera, o d' aquella altra potser m' hagués agradat més.
També et dic, que no et dormis gaire perque sembla mentida (pel tema de la crisi) pero hi han un munt de dates agafades.
Pregunta el que necesitis i t'aconsellem sense cap problema.
Imatge
Imatge
MORSITA

EntradaAutor: Àfrica » dc. set. 15, 2010 10:15 am

Gràcies Morsita,
Crec que avui m'he aixecat una mica creuada, però suposo que és normal: uns dies ho veus tot de colors i altres t'agovies una mica. Uns dies m'agraden uns llocs i al dia següent no vull sentir ni parlar-ne...!
Per cert, ho celebres a Can Riera, no???té uns jardins molt macos, que tal de preu? es que es un altre tema que em costa pair!
Àfrica

EntradaAutor: neus » dc. set. 15, 2010 10:18 am

felicidades Africa
porque no te miras Sant Lluis de Ristol yo creo que te gustara, yo lo celebro en els 4 Vents
y de nuevo felicidades!!!!! :mu:: :mu::

Imatge
Imatge
neus

Entrades: 248
Membre des de: dl. set. 06, 2010 10:52 am

EntradaAutor: Liebe » dc. set. 15, 2010 10:28 am

Hola a totes! i Enhorabona Africa!!!
La pagina web que has posat es molt maca i amb uns detalls preciosos. Has d'escullir el que a vosaltres mes us agradi i amb el que us sentiu mes comodes. Del tema diners millor no parlar, ja tens raó, es tot bastant car.
Noies que gairebe a totes ens falta menys d'anyet!! quina il·lusió :-)
Just fa un any q em va demanar de casarnos, jajaja. :-))
Imatge

17-09-2011
Liebe

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: Àfrica » dc. set. 15, 2010 10:33 am

Neus, la veritat es que els4vents m'agrada molt!De fet, si finalment no trobo el lloc dels meus somnis, es una molt bona opció!Merci per la info, miraré la masia que em dius!;-)
Liebe, quanta alegria, que bé veure't tant il·lusionada, això s'encomana....!En menys d'un any estarem visquen un gran dia!
Àfrica

EntradaAutor: *Sandri* » dc. set. 15, 2010 10:39 am

Àfrica ha escrit:Neus, la veritat es que els4vents m'agrada molt!De fet, si finalment no trobo el lloc dels meus somnis, es una molt bona opció!Merci per la info, miraré la masia que em dius!;-)
Liebe, quanta alegria, que bé veure't tant il·lusionada, això s'encomana....!En menys d'un any estarem visquen un gran dia!

Hola Africa, benvinguda al foro i felicitats per la boda!!! ::love::

A mi em van recomenar una casa rural molt xula, es diu La Tria, www.latria.es la llogan tot el cap de setmana i la preparen per bodes, tambe em van recomenar el catering (que va a part) El Miracle, ells s'encarreguen de tot, surtia molt be de preu.
Nosaltres ho vam descartar perque esta lluny de Barcelona i no hi havia lloc per dormir per tots, pero la noia que es va casar i estava encantada, va llogar tendes de campanya en plan indiu pel jardi...Per cert, que estava molt be de preu, eren 120 persones i em va dir que li va sortir per la mitad de preu que un convit tradicional...

A veure si t'interesa....si no, tu tranquila hi han molts llocs, segur que troves el que t'agradi. Ja ens aniras explicant!! :-)ok:

Sort!!
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: MORSITA » dc. set. 15, 2010 10:41 am

África, aquesta tarda t'envio els preus per privat. Que els tinc a casa. La veritat es que es molt bonic, et recomano que si tens ocasió hi vagis a veure'l.
Imatge
Imatge
MORSITA

EntradaAutor: Àfrica » dc. set. 15, 2010 11:10 am

Ostres noies, em sento molt "arropada", de debó, sort que m'he decidit a escriure! Moltes gracies!
Sandri, la Tria l'he estat mirant, i m'encanta, però es això, jo sóc de prop de Barcelona i clar, fer moure tots els convidats fins a Girona pot ser complicat. Tot i això, la idea es esgotar opcions properes, i sinó, doncs extendre el radi!;-)

MORSITA ha escrit:África, aquesta tarda t'envio els preus per privat. Que els tinc a casa. La veritat es que es molt bonic, et recomano que si tens ocasió hi vagis a veure'l.

Ok, els preus sempre son una referència, potser aquest finde em puc passar a veure-ho. La veritat es que molts llocs semblants, amb una decoració al meu gust poden quedar xulíssim, i està clar que de la web a la realitat hi ha molta diferència. Can Riera m'agrada perquè es molt exterior. El menjador i tot té aquestes vidreres que fan que no et sembli que estigus entaforat. A més, per mi la qualitat del menjar és important, i clar, a Can Riera sembla que tinguin molta experiència. Potser a altres llocs, amb caterings o que se surten de lo convencional no hi tenen tanta traça, i em fa por (sobretot a la meva parella) que acabi sent un desastre.
Àfrica

EntradaAutor: annapatxi » dc. set. 15, 2010 11:11 am

Hola!!!
ja he actualitzat el primer post, si veieu que falta algú m'ho dieu ;)
Imatge
annapatxi

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants