MAYO 2011

un gran any!

Re: MAYO 2011

EntradaAutor: Erfre » dl. set. 13, 2010 4:23 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* fetnah ya has llegado a 100!! >.-<: >.-<:
Felicidades!!!
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: adriana27 » dl. set. 13, 2010 8:53 pm

Chicasss" hoy he ido a probarme vestidossssssss""""""""" mirar mi cornica q ahora lo explicareee" y bueno los detallitos lo tengo casi claro pero me kiero esperar a mirar mas para estar convencida del todoooooo
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dl. set. 13, 2010 8:59 pm

que bien guapi! voi a mirar aber k cuentas...jaja
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: adriana27 » dl. set. 13, 2010 9:16 pm

XIIii yal escribe, no se si sera el vestido de mi vida pero al menos he visto dos q me encantannnnnn"
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: fetnah » dt. set. 14, 2010 11:00 pm

Erfre ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* fetnah ya has llegado a 100!! >.-<: >.-<:
Felicidades!!!

Sí!!!!!!!!! Gracias! Ahora ya puedo ver las crónicas!!!! :-///: :-///:
Imatge
fetnah
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: iredavid » dc. set. 15, 2010 9:27 am

Bon dia noies!!!!
Després de casi un mes desconectada de tot ara m'ha costat posar-me al dia. Es que el meu xicot pobre l'any passat es va fer mal a la cama i el van haver d'operar i com no se li ha soldat després de metges amunt i avall la setmana que bé el tornaran a operar. Esperem que vagi tot bé i pugui caminar perfecte pel casament. Sarapia perdona el retard a contestar-te, gràcies per oferir-te el passar-me els preus del Moma pe`ro ja varem anar a fer la paga i senyal i ens va donar els preus, li vaig comentar que t'havia conegut per aquñí i que em va fer molta gràcia coincidir amb el fotògraf. Si es fa alguan quedada i ens va bé anar ja quedarem plegades, jo soc de Ripoll, quina ilu algu d'aprop que esta visquen el mateix moment jeje
Cadui que guai ens casem el mateix dia bueno som unes quantes quina gràcia i jo que em pensava que pel maig no era data de casaments que era més de comunions i j som una bona colla, com portes els preparatius?
Bueno noies com ho porteu? Jo ara aniré una mica liada amb l'operació del meu xicot pe`ro mirarem d'anar posant-nos per feina pels recordatoris.
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cadui » dc. set. 15, 2010 9:57 am

vaja iredavid quin enrenou no??? bé espero que tot surti bé i amb aquesta segona operació quedi resolt el problema :-)ok:
Els preparatius avancen a tota vela!! Aquestes vacances m'he posat les piles i ja tinc moltes coses enllestides. Aviam si quan passi la operació podeu fer cosetes vosaltres també :-)

Jo tampoc em pensava que ens casséssim tantes al maig!!! quan vaig començar a entrar al fòrum l'any passat, érem ben poquetes i ara, la majoria de núvies som del maig!! :star::
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sita_yo » dc. set. 15, 2010 10:36 am

iredavid segur que tot surt a la perfecció i pel casament pot caminar bé! ja voras!!

ja veus...cada cop en som mes. Jo també pensava k hi hauria poca gent pel maig, com tu dius hi hauria més comunions pero...cada vegada penso més el contrari! jejejeje

nomes em queden 3dies per anar a vinzens novies!! ainssss k en tinc de ganes! jejeje

veig que totes ho portem molt bé, millor així despres no ens entren les presses a ultima hora, tot i que segur per alguna cosa ens passarà!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: sagitari » dc. set. 15, 2010 12:46 pm

Hola noies!!! Pel què veig som moltes del 14 de maig!!! nomès desitjo i us desitjo que faci un dia preciós!!!. Per cert, què feu de regals per les mares o mares/pares? estic una mica colapsada amb aquest tema, ja que el ram de flors ja li fem a les àvies. Alguna idea?
sagitari

Entrades: 6
Membre des de: dv. set. 10, 2010 10:05 am

EntradaAutor: iredavid » dc. set. 15, 2010 5:01 pm

Hola noies!!!
Moltes gràcies a totes pels ànims ja us aniré explicant. Sou uns solets :-)ok: : sol :
Jo per ara el que tinc és reservat el cateing, el lloc on farem el banquet, el dia reservat a l'església, ja li hem dit al padrí i al petit que ens portarà els anells, el fotògraf, les invitacions ens les fa el fotógraf a primers de desembre i ara em falta trucar per començar a mirar vestits i decidir-nos amb algun detallet original junt amb una foto del convidat sol i amb noslatres, també ens ho farà el fotógraf. Nosaltres pels pares encara no ho tenim molt clar però hem pensat de regalar un marc platejat amb els nostres noms grabts i la data del casament amb una foto nostre per les mares i una placa pels pares amb un escrit chulo. Com ho veieu?
iredavid

EntradaAutor: fetnah » dc. set. 15, 2010 6:02 pm

Ala! Estoy tonta perdida! jajajaja Miraba las barras de cuenta atrás y veía 8 meses en casi todas y en la mía marca ya 7 meses... he flipado, digo, a ver que día he puesto! jajajaja Luego me he dado cuenta que son 7 meses y 4 semanas! jajajaja
Imatge
fetnah

EntradaAutor: adriana27 » dc. set. 15, 2010 10:17 pm

Oléééé´las novias de mayo ejejejej! la idea de la foto amb el marc grabat queda molt molt chuli! i els pares el escrit xulu ho trobo perfecte! sino a les mares jo también havia pensat una pulsereta ben chula grabada
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: iredavid » dj. set. 16, 2010 10:27 am

Adriana 27 també és molt bona la idea d'una pulsera grabada són coses que les portaran i sempre que la mirin s'enrecordaran d'aquest dia i és diferent del que es regala sempre. La meva germana el que va fer va ser regalar un estuig amb dos copes molt maques grabades amb els anells, els noms i la data del casament i també queda maco.
iredavid

EntradaAutor: larabcn » dj. set. 16, 2010 1:09 pm

Jooooo...

Veo que muchas de vosotras ya tenéis el vestido...

Yo antes de mirarlo quiero perder peso, pero no lo conseguiré hasta enero... iré tarde para mirarlo en esa fecha???
Imatge
Imatge
Imatge
larabcn

Entrades: 182
Membre des de: dc. març 03, 2010 8:13 am

EntradaAutor: Erfre » dj. set. 16, 2010 1:32 pm

Hey Lara!!
Yo tampoco lo tengo, pero si que voy mirando...creo que para encargarlo en Enero esta bien mas o menos creo que son 4 meses lo que tardan...pero en encontrar el que te guste y mirar varios sitios y que te den las citas y demas se puede alargar un poco...a mi me gustaria tener el mio "elegido" parqa final de año...
No has cotilleado nada??? Te has podido resistir???
Imatge
Erfre

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: cadui » dj. set. 16, 2010 3:12 pm

Lara en todas las tiendas a las que vayas te pedirán mínimo 6 meses para hacer el vestido, así que enero muy justo...
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dj. set. 16, 2010 8:03 pm

Yo pienso como Cadui... muy justo.

Yo iría ahora a hacer la ruta... piensa que la primera prueba no te la hacen hasta unos dos meses antes (o incluso menos), y entonces empiezan a retocar: entran de aquí, de allí, los bajos... o sea, que si pierdes mientras, la cosa tiene arreglo, claro!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: fetnah » dj. set. 16, 2010 8:35 pm

Yo he cogido el vestido en Berta Novias y tengo que hacer la primera prueba en Enero-Febrero, pero creo que lo normal son los 6 meses antes...
Imatge
fetnah

EntradaAutor: Sita_yo » dj. set. 16, 2010 8:47 pm

yo este sbado voy a mirar la primera tienda, y la verdad es que todas me aconsejaban eso, unos 6 meses minimo antes, enero es muy justo...pero nose, preguntalo y demàs almjor en segun que tiendas no te ponen pegas ni nada. por el tema de adelgazar y demas, piensa que la mayoria tendremos la prueba 1 mes o 2 antes, y la misma semana y demas...cosa que ahi te arreglan el vestido fijo porque la gran mayoria adelgazan y demas...asi k por eos no m preocuparia yo.
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: adriana27 » dj. set. 16, 2010 10:00 pm

Ire la idea de les copes también es super xulaaaaaaaaaa!!!!
Lara mejor en diciembre, yo keria ir por esa epoca lo q pasa q no me podido resistir jejeje, mañana voy a pronovias a ver q tal, pero de momento probar y remirar y a ver q tal, q yo soy mu indecisaaaaaa!
de momento estoy cn detalles y cn el vestido y bueno mañana ya cogere la cita cn los fotgrafos para q nos hagan el previo de novios y ya q nos preparen las invitacioness!
7 de Maig de 2011
adriana27

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant