MAYO 2011

un gran any!

Re: MAYO 2011

EntradaAutor: iredavid » dv. set. 17, 2010 5:43 pm

A mi també em va agradar però com ja l'ha fet la meva germana... em toca pensar en altres cosetes però penso que estarà bé el marc amb la foto i la placa amb l'escrit.
Jo el tema vestit ja he imprès i mirat quines són les botigues que he de trucar per anar a veure vestits i la setmana que bé trucaré i em començaré a organitzar per anar-hi ja que començo vacances a mitjans de la setmana que bé, però primer uns dies d'hospitals que operen de la cama al meu xicot i quan ja estigui a casa i es trobi millor em posaré a fer ruta, quins nervis només pensar-ho!!!
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: adriana27 » ds. set. 18, 2010 7:37 am

El q no entenc es q va regalar les copes grabades amb el nom i la data d' ells..i a dins també un regal d' uns anells per a ells? kin lio jejejejje Bueno desitjarte q li vagi molt la intervencio al teu xicotet i q x qualsevol cosa q necessitis un cop despres m' ho fas saber , soc fisio i treballo amb molts traumas o sigui q estic ficada en aquest mond e la rehabilitacio. petonssss
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: iredavid » ds. set. 18, 2010 11:27 am

Moltíssimes gràcies Adriana!!!!!!!!!! ets un sol.
Pues ja t'informaré de tot. La veritat que pobre porta un any i 2 mesos molt durs pq fent taekwondo es va partir tibia i peroné surtin-li fora i va costar molt que se li curés la carn desgarrada. Primer el van obrir perforant la tibia i posant una barra a dins i cargols, a les 6 setmanes li van treure un dels cargols pq li permetés movilitat. I llavors va estar fent recuperació, però els mesos anaven passant i no se li soldava i no es formava el callo. Llavors prenent pastilles de calci i puntxant-se unes indeccions que es donen per la gent amb osteoporosis i res i així portava 1 any i 2 mesos. I ell que li encanta l'esport pq és la seva vàlvula d'escape per treure tensions i sentir-se millor amb ell mateix estava súper agoviat, rallat i deprimit. I ara han decidit treure-li os de la cadera per posar-ho a la part que no se li solda per provocar que es formi el callo, li treuran la barra i els cargols per posar-li una barra més gruixuda i cargols. Llavors el mateix procediment que l'altra vegada. Ara està molt més animat pq l'intervindran i si tot va bé serà el punt i final a aquest mal son, és que estava desesperat d'esperar i esperar i no soldar-se i li feia mal a més. Les probabilitats de que es recuperi d''aquestes intervencions és alt? Com h oveus?
Les copes de la meva germana anaven en un estuig amb un grabat blanc amb el dibuix d'uns anells entre llaçats, els seus noms i la data del casament, no sé si m'explico millor ara. Jo he vist en no se quin forum de manulitats com explicaven de fer-ho un mateix amb unes plantilles i un àcid però no sé ho veig massa complicat per mi jeje. I sinó a les joieries o llocs així segurament també ho tenen. La veritat que queda molt fi i bonic.
iredavid

EntradaAutor: adriana27 » ds. set. 18, 2010 8:25 pm

Bueno a veure son intevencion durilles perque no deixa de ser un ingert, però està clar que davant d' aquesta situació es el q s' ha de fer, i realment aquest cop amb molt més d' exit perque la fractura ja esta consolidada, i el material d' osteosintesi q li posin al ser més gruixut li donara molta més estabilitat. Despres quan faci rehabilitacio muscular molt per descarregar articulacion i tot anira super bé! JJjejeje aixo mes q un post de mayo sembla un post de informes clinics :-)
Si vols pel privi passam a on i kin metge ho porta!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: cadui » ds. set. 18, 2010 9:22 pm

adriana27 ha escrit:Bueno a veure son intevencion durilles perque no deixa de ser un ingert, però està clar que davant d' aquesta situació es el q s' ha de fer, i realment aquest cop amb molt més d' exit perque la fractura ja esta consolidada, i el material d' osteosintesi q li posin al ser més gruixut li donara molta més estabilitat. Despres quan faci rehabilitacio muscular molt per descarregar articulacion i tot anira super bé! JJjejeje aixo mes q un post de mayo sembla un post de informes clinics :-)
Si vols pel privi passam a on i kin metge ho porta!

Estic d'acord amb el que et diu l'Adriana... jo sóc infermera, treballo a la Quiron i allà fan aquest tipus de tractaments. No sé on porten al teu xicot ni qui, però si vols m'ho pots dir per privi. No et puc dir massa del "post-operatori" perquè jo treballo a l'hospital i només veig l'immediat després de la intervenció, no sé quan temps de rehabilitació fan després...però si que et puc dir que allà en tenim vàries persones que es fan auto-ingerts de material d'oesteosíntesi i els resultats són bons. La intervenció en si, no és complicada, és curta i en el mateix dia marxen a casa (quan només és fer els auto-ingerts, pel recanvi de la placa si que necessitarà més dies de recuperació). Si tens dubtes o necessites res, compta amb mi :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: iredavid » dl. set. 20, 2010 4:20 pm

Hola noies!!!
Moltíssimes gràcies per la informació i l'entrega i disposició a ajudar-me davant qualsevol dubte. Quan l'operin ja us enviaré un privat amb els dubtes que em vagin sortint i dient com ha anat tot plegat moltes gràcies.
Cadui la Quiron aquest hospital és molt bo tinc una amiga que la van operar allà i molt bé. Però el meu xicot l'operan a l'Hospital General de Vic i el metge es un dels traumatòlegs que hi ha per aquí que diuen que és el més bo es diu Perez Castañedo. Em quedo més tranquil·la després del que m'heu dit. Ja us diré com ha anat tot plegat.
I ara canviant de tema i tornant al foro de "mayo 2011" ahir vàrem anar a parlar amb el capellà per reconfirmar la data, els documents que necessitem, tarifes... i bueno per desembre a preparar papers i curset o trobada encara no sabem que tocarà i vosaltres?
iredavid

EntradaAutor: cadui » dl. set. 20, 2010 4:36 pm

ja veuràs com anirà tot bé!! de l'hospital general de Vic només conec a una gine que és amiga meva jiji!

Sobre el tema església, de moment ho tenim tot parat en espera de que faltin 6 mesos. El Mossèn ja ens va dir que fins llavors no féssim papers ni cursets prematrimonials perquè tenen aquesta caducitat. A primers d'octubre aniré a l'església del barri a preguntar si podem fer aquí els cursets i si ens posen pegues o no ens va bé per dates, parlarem amb el Mossèn de Sta Maria del Mar per fer-los allà. Ja us contaré!

Com porteu la resta de preparatius?? nosaltres ara ja, de ple amb l'organització del viatge de noces, que ho fem per lliure :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: snake35 » dl. set. 20, 2010 5:11 pm

vanesa14/05/11 ha escrit:Bueno chicas,

Abro este post porque veo que somos unas cuantas que nos casamos en Mayo de 2011, y oye... hay post de julio y de abril.... porqué de Mayo no vamos a tener!!

Nosotros nos casamos el 14, cómo lleváis los preparativos??

Nosotros tenemos restaurante es SESOLIVERES está en igualada, además tiene una ermita y nos casamos allí... solo caben 40 personas en la ermita así que tenemos que retransmitir la ceremonia... (bueno, es original...)

Tengo también el vestido porque fui a probar a Pronovias en la jornada de venta de muestrarios, y en contra de todas mis espectativas encontré vestido!!

Ahora nos estamos documentando para el viaje de novios y ojeando invitaciones para ver si nos inspiramos... las haremos nosotros...

Y de momento poco más....

Aix Vanesa quan et casis tu recordaré amb nostalgia que em faltava una setmaneta pel meu casament!!!!! jejejeje quina sort!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 20, 2010 5:42 pm

cadui ha escrit:ja veuràs com anirà tot bé!! de l'hospital general de Vic només conec a una gine que és amiga meva jiji!

Sobre el tema església, de moment ho tenim tot parat en espera de que faltin 6 mesos. El Mossèn ja ens va dir que fins llavors no féssim papers ni cursets prematrimonials perquè tenen aquesta caducitat. A primers d'octubre aniré a l'església del barri a preguntar si podem fer aquí els cursets i si ens posen pegues o no ens va bé per dates, parlarem amb el Mossèn de Sta Maria del Mar per fer-los allà. Ja us contaré!

Com porteu la resta de preparatius?? nosaltres ara ja, de ple amb l'organització del viatge de noces, que ho fem per lliure :-)ok:

Carol, el curset prematrimonial no té caducitat, eh? O sigui que si volguéssiu ja el podríeu fer.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dl. set. 20, 2010 6:12 pm

buniketa ha escrit:
cadui ha escrit:ja veuràs com anirà tot bé!! de l'hospital general de Vic només conec a una gine que és amiga meva jiji!

Carol, el curset prematrimonial no té caducitat, eh? O sigui que si volguéssiu ja el podríeu fer.

El curset no caduca però els papers de l'expedient matrimonial si i per tant, no paga la pena fer-ho fins que no quedin 6 mesos, és el que ens va dir a nosaltres el nostre Mossèn.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Sita_yo » dl. set. 20, 2010 6:51 pm

a nosaltres ens va dir que anessim al gener, i que pel maig tot aniria ja bé de temps, que no calia fer-ho abans, i que hi havia papers que tenien caducitat, suposo que sera els que dieu vosaltres. No sé jo si em va dir això, li faré cas, a més ell es qui em casa, sabra mes que jo segur! jejeje
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: danka » dl. set. 20, 2010 7:04 pm

Apuntarme!!!!!! ya tengo dia y hora!!!!!!!!!!!!!
El dia 21 de Mayo a las 12h en el salo de cent!!!!!!!!!!!!!!
danka
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

EntradaAutor: snake35 » dl. set. 20, 2010 7:07 pm

danka ha escrit:Apuntarme!!!!!! ya tengo dia y hora!!!!!!!!!!!!!

Molt bona data Danka!!! Felicitats, jo em vaig casar el 21 de maig d'aquest any!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: cadui » dl. set. 20, 2010 7:23 pm

FELICIDADES GUAPA!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: adriana27 » dl. set. 20, 2010 8:06 pm

Jo vaig aquest divendres a parlar amb el mossen pero m ' ha dit q nomes m' informara de tema papers , ke el curs prematrimonial fins desembre res
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 20, 2010 8:17 pm

Els papers que tenen 6 mesos de caducitat són la partida de naixement i la de baptisme, però tens 6 mesos per iniciar l'expedient matrimonial, i un cop aprovat l'expedient, ja tens un any per casar-te; és a dir, que l'inici de l'expedient ha de ser durant aquells 6 mesos, però a partir d'aquí, ja no tenen caducitat.

Nosaltres el curset el farem de seguida que puguem, així, quan demanem els papers per presentar-los a l'església, ja els tindrem tots i no haurem de rondar.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dl. set. 20, 2010 9:34 pm

doncs a nosaltres no ens ho va explicar així el mossèn...
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: adriana27 » dl. set. 20, 2010 9:54 pm

Carol vosaltres feu cas del vostre mossen q es qui us casa jejee
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Sita_yo » dl. set. 20, 2010 10:06 pm

biennnnnnn otra compi de dia! jajaja FELICIDADESSSSSSSSSSS
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: cadui » dl. set. 20, 2010 10:07 pm

adriana27 ha escrit:Carol vosaltres feu cas del vostre mossen q es qui us casa jejee

exacte... a més ens casem en bisbats diferents Rosa, pel que potser canvien algunes coses... el nostre mossèn ens va insistir molt en aquest punt i em penso que el millor és fer-li cas :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants