Detallets convidats

un gran any!

Re: Detallets convidats

EntradaAutor: adriana27 » dj. set. 16, 2010 10:16 pm

buniketa ha escrit:
adriana27 ha escrit:avui he anat al cromatica i per a homes el q mes m' ha agradat son Les petaques( no se pk pero todo hombre kiere tener una petaca en su vida) un altre un licor de orujo en botellita mini o un bloc de notas amb boli a conjunt, les 3 coses molt xules i economiques, com ho veus??? ara em pasoper la teva contaaaaa"

Si has estat a Cromàtica i t'han agradat aquestes coses, hauràs vist el preu... si et sembla bé, jo et recomano que també miris a cristell.com. Jo hi vaig comprar les miniatures de licor que també tenien a Cromàtica, amb un altre tipus d'embolcall que m'agradava més i em va sortir més barat...

Moltes gracies wapiii! la veritat q hi ha moltes cosesssssss! pero em sembla q ja m' encapritxat dels regalets de cormatica i res m'agrada igual jejejeje!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dv. set. 17, 2010 1:24 pm

Nenas he encontrado esta web que esta super bien de precio no se si os puede servir de ayuda pero cotillear ..... yo he pedido presupuesto y me han atendido muy rapido y bien
las cosas estan muy bien de precio todo muy baratito lo unico que tendre que montar yo luego los detalles pero bueno con lo que se ahorra .... os la dejo por si os puede servir que en epoca de crisis ...... hay que aprovechar y en el mail que me han mandado me dicen que si compro durante este mes y el que viene del precio me hacen el 20 % de descuento .... ya me deciis que os parece
ainsss que me enrollo y no pongo la pagina www.detalles.digiworld.es

Lo que estoy disfrutando con los preparativos !!!!!! lo malo es que canvio cada dia de opinion tanta informacion por los foros y tanta idea me vuelve loca ::love::
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: iredavid » dv. set. 17, 2010 5:31 pm

Bona tarda noies!!!
Aairim perdona no m'he expressat bé la veritat. És al banquet que no deixen vendre fotos i per això la idea de regalar les fotos com a recordatori. Al final he pensat que faré com a recordatori lo de les fotos i punt. Llavors ´miraré si soc capaç de fer el marcasitios amb una papallona de cartolina que ho he vist del forum i m'agrada molt com queda. I poder l'agraiment ho posem amb algun bombó o un sabó en forma de cor per no posar la targeta a seques.
De totes maneres ara xafardejaré la pàgina a veure que hi ha per curiositat jeje.
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: adriana27 » ds. set. 18, 2010 7:44 am

les papallones queda xulissim jo com soc molt mal dibuixant he utilitzat la plantilla q surten 6 x fulla ms petitones i amb el nom en color daurat i queda super xulo! ara quin entreteniment que tindran els cambrers per posar-ho jjjejej I al final de moment crec q per homes fare petakes i per dones el penjoll de swaroski
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. set. 20, 2010 3:27 pm

jo ja he comprat una part del detallets..
De primer al entrar, jo també havia pensat en una tonteria per posar al plat:
- Per les dones junt amb el sitting, lligar amb un llaç una rosa de tela o paper.
- Per els homes 2 bengales i un encenedor petites..i direu ¿? i aixo xk?? doncs perque quan arribi el moment del pastis, els hi donin una bengala a la seva parella i participin en l'entrada del pastis....
- Pels nens una bosseta de xuxes
I despres hem comprat 2 tipus de caixes..una per a nens on si s'obre, sembla una caixeta per guardar tresors..jejejje que s'companyara amb una foto petiteta de la parelleta que es casa....
L'altre caixa es com si fos una maceta amb una planta molt xula acompanyada d'una foto tmbe i ho embolicarem amb paper de celofan lligat amb un llacet on li penjaran uns bombonets ben macos.... ::love::
I suprimim lo de les cigarretes i els puros...ja que no fumem i no es pot fumar al restaurant....
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 20, 2010 3:36 pm

iredavid ha escrit:Bona tarda noies!!!
Aairim perdona no m'he expressat bé la veritat. És al banquet que no deixen vendre fotos i per això la idea de regalar les fotos com a recordatori. Al final he pensat que faré com a recordatori lo de les fotos i punt. Llavors ´miraré si soc capaç de fer el marcasitios amb una papallona de cartolina que ho he vist del forum i m'agrada molt com queda. I poder l'agraiment ho posem amb algun bombó o un sabó en forma de cor per no posar la targeta a seques.
De totes maneres ara xafardejaré la pàgina a veure que hi ha per curiositat jeje.

Ahhh ara ho entenc, és que m'havies deixat una mica flipant amb això que havia entès jo. Tot aclarit doncs.

Nosaltres estem pensant en si farem marcallocs o no, jo penso que podria quedar molt bé però el meu futur em diu que no, que dins de cada taula cada persona s'assegui on vulgui. Un dilema més...
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: iredavid » dl. set. 20, 2010 4:02 pm

Hola noies!!!
Adriana jo també m'he agafat una plantilla pq si les hagués de dibuixar jo... vaia desastre jeje. Quedarà molt bé els detallets que tens pensat ja veuràs com els hi agradarà.
Aairin ara m'he expresat millor jeje el meu xicot em diu que lo de l'agraiment no ho ha vist a cap casament i que és poder sobresaturar però ja li he dit per això amb més motiu perquè sigui diferent dels casaments que em anat i no ho veig sobresaturar un sabonet amb una targeta d'agraiment i una papallona de cartolina enganxada a la copa amb el nom. No ho acaba de veure clar però quan ho vegi li encantarà, ensenya-li algun marcalloc que t'agradi pq poder s'imagina com el meu moltes parafernalies.
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 20, 2010 4:26 pm

Al meu em serà difícil convencer-lo per totes aquestes coses. Quan li vaig dir que podríem posar llibre de firmes em va dir que això no ho havia vist mai a cap boda, només als enterros. Descartat, ara em dóna iuiu a mi. Els marcallocs estem negociant. Les targetes d'agraïment tampoc li van agradar, diu que les gràcies les donem amb un discurs, però que no cal deixar cap targeta. És dur de pelar aquest home meu!!! Sort que per les invitacions ens hem posat d'acord bastant ràpid tot i que encara les hem de fer, i pels detallets sembla que tampco tindrem excessius disgustos, per què si no... Com diu ell ens divorciem abans de casar-nos! jajajajajaja
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: adriana27 » dl. set. 20, 2010 8:23 pm

jijijiji bueno....el meu tampoc volia la papallona de marcasitios pero quan li vaig presentar amb daurat i tal li va agradar molt, a més jo la posare oberta, m' agrada més, i iredavid ´jo l'agraiment el poso a una tarjeta q va enganxada al penjoll d'swaoski i keda molt beno queda carregat eh! mIRA US DEIXO UNA FOTO DE COM QUEda
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Diciembre75 » dc. oct. 06, 2010 4:10 pm

Que tranquilo esta este post ....
Una idea mas para regalar a nuestras invitadas que he visto y me ha gustado bastante
macetas con plantas aromáticas o medicinales: tomillo, salvia, melisa, orégano, manzanilla, anís, albahaca ..... ¿ que os parece ??? son unas macetitas pequeñitas con las semillas .... no esta mal ....
Diciembre75

EntradaAutor: marsal75 » dc. oct. 06, 2010 5:08 pm

a mi en una boda me regalaron cactus, esos pequeñitos que van con la maceta de plastico. Los plantamos en una maceta alargada y bonita que parece un tronco y lo dejamos en la ventana de la cocina de casa de mis padres (teniamos la de mi madre, la de una tia que no lo quiso y la mia). Ahora estan enormes y cuando limpias el cristal por fuera tienes que tener cuidado con los pinchos o bien sacarlo de ahi
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: aairinn » dc. oct. 06, 2010 6:12 pm

A nosotros en una boda nos dieron árboles. Pequeños en una macetita pero nuestra carrasca ya mide casi un metro. De árbol no tiene nada, parece una planta pero con los años imagino que será un árbol. A mi me gustó la idea per claro, no puedo repetir!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 06, 2010 6:31 pm

a mi lo dels arbres m'agrada però no sé si serà molt car? era tipus planta, en llavor, bonsai?

jo he pensat això

Imatge
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. oct. 06, 2010 6:43 pm

que guapes aquestes llaunes!!!! m'agraden molt
jo em trobo que no puc repetir amb res que es tracti de vegetals (regalar-lis una col o col-i-flor no estaria bé no?) jajaja
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 06, 2010 8:08 pm

home la seva gràcia tindria!! jaja jo volia regalar un lladre, dels d'endollar coses jaja perquè els detalls de boda no sempre són útils i com un lladre sempre va bé! la gent l'utilitzaria i se'n recordaria de nosaltres, però al meu xicot no li fa gràcia, és un clàssic!
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Diciembre75 » dc. oct. 06, 2010 8:24 pm

Bie es mas o menos lo que yo he visto !!!!!!!
lo que no se colgar las fotos joooo esas latas estan a 2,35 iva ya incluido ..... no se como lo veis ????
Lo del ladron jajjajaj es cierto que útil es para que nos vamos a engañar y acordarse los invitados si que se iban a acordar !!!!!!
Desde luego que de ideas que se cogen aqui en el foro !!!!!! :-)ok:
Diciembre75

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 06, 2010 8:53 pm

on les compres Diciembre?
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Diciembre75 » dc. oct. 06, 2010 9:07 pm

Bie te lo he pasado por privi dime si te ha llegado que en esto del foro estoy mu verde !!!!!! :-)ok:
Diciembre75

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 06, 2010 11:55 pm

siii a veure si convenço aquí al costillo jaja almenys no ha dit res de peladilles...
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. oct. 07, 2010 3:24 pm

mecachis nena peladilles noooooooooo que aixo esta molt vist...bueno cadascu que hi posi el que vulgui pero jo soc partidaria d'un altre tipus de dolç...jo a les meves hi posare lacasitos!!!!! i keda super chulo ya pujare fotos un dia d'akests ke em decideixi.... ::love::
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants