TIENDAS VESTIDO NOVIA

un gran any!

Re: TIENDAS VESTIDO NOVIA

EntradaAutor: Rebeca&Joan » dt. set. 14, 2010 9:29 pm

Este post es genial, en octubre empezaré a mirar los vestidos de novia y toda esta informacion me irá genial. Os mantendré informadas de los sitios donde vaya mirando.

Que nerviossssssss,

un besito
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Rebeca&Joan
:: núvia experimentada

Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 06, 2010 11:39 am

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. set. 15, 2010 10:56 am

Hola chicas!!!

Definitivamente tanto en Teresa Palacios en Cornellá, como en Berta Novias en Hospitalet tienen los precios ajustadísimos y son encantadoras. En las dos tiendas encontrareis modelos de St.Patrick, la Sposa, Luna novias, White One, Novia d'art, aire,etc. Las 2 tienen una sección outlet que realmente vale la pena. Yo casi seguro que me lo coja en Berta Novias.

Besitosss
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: jesy-fidel » dc. set. 15, 2010 11:06 am

pues a mi me encantaria q me contaras pq me han gustado varios y el q mas el de la portada....q me dieras precios y eso si te enteras y mis hermanas se quieren coger el vestido mbn alli pq le han gstado tmbn..asi q haremos completo. :-))
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel
:: núvia rookie

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: Sita_yo » dc. set. 15, 2010 11:16 am

veo que muchas vais al vinzens novias! yo ovy este sabdo 18 a las 11h a provarme vestidos, que ganas! aber si encuentro el mio ::love:: ::love::

com han comentado si vais al vinzens novias mejor no vayais en coche porque estna de obras y esta todo fatal para llegar.
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. set. 15, 2010 11:22 am

jesy-fidel ha escrit:pues a mi me encantaria q me contaras pq me han gustado varios y el q mas el de la portada....q me dieras precios y eso si te enteras y mis hermanas se quieren coger el vestido mbn alli pq le han gstado tmbn..asi q haremos completo. :-))

Hola guapa!!!

A cual te refieres, a Teresa Palacios o Berta Novias???

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: snake35 » dc. set. 15, 2010 3:51 pm

Hola!
Per si us serveix la meva opinió d'unes quantes botigues de vestits de núvia:

- Vinzez novias: tracte genial, la noia té palique i a més en sap del tema. Com que normalment els vestits són talles petites ella em posava agulles perquè ens féssim a la idea de com seria amb la meva mida. Mires quins t'agraden i te'ls proves però al final ella te'n treu més del que li semblen que et pot quedar millor. Em va encantar la veritat però el vestit no em feia gaire el pes.

- Aire collection (Via Augusta) de tots els vestits que vaig demanar solsament en tenia 3. Em quedaven horrorosos ja que tinc molta pitrera i era escot de pic, total, que la dona em volia enxufar un. No va treure res del que no li vaig demanar ni va proposar altres idees. Era molt seca. Un 0 patatero per la dependenta, els vestits eren bonics però clar, a mi aquests tipus de vestits no em queden bé.

- Rosa Clarà (Avinguda Diagonal) la noia era molt maca, la veritat és que s'hi va esforçar però no va donar amb el meu vestit. Ella va veure que en escot de pic no era bó portar-ho així que em va ensenyar uns quants vestits més però res. L'atenció molt bona.

- Martí i Jové (Avinguda Diagonal, al costat mateix de la Rosa Clarà), em va encantar el tracte personalitzat de la senyora. Dels catàlegs que tenien (Sant Patrick, Novia D'Art i Pepe Botella) només em va agradar un. Vaig pensar comencem malament!. El que em va agradar és el que m'he comprat (Novia d'Art) però em va treure com 4 o 5 vestits perquè em veies. A mi no m'agradaven a la vista però un cop posats eren bonics. També em va posar agulles per veure l'efecte. O sigui que un tracte excel.lent, molt simpàtica i és l'unica persona que no m'ha donat pressa per comprar el vestit. Un 11!. En total em van fer 3 proves.

- Novíssima (el corte inglés de Diagonal) em va atendre una noia molt simpàtica però els vestit no em feien el pes, i a més ja havia anat a mirar el Novia D'Art i ho tenia molt clar.

- Pronovias (Passeig de Gràcia) la veritat és que els vestits m'els havia mirat per internet i no em deien gaire cosa així que vaig anul.lar la cita pq volia el vestit del Martí i Jove.

Bueno noies, espero que us hagi servit d'ajuda!!! Sort!!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: MORSITA » dc. set. 15, 2010 4:25 pm

Moltes gràcies Snake35, sempre s'agraeixen aquest tipus d'opinions. Jo vaig aquest dissabte a veure que tal.
Imatge
Imatge
MORSITA

Entrades: 140
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 5:18 pm
Ubicació: Sentmenat

EntradaAutor: Carme_mat » dc. set. 15, 2010 5:29 pm

holaa...
me han hablado maravillas de una tienda en Molins de Rei. Novias Lour, personalmente no lo conozco pero por lo visto el trato es genial y el precio lo tocan mucho, se que tienen la colección de Aire entre otras :-)ok:
a ver si os sirve de algo....
bsos
Carme_mat

Entrades: 103
Membre des de: dt. set. 07, 2010 10:00 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. set. 15, 2010 5:36 pm

Voy hacer un pequeño resumen de lastiendas que he visitado:

Novíssima: El trato fantástico, me probé lo que quise y más, pero no me gustó ningún vestido. Fue al primer sitio que fui. Están dentro del Corte Inglés de Diagonal.

Jorge Terra: Diseños propios. Estuve en su atelier en Barcelona. Vestidos espectaculares y el trato inmejorable. Te hacen los cambios que necesites en el traje porque tienen el taller allí mismo. Estoy enamorada de uno de sus diseños. No es barato, pero se ven vestidos de gran calidad y diferentes.

Jordi Anguera: Diseños propios. El trato también genial, pero la chica no supo acertar con lo que yo buscaba. No es barato, pero tienen una zona outlet dónde tienes diseños propios a partir de 1000€. Son los mismos dueños que el Tocador de la Novia.

Teresa Palacios: Tienda multimarca. Trato genial también. Fui exclusivamente por YolanCris y al final me gustaron más los diseños de St.Patrick y WhiteOne. Lo mejor de ésta tienda es el precio. Si te quedas alguno que tengan en stock de otras temporadas, te hacen el 30% de descuento. Me probé también un montón, y la chica que me atendió, Inma sabe muchísimo y me dio un montón de ideas.

Gemma Sander: Es una impresentable. He ido éste mediodia, después de recorrerme medio Barcelona para ir a su tienda, y sólo me ha dejado provarme un vestido, porque según ella, sus diseños son super exclusivos y sólo con probarte uno saben si te gustan. ¿?. No tiene fotos de sus diseños en su web porque dice que le copian...en fin...me da la sensación de que es ella quién elige a sus clientes, en lugar de ofrecer un vestido a alguien que va con toda su ilusión.

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: SusanaC » dc. set. 15, 2010 9:19 pm

Chicas mil gracias por vuestras opiniones de las tiendas, así podemos descartar según cuales, pasando de dependientas estiradas :star:: .
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: adriana27 » dc. set. 15, 2010 9:58 pm

Jo el divendres vaig a Jesus Peiro i a Pronovias passeig de gracia així que ja us explicaré! de moment nomes he anat a cymbeline q molt be el tracte i a pronovias de fabra i puig hi ha una tal cristina q es desfà x la seva feinaaaaaaa! la vaig felicitar al acabar la cita!
merci a totes pels comentaris!
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: SusanaC » dc. set. 29, 2010 8:24 am

Dissabte passat vaig anar a ursula escoriza, a santa coloma. La noia encantadora, em vaig emprovar un munt de vestits de st patrick, la sposa, alma, etc. Em van agradar moltísim els de la sposa. Encara li han d'arribar models de white one i athelier diagonal, tornaré a l'octubre i decidiré! ::love::
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: adriana27 » dc. set. 29, 2010 9:31 am

ahhh pues potser también aniré a aquesta botiga.....pk sembla q la meva ruta vestidil s' esta allargant!!!!!!
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: jesy-fidel » dc. set. 29, 2010 11:42 am

JesusyBerta ha escrit:
jesy-fidel ha escrit:pues a mi me encantaria q me contaras pq me han gustado varios y el q mas el de la portada....q me dieras precios y eso si te enteras y mis hermanas se quieren coger el vestido mbn alli pq le han gstado tmbn..asi q haremos completo. :-))

Hola guapa!!!

A cual te refieres, a Teresa Palacios o Berta Novias???

perdona por el retraso estado super liada....me referia al de berta novias
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: ANNAIXAVI » dc. set. 29, 2010 8:51 pm

Adriana,
que tal va anar per Jesus Peiró? tinc hora per aquest dissabte. A veure si trobo el vestit ideal!

Gràcies
Imatge
ANNAIXAVI

Entrades: 23
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 2:39 pm

EntradaAutor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 2:18 pm

Una pregunta?
Estic començant a mirar vestits, per Internet.
Si vaig a la tenda em podriem donar algun cataleg?
clarivlc

Entrades: 105
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 11:55 pm
Ubicació: València

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » dv. oct. 01, 2010 5:59 pm

hola chicas!!!! despues d casi un mes sin poder meterme n el forO pk se nos habia estropeado el ordenador... ya puedo explicar mi experiencia con los vestidos!!!!!!!!!!
k emocion!!!!
bueno, yo empezé en aire... y la verdad una decepcion!!!! sali tristona y desanimada pk la chica era una estirada y no trataba muy bien a mis amigas.
ademas, nm intentaba arreglar los vestidos ni kn pinzas para k m los viera mejor!!!eran enormes y m veia fatal... m los ponia y m los sacaba en 3 minutos, pim-pam... muy mal!!!! aun asi, el ultimo vestido k m probé era precioso.
Luego fuí a vinzenz y... SUPER BIEN!!!!la xica super maja, m ponia los vetidos, m los arreglava kn agujas y m dejava un ratito kn ellos a solas kn mis amigas y mi madre para k estubieramos trankilas Y NOS MIRARAMOS Y REMIRARAMOS EL VESTIDO.
Pronovias, k era mi sueño... UNA DECEPCION ENORME!!!! almenos en sants, la chica era maja, pero n m dejava ni dos minutos kn el vestido puesto, kasi ni m veia...
y por ultimo fuí a pedro claver... solo decir k tenian muy pocos modelos...

TOTAL!!!! k volveré a aire, un pokito a desgana por el trato, pero para sacarme d la cabeza el ultimo vestido k me probé, pk lo tengo ahí en la retina...jejejej y mi ultima visita concertada es una vez mas vinzenz, dnd creo k por fin encontré MI VESTIDO!!!!!
JEJEJEJE!!!! :-///: *.-o-o.* ::love::
Imatge
monikaydani4.6.11

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: SusanaC » dv. oct. 01, 2010 7:18 pm

clarivlc ha escrit:Una pregunta?

Jo vaig anar a pronovias y a tendes on venen la sposa i a totes dues em van donar el catàleg.
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 7:24 pm

SusanaC ha escrit:
clarivlc ha escrit:Una pregunta?

Jo vaig anar a pronovias y a tendes on venen la sposa i a totes dues em van donar el catàleg.

Gràcies aniré a preguntar
clarivlc

Entrades: 105
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 11:55 pm
Ubicació: València

EntradaAutor: euterpe » dv. oct. 01, 2010 8:52 pm

Espero ajudar-vos, encara que sigui una mica (jo no he anat a cap botiga de marca coneguda!):

Vaig anar a El Rincón de Ibiza de Badalona perquè hi tenen vestits de Charo Ruiz, que m'agradaven força. El que passa és que pel que són els vestits (no són els típics de núvia) els trobava carets. El que és veritat, però, és que són vestits que es poden aprofitar un cop ha passat el casament; modificant-los una mica o fins i tot tal com són, així que potser pagues força per un vestit més senzill però l'utilitzes més que no pas un de núvia, núvia.

Després, vaig anar a una altra botiga de Badalona que es diu Mireya perquè tenen tots els vestits i complements al 50% de descompte (al novembre tanquen perquè volen reformar la tenda). No em van atendre gens bé; a més, no vaig trobar cap vestit del meu gust.

També vaig donar un cop d'ull a Casajuana de Barberà del Vallès. Tal com he llegit en algun comentari, els models em van semblar antics (com si fossin d'una altra època). Els vaig explicar què buscava i em van dir que en aquell moment no tenien res de l'estil; que a l'octubre els arribaria molta cosa i que ho penjarien a la pàgina web (a viam si és veritat i realment ho pengen!).

Finalment i de casualitat, vaig anar a una boutique de Barcelona que es diu Mireia, que tenen dissenys propis i la majoria del meu gust. Força econòmics, a més a més. He de dir, també, que em van atendre molt bé.
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant