Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dt. jul. 18, 2006 5:45 pm

Ostres......doncs si que esteu enganxats al Vent del Plà....
Jo es que no tinc temps de veure la tele.....

Aima reina....ja penses en el Nadal????? je, je!!!!!!!!
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: JEIAN » dt. jul. 18, 2006 5:57 pm

Jo també estic molt enganxada a VENT DEL PLA!!!!! es l'unica serie que miro a la setmana...i ja no miro més la tele!!!! es que ara a l'estiu s'hi esta molt bé a les terrassetes!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: a28 » dc. jul. 19, 2006 7:17 am

osti pero es que mai saps a l'hora que comença!! ahir men vaig anar a dormir a mig capitol....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: apollonia » dc. jul. 19, 2006 7:21 am

Petita, Ilerda, vau kedar ahir amb l'Aima? Quin greu que no me'n vaig assabentar (es que ara faig festa algunes tardes) si no hagués vingut amb vosaltres a donar-li molts ànims, encara que no us conegui personalment això que ha passat m'ha sapigut molt greu :-( :-( :-(
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: a28 » dc. jul. 19, 2006 7:23 am

si vam estar a casa seva
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dc. jul. 19, 2006 8:32 am

Bon dia noies!!!

com voldria estar a la piscina ara mateix!!! i no es per la calor, si no pel mal de cap que tinc, voldria estar alli estirada al sol, a la gespa, sentir l'olor de l'aigua... ains ojala fossim dissabte!!!
Us agraden les piscines??? podriem fer un dia una quedada en unes!!!! jejejeje
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. jul. 19, 2006 8:39 am

Bones a totes!

Això d'escriure d'una setmana per l'altra ho porto fatal, perquè m'acabo d'enterar de lo de l'Aima i m'ha sapigut un greu enorme, i sobretot no poder-te dir abans que comptis amb mi pel que necessitis. Ja ho sé que ho deus estar passant fatal i més si encara no ho has dit a casa. Jo també et vull recomanar que almenys li diguis a ta germana perquè vulguis que no es un apoyo incondicional. Ja sé que no és el mateix però a mi em va passar una cosa desprès de la boda i sort de ma germana que em va calmar i em va apoyar molt. De fet vagi tenir un abort i com que a casa del meu xicot ja estem prou fotuts no vam voler dir res perquè no patissin més, ni tant sols els hi vaig dir a mons pares perquè no patissin però jo ho vaig passar fatal, perquè va ser el mateix dia de l'aniversari del meu home, i amb la ilu que li feia amb ell no em veia amb cor de dir-li però com que amb la cara pagava ja m'ho va notar, la llàstima va ser que no va poder estar gaire per mi ja que va ser la setmana justa que vam haver d'ingressar a sa mare per nervis i esclar, entre sa mare, son pare i a sobre jo el pobre no sabia que podia fer. Tot i que em va recolzar molt, pobret! Així doncs vaig anar a veure a ma germana i com que hi vaig molt sovint a veure les pitufes, normalment em pugen els ànims però justament aquell dia em vaig quedar sola amb la petita que tenia dos mesets em va agafar un baixon increible al pensar que podia haver tingut un/a cusinet/a el mateix any i que al final no podia ser, que quan va arribar ma germana lno li va faltar temps a tranquilitzarme i animarme. Ara que hi penso és el millor que podia passar perquè si havia d'anar malament millor perdrel que no pas t'hagin de fer abortar, a més estava d'unes 8 setmanete, que deu ni do, però bé, almenys ara sabem amb el meu home que som compatibles i potser no estarem tant estressats de si mi puc quedar o no.

Ho sento de tot cor AIMA, i amb tot el rotllo que te pegat et volia dir que segur que ta germana t'apoyarà i tots junts, sempre contant amb nosaltres, farem el que faci falta per ajudar-te! A més estic amb les del foro que han dit que si havia de passar millor ara que no pas desprès de casada i tu pensa que si el teu ex no lluita per vosaltres es perquè no s'et mereix!!! Pel que necessitis ja ho saps. Ni que només estigui per aquí els dimecres, per qualsevol cosa truca'm que, per sort o desgracia he hagut d'aguantar molts cops forts en els últims anys i si hi ha alguna cosa que diu la gent que se fer es escoltar i apoyar als èssers estimats, així que ja ho saps si necessites qualsevol cosa envia'm un privi i ja et truco jo!

MOLTS PETONS I ÀNIMS!!! : besito : :-()-)
tuttifrutti l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 19, 2006 8:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: a28 » dc. jul. 19, 2006 8:44 am

ostres tutifruti.... deu ni do lo que et va passar también a tu.....em sap molt greu xata.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: maritima » dc. jul. 19, 2006 8:52 am

com va anar amb l'aima ahir noies?
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. jul. 19, 2006 8:54 am

Per cert sento no poder-me conectar més sovint, però com us vaig dir la setmana passada el meu sogre està força malament. Pobret amb tot el que ha arribat a treballar, i lo valent que sempre ha sigut per tirar la botiga endavant, ara el pobre no tant sols es pot aixecar sol del llit quasibé, em fa una llàstima i cada cop que fa una baixada, els meu home i jo ens quedem xafats de veure i pensar de com ser que la vida d'una persona hagi d'acabar d'aquesta manera! Tan fort i valent que havia sigut sempre. Perdoneu-me però es que no ho puc evitar de desfogar-me! Ja ho sé que a cada casa es passa de tot però es que ja fa vora 4 anys que naltres nem de mal en pitjor! Sort que pel mig vam poder fer la boda i això va ser una glopada d'aire fresc, però ara tornem a la realitat i cada dia és més dur de veure-la, per molt que ja sapiguem com acabarà, però el dia que acabi em fa molta por, sobre tot pel meu home que està aguantant molt, jo diria que massa, però esclar un dia o altre petarà i suposo que quan hagi passat tot, ja que ara per ara només està pendent del que li fa falta a son pare.

Bé deixem-nos de coses tristes que amb lo que té l'AIMA ja en tenim prou al foro!

Per cert Petita, jo si que et vaig veure al diari el dia de la boda, cada setmana que es casa alguna del foro el miro per si us reconec i quan et vaig veure em va fer molta gràcia! A mi també m'ho van fer això de posar una foto però la van posar a la Mañana la setmana abans de la boda, el dia de la meva despedida que si no recordo malament va ser el 25 de març, però no van fer cap montatge, uf! sort perquè si no em moro de vergonya. Sort que la foto que van posar va ser una que per sort quedem força bé, perquè per variar ni que sigui típic jo quedo fatal a les fotos. Ens va fer molta gràcia i vaig guardar el troç de diari per quan tingui temps fer un album amb tot de retalls i coses abans i desprès de la boda.
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. jul. 19, 2006 8:57 am

Això a28, com va anar amb l'Aima? Està més tranquila? Si torneu a parlar o quedar amb ella, donali milions de petons i abraçades de part de totes.
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dc. jul. 19, 2006 9:08 am

Ostres Tuttifrutti quin greu que em sap!!!!!!!!!!!!!!!! jolines....quina ratxa que porteu a casa vostra..... :-( :-(
Espero que poc a poc us aneu recuperant....i lo del teu sogre.....doncs mira, llei de vida....ha de ser molt dur veure com s´apaga una persona....
Molts ànims reina!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: apollonia » dc. jul. 19, 2006 9:09 am

Ostres Tuttifrutti, quin greu. Deu ni do, us en ve una darrera l'altra :-(
Al menys com dius aquest any teniu alguna cosa que celebrar.
Molts petons i ànims :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dc. jul. 19, 2006 9:17 am

Bon dia noies

Jolines Tutifrutti! a veure si passa aquesta mala ratxa!
Sobretot que no decaiguin els anims :-()-)

Noies, no ens dieu res de l'Aima? al menys si està bé... o no, no se
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: EDAE » dc. jul. 19, 2006 9:32 am

Bon dia! Com va tot???

Ilerda, si et serveix de consol jo m'he despertat amb migranya, i al local del costat on treballo fan obres i estan rebentant la paret em sento així: :t:t: :t:t: :t:t:

Tuttifrutti, ho sento moltíssim! Llàstima que no poguessis comptar amb el consol de la teva familia, pq són coses que costa molt passar-les sola!! Un petó ben gran, i a seguir-ho intentant!!!

Lluna2, quin dia et cases??
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. jul. 19, 2006 9:34 am

Gràcies a totes!!! Sou les millors, però com tothom diu sort que soc forta i vaig aguantant perquè si em poso a contar tot el que ens ha passat aquests ultims anys omplo tota una pàgina del foro jo soleta (per no dir-ne dos). Però la vida continua i s'ha de mirar endavant, si ens amarguem pel que no tenim o pel que podiem haver fet i no hem fet no val la pena continuar i la vida està per viure-la i no per malviure-la. La vida et dona un cop tu a tirar endavant ja que ningú ho passarà per tu, per molt que t'apoyin i t'ajudin, que també s'agraeix eh!, però sempre ha de ser la mateixa persona que hi possi de la seva part perquè per molt que els altres t'ho facin tot i t'ho donin tot ben mastegat al fi i al cap ets tu qui t'ho has d'empassar!

Torno a repetir, gràcies a totes, sou les millors i ara toca animar a l'AIMA que s'ho mereix! Així que AIMA això va per tu: :-()-) : besito : : kissd : :-)0(-: : ban : :tt:-)> *:-)** .:*:*:. =0-0-) (=:-) :*:-) :-) : btbe :: *.*.*.* :mu:: :-);-):-) >.-<: :-)ok:
tuttifrutti

EntradaAutor: Lluna2 » dc. jul. 19, 2006 9:45 am

Ostres Tuttifrutti, m'encanta aquesta manera que tens de pensar sobre la manera d'afrontar les adversitats que ens toca viure, és d'admirar. Jo també podria omplir pàgines però mira.... anar fent. I ara que em ve la boda, la vull viure sense pensar en res més, ja tindré temps per capficar-me en altres coses.

EDAE, em caso el 9 de setembre, que em vindras a veure? :-()-)
Lluna2

EntradaAutor: EDAE » dc. jul. 19, 2006 9:47 am

Estaré tornant de Bali!!!!!

On et cases???
EDAE

EntradaAutor: Lluna2 » dc. jul. 19, 2006 9:50 am

Ostres! quin dia et cases? així hauré de ser jo qui et vingui a veure, no?
Em caso a la Catedral de LLeida >.-<: >.-<: :-))
Lluna2

EntradaAutor: EDAE » dc. jul. 19, 2006 9:52 am

Jo em caso el dia 26 d'agost, però sóc de Banyoles, o sigui que et queda una mica lluny!!
EDAE

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants