Setembre 2011

un gran any!

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: Lanati » dc. set. 15, 2010 11:36 am

Moltes felicitats, África!!!
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Àfrica » dv. set. 17, 2010 11:19 am

Gràcies Lanati!
Doncs noies, m'espera un cap de setmana mogudet! Dissabte pel matí vaig a veure La Tria, i allà em trobaré amb un noi del catering Terra Endins. Tot i això, els preus m'han deixat una mica parada, em pensava que seria més baratet, però si fa o no fa, crec que et surt al mateix preu celebrar el casament en una casa rural que en un restaurant.
Per la tarda, anirem a veure una altre casa rural, Can Mateuet. Sembla bastant senzill però amb bon menjar. Ja veurem.
Diumenge anirem a visitar Mas Coll (Alella) i Mas Cellecs (també a Alella). A Mas Cellecs només et lloguen l'espai i tu portes la resta, inclús t'aconsellen que compris la beguda al makro i ells et lloguen un cambrer!
De moment, els llocs que més ens han agradat han estat Can Pagès Vell i el Xaloc, però clar, només hem vist 4. A veure si aquest finde trobo el lloc dels meus somnis!
Em feu molta enveja totes les que ja heu superat la fase de buscar restaurant: em moro per tenir dia i lloc JAAAAA! :-)ok:
Petonets per totes!
Àfrica

Entrades: 37
Membre des de: ds. juny 12, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: *Sandri* » dv. set. 17, 2010 12:04 pm

Àfrica ha escrit:Gràcies Lanati!
Doncs noies, m'espera un cap de setmana mogudet! Dissabte pel matí vaig a veure La Tria, i allà em trobaré amb un noi del catering Terra Endins. Tot i això, els preus m'han deixat una mica parada, em pensava que seria més baratet, però si fa o no fa, crec que et surt al mateix preu celebrar el casament en una casa rural que en un restaurant.
Per la tarda, anirem a veure una altre casa rural, Can Mateuet. Sembla bastant senzill però amb bon menjar. Ja veurem.
Diumenge anirem a visitar Mas Coll (Alella) i Mas Cellecs (també a Alella). A Mas Cellecs només et lloguen l'espai i tu portes la resta, inclús t'aconsellen que compris la beguda al makro i ells et lloguen un cambrer!
De moment, els llocs que més ens han agradat han estat Can Pagès Vell i el Xaloc, però clar, només hem vist 4. A veure si aquest finde trobo el lloc dels meus somnis!
Em feu molta enveja totes les que ja heu superat la fase de buscar restaurant: em moro per tenir dia i lloc JAAAAA! :-)ok:
Petonets per totes!

A mi amb la Tria, em van recomenar el catering EL MIRACLE i em van dir que sortia molt be de preu, la meitat o aixi em van dir, pero realment jo no ho vaig mirar....

Ja ens explicaras que tal t'ha anat!!!
Imatge
Imatge
*Sandri*
:: núvia experta

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: MORSITA » dv. set. 17, 2010 9:41 pm

Que tinguis molta sort Àfrica i a veure si ens dones la bona noticia de la data i el lloc, que si que es veritat que estresa moltísim fins que no tens data i lloc.
Imatge
Imatge
MORSITA
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 5:18 pm
Ubicació: Sentmenat

EntradaAutor: MORSITA » dv. set. 17, 2010 9:51 pm

Chicas, mañana por fin voy a ver vestidos!!!!!!!!!! Que ganas de verme vestidita de blanco!!!!!!! Ya os contaré!!!!!!
Imatge
Imatge
MORSITA

Entrades: 140
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 5:18 pm
Ubicació: Sentmenat

EntradaAutor: *Sandri* » ds. set. 18, 2010 9:34 am

MORSITA ha escrit:Chicas, mañana por fin voy a ver vestidos!!!!!!!!!! Que ganas de verme vestidita de blanco!!!!!!! Ya os contaré!!!!!!

Yaaaaa???? que bien!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* ya nos contaras con detalle donde has ido y que tal...
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: Azahara » ds. set. 18, 2010 2:01 pm

Hola!! soy nueva en esto, la verdad no se muy bien como funciona..jejej, me ha liado Agnes, que es ya una experta "forera"...jajaja, pues nada, yo también me caso en Septiembre del año que viene, el día 3, y de momento tengo reservado el Restaurante y el fotografo... y ya estoy de los nervios, no se como andareis vosotras... bueno saludos!!!!!!!!
Azahara

Entrades: 3
Membre des de: ds. set. 18, 2010 1:56 pm

EntradaAutor: *Sandri* » ds. set. 18, 2010 2:30 pm

Azahara ha escrit:Hola!! soy nueva en esto, la verdad no se muy bien como funciona..jejej, me ha liado Agnes, que es ya una experta "forera"...jajaja, pues nada, yo también me caso en Septiembre del año que viene, el día 3, y de momento tengo reservado el Restaurante y el fotografo... y ya estoy de los nervios, no se como andareis vosotras... bueno saludos!!!!!!!!

Bienvenida Azahara!!!! ::love:: y felicidades por tu boda!!! :-)ok:

Donde te casas??? Yo solamente tengo el restaurante, y tengo que ponerme con el tema de los fotografos, el vestido seguramente para despues de navidades, aun nos queda tiempo, asi que en los preparativos, estamos un poco verdes jejeje
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: Àfrica » ds. set. 18, 2010 7:47 pm

Morsita, volem detalls de les proves!!!Quina il·lusió!

Muchas felicidades Azahara!Yo aún no tengo ni dia ni restaurante y ya estoy super nerviosa!
Àfrica

EntradaAutor: NUVOLET » dg. set. 19, 2010 6:50 am

Azahara, bienvenida!!! otra más para el dia 3!11 :-)ok: >.-<:

Aquí estamos para compartir ideas, e ilusiones, ya verás cuantas cositas sacas de este foro...
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: Azahara » dg. set. 19, 2010 7:31 pm

Gracias chicas!!! que way, es que nunca habia estado en un foro, es como una pequeña familia...

Sandri, me caso en La Porxada d'en Sidro, y la cosa promete...ejjeje, el tema del vestido, yo también habia pensado para Febrero, que es cuando ya tienen todas las colecciones del año...pero ya voy mirando, y tengo algunos ya calados...que ganas de probarmelos!!!!!!!! :-///:

Africa!! todavia no tienes día???, que vas a casarte por lo civil o por la iglesia??, yo por la iglesia, pedi el día en Febrero de este año...jajajja, para que no me lo quite nadie, es que el día 1 de septiembre es mi aniversario, cuando me case haremos 8 añazos ::love:: , entonces cogimos la fecha más cercana...

Nuvolet!!! espero compartir muchos momentos con vosotras y darnos ideas y calmarnos los nervios...jaajja terapia pre-boda :-)ok:

Bueno un besazo a todas y gracias por la bienvenida!!!!!!!! *.-o-o.*
Azahara

Entrades: 3
Membre des de: ds. set. 18, 2010 1:56 pm

EntradaAutor: FLOR RJ » dl. set. 20, 2010 10:54 am

Bueno cuanto tiempo !! veo por aqui chicas nuevas de septiembre !! felicidades a todas!!!

Por fin ya contamos en meses y no en años !!! Ya comienza la cuenta atras!!! alguna nerviosita?

Como llevais los planes.... Yo tengo la iglesia el restaurante y este viernes por fin cogi el fotografo... lo demas tengo cosas miradas pero hasta que no se acerque la fecha no quiero estresarme... creo q lo siguiente seran las invitaciones porq en diciembre es cuando mas familia veo y es cuando mas gente reunida vere y sera mas facil de darlas....
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
FLOR RJ

Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

EntradaAutor: Liebe » dl. set. 20, 2010 11:40 am

Hola!!
Pues si cada vez somos más. Que bien! Felicidades Azahara!
Despues de 8 meses de busqueda por fin ya tenemos restaurante. Reconozco que estaba al borde de un ataque de nervios porque hemos visitado unos 18 sitios. Al final nos hemos decidido por el Hotel Hesperia Tower >.-<:
Muchos ánimos a todas porque empieza la busqueda del vestido de novia.
:D
Imatge

17-09-2011
Liebe

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: JS » dt. set. 21, 2010 11:40 am

ja és el segon cop que em passa!!! quan li dic a algú que em caso al setembre, em diu que el setembre no es bon mes perquè hi ha més risc de pluja!... no se m'acudiria mai dir-li això a ningú que m'acaba de dir que es casa! :-/
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: JS » dt. set. 21, 2010 11:41 am

Per cert, si plou, doncs plou, què hi farem!
JS

EntradaAutor: Àfrica » dt. set. 21, 2010 8:00 pm

Hola noies!!
Sembla que per aquí tot va "viento en popa"! Jo després d'un finde maratonià de mirar masies i restaurants....encara no tinc lloc!!!!!!!!!ostres, sembla que no hagi d'arribar mai aquest dia. Però bé, no m'estresso: el destí es així! Em vaig quedar enamoradíssima de la Tria i del catering de Terra Endins, però el meu xicot encara s'ho vol pensar (tot i que li va agradar). Aviam, té bastants punts en contra: distància (jo sóc de Barcelona i els convidats també, i la masia està a Vic), allotjament (només s'hi poden quedar a dormir 24 persones...), però es taaaant romanticament campestre...aix!Bé, us seré sinceres, estic fent campanya per la Tria!
Liebe, ocho meses de búsqueda de restaurante????Espero decidirme antes, porqué sino imposible celebrar la boda en septiembre 2011!Pero bueno, ha valido la pena: felicidades por el sitio, tengo unos conocidos que pasaron allí su noche de bodas y quedaron encantados!
Azahara, nosotros fuimos a ver La Porxada d'en Sidro, y el chico (Sergi creo), nos llevo a ver Can Pagès Vell, una masia muy xula. Es uno de los sitios que más nos gusta, además, Sergi nos contó que hacen bromas a los invitados, los disfrazan, etc... parecia super divertido!
JS...La veritat es que aquests dies que plou és inevitable pensar...i si l'any que ve plou també per aquestes dates? Però que hi farem! No ens queda altre remei que creuar els dits. Jo estic segura que l'any que ve fins a l'octubre hi haurà un solarro espatarran! Ja ho veuràs! I si no, serà una celebració igual de bonica, seguuuuur!
Anims i felicitats a totes les que ja us podeu centrar en els vestits!!Quina envejaaa!
;-)
Àfrica

EntradaAutor: *Sandri* » dt. set. 21, 2010 9:03 pm

Hola Africa, me alegro que te haya gustado la Tria, yo vi las fotos de una amiga de mi madre que se caso alli y era espectacular!!!! lo malo es el tema del alojamiento, pero ya te digo, esta chica, contrato tiendas de campaña tipo indio para la gente joven y las puso en el jardin y quedaba muy chulo, tambien puso hinchables para los niños y no se que mas...la chica estaba encantadisima y dice que todo le salio genial!!!
Bueno, ya nos diras cuando lo tengas decidido!!
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: Liebe » dc. set. 22, 2010 10:06 am

Si, si hem estat desde principis d'any buscant un lloc per fer el banquet, el meu xicot deia que ha sigut com un embaràs, jajajaja. Molts ànims Africa, haver d'escullir no es gens fàcil.

Doncs si portem uns dies que mes que pluja semblen diluvis, menysmal que avui ha surtit el sol. Ja veure'm que fara l'any vinent. : sol :
Imatge

17-09-2011
Liebe

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: JS » dc. set. 22, 2010 10:28 am

A mi, PER ARA, no em preocupa massa el tema pluja, se m'acuden mil coses pitjors, és veritat que és una possibilitat i de fet un dels restaurants que vam visitar el vam descartar perquè el pla B en cas de pluja no ens va agradar gens (era ficar-se dins de la sala del banquet). A mi el que m'alucina és que sigui el primer comentari d'algunes persones quan els hi dius que et cases al setembre!
JS

EntradaAutor: arantxi » dg. set. 26, 2010 3:06 pm

Hola guapas,

Yo también soy de septiembre, del 17!!!! Que guay....
Me caso en el Mas de Sant Lleí, alguna se casa allí?

De preparativos de momento nada, sólo paga y señal en el restaurante y ahora nos pondremos con el tema fotografos y video. He pedido algún presupuesto pero no he mirado nada en serio. El vestido supongo q en noviembre empezaré, que ilu...

Bueno chicas nos vemos por aquí y nos vamos contando.

Por cierto, tema lluvias... A mi me da un poco de miedo, pero ya vereis como el año que viene en septiembre habrá sequia... jejeje.... *.-o-o.*

besitos y seguimos en contacto! : ban :
Imatge
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants