Patri, tinc una cosina que es va casar a Sant Llorenç va 5 anys i la cerimònia va quedar espectacular

Sobre el cotxe esportiu jo també vull mirar alguna cosa, però per Barcelona

Tot i que els dos som de Lleida fa 3 anys que vivim a Barcelona i per tant, ens casem aquí. Si trobo algun lloc on també vagin/estiguin a Lleida t'ho faig saber, ok?
El meu xicot vol que agafi una limusina per mi ja que diu que així ell també la podrà aprofitar després, quan anem a fer les fotos i cap al restaurant... i la veritat és que he demanat pressupost en vàries empreses i em surt per uns 380€, 3-4h i amb xòfer. A mi em faria gràcia poder anar amb els meus pares i germans cap a l'església, i en una limusina hi cabem tots (som 6 a casa!). Però per una altra banda, em sap greu perquè llavors ell com hi va?? així que estic mirant preus per enviar-li un cotxàs sorpresa a buscar-lo. Com que només seria recollir-lo a ell i portar-lo a l'església, no crec que em pugi massa, no???
Les fotos dels pastissos de xuxes estan al meu compte enrere, però com que algunes veig que no arribeu als 100 encara, us penjo aquí les meves creacions

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.